Skocz do zawartości

Halo: The Master Chief Collection


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Kampania i multi. Wczoraj graliśmy w singla 4, a potem w 5 osób w multik pograliśmy. 

 

Dzisiaj przechodziłem 8 i 9 misję kampanii w Halo: CE. Myślałem, że rozk*rwię pada, serio. Gra mi dawała taki wpi*rdol, że myślałem, że już nie dam rady. Nad samą 8 misją spędziłem DWIE GODZINY. No masakra co tam się działo. Została mi ostatnia misja i strach myśleć co mnie tam czeka. 

Odnośnik do komentarza

Kampania i multi. Wczoraj graliśmy w singla 4, a potem w 5 osób w multik pograliśmy.

 

Dzisiaj przechodziłem 8 i 9 misję kampanii w Halo: CE. Myślałem, że rozk*rwię pada, serio. Gra mi dawała taki wpi*rdol, że myślałem, że już nie dam rady. Nad samą 8 misją spędziłem DWIE GODZINY. No masakra co tam się działo. Została mi ostatnia misja i strach myśleć co mnie tam czeka.

Miałem to samo. Na normalu +czaszki na szybsze zużycie amunicji i większe życie przeciwników. Normalnie chciałem się poddać, ale w końcu poszło. W coopie jest łatwiej. Ostatnio z humulinem graliśmy 2 na heroic i szło całkiem dobrze.

Odnośnik do komentarza

K*rwa gram ostatnią misję i osoba, która wpadła na pomysł, żeby były nieskończone fale wrogów powinna zostać k*rwa wyp*ierdolona z roboty od razu z takimi referencjami, że nikt go/jej nie chciałby zatrudnić. No co za pi*rdoloni kretyni.

 

Jeszcze ta gra chamsko to robi bo wchodzę do pomieszczenia, z którego wychodzą wrogowie, a tam pusto, ale jak już odejdę kawałek to nagle wychodzi 3. Co za zj*by. Jestem obecnie mega wk*rwiony. Zjadę mocno z oceną za takie ch*jstwo. 

Odnośnik do komentarza

Chociażby w ostatniej misji, jak musisz rozwalić bodajże 4 silniki. Po dwie sztuki na obu stronach ogromnego hangaru. Wchodzisz na górę i jest tak, że dopóki nie wejdziesz na samą górę to flood będzie się ciągle respił na ostatnich drzwiach. Sprawdziłem, zayebałem, wparowałem, było czysto. Wyszedłem drzwiami co przyszedłem, przeszedłem 5 metrów, wróciłem się i w rogu już był zrespiony mobek. I one się respiły tak w całym levelu w określonych punktach. W poprzedniej misji to samo było. 

Dla mnie takie rzeczy są nie do zaakceptowania, bo to sztucznie zawyża poziom trudności powodując jedynie frustrację i nie zależy od naszych umiejętności tylko czy tym razem będzie szczęście i wejdzie, bo jak wchodziłem na górę to od razu leciała we mnie paczka granatów. Jak zrashuję to raczej zginę, jak będę czekał zbyt długo to w końcu skończy się ammo a wrogowie cały czas się będę respić.

 

Oby w 2 nie było takich rzeczy, bo zayebie. 

 

 

Aha, checkpointy też w tej grze są nieźle zrąbane. Raz są co chwila, a raz muszę powtarzać po 5, a w 8 misji nawet po 10 minut gameplayu, dosyć wymagającego gameplayu. I potem widzę, że JEDNA misja mi zajęła 2h. :/

Edytowane przez suteq
Odnośnik do komentarza

Pograłem w dwójeczkę. 6 misji na 15 za mną i powiem, że naprawdę jedynka wypada słabo jeśli chodzi o kampanię przy dwójce. Dwójka jest przede wszystkim bardziej zróżnicowana, zarówno poziomami jak i gameplayem. No i drugi bohater w postaci Arbitera daje radę. Graficznie jest naprawdę zacnie i jestem pod wrażeniem przerobienia tej części. Jest dobrze. :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...