wrog 608 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2014 Nie będzie OneGuide teraz, nie wiadomo kiedy i czy w ogóle. Samo oglądanie TV oczywiście zadziała, na tych samych zasadach co teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 450 Opublikowano 20 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 sierpnia 2014 Jeśli chodzi o aplikacje Xbox One Smartglass to rozumiem, ze Sony ma podobnie dzialajaca appke na Androidzie odnośnie PS4? Pewnie tak. Która z nich ma większe możliwości? Cytuj Odnośnik do komentarza
kermit 6 998 Opublikowano 20 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 sierpnia 2014 (edytowane) playstation app Zainstalowana na urządzeniu mobilnym aplikacja PlayStation®App pozwoli ci: · Zobaczyć, w co grają znajomi, porównać trofea i wyświetlić swój profil lub ostatnie aktywności. · Rozmawiać ze znajomymi, otrzymywać powiadomienia, alerty gier i zaproszenia, a także używać urządzenia mobilnego jako klawiatury ekranowej systemu PS4™. · Przeglądać PlayStation®Store, wybierać najnowsze gry i dodatki, a następnie przesyłać je na system PS4™, aby były gotowe, gdy wrócisz do domu. · Korzystać z funkcji drugiego ekranu w aplikacji (jeśli są dostępne) dla jeszcze cięższych wyzwań i większej kontroli. · Szybko otwierać przewodniki systemu PlayStation®, instrukcje i PlayStation.Blog. smartglass In the living room: - Navigate your Xbox One console using your device’s keyboard and touch- Control your media and set top box with the SmartGlass remote control- Browse the web on your TV using your mobile device- Enhance what you are watching or playing with SmartGlass companions - Increase performance with faster connections and reliability In the living room and on the go: - Search, browse, and pin content to play on your Xbox One console - Track achievements, get game help, message friends, and watch game DVR clips Edytowane 20 sierpnia 2014 przez kermit Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kyo Opublikowano 20 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 sierpnia 2014 Fajnie by było jak by PS4 takie coś dostało z takimi możliwościami PS4 ma to: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.scee.psxandroid&hl=pl Jedyny plus że łączy PS3 i PS4 - trofea. Ta beta pokazuje (a raczej nie pokazuje) tylko osiągnięcia z XOne. Fajnie że ma dostęp też do marketplace - na apce Sony otwiera się przeglądarka niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 20 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 sierpnia 2014 Apka Sony ma sporo odnosnikow do stronek www - sklep lub Twich. SmartGlass ma wszystko w apce I rozwija w pelni skrzydla na tablecie. Moge wrzucic kilka fotek jak wroce z roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza
kermit 6 998 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 (edytowane) jedni mówią, że dx12 wiele nie zmieni, inni mówią inaczej jak np. developer Star Citizen http://www.gamepur.com/news/15908-tom-clancys-division-gamescom-xbox-one-demo-jaw-dropping-dx12-big-deal.html Forza_maniac conversation with Star Citizen developer was on topic of DirectX 12. He asked them whether DX12 is going to be a big deal or it is some PR talk by Microsoft considering the fact that Xbox Division Boss Phil Spencer himself stated it is not going to be massive? Surprisingly, Star Citizen developer replied that Direct X12 is going to be very Big Deal, especially on next-gen GPUs and CPUs and gave an example that it basically upgrading Old Slow Car with Fast Super Car. "Believe us my friend IT IS A VERY BIG DEAL. ESPECIALLY ON NEXT GEN GPUs and CPUs. It is like upgrading your old slow car with the latest,fast super car. Yes IT IS A BIG DEAL." Edytowane 21 sierpnia 2014 przez kermit Cytuj Odnośnik do komentarza
zloto 737 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 (edytowane) Up. Tylko, ze to to wypowiedz developera PCtowego, wiec moze odnosic sie do wspolczesnych pecetowych GPU i CPU? Nikt nie ukrywa, ze na PCtach DX12 moze dawac zauwazalne efekty. Przy One bardziej liczyl bym na optymalizacje, zamiast 3 GB Ram na sytem, niech zejda tylko do 2. Zamiast uzywania 3 rdzeni CPU na system, niech rowniez zejda do 2 i tak dalej. Na dowod dobrej optymalizacji wypowiedz developera pracujacego nad Diablo 3. To nie 10% rezerw z kinecta pozwolilo osiagnac 1080p, a lepsze narzedzia deweloperskie dostarczone przez MS. Josh Mosqueira, lead designer of Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition console, told us in an interview that 10 percent of GPU released by Microsoft after deciding that Kinect was not mandatory for developers is not enough to achieve 1080p in games, and Diablo 3 running at 1080p is due to better development kits. The resolution As explained, that extra 10 percent of GPU does not usually make a difference in reaching such resolution, but the new SDK tools have been greatly improved, avoiding bottlenecks and other problems they had to face before. Mosqueira states that both Sony and Microsoft have helped them a lot, and thanks to this Diablo III: Reaper of Souls - Evil Ultimate Edition Xbox One receive a patch release that will allow you to run 1080p. Edytowane 21 sierpnia 2014 przez zloto Cytuj Odnośnik do komentarza
kermit 6 998 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 Up. Tylko, ze to to wypowiedz developera PCtowego, wiec moze odnosic sie do wspolczesnych pecetowych GPU i CPU? no w koleś napisał "ESPECIALLY ON NEXT GEN GPUs and CPUs" wszystko wyjdzie w praniu pod koniec 2015 jak pojawią się pierwsze tytuły to obsługujące - przy projektowaniu gpu i cpu xbona już wiedzieli o dx12 więc powinno to bardzo dobrze ze sobą współgrać. Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 (edytowane) Przeciez XO byl budowany od poczatku pod DX12, bebechy sa PCtowe, MS jest tworca DX jak i konsoli wiec nie powinno byc problemow z jego wykorzystaniem. Optymilizacja swoja droga. Do tego dochodza inne bajery jak Tiled Resourcing, move engines czy streamowanie textur Granite wiec pod koniec 2015 powinnismy zobaczyc na co stac ta pokrecona architekture Xbona. Edytowane 21 sierpnia 2014 przez hav3n Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 DX12 ma umożliwić developerom PCtowym łatwiejszą optymalizację tak jakby pracowali na zamkniętych systemach, czyt. konsolach. W przypadku konsol wiele to nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 Lol, nie. Cytuj Odnośnik do komentarza
MatekDM 1 299 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 Don, w przypadku konsoli to dużo zmieni. DX 12 nie będzie dostępny dla PS4, a Xbox One skorzysta na nim bardzo zauważalnie. Poczekasz do E3 2015 i juz wtedy się przekonasz Cytuj Odnośnik do komentarza
zloto 737 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 Maciomaniak, tak swoja droga dalej uwazasz, ze Sunset Overdrive na premiere bedzie smigac w 1080p? Bez zlosliwosci, z ciekawosci pytam : ) Nie chce sie klocic z bracmi xbotami, ale bardziej sie sklaniam ku pozytywnemu zaskoczeniu, niz negatywnemu rozczarowaniu. Nie jestem deweloperem i swoja wiedze opieram tylko na wypowiedziach innych deweloperow, ale przekaz jest jasny, zarowno PS4 jak i w szczegolnosci Xbox One to nie sa jakies potwory, wrecz na tle wspolczesnych sprzetow pc wygladaja slabo. To nie znaczy, ze te maszynk maja malo do zaoferowania. Kwestia to polaczenia wszystkih klockow w jedna czalosc, bo samo DX12 nie da zbyt wiele, ale przy wspolpracy z odpowiednimi narzedziami developerskimi, inteligentnym wykorzystanou ESRAM'u czy optymalizacj mozna sie spodziewac pozytywnych efektow, ale nie nalezy oczekiwac rewolucji. Raczej stopniowej ewolucji, tak jak w przypadku poprzedniej generacji: ) Wyjdzie w praniu kto ma racje i powiem szczerze, ze wolal bym abyscie to wy mieli racje, narazie zostane przy moim spojrzeniu, tak jest chyba zdrowiej, wszak to tylko gierki xd Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 Lepiej żeby robili te 900p i stałe framerate niż na siłe cisnęli 1080p bo u sony tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza
Lokomotywa 371 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 małe pytanko, czy na XO można słuchać swojej muzy tak jak na X360 w każdej chwili? nawet z pena? Cytuj Odnośnik do komentarza
wrog 608 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 Nie, w tym momencie się tak nie da. W ramach Xbox Preview testowany jest odtwarzacz multimedialny i obsługuje on m.in. MP3, ale nie działa w tle. Podobnie z apką Xbox Music, która musi być w Snapie. To obecnie jedna z najczęściej głosowanych propozycji na Xbox Feedback, więc jakoś będą musieli zareagować - http://xbox.uservoice.com/forums/251646-apps/suggestions/6028534-xbox-music . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lokomotywa 371 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 dzięki za info, plusa jutro dam bo się skończyły na hejty sonoklapów Cytuj Odnośnik do komentarza
tk___tk 4 795 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 ale obadaj sobie listę formatów obiecywanych na jesień, a spadniesz w krzesła . Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 734 Opublikowano 22 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2014 Integracja Window Phone 8.1 z Xbox One opiera się na SmartGlass (tym samym co na Androidzie), czy też jest jeszcze coś specjalnego? Cytuj Odnośnik do komentarza
MatekDM 1 299 Opublikowano 22 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2014 (edytowane) Http://www.thesixthaxis.com/2014/08/21/new-microsoft-first-party-studios-outed/ Phil Spencer aktywnie działa w temacie i otwiera kolejne studia deweloperskie tworzące gry dla Xboxa. Po znanych juz LXP i Platform Next doszły cztery kolejne. Są to SOTA, Good Science, NP i [Fun]ction Studios. Każde z nich podobno będzie pracować nad gra AAA, ale okaże się w praniu jak to wyjdzie Edytowane 22 sierpnia 2014 przez Maciomaniak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
tk___tk 4 795 Opublikowano 22 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2014 good science = media molecule wierzę . Cytuj Odnośnik do komentarza
Soban 4 044 Opublikowano 22 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2014 Ciekawe,czy będą to studia odpowiedzialne za większe gry,czy może skończą na trzaskaniu pierdół na xbla. Cytuj Odnośnik do komentarza
MatekDM 1 299 Opublikowano 22 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2014 Przekonamy się pewno za 2-3 lata, ale ważne że coś się dzieje no i na TGS zobaczymy jedna duża grę AAA od nowego, Japońskiego studia first party Microsoftu Przynajmniej tak slyszalem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Janush 224 Opublikowano 22 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2014 ŁOT !? Spencer to ma jednak rozmach. Jeśli to co piszesz Maciek okaże się prawdą i każde z tych studiów robi tytuł AAA to przecież xone ZMIAŻDZY ps4 pod względem exów. Normalnie nie mogę się już doczekać tych wszystkich gierek Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 734 Opublikowano 22 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2014 Spencer to naprawdę jest odpowiednia osoba na tym stanowisku. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.