Gość DonSterydo Opublikowano 21 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 listopada 2014 4x multi naraz jak widać ich przerosło. Zbłaźnili się i to ostro. Taki projekt powinni kończyć jak widać "trochę" wcześniej niż na 2 tygodnie przed premierą. Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 21 listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 listopada 2014 Halo MCC = Państwowa Komisja Wyborcza, serio. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
mausenberg 76 Opublikowano 21 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 listopada 2014 Zgadzam się z powyższym. Siedzę, czekam i gram na tym co jest ale to co jest to aktualnie duża wpadka. Po patchu też szału nie ma, graczy szuka niby szybciej ale fatalnie dobiera drużyny. Specjalnie dla MCC kupiłem XO, ciesząc się jak dziki na wizje ogrania starych Halo na multi...Póki co zabawę z kolekcją oceniłbym na 5/10. Kampania z dwójki w nowym wydaniu jest śliczna i łagodzi bóle z multiplayera. Frajersko/ fanbojsko czekam na kolejne poprawki. Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 22 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 listopada 2014 no dobieranie druzyn jest mega slabe, jeszcze do tego mam lagi o_O Cytuj Odnośnik do komentarza
mausenberg 76 Opublikowano 22 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 listopada 2014 Nie rozumiem na razie sensu tych rang. Co kolesie z 12-15 robią w mm ze mną z moimi marnym 2? Przecież Ci ludzie to jakieś boty strzelające znikąd mający zawsze przewagę jednego strzału. I jeszcze łączy takich w team przeciwko oczyścicie mojej marnej, mniejszej o jednego gracza drużynie i weź tak graj! No przecież to jest debilne mówiąc delikatnie. I jak w takim razie będą grali ludzi ez 40-50? To jacyś bogowie skilla? W H3 miałem max 25 chyba i cały czas wokół tego oscylowałem, tu boje się wyjść poza 10 jak będzie mi dane w przyszłości, bo nic tylko w(pipi) mnie czeka. Coś też nie wierze w te dedyki, często wyskakuje komunikat "straciłeś połączenie z hostem. Dedyka nazywa hostem czy jest to znowu Johny Hamburger z piwnicy w texasie? Uwielbiam te grę za całokształt ale mną telepie już po kolejnym dziś posiedzeniu z MCC. Jeszcze sprawa kampani. Jak sobie w trakcie misji, w połowie zrobiłem przerwę i wracałem na drugi dzień do gry, to gdzie tam mi było dane kontynuować - weź sobie graj leszczu od początku poziomu! Nie no, na easy to spoko ale na legendarnym to się można w(pipi)ić. Nie grałem jeszcze w customy, ponoć fajnie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza
richie_heinz 36 Opublikowano 22 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 listopada 2014 System rankingowy jeszcze nie działa zbyt sprawnie. Gdy wejdą dobre playlisty, wszystkie rangi i tak zostaną wyzerowane. Nie wiadomo też jest jaka jest ilość graczy, bo nie ma licznika w grze. Z powodu błędów pewnie bardzo dużo osób odpuściło sobie na razie grę i może z tego to wynika. Btw. brakuje mi kryteriów wyszukiwania przeciwników jak w H3 i przydałoby się też veto zamiast głosowania. Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 22 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 listopada 2014 System rankingowy jeszcze nie działa zbyt sprawnie. Gdy wejdą dobre playlisty, wszystkie rangi i tak zostaną wyzerowane. Nie wiadomo też jest jaka jest ilość graczy, bo nie ma licznika w grze. Z powodu błędów pewnie bardzo dużo osób odpuściło sobie na razie grę i może z tego to wynika. Btw. brakuje mi kryteriów wyszukiwania przeciwników jak w H3 i przydałoby się też veto zamiast głosowania. Ja od jakiegos 1.5 tygodnia nie odpalam wlasnie z tego powodu. Poczekam i pogram jak bedzie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Salwador 189 Opublikowano 22 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 listopada 2014 System MM ogólnie działa magicznie tutaj macie powód itd: https://www.halowaypoint.com/en-us/forums/85d779d52cfd46918b4f8b638f2e3c7b/topics/the-master-chief-collection-bug-investigation/e024f78f-6022-4a49-99ea-67562ec5b4ca/posts Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 23 listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2014 no chyba jednak sie trochę poprawiło. Dość szybko znajduje mecze, co prawda dalej durne 5v5 ale zawsze coś. Nie wiem jak idzie szukanie w więcej niż 1 osobę. Cytuj Odnośnik do komentarza
ssxx1 208 Opublikowano 23 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2014 Mazzeo jaki masz rejon ustawiony? Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 23 listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2014 ja działam na US Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 23 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2014 u mnie dzis lipa, co chwile info ze utracono polaczenie z hostem Cytuj Odnośnik do komentarza
Adorian 9 Opublikowano 23 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2014 Nie rozumiem na razie sensu tych rang. Co kolesie z 12-15 robią w mm ze mną z moimi marnym 2? Przecież Ci ludzie to jakieś boty strzelające znikąd mający zawsze przewagę jednego strzału. I jeszcze łączy takich w team przeciwko oczyścicie mojej marnej, mniejszej o jednego gracza drużynie i weź tak graj! No przecież to jest debilne mówiąc delikatnie. I jak w takim razie będą grali ludzi ez 40-50? To jacyś bogowie skilla? W H3 miałem max 25 chyba i cały czas wokół tego oscylowałem, tu boje się wyjść poza 10 jak będzie mi dane w przyszłości, bo nic tylko w(pipi) mnie czeka. Coś też nie wierze w te dedyki, często wyskakuje komunikat "straciłeś połączenie z hostem. Dedyka nazywa hostem czy jest to znowu Johny Hamburger z piwnicy w texasie? Uwielbiam te grę za całokształt ale mną telepie już po kolejnym dziś posiedzeniu z MCC. Jeszcze sprawa kampani. Jak sobie w trakcie misji, w połowie zrobiłem przerwę i wracałem na drugi dzień do gry, to gdzie tam mi było dane kontynuować - weź sobie graj leszczu od początku poziomu! Nie no, na easy to spoko ale na legendarnym to się można w(pipi)ić. Nie grałem jeszcze w customy, ponoć fajnie jest. Gra ma teoretycznie działać na dedykach ale jak nie uda się połączyć z serwerem to przeskakuje na P2P czyli w większości meczy, przynajmniej w moim przypadku. Graczy dobiera randomowo, wiec mecze w stylu koksy vs slabi to standard, dodatkowo jak hostem jest hamburger z Massachusetts to nic dziwnego, że ma przewagę jednego strzału. Też mialem bug, że po wyjściu z misji musiałem później rozpocząć ponownie. Ten pacz dla mnie to padaka, w moim przypadku zamiast poprawic szybkośc wyszukiwania meczy to ja obniżył, mało tego, teraz na niektórych playlistach znalezienie choćby jednego meczu graniczy z cudem. To, plus wiele innych problemów sprawia iz gra jest w tym momencie niegrywalna. Na Beyondzie temat dotyczący MCC ma juz 30k. postów z czego kilkaset ostatnich stron to pojazd po 343 i ich doskonałej robocie, wku***enie graczy siega zenitu i nie ma co sie dziwić, sam też nie jestem zadowolony (delikatnie mówiąc), na razie jest bardzo źle, jak tego szybko nie naprawia, to za pare miesiecy populacja tak spadnie, ze beda grać ze sobą ciągle te same osoby, tak jak ma to miejsce w h4 od jakiegoś czasu. P. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 23 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2014 Na wieksza odleglosc w H2 host ma 4ke z BRki a reszta 5ke. Host wins. Cytuj Odnośnik do komentarza
mausenberg 76 Opublikowano 24 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2014 Fantastycznie. Szczerze, przed tym gównianym patchem grało mi się lepiej nie licząc długższego czasu oczekiwania na mecz. Przegrywam prawie każdy pojedynek 1-1 z BR kiedy ewidentnie wchodzą mi 4 strzały na głowę. Jeśli mi nie wchodzą cztery to nie płacze, ale jak widzę, że typ jest kuloodporny to mnie szlag trafia. S(pipi)one to jest strasznie. Dziś próbowałem pograć przez półtorej godziny. Zagrałem ze 2,3 mecze normalne, reszta festiwal 5 vs 2 i fale quitów w tym moje bo nie ma sensu być bitym zbiorowo przez cyborgów. A właśnie, widuje już kolesi z kdr 2,5 przy ilościach killi po 3,5 tysiąca nawet. Tym to mm śmiga, pogratulować. Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 24 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2014 Ale tak samo bylo w oryginalnym Halo2. Cytuj Odnośnik do komentarza
Adorian 9 Opublikowano 24 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2014 Kod sieciowy wydaje się być ostro spaprany, najlepiej chyba wchodzą mi "czwórki" w H2A, chociaż na tragicznym hoscie też nie ma szans z typem co ma hosta, w pozostałych grach jest gorzej, a H:CE to już totalna komedia... Nie wiem, być może to dlatego iż docelowo te gry miały działać na dedykach i pod nie był pisany kod sieciowy, a że większość meczy działa i tak P2P to są takie cyrki. Wystarczyłby kod z H4/P2P i już byloby w c**j lepiej od tego co się teraz dzieje, no ale jest jak jest wiec ja odpoczywam narazie od multi. p. Cytuj Odnośnik do komentarza
mausenberg 76 Opublikowano 24 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 listopada 2014 Raptor, a to nie wiedziałem. Nie grałem w H2 na multi do teraz. Ogólnie bezsens, jak hostem jest kozak to żadna to zabawa.Obstawiam, że do tego ostatniego patcha gra chodziła na dedykach stąd grało mi się lepiej. Teraz są znowu hosty z Meksyku i cześć. A z beczki kampanijnej - właśnie skończyłem poziom Gravemind w H2 na legendarnym - bolą paluchy ale pękło. Ten początek to jakaś rzeźnia, potem na końcu ci elici też nie od parady. Ale satysfakcja duża po skończeniu. Da się. Ogólnie najnudniejszy i najtrudniejszy na razie level w H2. Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 967 Opublikowano 25 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 listopada 2014 Czy ta składanka nie miała mieć dedykowanych serwerów? Cytuj Odnośnik do komentarza
Spaulding 61 Opublikowano 25 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 listopada 2014 Na razie wszystko leży to i dedyków nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza
richie_heinz 36 Opublikowano 25 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 listopada 2014 On Nov 11th we released Halo: The Master Chief Collection. The goal being to create a tribute to Halo fans around the world, and to celebrate the Master Chief’s debut on Xbox One. With the initial release of Halo: The Master Chief Collection, however, we have not delivered the experience you deserve. I personally apologize for this on behalf of us all at 343 Industries. Our team is committed to working around the clock until these issues are resolved. While our team works on continual improvements and towards solutions, my commitment to you is that we will take care of all owners of Halo: The Master Chief Collection. Our primary and continued focus is first on fixing the issues at hand. Once we’ve done that, we will detail how we will make this right with our fans. On the matchmaking front, we have encountered unexpected issues that were not apparent in our internal test environment and that have resulted in a frustrating experience, including long matchmaking times and low session success rates. Within 343 Industries and Xbox, I can assure you that resolving these issues is our #1 priority. We continue to partner with the Xbox platform team to analyze all data to make ongoing server-side adjustments to continually improve the matchmaking experience. We are also preparing additional content updates that will address existing campaign, UI, and other issues to improve the overall experience. With each update we will carefully analyze data to confirm that the improvements we’re seeing internally are also happening with fans at home. Know that we’re trying to be as nimble as possible to put fixes in place. We are planning multiple server-side tweaks and game content updates over the coming weeks. Looking forward, I want to give you a high-level cadence of the latest updates we’re currently working on. Development and testing of our latest content update continues and we are on track for release later this week. We will update you on the status and patch notes of the content update once we have a better understanding of our release window. Only through making changes on both the “server side” (matchmaking and other server rulesets) and, via content updates (to the game itself), can we make the significant progress we’re working towards. And in the interest of expediency, we’re attacking the problem from both sides, non-stop. As we have been, we will continue to post the details of our updates and other adjustments on Halo Waypoint. Please check our forums at http://aka.ms/mcc_updates for the latest details as we roll out further fixes. Please accept my heartfelt apologies for the delay and for the negative aspects of your experience to date. We’re doing everything in our power to resolve it as quickly as possible. Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 25 listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 listopada 2014 niezły mindfuck, grałem playlistę anniversary, wylosowało multi CTF na sanctuary, gra się zamyśliła i nagle odpaliła Rumbe FFA w Halo CE na Rat race xDD Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 26 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 listopada 2014 nie no dramat jest jak narazie z multi, przed patchem lepiej mi to smigalo, ciekawe ile przyjdzie nam czekac na ogarniencie tego Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 693 Opublikowano 27 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 listopada 2014 U mnie wręcz przeciwnie. Poprzedni patch popsuł, ten za to naprawił i nie mam większych problemów z wyszukiwaniem. Nawet BTB znajduje mi szybko ;] Cytuj Odnośnik do komentarza
mausenberg 76 Opublikowano 27 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 listopada 2014 (edytowane) To jest loteria, mi też tak jak Kubsonowi grało się lepiej przed tym poprzednim, dużym patchem. Jest też nowy, dzisiejszy patch. niezły mindfuck, grałem playlistę anniversary, wylosowało multi CTF na sanctuary, gra się zamyśliła i nagle odpaliła Rumbe FFA w Halo CE na Rat race xDD Miałem podobnie, jakieś losowanie na jakaś tam mapę, coś z H2A wyszło.. i nagle gramy na Bever creek z H:CE Edytowane 27 listopada 2014 przez mausenberg Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.