Opublikowano 17 sierpnia 201410 l Wooow, po prostu genialnie to wygląda. Ten gameplay tak samo. I mapa jest ogromna + jeszcze widać ogromne miasto i kilka nadmorskich malutkich miasteczek - będzie co zwiedzać i gdzie jeździć
Opublikowano 17 sierpnia 201410 l wybornie, po prostu wybornie. do tego widzę spory potencjał do DLC z nowymi terenami np. mam nadzieję że lotnisko będzie dostępne do wjazdu. aż się prosi o ultimte drag race w 10 aut rodem z Top Gear
Opublikowano 17 sierpnia 201410 l W dwa lata zrobić takiego behemota. Ledwie 2 gry i Playground Games już są w czołówce developerów branży.
Opublikowano 17 sierpnia 201410 l z talentem, pomysłem, świeżym spojrzeniem, hajsem M$ i opieką T10 wykorzystali swoją szansę. godnie zastąpili pustkę w serduszku po PGR.
Opublikowano 17 sierpnia 201410 l Wygląda to dużo grywalniej od drivecluba,który mimo iż powoduje szczękopad to ma zabawne resety po wyjechaniu kołem za trasę.Tak naprawdę jedyne co mnie razi to ta jazda po burakach.Mogliby to ograniczyć poprzez masakryczne zwalnianie pojazdu albo puszczenie pojazdów terenowych,bo słabo to wygląda jak lambo ciśnie 2 paki po grządkach.
Opublikowano 17 sierpnia 201410 l Dokładnie. Generalnie to Horizon łączy ze 2-3 gry wyścigowe, dla których obecnie nie byłoby miejsca na rynku. Łączy co najlepsze z serii PGR + do pewnego stopnia offroad i to na otwartej mapie. Wygląda to dużo grywalniej od drivecluba,który mimo iż powoduje szczękopad to ma zabawne resety po wyjechaniu kołem za trasę.Tak naprawdę jedyne co mnie razi to ta jazda po burakach.Mogliby to ograniczyć poprzez masakryczne zwalnianie pojazdu albo puszczenie pojazdów terenowych,bo słabo to wygląda jak lambo ciśnie 2 paki po grządkach. W takim przypadku nie byłoby w ogóle sensu robić otwartej mapy bo nikt nie chciałby po niej szaleć.
Opublikowano 17 sierpnia 201410 l ano. to ma być plac zabaw, fun fun fun. jedziesz sobie po asfalcie i nagle widzisz skrót w trakcie wyścigu czy tam nawet swobodnej jazdy. wbijasz na szuter i redukcja do 50. jaki w tym sens? jeżeli miały być restrykcje asfalt dla szybkich i szutry dla terenowych to z takim nastawieniem dwa tryby jazdy w tunelach zamiast otwartego świata który ma po prostu być placem zabaw dla graczy. w TDU2 było podobnie. owszem super auta na polnych drogach traciły i nieco gorzej się prowadziły ale i tak nieznacznie a było to ciut irytujące. ja chce szaleć po mapie, niezależnie czym i gdzie jadę.
Opublikowano 17 sierpnia 201410 l Słuszna uwaga.Po prostu trzeba będzie przestawić myślenie,że trasa to świętość i jak to tak lasem skracać.
Opublikowano 17 sierpnia 201410 l wybornie, po prostu wybornie. do tego widzę spory potencjał do DLC z nowymi terenami np. mam nadzieję że lotnisko będzie dostępne do wjazdu. aż się prosi o ultimte drag race w 10 aut rodem z Top Gear Na lotnisko raczej będzie dało się wjechać. Na filmiku widać że na jego terenie znajdują się tablice do zniszczenia. Będą 2 rodzaje: Bonus Boards oraz Fast Travel Boards
Opublikowano 17 sierpnia 201410 l Tak czy inaczej asfalt bedzie dawał większą przyczepność, buraki są dość śliskie i mam nadzieję że dobrze to oddadzą.
Opublikowano 17 sierpnia 201410 l no i cudownie. takie info o lotnisku mi wystarczy. będzie zabawa. ogólnie ostatnie strony tematu to wysyp mega materiałów i po prostu ostatnio tak stukałem w biurko rok temu przed GTA V. rok, wow. teraz jeszcze tylko czekać na listę achivów. czuję, że będą podobne jak w H1 ale dojdzie sporo za multi. w końcu spory nacisk na to kładą. i dobrze.
Opublikowano 17 sierpnia 201410 l Mnie tylko ten system perków zastanawia, a mianowicie: jakie będą i kiedy będzie się ich używać (jakie ograniczenia).
Opublikowano 17 sierpnia 201410 l co ty za pytania zadajesz, no bądźmy poważni FR lepiej zaakceptuj, będzie jechane!
Opublikowano 17 sierpnia 201410 l ano. to ma być plac zabaw, fun fun fun. jedziesz sobie po asfalcie i nagle widzisz skrót w trakcie wyścigu czy tam nawet swobodnej jazdy. wbijasz na szuter i redukcja do 50. jaki w tym sens? jeżeli miały być restrykcje asfalt dla szybkich i szutry dla terenowych to z takim nastawieniem dwa tryby jazdy w tunelach zamiast otwartego świata który ma po prostu być placem zabaw dla graczy. w TDU2 było podobnie. owszem super auta na polnych drogach traciły i nieco gorzej się prowadziły ale i tak nieznacznie a było to ciut irytujące. ja chce szaleć po mapie, niezależnie czym i gdzie jadę. wiem, że się powtarzam i wiem, że mnie znów za to zgnoicie, ale jedyną rzeczą, która mi się kompletnie nie podoba jest właśnie tak swobodna jazda po burakach. Przyjemność z obierania najlepszego toru jazdy po prostu pryska patrząc jak ktoś obok leci przez pole z taką samą prędkością jak ty po asfalcie. Arcade czy nie, dla mnie samochody nie offroadowe powinny zwalniać i trudniej się prowadzić na polu kartofli. Tym bardziej, że model jazdy w FH jest mocno PGRowy. Poza tym gra zapowiada się wybornie i z pewnością będzie jedną z niewielu gier przez które będę żałował, że nie kupię klocka.
Opublikowano 19 sierpnia 201410 l Kolejne auta: 2010 Audi TT RS Coupe1957 Chevrolet Bel Air2012 Dodge Challenger SRT8 3921962 Ferrari 250 GTO1992 Ford Escort RS Cosworth2004 Honda Civic Type-R2013 Hyundai Veloster Turbo2013 KTM X-Bow R1992 Nissan Silvia CLUB K's
Opublikowano 19 sierpnia 201410 l MS chyba szykuje coś na wzór Halo Channel dla Forza horizon i Forza Motorsport:
Opublikowano 19 sierpnia 201410 l Ten Ford i Ferrari to chyba nowość w serii. Ja ciągle mam nadzieje że w grze pojawi się ten potwór, pasowałby na tą jazdę po burakach Edytowane 19 sierpnia 201410 l przez marcin33
Opublikowano 20 sierpnia 201410 l dobra zapka http://www.eurogamer.pl/articles/2014-08-20-forza-horizon-2-udowadnia-ze-gry-wyscigowe-znow-sa-modne
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.