chionae 3 Opublikowano 9 czerwca 2014 Opublikowano 9 czerwca 2014 Hej, mam taki problem. Mianowicie od początku moja S4 zmaga się z potwornym echem dla rozmówcy. U mnie jest wszystko ok, ale każdy kto ze mną gada ciągle się irytuje, że bez przerwy słyszy siebie - niektórzy w ogóle, a niektórzy się skarżą, że to nie do zniesienia. Próbowałam już wszystkiego, na innych forach piszą niepewne rzeczy, google nic nie mówi. Bawiłam się z tym wyciszaniem szumu i nic. Bardzo proszę o pomoc jeśli mogłabym rozwiązać ten problem sama, bo reklamacja to byłaby ostateczność, bo jestem strasznie zrażona do tego typu usługi. Sam głośnik i słuchawka powinna być całkowicie sprawna, problem musi tkwić w jakimś sofcie. Gadając np. przez fejsa czy Skype problem w ogóle nie istnieje. Nie gadam specjalnie często przez fona, a już na pewno nie długo, no ale to wciąż wada urządzenia. Cytuj
ghost. 60 Opublikowano 9 czerwca 2014 Opublikowano 9 czerwca 2014 Zakładam, że sprawdzałaś już ustawienia samego głośnika. Być może problem twki w mikrofonie - poszukaj może w opcjach ustawień czułości mikrofonu, może da się jakoś ją zmniejszyć software'owo (Skype na pewno ma takie ustawienia i pewnie akurat w tym programie wszystko ustawione jest poprawnie, stąd brak zakłóceń). Jeśli w opcjach telefonu nie ma takiej możliwości to może znajdziesz jakąś aplikację w Play. EDIT: 25+ Top Apps for Microphone Sensitivity (Android) Cytuj
chionae 3 Opublikowano 10 czerwca 2014 Autor Opublikowano 10 czerwca 2014 niestety, wciąż nic. W każdym razie dziękuję za pomoc - jutro chyba się wybiorę z reklamką do Plusa, zobaczymy co powiedzą. Cytuj
Lipa 520 Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 Miałem ten sam problem w Samsungu S3. Nikt nie znał rozwiązania.. Wiem, że jak zdjąłem futerał chyba, to było lepiej. Cytuj
chionae 3 Opublikowano 11 czerwca 2014 Autor Opublikowano 11 czerwca 2014 cholera... niedobrze. U mnie zdjęcie etui faktycznie zmniejsza to echo, ale u innych telefonów go w ogóle nie ma nawet z futerałem więc nie powinno tak być, to wada sprzętu i wkurza mnie to nie jest to największy problem świata, ale zależałoby mi, żeby coś z tym zrobić. W internetach piszą coś o jakichś modemach, ale bałabym się ingerować w to wszystko skoro mam jeszcze gwarancję... Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 12 czerwca 2014 Opublikowano 12 czerwca 2014 Czy masz włączoną redukcję szumu w telefonie? Wyłącz ją. Miałem to samo w s3. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.