Skocz do zawartości

Halo: The Master Chief Collection

Featured Replies

Opublikowano

Prawdziwi Halo gracze i tak czekają na mapy te z przed 12 lat.....

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 232,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Lista map   From Halo: Combat Evolved Battle Creek Blood Gulch Boarding Action Chill Out Chiron TL-34 Damnation Danger Canyon (PC) Death Island (PC) Derelict Gephyrophobia (PC) Hang 'Em High Ice Fie

  • 1.Bronie zadają różne obrażenia to całkiem naturalne. Halo jest skrojone pod konkretne rodzaje broni w H:CE jest to magnum w Halo 2 i 3 BRka, w czwórce BRka i DMR. Naucz się korzystać z tych broni, a

  • 1 września wyjdzie ten wyczekiwany patch, gra automatycznie trafi też do GamePassa 

Opublikowano

Czyli jak ktos zaczal grac od H3 to nie jest prawdziwym Halo graczem :woot:, ogarnij sie malpa

Opublikowano

Niestety nie jest, smutne lecz prawdziwe, co poradzę....

 

#tylkoHALO:CE

Opublikowano

@up

 

a jak grałem 12 lat temu w Halo:CE tylko na splicie to też nie jestem prawdziwym Halo graczem? :)

Edytowane przez JuLeX 44

Opublikowano

Tylko jesli jeden zakrywal glowe kocem, ktory byl przyklejony do TV tak by druga osoba nie widziala (Hi Flaha) ;).

Opublikowano

@up

 

a jak grałem 12 lat temu w Halo:CE tylko na splicie to też nie jestem prawdziwym Halo graczem? :)

 

Jeżeli grałeś to jesteś, czytaj uważnie. 

Opublikowano

Q: Which custom game options will be available in Halo: CE within The Master Chief Collection?

A: All of the game types and custom game type options you remember from Halo: CE will be available in the custom games menu.

 

Q: Will Halo: CE Matchmaking include radar?

A: As is the case with all games within Halo: The Master Chief Collection, we will have a variety of experiences in Matchmaking that cater to a variety of playstyles. For example, you’ll be able to find Halo: CE games with radar enabled and disabled (in separate playlists).

 

Q: Will the PC exclusive Halo: CE maps be available for both custom games and Matchmaking?

A: Yes. The maps that were exclusive to PC for Halo: CE (and Halo 2) will be available in both custom games and Matchmaking.

 

Q: Will the PC weapons be available in Halo: CE?

A: You’ll be able to select your weapon set in Halo: CE from a brand new list of weapon sets, including “classic,” which will not include the Flamethrower or Fuel Rod Gun.

 

Halo-Combat-Evolved-Screenshot-2.jpg

 

Halo-Combat-Evolved-Screenshot-1.jpg

 

Halo CE z MCC.

Edytowane przez richie_heinz

Opublikowano

AchingTerrificCoyote.gif

 

JauntyDirtyDegus.gif

 

HandySizzlingCrustacean.gif

Opublikowano

Halo: MCC jest grą pażdziernka na IGN. Warto będzie tam zaglądać.

 

 

We’ll have content every weekday because there’s just so damn much to cover. Look for footage from all four campaigns in 1080p/60, all four multiplayers in 1080p/60 (five with the Anniversary stuff, technically), in-depth features, an all-request livestream with original Halo 2 multiplayer lead designer Max Hoberman on October 22, and a few surprises.

 

Gify ładnie wyglądają, ale to tylko cutscenki. Grafika jest chyba najmniej ważnym elementem w grze.

Opublikowano

Przywołałeś wspomnienia tymi screenami z HALO CE.

Ta gra jest (UWAGA NOWE POJĘCIE) GOTL*

 

 

*Game Of The Life

Opublikowano

Kluczowe pytanie na rozruszanie tematu - kupujecie na premierę? :D

 

Dla tej kolekcji kupiłem konsolę, także tego.

Opublikowano

Coagulation/Blood Gulch

 

halo-master-chief-collection-coagulation

Opublikowano

http://uk.ign.com/videos/2014/10/06/warlord-gameplay-footage-halo-the-master-chief-collection-ign-first A tutaj Warlock nazywany Warlord. Warto obejrzeć filmik w 1080p. Nowe jumpy na mapie i nowy medal jest w grze. 

 

Warlord-2.png

 

SpryDismalHermitcrab.gif

 

Edit. Jak tak dłużej pooglądam to trochę nie podobają mi się te nowe jumpy.

Edytowane przez richie_heinz

Opublikowano

Świetnie wygląda ten Warlock, szczególnie te chmury burzowe w tle, jak przypomnę sobie oryginał z H2... piękne wspomnienia :)

Opublikowano

Świetnie wygląda ten Warlock, szczególnie te chmury burzowe w tle, jak przypomnę sobie oryginał z H2... piękne wspomnienia :)

To jest remake rameka, oryginal tej mapy to Wizard z Halo CE ;)

Opublikowano

Dwójka i czwórka nie mają się czego powstydzić na tle konkurencji w 2014 roku. Tekstury w H2 są momentami fenomenalne. To będzie piękna kolekcja.

 

Pytałem już kiedyś, ale zapytam jeszcze raz, bo wtedy opieraliśmy się na spekulacjach, a trochę czasu już minęło i może zostało to oficjalnie wyjaśnione:

 

Załóżmy, że mamy pulę map. Czy mogę ograć każdą mapę z fizyką na przykład H3? Czy może mapy są jednak przypisane do poszczególnych gier, czyli, że nie zagram w mapy z H4 na fizyce H2 itd.?

Opublikowano

Każda mapa należy do jakiejś gry. Nie zagrasz  np. w H2 na Haven. To nie jest wymieszanie 4 gier.

Edytowane przez richie_heinz

Opublikowano

Każda gra ma osobne multi. Z tego co zrozumiałem wspólny jest chyba system rankingowy.

Opublikowano

Kampania Halo 2 Anniversary niestety bez fullhd ale to i tak nie powstrzyma mnie przed zakupem eksboksa One pod koniec przyszłego roku.

 

 

 Producent wykonawczy Dan Ayoub przyznał w rozmowie z serwisem IGN, że to właśnie konieczność jednoczesnego renderowania grafiki w dwóch wersjach jest przyczyną zmniejszenia rozdzielczości.

 
- Kampania Halo 2: Anniversary wyglądała wspaniale w 720p, ale jak w przypadku wszystkich elementów gry i technologii, chcieliśmy pójść o krok dalej. W ostatnich tygodniach prac naszym zespołom udało się osiągnąć dodatkowy cel. Kampania działa teraz w 60 FPS i 1328×1080, co oznacza duży i znaczący wzrost jakości. Myślę, że fani to docenią.
 
Wszystkie pozostałe elementy Halo: The Master Chief Collection - jak Halo Combat Evolved: Anniversary - działają w natywnej rozdzielczości 1920×1080 przy 60 klatkach.
 
Menedżer nie wyjaśnił, dlaczego twórcy nie zdecydowali się na opcjonalne wyłączenie możliwości wyświetlenia starej grafiki, co powinno znacząco odciążyć moce przerobowe Xbox One i umożliwić włączenie natywnego 1920×1080 w kampanii z Halo 2.
 
„Wyłączenie oryginalnej oprawy w teorii mogłoby podnieść rozdzielczość, ale to nie jest natura tego projektu” - dodał dyrektor produkcji Frank O'Connor na forum NeoGAF. „Pomysł polegał na tym, by remake umożliwiał przełączanie pomiędzy silnikami. Możecie mieć na ten temat różne opinie, ale takie były nasze założenia.”

 

http://www.eurogamer.pl/articles/2014-10-08-kampania-fabularna-halo-2-anniversary-bez-grafiki-w-rozdzielczosci-1080p

 

 

Na szczęście jest to magiczne 60 klatek. Ciekawe jak wypadnie zremasterowane Return to Sender - mój ulubiony fragment gry. Mam nadzieję, że Legendary będzie tak samo przeyebane jak w oryginale.

Edytowane przez Nemesis

Opublikowano

Z tego co pamiętam wcześniej już mówiono o tym, że nie będzie 1080p, ale mogę się mylić. To tylko kampania z H2, czyli bardzo mała część gry. Wszystkie multiplayery i tak będą działać w 1080p/60fps, więc nie widzę żadnego problemu. Btw. dziwi mnie to, że NeoGAF stał się prawie najważniejszym miejscem na wymianę informacji skoro jest oficjalna strona fanów (Halo Waypoint) i strony stworzone przez społeczność.

 

Do Halo CE i Halo 2 dodano nowe medale. Będzie je można wyłączyć.

 

Halo-Medals-2-1024x281.png

 

 

ToMjGpKuHuq2iT8zjfa.gif

Edytowane przez richie_heinz

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.