Skocz do zawartości

Xbox One: komentarze i inne rozmowy


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Nowa Forza 5 w edycji premierowej (tzn. tej z 5 września) jest na gram.pl za 167 zł. Dead Rising 3 czy Ryse tak samo. SO i Halo po 234 zł póki co.

Forzę warto kupić jak najtaniej, bo ta edycja GOTY wnosi tak naprawdę tylko jeden DLC i jak rozumiem ma na płycie patch z nowymi trasami, które i tak są do ściagnięcia za darmo. A DLC z autami i tak jest na Marketplace sporo więcej, przy czym często lepiej już kupić pojedynczy samochód na jaki ma się ochotę, niż cały dodatek.

Odnośnik do komentarza

 

Ja jeszcze nie do końca rozumiem o co chodzi z funkcją MY HOME XBOX? Mam swoje konto ale nie wybierałem tej opcji. Kupiłem klucz na Forzę i teraz nie wiem czy ściągnąć na swoje konto i dać moje konto bratu żeby też grał czy utworzyć nowe konto i na to konto pobrać grę i dać bratu? Czy w tej drugiej opcji potem z bratem możemy skasować grę i konto i ewentualnie odsprzedać dalej czy nie? W jakim przypadku trzeba wykorzystywać tę opcję z przypisaniem konta co można 3 razy w roku?

 

Odnośnik do komentarza

Kupiona/pobrana z kodu gra zawsze jest przypisywana do konsoli ustawionej w profilu jako domowa. Na niej nie trzeba mieć zalogowanego profilu, który dokonał zakupu, by inni użytkownicy mieli dostęp do gier/dodatków.

 

http://support.xbox.com/pl-PL/xbox-one/games/my-home-xbox

Edytowane przez wrog
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ok. Utworzyłem nowe konto i pobieram Forzę z kodu. Nic nie ustawiałem odnośnie HOME. Czy wystarczy, że teraz bym podał bratu dane  do tego konta i on i ja możemy grać na swoich kontach bez konieczności zanaczenia Home Xbox bo to można zrobić tylko 3 razy w roku? Osobiście sprawdził bym to sam, ale brat jescze nie ma konsoli.

A co się dzieje jak nie zaznaczę mojej konsoli jako domowej?

Sorry za głupie pytania, ale nie do końca łapię.

Edytowane przez DanPlut
Odnośnik do komentarza

Pewien developer nie pracujacy dla Microsoftu postanowil sie podzielic swoimi odczuciami na temat chmury na forum NeoGaf. Obecnie pracuje nad jakas gra ale nie moze powiedziec co to za projekt - musimy czekac do 2015. Warto sie zapoznac :)

 

 

 

I know GAF "in general" is very pessimistic about the cloud. And yes, somehow I can understand that - because so far, there weren't that much games that really took advantage of server calculations. To be honest, no new-gen so far really did (Titanfall touched 5% of the possibilities ...). And this is also why I try to be very careful about the words I choose.
No. You can not boost your games resolution with Azure. And no. You can not create better lighting effects with Azure. But, if you focus on it, you can still boost the overall graphical look of your game by a mile. We are currently creating a game. But in fact, we are kind of creating two-in-one. One with Azure available, and one for offline only. Everything you code, you need to code for two scenerarios. This is a ton of work. if online = dynamic grass; if offline=static grass ... To say it very simple. And so on.That's why we are currently thinking about going "online-only". But to be very open to you, we have some fear about that. Obviously. The gaming community is very careful when they hear "online-only" ... Games like Sim City simply ... Well, did it wrong.
 
If I could show you a screen comparison of our latest build right now - Azure on/off (no, sorry, I can't ...), you would understand what I am talking about. Wind, dynamically moving vegetations, footprints that stay for hours and even wildlife nearly without losing any local CPU power. This is just awesome in the right situations.
 
I know MS has some own projects in the works, too, that will go all-in with the Azure servers. Crackdown is the already known example.
That's all I can say for now. Really. I'm out here! :)
 
During developement, yes. I do not work for Microsoft, so I do not know if they are doing it on a case-by-case sceneraio or whatever, As soon as you begin to earn money with your game and you still want to use Azure, obviously you need to pay for the service. I think that's just fair. The prices are well balanced. The best thing about Azure is scalability and power. And especially in gaming this is what you need.
I can not comment on our game just yet, I am sorry guys! 2015.
 
Ehm. They do :) We are building our new game strongly with Azure in mind for physic calculations (currently for vegetation, grass, water being manipulated by wind and objects, which would not be easy [impossible] to do with local power only). We are so happy with it that we are currently thinking about going all-in and make the game kind of addicted to Azure. The benefits are huge. Especially for singleplayer there are some risks tho, so we really need to think about it first.
Edytowane przez hav3n
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...