Skocz do zawartości

Xbox One: komentarze i inne rozmowy


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

playstation app

 

Zainstalowana na urządzeniu mobilnym aplikacja PlayStation®App pozwoli ci:

 

· Zobaczyć, w co grają znajomi, porównać trofea i wyświetlić swój profil lub ostatnie aktywności.

· Rozmawiać ze znajomymi, otrzymywać powiadomienia, alerty gier i zaproszenia, a także używać urządzenia mobilnego jako klawiatury ekranowej systemu PS4™.

· Przeglądać PlayStation®Store, wybierać najnowsze gry i dodatki, a następnie przesyłać je na system PS4™, aby były gotowe, gdy wrócisz do domu.

· Korzystać z funkcji drugiego ekranu w aplikacji (jeśli są dostępne) dla jeszcze cięższych wyzwań i większej kontroli.

· Szybko otwierać przewodniki systemu PlayStation®, instrukcje i PlayStation.Blog.

 

smartglass

 

In the living room:


- Navigate your Xbox One console using your device’s keyboard and touch
- Control your media and set top box with the SmartGlass remote control
- Browse the web on your TV using your mobile device
- Enhance what you are watching or playing with SmartGlass companions 
- Increase performance with faster connections and reliability

 

In the living room and on the go:


 - Search, browse, and pin content to play on your Xbox One console 
 - Track achievements, get game help, message friends, and watch game DVR clips

Edytowane przez kermit
Odnośnik do komentarza

jedni mówią, że dx12 wiele nie zmieni, inni mówią inaczej jak np. developer Star Citizen

 

 

http://www.gamepur.com/news/15908-tom-clancys-division-gamescom-xbox-one-demo-jaw-dropping-dx12-big-deal.html

 

 

Forza_maniac conversation with Star Citizen developer was on topic of DirectX 12. He asked them whether DX12 is going to be a big deal or it is some PR talk by Microsoft considering the fact that Xbox Division Boss Phil Spencer himself stated it is not going to be massive?

 

Surprisingly, Star Citizen developer replied that Direct X12 is going to be very Big Deal, especially on next-gen GPUs and CPUs and gave an example that it basically upgrading Old Slow Car with Fast Super Car.

 

"Believe us my friend IT IS A VERY BIG DEAL. ESPECIALLY ON NEXT GEN GPUs and CPUs. It is like upgrading your old slow car with the latest,fast super car. Yes IT IS A BIG DEAL."

Edytowane przez kermit
Odnośnik do komentarza

Up. Tylko, ze to to wypowiedz developera PCtowego, wiec moze odnosic sie do wspolczesnych pecetowych GPU i CPU? Nikt nie ukrywa, ze na PCtach DX12 moze dawac zauwazalne efekty. Przy One bardziej liczyl bym na optymalizacje, zamiast 3 GB Ram na sytem, niech zejda tylko do 2. Zamiast uzywania 3 rdzeni CPU na system, niech rowniez zejda do 2 i tak dalej. Na dowod dobrej optymalizacji wypowiedz developera pracujacego nad Diablo 3. To nie 10% rezerw z kinecta pozwolilo osiagnac 1080p, a lepsze narzedzia deweloperskie dostarczone przez MS.

 

Josh Mosqueira, lead designer of Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition console, told us in an interview that 10 percent of GPU released by Microsoft after deciding that Kinect was not mandatory for developers is not enough to achieve 1080p in games, and Diablo 3 running at 1080p is due to better development kits.

 

 

The resolution

 

As explained, that extra 10 percent of GPU does not usually make a difference in reaching such resolution, but the new SDK tools have been greatly improved, avoiding bottlenecks and other problems they had to face before.

 

Mosqueira states that both Sony and Microsoft have helped them a lot, and thanks to this Diablo III: Reaper of Souls - Evil Ultimate Edition Xbox One receive a patch release that will allow you to run 1080p.

 

 

Edytowane przez zloto
Odnośnik do komentarza

Up. Tylko, ze to to wypowiedz developera PCtowego, wiec moze odnosic sie do wspolczesnych pecetowych GPU i CPU? 

 

no w koleś napisał "ESPECIALLY ON NEXT GEN GPUs and CPUs"  wszystko wyjdzie w praniu pod koniec 2015 jak pojawią się pierwsze tytuły to obsługujące - przy projektowaniu gpu i cpu xbona już wiedzieli o dx12 więc powinno to bardzo dobrze ze sobą współgrać.

Odnośnik do komentarza

Przeciez XO byl budowany od poczatku pod DX12, bebechy sa PCtowe, MS jest tworca DX jak i konsoli wiec nie powinno byc problemow z jego wykorzystaniem. Optymilizacja swoja droga.

 

Do tego dochodza inne bajery jak Tiled Resourcing, move engines czy streamowanie textur Granite wiec pod koniec 2015 powinnismy zobaczyc na co stac ta pokrecona architekture Xbona.

Edytowane przez hav3n
Odnośnik do komentarza

Maciomaniak, tak swoja droga dalej uwazasz, ze Sunset Overdrive na premiere bedzie smigac w 1080p? Bez zlosliwosci, z ciekawosci pytam : )

Nie chce sie klocic z bracmi xbotami, ale bardziej sie sklaniam ku pozytywnemu zaskoczeniu, niz negatywnemu rozczarowaniu. Nie jestem deweloperem i swoja wiedze opieram tylko na wypowiedziach innych deweloperow, ale przekaz jest jasny, zarowno PS4 jak i w szczegolnosci Xbox One to nie sa jakies potwory, wrecz na tle wspolczesnych sprzetow pc wygladaja slabo. To nie znaczy, ze te maszynk maja malo do zaoferowania. Kwestia to polaczenia wszystkih klockow w jedna czalosc, bo samo DX12 nie da zbyt wiele, ale przy wspolpracy z odpowiednimi narzedziami developerskimi, inteligentnym wykorzystanou ESRAM'u czy optymalizacj mozna sie spodziewac pozytywnych efektow, ale nie nalezy oczekiwac rewolucji. Raczej stopniowej ewolucji, tak jak w przypadku poprzedniej generacji: )

 

Wyjdzie w praniu kto ma racje i powiem szczerze, ze wolal bym abyscie to wy mieli racje, narazie zostane przy moim spojrzeniu, tak jest chyba zdrowiej, wszak to tylko gierki xd

Odnośnik do komentarza

Nie, w tym momencie się tak nie da. W ramach Xbox Preview testowany jest odtwarzacz multimedialny i obsługuje on m.in. MP3, ale nie działa w tle. Podobnie z apką Xbox Music, która musi być w Snapie. To obecnie jedna z najczęściej głosowanych propozycji na Xbox Feedback, więc jakoś będą musieli zareagować - http://xbox.uservoice.com/forums/251646-apps/suggestions/6028534-xbox-music .

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Http://www.thesixthaxis.com/2014/08/21/new-microsoft-first-party-studios-outed/

 

Phil Spencer aktywnie działa w temacie i otwiera kolejne studia deweloperskie tworzące gry dla Xboxa.

 

Po znanych juz LXP i Platform Next doszły cztery kolejne.

 

lxp9esy2.png

 

Są to SOTA, Good Science, NP i [Fun]ction Studios. Każde z nich podobno będzie pracować nad gra AAA, ale okaże się w praniu jak to wyjdzie :)

Edytowane przez Maciomaniak
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...