Daddy 4 226 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 (edytowane) cieszę się jak dziecko w h3 mam juz zagranych ponad 17 000 meczy i jeszcze mi się nie znudziło więc chętnie zobaczę to samo w 1080p 60 fps ile to godzin ? Edytowane 15 czerwca 2014 przez Daddy Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 Coś ok. 2 tys. godzin chyba Cytuj
Nacho Picasso 6 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 cieszę się jak dziecko w h3 mam juz zagranych ponad 17 000 meczy i jeszcze mi się nie znudziło więc chętnie zobaczę to samo w 1080p 60 fps ile to godzin ? ciężko powiedzieć bo mecz meczowi nie równy a w Service Record na bungie.net nigdy godzin nie liczyło tylko rozegrane mecze Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 17.000 meczy :o O masakra, to ja chyba tyle gier rozegrałem we wszystkich multi FPS, w jakie grałem w swoim życiu. Jak nie mniej. Szacun. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 16 czerwca 2014 Opublikowano 16 czerwca 2014 a więc potwierdziło się: kanapowy coop dla każdej części - genialnie się zapowiada. dobrze, że zakupiłem 2 pada... Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 16 czerwca 2014 Opublikowano 16 czerwca 2014 a więc potwierdziło się: kanapowy coop dla każdej części - genialnie się zapowiada. dobrze, że zakupiłem 2 pada... Teraz musze kobite jakos zachecic do gier, ktorych nie lubi (i nie rozumie jak moze to jarac ) :X. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 17 czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 czerwca 2014 Niech ktoś mi powie o co chodzi z tym waleniem piąchą przy przeładowaniu broni, czyżby to przyśpieszało czas przeładowania? Pamiętam że w starych csach był taki bug. Cytuj
easye 3 373 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 Dokladnie tak to dzialalo, nie musiales czekac na animacje przeladowania. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 Prawie jak szybkie przeładowanie w Gearsach Cytuj
Nacho Picasso 6 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 Piąchą gaszę również zoom ze snajpy Cytuj
ssxx1 208 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 W których częściach to działa? 1 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 Ostatnio zostały ujawnione dodatki dla preorderowców: Gamestop: The Bandana Skull provides unlimited ammo and grenades. Amazon: With the Piñata Skull, enemies will drop plasma grenade with every melee! Bestbuy:Grunt Birthday Skull and Map Guide W UK z tego co zauważyłem amazon ma taki sam bonus jak w USA, shopto.net - skull XX niestety bez opisu, reszta sklepów jeszcze nie zrobiła updatów Śmieszy troche czaszka od gamestopu, serio amunicja i granaty bez limitu ? Słabe. Cytuj
Nacho Picasso 6 Opublikowano 18 czerwca 2014 Opublikowano 18 czerwca 2014 W których częściach to działa? W których częściach to działa? Już nie pamiętam jak było w dwóch pierwszych częściach ale w H3 i H4 używa się tego myku Cytuj
easye 3 373 Opublikowano 18 czerwca 2014 Opublikowano 18 czerwca 2014 (edytowane) no ja bym powiedzial na odwrot - w 1 (moze w 2ce - w co watpie) - 3 i 4ka szybkie przeladowywanie nie dziala. To byl zwykly bug, jak zbieranie rakietnicy przez sciane, ale nawet jak wszyscy zaczeli uzywac HALO wciaz bylo najbardziej skilowa gra jaka sie ukazala. Edytowane 18 czerwca 2014 przez easye Cytuj
Nacho Picasso 6 Opublikowano 18 czerwca 2014 Opublikowano 18 czerwca 2014 (edytowane) W H3 i H4 też to działa tylko w drugiej połowie animacji A jak robisz snajpą zoom x1 i chcesz szybko z niego wyjść to szybciej jest machnąć piąchą niż wciskać 2x gałkę Edytowane 18 czerwca 2014 przez Nacho Picasso Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 18 czerwca 2014 Autor Opublikowano 18 czerwca 2014 A jak robisz snajpą zoom x1 i chcesz szybko z niego wyjść to szybciej jest machnąć piąchą niż wciskać 2x gałkę Ja wciskam 2x zmianę broni. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 18 czerwca 2014 Opublikowano 18 czerwca 2014 A jak robisz snajpą zoom x1 i chcesz szybko z niego wyjść to szybciej jest machnąć piąchą niż wciskać 2x gałkę Ja wciskam 2x zmianę broni. Rowniez - nie ma szybszsej opcji. Cytuj
Nacho Picasso 6 Opublikowano 18 czerwca 2014 Opublikowano 18 czerwca 2014 Też A jak robisz snajpą zoom x1 i chcesz szybko z niego wyjść to szybciej jest machnąć piąchą niż wciskać 2x gałkę Ja wciskam 2x zmianę broni. Też można ale dla mnie jednak szybszą opcją jest wciśnięcie RB Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 20 czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 czerwca 2014 (edytowane) Halo: The Master Chief Collection Community Q&A Question: Will Halo: The Master Chief Collection be available for download on the Xbox One Marketplace?-RRUINERAnswer: Yes! Access to the live action digital series Halo: Nightfall and the Halo 5: Guardians Multiplayer Beta will also be available with the digital version. Q: What about the new H2A engine for multiplayer? Will the Anniversary maps be included in the Halo 2 rotation?-The Little MoaA: Halo 2 Anniversary (with gameplay on the six reimagined Halo 2 maps) will have dedicated experiences in Matchmaking at launch. We’ll have more to share on playlist specifics later this summer. Q: Can you clarify what's going on with control schemes?-The Little MoaA: We are currently finalizing control schemes, but we can say that we’ll have universal schemes that work across all games, as well as dedicated control schemes for each game. If you loved Halo 2’s default scheme but play Bumper Jumper in Halo 3, you’ll be able to use these for each corresponding title. Q: Will there be updates to the way menus/settings are navigated? For example, being able to change settings in a custom game lobby, etc.-Lady SiegecornA: Halo: The Master Chief Collection will utilize a single, unified "Master Menu" to manage campaign and custom games. Q: What version of Halo 2 will be included? Is it "pre-patch multiplayer?"-WulfwoodsSinsA: We are making huge investments to deliver a premium experience at 1080p, 60 fps. Having said that, the original game had a lot of dependencies running at 30 fps so we are focusing on making sure Halo 2 plays the way it did “post-patch.” Gameplay will feel the way you remember it. Q: How exactly does matchmaking work? Will there be a filter or something that allows me to play just Halo 2 matchmaking? And so on for the other games.-GNRL PATTENA: We’ll have more to share on Matchmaking at a later date, but we can say that we’ll have playlists that offer multiple games, as well as dedicated experiences for separate games. Q: Will you be adding a spectator mode to The Master Chief Collection?-BlurranceA: By leveraging the Xbox One platform we’re able to take advantage of Twitch functionality to provide a spectator experience that will allow online players to stream their matches, speedruns, Forge sessions and more. However, there is not a dedicated in-game specific spectator mode. While we understand the importance and versatility of a dedicated spectating system, we’re confident that Twitch functionality will make it easy for anyone to share gameplay at any time while playing The Master Chief Collection. Q: How will armor permutations work across all games? Will everything be unlocked from the start?-Cpt Obvious2816A: We’re still in development, but we’ll have more to share on customization as we get closer to launch. Q: How's Backwash from Halo 2 running?-Ozzy Onya A2ZA: More musky and damp than you even remember. Q: How long has The Master Chief Collection been in development?-TeK x FernplantA: We started thinking about exactly how we were going to debut on Xbox One several years ago, prior to releasing Halo 4. Q: Will Forge for The Master Chief Collection be a 'unified' experience or will there be a separate Forge application for each applicable Halo title?-DEEP NNNA: We’ll be able to share more about Forge specifics in the coming months. For now, we can confirm that Halo 3, Halo 4, and the six re-mastered Halo 2 Anniversary maps will be Forgeable. Q: Is there going to be Join-in-Progress for any of the games?-Death31133A: Halo: The Master Chief Collection Matchmaking will not feature Join-in-Progress. Q: Will Halo: The Master Chief Collection include all the multiplayer maps from Halo 1&2 on the PC?-Lx Predator A: Halo: The Master Chief Collection features every multiplayer map ever released in Halo 1-4; on console and PC. Q: Will each game have their original individual title screens?-EmkMageA: Halo: The Master Chief Collection has a single, unified “Master Menu” rather than individual title screens. However, we will provide unique experiences for each title that capture the spirit of each original game. Q: Will Halo 4 have the complete Spartan Ops?-DIABLOxHITMANA: Yes, all of Halo 4’s Spartan Ops missions will be included in the game. Q: Who is better at Halo: CE, you or Quinn?-HaemorrhageA: I am much better than Quinn at Halo: CE. Q: Will we be seeing terminals or things like them in the anniversary edition of Halo 2?-Theos tou PumaA: Yes! Halo 2: Anniversary will indeed feature new terminals where players will have the opportunity to delve deeper into the universe and find key hints about future Halo games and experiences. Q: Will there be a PC version of Halo: The Master Chief Collection at some point in the future?-Beats By DieA: Our current focus is on the release of Halo: The Master Chief Collection on Xbox One. Q: How will searching for Ranked vs Social playlists work?-F U N Z B O BA: Ranked and social playlists are something we’re carefully approaching and thinking about. As mentioned prior, we’ll be able to discuss ranking and philosophy in the next few months. Q: Could the collection be developed on Xbox 360?-xXLJSpartacusXxA: We are dedicated to bringing a full and fun experience to Halo: The Master Chief Collection on Xbox One, providing you with dedicated servers, a unified interface, increased visual fidelity, and gameplay running at 60 fps. We do not have any plans to bring the game to Xbox 360 as the game size, enhanced features and technical specifications simply can’t support it. Q: Can we still play local co-op and campaign?-GravemindX2401A: Yes, campaign co-op play will be supported across all four titles, both online and split-screen. In addition, we will be changing to a horizontal view for the split-screen multiplayer for Halo 2: Anniversary. The campaign co-op breakdown is as follows: Halo: CE Anniversary – 2 players max, split-screen or online Halo 2: Anniversary – 2 players max, split-screen or online Halo 3 – 4 players max online, 2 players max split-screen Halo 4 – 4 players max online, 2 players max split-screen Q: If The Master Chief Collection is purchased digitally, will we still have access to the Halo 5 beta?-BleuprintA: Yes! Digital purchasers of the game will have access to Halo: Nightfall as well as the Halo 5: Guardians Multiplayer Beta. Q: Will stats from the previous games (i.e., Rank, Armor, Commendations, K/D etc) carry over to the new titles?-BaconShelfA: Players will be starting fresh in terms of rank, stats, armor, and more on Xbox One. We’ll have more specifics at a later date. Q: When will we see more multiplayer gameplay for Halo 2? Also more of the re-imagined maps?-kkohler22A: We’ll have lots more multiplayer before launch. Keep an eye out during Gamescom in August! Q: Will Halo 2 Anniversary offer the old handicap system (minor, moderate, severe) for custom games?-Plastic Hassle A: We’re still in development, but the goal is to include all original custom game options in each game. Q: Can I play as an Elite? Wort wort wort!-random king007A: As mentioned at the Xbox Press Briefing, playable Elites are back! Halo 2, Halo 2: Anniversary, and Halo 3 multiplayer will all feature the return of playable Elites. Q: Will Halo 2: Anniversary have button combos, such as BXR?-KitKat The FoxA: The original Halo 2 multiplayer and campaign will still have BXR and similar button combos. The 6 new maps are built upon a modified engine for Xbox One, so some of these button combos/glitches will not work as they did in the original. Rest assured, we are working very hard to match the original experience as closely as possible on this engine. Q: Which six Halo 2 maps are being remastered?-CAVEMANcr A: As you know, we revealed Ascension at E3 - stay tuned for news on the other five maps starting this summer! Q: In the E3 game demo for H2A we saw the return of a few medals from Halo 4. Were those placeholders or will Halo 4's medals be present in H2A's multiplayer?-CAVEMANcrA: The gameplay we showed on stage at E3 was a work in progress build, and as you’d expect, some of the items and assets on screen were indeed placeholder. Q: Would you guys consider doing community events where you play with the community?-About1337MousesA: Absolutely! We’ll certainly be organizing community playdates, and most of us will be online every day this fall! Seriously. Q: In Halo: Combat Evolved, will the option to create names only be in LAN mode, or will we be able to do the same on Xbox Live too?-MatQmaticalA: When playing on Xbox Live, you’ll be playing as your Xbox Live gamertag. Q: Will you be tracking game statistics for Halo 1, 2 and 3? If so, will they be separate and viewable on Halo Waypoint?-Noogatuck A: We aren’t revealing all details just yet, but yes, Halo Waypoint will support stats for all games. + bonus Edytowane 20 czerwca 2014 przez MaZZeo 3 Cytuj
Ins 5 756 Opublikowano 20 czerwca 2014 Opublikowano 20 czerwca 2014 Q: Will there be a PC version of Halo: The Master Chief Collection at some point in the future? A: Our current focus is on the release of Halo: The Master Chief Collection on Xbox One. Could the collection be developed on Xbox 360? A: We are dedicated to bringing a full and fun experience to Halo: The Master Chief Collection on Xbox One, providing you with dedicated servers, a unified interface, increased visual fidelity, and gameplay running at 60 fps. We do not have any plans to bring the game to Xbox 360 as the game size, enhanced features and technical specifications simply can’t support it. Pewnie za rok bedzie mozna ogrywac ta kolekcje rowniez na PC. Nie przeszkadza mi to, te gry moga rownie dobrze wychodzic na mikrofalowki, wazne jest tylko to, ze bedzie mozna kazda czesc ogrywac w 60 klatkach i na dedykowanych serwerach. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 20 czerwca 2014 Opublikowano 20 czerwca 2014 Bardziej bym się spodziewał, że sam remake Halo 2 pojawi się za rok na X360. Cytuj
ssxx1 208 Opublikowano 20 czerwca 2014 Opublikowano 20 czerwca 2014 Mam nadzieje że to nie wyjdzie na PC Cytuj
Ins 5 756 Opublikowano 20 czerwca 2014 Opublikowano 20 czerwca 2014 No ale co ci przeszkadza, że inni bedą mogli w to zagrać ? Dla mnie to może wyjść nawet na PS4. Im więcej ludzi będzie grało w te tytuły tym lepiej. To nie jest Console Wars panie. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 20 czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 czerwca 2014 O jezu, przecież to standardowe gadki są i nie znaczą one kompletnie nic. Cytuj
ssxx1 208 Opublikowano 20 czerwca 2014 Opublikowano 20 czerwca 2014 Są gry dla których warto kupić konsole i Halo jest na pewno jedną z nich. Nie podoba mi się myśl że cała moja ulubiona seria jest dostępna na pc chociaż nie ma z tą platforma nic wspólnego. I tyle. Myślę że kto chciał w Halo zagrać i tak już to zrobił. 1 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.