II KoBik II 2 635 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 Jestem mocno zadowolony z tego co zaprezentowali. Jest naprawde dobrze. Świetna konfa, sztos gierek. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 (edytowane) Hellblade zrobilo 15 osob, a cale studio liczy 120. Koles sam mowi ze teraz dzieki wsparciu MS moga skupic sie na nowych projektach calym teamem. Glownie gry SP i podejmowanie ryzyka, a tego u MS zawsze brakowalo. Nawet nie wiedzialem ze maja swoja siedzibe w Cambridge, chyba trzeba sie przejechac Edytowane 11 czerwca 2018 przez hav7n 1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 ta prezentacja studiów które pozyskali - identycznie to sobie wyobrażałem xD wspaniale decyzje, widac ze spencer dostal dostep do konta ms konfa miala tyle mięsa ze muszę obejrzeć jeszcze raz w slow motion xd Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 5 godzin temu, hav7n napisał: Hellblade zrobilo 15 osob, a cale studio liczy 120. Koles sam mowi ze teraz dzieki wsparciu MS moga skupic sie na nowych projektach calym teamem. Glownie gry SP i podejmowanie ryzyka, a tego u MS zawsze brakowalo. Nawet nie wiedzialem ze maja swoja siedzibe w Cambridge, chyba trzeba sie przejechac wzruszający materiał rzucający zupełnie inne światło na Microsoft Studios, zupełnie odmienne od tego co utarło się już myśleć. Elegancko że Microsoft wyciąga rękę do tak ambitnych ludzi, oferując im jednocześnie tyle kreatywności i swobody. Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 5 godzin temu, hav7n napisał: Hellblade zrobilo 15 osob, a cale studio liczy 120. Koles sam mowi ze teraz dzieki wsparciu MS moga skupic sie na nowych projektach calym teamem. Glownie gry SP i podejmowanie ryzyka, a tego u MS zawsze brakowalo. Nawet nie wiedzialem ze maja swoja siedzibe w Cambridge, chyba trzeba sie przejechac Oby tylko poszli w gry takie jak DMC A nie Hellblade. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 Tez licze na jakiegos slashera od nich. Ms potrzebuje takiej gry, Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 Inaczej. Klimat Hellblade, ale pełnoprawna gra akcji, najlepiej slasher. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 (edytowane) jak coś to trwa właśnie Inside Xbox Edytowane 11 czerwca 2018 przez oni Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 Phil powiedział, że są otwarci na przejęcie kolejnych developerów. Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 (edytowane) Nie zdziwię się jak nowe studio w Santa Monica będzie robiło grę w gatunku pokrewnym do Tomb Raider i Uncharted. Szefem jest jakaś szycha związana z Tomb Raider i z tego co mówił Phil wynika, że studio jest w sumie budowane pod tego gościa. Z tego co mówił wynika, że The Inititative prawdopodobnie pracuje nad jakimś starym IP. Mała podpowiedź: Edytowane 11 czerwca 2018 przez Pacquiao Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 (edytowane) Po lewej logo studia, a to po prawej to z Perfect Dark Dosyć ciekawa zbieżność kształtów Edytowane 11 czerwca 2018 przez Pacquiao 1 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 (edytowane) no oferta pracy wspominała o nowym IP AAAA xD poprosimy jeszcze jedną podpowiedź EDIT: Okej, Perfect Dark rzeczywiście pasowałby do profilu studia, zbieżność logotypów też nie wygląda na przypadkową. Szkoda tylko, że jeżeli twoja teoria jest prawdziwa to na powrót Joanny trochę jeszcze poczekamy, bo chyba studio jeszcze się formuje. Szczerze mówiąc liczyłem że PD może robić Sumo Digital gdzie pracuje dużo weteranów z Rare i Free Radical, współpracując z Coalition i projekt jest jednak nieco bardziej zaawansowany Edytowane 11 czerwca 2018 przez oni Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 16 minut temu, oni napisał: no oferta pracy wspominała o nowym IP AAAA xD poprosimy jeszcze jedną podpowiedź EDIT: Okej, Perfect Dark rzeczywiście pasowałby do profilu studia, zbieżność logotypów też nie wygląda na przypadkową. Szkoda tylko, że jeżeli twoja teoria jest prawdziwa to na powrót Joanny trochę jeszcze poczekamy, bo chyba studio jeszcze się formuje. Szczerze mówiąc liczyłem że PD może robić Sumo Digital gdzie pracuje dużo weteranów z Rare i Free Radical, współpracując z Coalition i projekt jest jednak nieco bardziej zaawansowany Przecież Sumo Digital robi Crackdown 3 Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 oni mają mnóstwo gierek w produkcji Wyciekły niedawno slajdy z jakieś wewnetrznej prezentacji i bodajże odział w Nottingham pracuję nad jakąś niezapowiedzianą gierką action-adventure dla major publisher. Niby jest to prawdopobne, ale bardziej skłaniam się do twojej wersji Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 (edytowane) sumo digital to niech lepiej sie nauczy robic gry albo jeszcze lepiej - niech MS nauczy sie NIE chodzic do chuyowych devow bo juz mi sie nie chce bronic gierek 7/10 Z jednej strony chce zobaczyc jakies nowe IP od nowego studia MS ale na 99% bedzie to i tak gra action adventure (koles ktory prowadzi studio pracowal nad rebootem TR) wiec moga i wsadzic tam Perfect Dark ze stronk female protagonist. I tak najbardziej czekam na Fable od PG. Yebani co umieja zrobic z gra o samochodach to jest kosmos. Moje oczekiwania wzgledem ich drugiego projektu sa chore. Od Ninja Theory poprosze jakies nowe IP, najlepiej slasher. Undead Labs mam nadzieje ze dostarczy State of Decay w jakosci AAA z coopem/multi na dedykowanych serverach. E3 2022 bedzie niesamowite Edytowane 12 czerwca 2018 przez hav7n 2 Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 14 czerwca 2018 Opublikowano 14 czerwca 2018 Te klucze na GP "stackują" się? Czy jak wpiszę jeden po drugim to dodadzą się czy się nałożą? Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 14 czerwca 2018 Opublikowano 14 czerwca 2018 XD Wbijaj wszystkie kody na GP tak samo jak na Golda. 1 Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 Booty o obecnej polityce MS Studios: https://metro.co.uk/2018/06/15/xbox-one-finally-won-e3-interview-microsoft-studios-boss-matt-booty-7632778/?ito=cbshare Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 wywiad ze Spencerem zawsze spoko powiedział m.in że Sea of Thieves i State of Decay 2 mimo GamePassa sprzedały się lepiej niż zakładano, subskrybenci GamePassa wbrew temu co myślałem to raczej gracze HC którzy kupują i grają w więcej gier. Nie interesuje go czy japońscy developerzy mają umowy marketingowe z Sony i tak będzie zabiegał o porty na Xboxa, szczerze przyznał że Crackdown nie był zbyt dobrą grą, dlatego została przełożona. No i zasugerował że to nie koniec prac na First-Party, więc być może za jakiś czas pojawi się jeszcze jakieś studio 2 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 Oglądałem wczoraj ten wywiad. Bardzo spoko, polecam. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 Phila zawsze spoko się słucha. Właściwy człowiek na właściwym miejscu. Cytuj
Sylvan Wielki 4 639 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 Przyznacie, że bardzo ładny zwiastun. 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.