Opublikowano 17 stycznia 20187 l Już rok temu mówili że robią RPGa ale premiera pewnie w 2019/2020, możliwe że na E3 nawet nic nie zapowiedzą w tym temacie. Bekowy ten płacz byłych pracowników z Lionhead że PG podobno robi nowe Fable xD.
Opublikowano 17 stycznia 20187 l No głupie trochę kasować całe studio, a potem otwierać nowe zwłaszcza że samo Lionhead chciało robić mroczne Fable z singlem ale dobry MS jak zwykle musiał isc z trendami branży i kazał robić mobe xd.
Opublikowano 17 stycznia 20187 l Co do premiery to nie spokojnie sobie pracują, nawet jeżeli ma to zająć te 4-5 lat. Swoją drogą ciekawe jak sukces Wiedźmina 3, który niewątpliwe odmienił gatunek gier action RPG wpłynie na nowe Fable, nie mogę doczekać Edytowane 17 stycznia 20187 l przez Playstation
Opublikowano 17 stycznia 20187 l Godzinę temu, hav7n napisał: No głupie trochę kasować całe studio, a potem otwierać nowe zwłaszcza że samo Lionhead chciało robić mroczne Fable z singlem ale dobry MS jak zwykle musiał isc z trendami branży i kazał robić mobe xd. Lionhead już pokazało na co ich stać przy Fable 3 i tragicznym Legends, którego nie potrafili skończyć i po ~4 latach nie byli nawet blisko.
Opublikowano 18 stycznia 20187 l Legends było gotowe do premiery. Ms skasował grę kompletną w 95%. Pewnie żałują tej decyzji po słabym 2017.
Opublikowano 18 stycznia 20187 l z tego co wiem Fable Legends miało budżet w momencie skasowania na poziomie 75 milionów, a gra nie była gotowa wejść w faze beta. MS skasował projekt gdy Lionhead zaliczyło kolejną obsuwę i poprosiło o następną transze gotówki. Wybitna niegospodarność, nie dziwie się że ich zamknęli
Opublikowano 18 stycznia 20187 l 1 minutę temu, Playstation napisał: z tego co wiem Fable Legends miało budżet w momencie skasowania na poziomie 75 milionów, a gra nie była gotowa wejść w faze beta. MS skasował projekt gdy Lionhead zaliczyło kolejną obsuwę i poprosiło o następną transze gotówki. Wybitna niegospodarność, nie dziwie się że ich zamknęli Raczej debilny pomysł MS żeby twórcow singlowych gier zaprzęgać do tworzenia czegoś ala moba i game as service kiedy Lionhead chciało zrobić Fable 4 singlowe i w mroczniejszym klimacie.
Opublikowano 18 stycznia 20187 l fakt, wina leży po obu stronach: Microsoft był chuyowym szefem a Lionhead chuyowym studiem
Opublikowano 18 stycznia 20187 l 1 minutę temu, _Be_ napisał: Raczej debilny pomysł MS żeby twórcow singlowych gier zaprzęgać do tworzenia czegoś ala moba i game as service kiedy Lionhead chciało zrobić Fable 4 singlowe i w mroczniejszym klimacie. Ten pomysł na Fable 4 był strasznie słaby.
Opublikowano 18 stycznia 20187 l Cytat It was in this context that a pitch for a Fable 4 game was rejected. John McCormack was the chief architect of the pitch. He wanted to switch to Unreal Engine 4 and move the series into the technological, industrial age, with tram cars and flying machines. "We wanted to hit the late Victorian proper far out Jules Verne shit," McCormack says. In the first Fable, Bowerstone was a small town. In Fable 2 it was a big town. In Fable 3 it was a city. In McCormack's Fable 4, Bowerstone was London, vast and dense. Jack the Ripper would run the streets, a Balverine in disguise. The game would lean heavily on British mythology. McCormack planned to take Dr Jekyll and Mr Hyde, give them a Fable twist and drop them in "this kind of weird fucked up London environment". "And that was going to be Fable 4, and it would be darker and grittier. And because it was R-rated it would have the prostitutes and the humour. I was like, man, this is going to be fucking brilliant, and everybody was really into it." http://www.eurogamer.net/articles/2016-05-12-lionhead-the-inside-story Dla mnie Fable to baśniowy, kolorowy świat. Już w trójce klimat mocno uciekł, a tutaj dopiero byłaby padaka. Edytowane 18 stycznia 20187 l przez wrog
Opublikowano 18 stycznia 20187 l Dla mnie brzmi zaje.biscie - wiktorianski klimat Londyn, Jack the Ripper, Mr Hyde no ja byłbym kupiony
Opublikowano 18 stycznia 20187 l 1 godzinę temu, Kriss_Hietala napisał: Legends było gotowe do premiery. Ms skasował grę kompletną w 95%. Pewnie żałują tej decyzji po słabym 2017. Nie pisz głupot. Grałem w "betę" i to była co najwyżej wczesną Alpha. Nawet interfejs nie był skończony, grafika wyglądała padacznie, a zawodnicy mieli po 2 ataki i cały czas napierniczało się jeden guzik na padzie. Nie mówiąc już o tym, że na sam koniec cały czas była dostępna tylko jedna arena i do tego nie skończona tak jak i sam hub.
Opublikowano 18 stycznia 20187 l To tylko Kriss, który zawsze zapodaje info z źródlem z tzw dupy Edytowane 18 stycznia 20187 l przez _Be_
Opublikowano 18 stycznia 20187 l Matt Booty (co za nazwisko xD) , wcześniej odpowiedzialny za Minecrata jest teraz nowym dyrektorem Microsoft Studios, będzie odpowiedzialny za studia wewnętrzne i dział second party (Microsoft Global Publishing pod Loftis). To nowe stanowisko, wcześniej studia 1-st party podlegały bezpośrednio Spencerowi, więc wydaję się że wreszcie zaczyna to przypominać normalną strukturą. Ocenić jego pracę będziemy mogli pewnie za jakieś 3-4 lata, ale sam Booty (xD) wydaję się spoko i sympatycznym ziomkiem Jest byłym deweloperem więc nie jest to typowy krawaciarz nie mający pojęcia o grach. No i wolnych chwilach hobbystycznie programuje gierki, sami przyznacie że niewiele jest chyba takich korpo dyrektorów:
Opublikowano 18 stycznia 20187 l Tak sobie pomyślałem, że dość zabawnie sobie przypomnieć jak to MS ma się wycofywać z Xbox'a (takie chodziły obiegowe opinie od jakiś 5 lat), a tu marka Xbox w ramach samego MS coraz bardziej się umacnia: dołączenie Spencera do ścisłego grona zarządu czy ostatnie plotki mocnym pompowaniu kasy w X'a (czego jednym z dowodów jest reaktywacja Fable pod studiem na miarę 343i czy Coalition, gdzie popłynie 70-100 mln $ na stworzenie jednej tylko gry). Pewnie już jakiś czas temu dostrzeżono, że nie trzeba ściśle wygrywać na rynku pod względem liczby sprzedanych konsol jeśli wpływy są duże (mocny wzrost z cyfrowej dystrybucji w ramach Xbox'a rok do roku czy chociażby najwyższe przychody w USA w grudniu pomimo tego, że to Switch sprzedawał się najlepiej). Cytat z nowego szefa MS Studios: "He added, “On the creative side, I’ve always had a golden rule to stay out of the way of game teams as far as where they go with design and the craft of making their games. But at the same time, I think there’s a lot to be gained by supporting them and providing a layer of administrative help, really just a layer of operational help, so they can focus on making the game. My mantra has always been that I think I’m doing a good job inside a studio if the game teams show up to work and the only thing they need to worry about is making the game.” Edytowane 18 stycznia 20187 l przez Pacquiao
Opublikowano 18 stycznia 20187 l Tak piszecie o tym kasowanym fable ale teraz też nie jest lepiej bo i sea of thieves jak i ten cały crackdown to w zasadzie kasa wyrzucona w błoto jest i jak dla mnie do zaorania już od dawna.
Opublikowano 18 stycznia 20187 l Nie wiem jak się będzie miało Sea of thieves (chociaż niedługo jest ponoć zamknięta beta), ale w takie Crackdowna to bym akurat chętnie pograł
Opublikowano 18 stycznia 20187 l 5 minut temu, Matriks_1111 napisał: Nie wiem jak się będzie miało Sea of thieves (chociaż niedługo jest ponoć zamknięta beta) Nie ponoć tylko jest wyczekiwana przez wszystkich od 24 stycznia (od 16) do 29 Edytowane 18 stycznia 20187 l przez Cottage
Opublikowano 18 stycznia 20187 l Źle dobrane słowa Ja niestety się nie załapałem, bo jakoś bardzo na gierkę nie czekam, ale chętnie bym np. taką betę obadał zanim zdecydowałbym się na fulla. Jedyne czego się akurat w tej grze najbardziej boję, to nuda. PUBG z tego nie zrobią
Opublikowano 18 stycznia 20187 l myślę że tuż przed premierą będzie jeszcze otwarta beta, przedstawiająca właściwie finalną wersje gry. Taka zagrywka zawsze pozytywnie wpływa na sprzedaż tego rodzaju gier, co pokazuje przykład Destiny i GR: Wildlinds
Opublikowano 18 stycznia 20187 l 31 minut temu, bloody_gipsy napisał: Tak piszecie o tym kasowanym fable ale teraz też nie jest lepiej bo i sea of thieves jak i ten cały crackdown to w zasadzie kasa wyrzucona w błoto jest i jak dla mnie do zaorania już od dawna. No dobrze, że nie odpowiadasz za to czy będą skasowane czy nie.
Opublikowano 18 stycznia 20187 l Piraci raczej są bezpieczni bo już mają datę premiery na marzec ale taki Crackdown to albo premiera pod koniec roku albo piach. Oczywiście co do jakości tytułów mam wątpliwości i raczej zero hajpu. Na początku roku tylko State of Decay 2 mnie interesuje.
Opublikowano 18 stycznia 20187 l No wiadomo, że SoD 2 będzie si, Crackdown nie wyglądał dobrze ale liczę, że coś tam ukręcą jednak bo jakby nie było jedynka w co-opie to była naprawdę dobra gra a przynajmniej bardziej mi się podobała od Infamousa.
Opublikowano 18 stycznia 20187 l Crackdown 3 to tak samo jak i Halo Wars 2 fan service zorientowany na małą grupę wiernych fanów. MS pewnie będzie zadowolony jeśli obie produkcje wyjdą na zero.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.