Skocz do zawartości

Xbox One: komentarze i inne rozmowy


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bo tego przeskoku po prostu nie ma, a temat został nakręcony tylko i wyłącznie przez media. Nie bez powodu żadna z głównych twarzy Xboxa w ostatnim czasie nie promowała DX 12 na konsolach. Ba, nawet na pecetach nie wygląda to różowo.

Opublikowano (edytowane)

Przed dx12 gry byly robione na zmodyfikowanym dx11.3 niskopoziomowym. Żeby bylo czuć dx12 to musza byc gry dx12. Na razie mamy tylko anulowane Fable legends i quantum break oraz hitmana. Hitman faktycznie pokazuje moc dx12. Jakość grafiki i rozdzielczość ta sama a trzyma fps 30cap równie dobrze co ps4. W miejscach gdzie jest dużo npców jest nawet 1-2klatki lepiej niż na ps4... A mówimy przecież o mniej wydajnej konsoli i tych samych ustawieniach grafiki i rozdzielczości.

Edytowane przez Kriss_Hietala
Opublikowano (edytowane)

QB jest w 1080p po rekonstrukcji. Deus ex i ff xv tez beda rekonstruowane. Idąc tym tokiem rozumowania taki rainbow six na konsolach jest w 960x540. Grałem jak byl gre weekend i faktycznie ta rekonstrukcja daje o wiele lepsze rezultaty niż np dynamiczna rozdzielczość w Halo5.

Jakość obrazu to zazwyczaj mało skomplikowany element w tej generacji, ale tutaj widzimy pewien ciekawy trick, pozwalający zaoszczędzić moce przerobowe przy minimalnym wpływie na jakość. Podstawowa rozdzielczość dla PlayStation 4 to 1080p, a dla Xbox One 900p. To jednak nie wszystko, ponieważ Ubisoft stosuje opcję „temporalnego filtrowania”, z interesującymi efektami.

 

Analiza trzech wersji sprzętowych Rainbow Six Siege, a także spojrzenie na opcje dostępne na PC

Funkcja ta na dobrą sprawę renderuje grę z połowiczną liczbą pikseli w każdej osi z wygładzaniem MSAA, by następnie rekonstruować obraz do pełnej rozdzielczości. Do tego dochodzi następnie temporalne wygładzanie krawędzi w post-processingu, ukrywające artefakty w ruchu. W przypadku 1080p patrzymy więc na 960×540 z MSAA 2x. Co interesujące, wydaje się, że na Xbox One obraz jest przetwarzany w ten sposób przed skalowaniem, co przekłada się na bardziej rozmyte elementy interfejsu, HUD i tekst w menu.

 

Taka sztuczka graficzna ma swoje wady, ale w połączeniu z temporalnym (porównującym dwie klatki obrazu) wygładzaniem krawędzi pozwala generować czysty i stabilny obraz. Przy wolnym obracaniu kamery na pewno da się dostrzec artefakty na krawędziach, ale podczas rozgrywki jest to mniej zauważalne, a efektem jest obraz bardziej spójny w ruchu niż w przypadku wielu konkurencyjnych gier na konsolach. To świetny kompromis, pozwalający utrzymać płynność bez znacznego obniżenia jakości obrazu.

Opcja jest dostępna - i całkiem użyteczna - także na PC. Nasz testowy GTX 780 nie radził sobie do końca z uzyskaniem 1440p60, ale już przy takim filtrowaniu działał sprawnie. Na komputerach osobistych w grę wchodzą oczywiście te same minusy, ale rezultaty są na pewno bardziej atrakcyjne niż zwykłe skalowanie w górę z 1080p. Wiemy jednak, że gracze PC cierpią często na agresywną alergię wywoływaną jakąkolwiek formą rozmycia obrazu, więc Ubisoft proponuje siedem opcji wygładzania. Mamy dwa poziomy MSAA, dwa poziomy TXAA (na sprzęcie Nvidii), FXAA, autorskie rozwiązanie temporalne i wspomniany filtr. Większość można łączyć dla jak najlepszych efektów i na pewno da się uzyskać obraz ostry jak brzytwa.

Edytowane przez Kriss_Hietala
Opublikowano

 

 

 

EDIT: Jeśli kogoś to ciekawi - można jednak w naszym kraju skorzystać z subskrypcji Groove Music. Wystarczy zmienić w konsoli region i język na amerykański oraz mieć podpiętą kartę kredytową/debetową pod amerykański adres. Jakimś cudem usługa nie sprawdza wtedy głównego regionu danego konta. Dzięki temu aktywowałem darmowy miesięczny okres próbny i mam dostęp do utworów z music passa... ale muzyka z OneDrive'a wciąż nie działa. Ot, cały Microsoft

 

Sam Groove jest dość biedną usługą w porównaniu do Spotify. Jeśli ktoś słucha specyficznej muzyki, nie znajdzie tam wiele interesujących kawałków.

Jakoś nie mogłem znaleźć tej aplikacji do muzyki z usb.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

A po co do sklepu zanosiłeś skoro miałeś gwarancję producenta konsoli? :P Prawo wynikające z gwarancji jest realizowane na linii osoby uprawnionej z gwarancji (Ty) a producentem udzielającym gwarancji (MS). Sklep tu nie ma nic do rzeczy, nie mają ani obowiązku przyjąć sprzętu gdy powołujesz się na gwarancję producenta ani tym bardziej jej wysyłać do producenta. Równie dobrze konsola może leżeć w magazynie na sklepie :P

 

Sprzedawca odpowiada względem nabywcy na innej podstawie prawnej, ale z tej ścieżki w przypadku Xone nie ma sensu korzystać skoro MS daje 2 lata gwarancji door2door. Zanoszenie konsoli do sklepu tylko niepotrzebnie wydłuża cały proces realizacji gwarancji przez MS.

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano

Wolałem dać przez sklep, bo jak kiedyś reklamowałem konsolę Sony, to jaja były jak berety, głównie z kurierem. Na telefony straciłem sporo kasy i nerwów. Jak drugi raz reklamowałem, to dałem przez sklep (Empik), niech się oni martwią. No i wszystko było cacuś. Konsolka do odbioru po 2 tygodniach, w dodatku nówka. Dlatego teraz też dałem do sklepu. Jak na razie raz w tygodniu dostaję maila i smsa, że "konsola nadal przebywa w autoryzowanym serwisie producenta, będziemy monitorować i informować". Sony mnie trochę zraziło z tymi bezpośrednimi reklamacjami i nie chciałem się w to bawić drugi raz.  :/

 

MS to nie Sony. Mają bardzo dobry i sprawny serwis. Sam nie korzystałem, ale z tego co czytałem wielokrotnie, to wyrabiają się w 2 tygodnie, więc pewnie jak zaniosłeś do sklepu, to tam konsola swoje przeleżała zanim ktoś z pracowników się zorientował, że trzeba wysłać.

Opublikowano (edytowane)

W zakładce gry ''gotowe do instalacji'' jak przywrócić gry które ukryłem?

lb+ rb + X albo lt+rt+y. Cos mi w glowie swita, ze w AU zmieniki z triggerow na bumpery. Edytowane przez Kriss_Hietala
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Tak, teraz bumpery są.

 

@Dyskusja wyżej

Skoro dałeś przez sklep, to na razie pozostaje tylko cierpliwie czekać, ewentualnie się przypominać. W przypadku Xboksa zawsze bezpośrednio to lepiej załatwiać.

Edytowane przez wrog
Opublikowano (edytowane)

Wolałem dać przez sklep, bo jak kiedyś reklamowałem konsolę Sony, to jaja były jak berety, głównie z kurierem. Na telefony straciłem sporo kasy i nerwów. Jak drugi raz reklamowałem, to dałem przez sklep (Empik), niech się oni martwią. No i wszystko było cacuś. Konsolka do odbioru po 2 tygodniach, w dodatku nówka. Dlatego teraz też dałem do sklepu. Jak na razie raz w tygodniu dostaję maila i smsa, że "konsola nadal przebywa w autoryzowanym serwisie producenta, będziemy monitorować i informować". Sony mnie trochę zraziło z tymi bezpośrednimi reklamacjami i nie chciałem się w to bawić drugi raz.  :/

Często Ci te konsole szwankują - ciekawe z czego to wynika. A może to sposób na "przycebulenie" nowego egzemplarza po niecałych dwóch latach używania?

 

A co będzie jak wyślą naprawioną? Druga reklamacja?

Edytowane przez Folion
Opublikowano

Mam dwa zastrzeżonia co do sklepu Ms.

 

Dalej nie ma opcji podziału gier od ceny, i zauważyłem że jak wychodzę w gry we wstecznej kompatybilnosci, i sprawdzę cenę danej gry i po chwil chcę się cofnąć do tyłu aby zobaczyć inne gry, wywala mnie do głównego menu. Macie podobnie Panowie i Panie?

Opublikowano (edytowane)

W Auchan można kupić zwykłego xboxa one 1TB za 999 pln. Na pudełku jest napisane że pad ma 3,5 mm wyjście jack więc chyba to nie są jakieś stare konsole.

Gdzie jest haczyk?

Edytowane przez markusGDA
Opublikowano

Testuje już ktoś tą aplikację do muzyki z USB ? Dzisiaj odpaliłem no to spoko w dashu chodzi ale włączyłem grę i się tak jakby zacięła nic nie chciało grać to włączyłem znowu i przewinąłem kilka tracków i znowu się zacięło i nie chciało grać..

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...