koczownik 4 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 (edytowane) Witam, Mam problem z ciągłym wylogowywaniem z Xbox Live. Ma to miejsce przy: - pozostawieniu konsoli w menu (wylogowuje mimo np. trwającego pobierania) - włączaniu gry - podczas rozgrywki multiplayer co około 30 min - 1h Sprawdzałem wątki z tym związane na zagranicznych forach, ale nic nie pomaga w moim przypadku. X360 mam podłączony do routera, IPki ustawione na sztywno, DMZ dla Xboxa. Na tym samym routerze wcześniej PS3 śmigała bez problemu (takie same ustawienia routera). Sprawdzałem też w routerze client lease time. Dodam, że z pc i innymi urządzeniami nie mam problemu, neta nie zrywa. W x360 wyczyściłem cache, usunąłem profil użytkownika i pobrałem go ponownie. Nic nie pomaga. Może macie jakieś pomysły, bo mi się już skończyły..... może być coś po stronie dostawcy internetu (ostatnio zmieniłem)? Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Pozdro! Edytowane 26 maja 2014 przez koczownik Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 Ja tak miałem przez b.długi czas na neostradzie, później na dialogu. Może nie co 1h, ale kilka razy dziennie potrafiło mnie wywalić z xbl. Teraz mam lokalnego operatora ze światłowodami na osiedlu i dobrych parametrach łącza (30/5 niskie pingi w grach do uk) to skończył się ten problem, ale nie definitywnie. Nadal, ale już baaaardzo rzadko, potrafiło pokazać info o rozłączeniu z xbl, podczas gdy net na fonie i lapku śmigał aż miło. Miałem konto na UK i chyba po przeniesieniu na Polskę praktycznie problem się skończył. Teraz już nie mam jak sprawdzić. Nie wiem co Ci poradzić. Idź może do kumpla z innym operatorem netu i potestuj czy rozłącza. Cytuj
Grzegorzo 1 411 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 Inne konta też Ci rozłącza? Cytuj
Krizz 541 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 Sprawdzałeś może czy w ustawieniach kontroli rodzincielskiej nie masz ustawionego limitu czasu ? http://support.xbox.com/pl-PL/xbox-360/security/xbox-live-parental-control Cytuj
koczownik 4 Opublikowano 26 maja 2014 Autor Opublikowano 26 maja 2014 Na pewno nie mam w ustawieniach konsoli limitu czasu, bo nic nie grzebałem od czasu przesiadki na nowego ISP. W ogóle to mam sytuację odwrotną do Kielicha: na necie mobilnym z Play przez rok nie miałem problemów z rozłączaniem (kijowe pingi to inna rzecz ). Teraz mam dostawcę a'la osiedlówka (światłowody) i problem jest. Myślicie, że sam ISP może mieć jakieś swoje ustawienia dot. Xbox Live, które powodują ten problem? Jest z czym uderzać do ISP? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.