Skocz do zawartości

Xbox One: komentarze i inne rozmowy


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiedziałem gdzie to dać..

Dzisiaj przerobiłem swojego kinecta i podłączyłem do One X. Ceny za adapter to koszt 400zł(!) a poza tym już nie produkują, więc cena jeszcze podskoczy. W sieci można skorzystać z przeróbki za 200pln, ale można to zrobić samemu za ~25 zł mając lutownicę, odpowiedni torx i minimum sprawności.

Korzystałem z yt

Długi i dużo pjerdolenia, tłumaczenie słabe, bo kolo nawija po czesku... ale od tego zacząłem. 

 

Drugi krótki i w zasadzie o tym samym xD

 

Pod filmikami podane co trzeba kupić.

Mój setting i uwagi:

Kabel usb 3.0 a-b

Zasilacz 12V, 1,5A. Tutaj natrafiłem na problem, bo oba kable były czarne i nie wiedziałem który +/-. Nie miałem odpowiedniego sprzętu do sprawdzenia, ale miałem papierek lakmusowy, więc domowym sposobem doszedłem do tego.

Klucze torx 6 kątne, najlepiej z otworem, bo u połowy śrub wystaje coś na środku.

Lutownica powinna być z cieniutkim grotem, bo jest tam bardzo mało miejsca. Filmy różnią się trochę, bo zero/minus jest w innych miejscach. Ja robiłem wg drugiego.

Córa zaczęła ferie, więc będzie tańcować przy just dance.

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Czy ten kod zadziała na koncie ustawionym na polski region? Czy też nie ma to znaczenia przy sytuacji możliwości zmiany regionu w ustawieniach?

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Hum napisał:

Czy ten kod zadziała na koncie ustawionym na polski region? Czy też nie ma to znaczenia przy sytuacji możliwości zmiany regionu w ustawieniach?

zadziałał właśnie sobie 6+1 miesiąc przycebuliłem 

Edytowane przez blantman
Opublikowano

Tak nawiasem to byłem parę dni temu w kinie Helios, tam między salami jest taki duży ekran interaktywny na którym za pomocą gestów można włączać trailery poszczególnych filmów. Przyjrzałem się z bliska sprzętowi który siedzi w skrzynce, a tam... Kinect od Xbox One XD

Opublikowano

W sobote w galerii Pestka była wystawa Body Worlds i tam rowniez do wyswietlania ciala bez skory wykorzystywali kinecta z 360. Swoja droga kto ma okazje to niech poswieci 60 zeta i obada  ta wystawe. Mnie zona wyciagnela i zrobila na mnie wrazenie . Jeszcze wieksze kiedy w niedziele sie kapnolem szukajac w necie materialow o wystawie ze to *urwa prawdziwe organizmy:blink:

Opublikowano
50 minut temu, DeeI3o napisał:

W sobote w galerii Pestka była wystawa Body Worlds i tam rowniez do wyswietlania ciala bez skory wykorzystywali kinecta z 360. Swoja droga kto ma okazje to niech poswieci 60 zeta i obada  ta wystawe. Mnie zona wyciagnela i zrobila na mnie wrazenie . Jeszcze wieksze kiedy w niedziele sie kapnolem szukajac w necie materialow o wystawie ze to *urwa prawdziwe organizmy:blink:

zależy kto co lubi, we mnie obdarte ze skór nieboszczyki budzą obrzydzenie

Opublikowano

Anonimowe żródła potwierdzają, że powstaje pełnoprawne Fable jako AAA i tak jak sporo osób podejrzewało Playground będzie twórcą 

 

Cytat

Work is underway on a brand new, big-budget Fable game, Eurogamer can reveal.

Fable franchise owner Microsoft has tasked UK developer Playground, which makes the Forza Horizon racing games for Xbox and PC, with creating this new Fable, sources close to the project have told Eurogamer. Microsoft said in a statement it does not comment on rumour or speculation.

We've heard the new Fable is planned as a story and character-focussed open-world action RPG. A significant investment in its development is also planned, with some 200 people set to work on the game at Playground's newly-established second office in Leamington Spa, Warwickshire.

 

Don't expect to play this new Fable any time soon, however. We've heard it's early days in terms of development, with Playground currently staffing up the team from double digits to its triple digit target.

Microsoft's decision to return to the much-loved fantasy world of Albion comes less than two years after it shut down Fable creator Lionhead and cancelled Fable Legends. Fable Legends, unlike previous Fable games, was designed as a free-to-play "game as a service", with a heavy focus on multiplayer (for more on how that went down, check out our extensive investigation into Lionhead's demise)

http://www.eurogamer.net/articles/2018-01-17-sources-microsoft-plots-fable-return

Opublikowano

Cieszę się na powrót Fable i cieszę się, że Playground będzie to robić ale szczerze mówiąc wolałbym powrót Fable i PG robiące nowe IP 

Opublikowano

Zaraz ktoś Ci wpadnie i powie, że nie możesz się jarać bo to Fable i w ogóle jak to.

Ja tam też się ciesze, zawsze lubiłem tę serię, kojarzy mi się z najlepszymi latami 360. Z momentem premiery GoW'a 2 i właśnie Fable 2. Playground to bardzo utalentowane studio, któremu dobrze zrobi inny projekt niż kolejne FH. Nawet jeśli za Fabla będzie odpowiedzialne kompletnie inny zespół, to na bank wewnątrz będą wymiany kadrowe. Plus tak naprawdę nie wiadomo, w jakim kierunku pójdzie ta odsłona, zwłaszcza jeśli inspirują się grą Guerrilla. Jedyny minus, że najwcześniej premiera w 2020?

Opublikowano

Fable I i II to jedne z moich ulubionych gierek z xboxa a jeszcze do tego ma to być story driven single player game (pewnie jakieś elementy multi będą) to już w ogóle michałek się podnosi 

Opublikowano

Mnie intryguje fakt, iż cały ten koncept przejmie właśnie nowe studio ze świeżymi pomysłami.

 

Jedynka miała genialne założenia ale Lionhead ograniczała technologia (tak mi się wydawało przynajmniej), więc miałem nadzieje że w dwójce odpowiednio rozwiną skrzydła, umożliwiając większa swobodę w kreowaniu świata, fabuły, a zamiast tego dostałem jedynkę na sterydach. Wtedy zwątpiłem że Lionhead jest w stanie zrobić Fable moich marzeń. 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Czyli jednak PG wystraszyło się utopienia swoich własnych pieniędzy w autorski projekt i wybrali bezpieczną współpracę z MS za ich pieniądze. W sumie można zrozumieć biorąc pod uwagę jak wielu deweloperów bankrutuje. MS nie mógł lepiej wybrać.

Edytowane przez Pacquiao
Opublikowano (edytowane)

Jak nie brali skoro pierwsze informacje mówiły właśnie o własnym IP na kilka platform :P Ta sprawa z Fable 4 musi być dość świeża, podejrzewam, że decyzja zapadła dopiero po awansie Spencera. Premiera najwcześniej za 3 lata, ale jak mają skompletować aż 200 pracowników, to spokojnie 4 jak nie 5.

Edytowane przez Pacquiao
Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, Pacquiao napisał:

Jak nie brali skoro pierwsze informacje mówiły właśnie o własnym IP na kilka platform :P Ta sprawa z Fable 4 musi być dość świeża, podejrzewam, że decyzja zapadła dopiero po awansie Spencera. Premiera najwcześniej za 3 lata, ale jak mają skompletować aż 200 pracowników, to spokojnie 4 jak nie 5.

przecież Playground rekrutuje już od dłuższego czasu, wydaje się że większość ekipy mają już skompletowanej (chociaż wciąż szukają ludzi na kilka ważnych stanowisk).Poza tym Spencer czy Loftis już od dawna mrugali okiem do fanów Fable. 

 

 

 

Edytowane przez Playstation
Opublikowano

Przecież w tej notce masz napisane że studio liczy sobie zespół o dwucyfrowe liczbie, więc mają obecnie dopiero kilkudziesięciu pracowników, a ma być 200. Jeszcze co najmniej z rok rekrutacji.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...