Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 22 września 2021 Opublikowano 22 września 2021 Nie miałem żadnych spadków. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 22 września 2021 Opublikowano 22 września 2021 Poszukałem w sieci: i nie tylko ja mam takie problemy. Mam nadzieję, że kiedyś to naprawią. Może i szybciej niż później bo nie da się grać w takim Sacred Icon w trybie nowej grafiki. Cytuj
izon 995 Opublikowano 27 października 2021 Opublikowano 27 października 2021 Jako, ze Reach mi się spodobało postanowiłem dać ponowna szanse i przeleciałem dzisiaj kolejne 4 misje pierwszej części. Grę napewno ukończę ale mam nadzieje, ze 2 cześć będzie dużo lepsza. Gra momentami jest koszmarnie zaprojektowana, kilka razy myślałem, ze chodzę w kółko bo zdarzają się momenty, ze przechodzimy 8 razy pod rząd przez prawie identyczne lokacje napakowane przeciwnikami. Oficjalnie the library to najgorszy level w fpsie w jaki grałem w historii( i jeszcze wcześniej statek Convenantow). Z drugiej strony chęć poznania fabuły, dobry gunplay i świetna muzyka pcha do przodu. Mam nadzieje, ze od dwójki będzie już z górki W dniu 13.07.2021 o 08:36, łom napisał: Halo 3, ODST i Reach jest nadal ok. Tylko ta seria ma specyficzny gameplay, pograj w 3 i jeśli Ci przypasuje to wtedy można się zabrać za ODST i Reach (resztę możesz sobie darować bo jest tylko gorzej). Ta seria dużo zyskuje w coop-ie bo jak grasz samemu to praktycznie zawsze trzeba siedzieć za kierownicą bo AI pomagierów nie umie kierować pojazdami. Jeśli 3 i Reach też nie podpasuje to możesz dać sobie spokój z całą serią bo to wyżyny jeśli chodzi o kampanie (5ki nie ograłem ale słyszałem dużo złego a 4ka była słaba). Z jednej strony skorzystałbym z takiej rady( zwłaszcza, ze trojke ciepło wspominam ale głównie online:) ) z drugiej strony żal nie ograc wszystkich części chcąc poznać dobrze fabule przed Infinity Nie potrafię zacząć od którejś części w serii, musze grać po kolei - takie zboczenie 1 2 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 27 października 2021 Opublikowano 27 października 2021 30 minut temu, izon napisał: Z jednej strony skorzystałbym z takiej rady( zwłaszcza, ze trojke ciepło wspominam ale głównie online:) ) z drugiej strony żal nie ograc wszystkich części chcąc poznać dobrze fabule przed Infinity Nie potrafię zacząć od którejś części w serii, musze grać po kolei - takie zboczenie Jak tam chcesz, mnie fabuła w Halo kompletnie nie jara a Master Chiefa uważam za jednego za najbardziej płaskich/bezjajecznych bohaterów w gierkach. Z chęcią bym zobaczył jak zdycha i jest zastąpiony przez ciekawszą postać XD Jak ukończysz jedynkę to będzie tylko lepiej. Cytuj
izon 995 Opublikowano 27 października 2021 Opublikowano 27 października 2021 8 minut temu, łom napisał: Jak tam chcesz, mnie fabuła w Halo kompletnie nie jara a Master Chiefa uważam za jednego za najbardziej płaskich/bezjajecznych bohaterów w gierkach. Z chęcią bym zobaczył jak zdycha i jest zastąpiony przez ciekawszą postać XD Jak ukończysz jedynkę to będzie tylko lepiej. A w tylu rezencjach czy artykułach piszą o wręcz genialnej fabule. Będąc przy końcu jedynki i majac ograny Reach nie czuje tego, fabuła po prostu jest ale nie wyróżnia się jakos specjalnie. 2 Cytuj
łom 1 980 Opublikowano 27 października 2021 Opublikowano 27 października 2021 Jak ktoś się mocno jara światem przedstawionym, designem i całym lore to jeszcze rozumiem, ale sama fabuła nigdy mnie nie porwała a najciekawiej poprowadzona była dla mnie w Reach i ODST... czyli częściach bez MC. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 28 października 2021 Opublikowano 28 października 2021 Lore jest fajne, Szef za to stał się już totalnie nudny. Co do jedynki, nie oszukujmy się, stara szkoła gier, spory obrzydzający grę backtracking, ale sam jadę od zera i zacząłem własnie Halo Wars, ciekawe czy uda mi się przejść całość. 1 Cytuj
izon 995 Opublikowano 28 października 2021 Opublikowano 28 października 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, Moldar napisał: Lore jest fajne, Szef za to stał się już totalnie nudny. Co do jedynki, nie oszukujmy się, stara szkoła gier, spory obrzydzający grę backtracking, ale sam jadę od zera i zacząłem własnie Halo Wars, ciekawe czy uda mi się przejść całość. Ten backtracking jest tragiczny, kończę te grę już na resztce cierpliwości czy taka stara szkoła? Nie przypominam sobie w starych fpsach AŻ TAKIEGO backtracingu przez levele kopiuj-wklej. W 2001 roku wydany został Wolfenstein Return to Castle, albo świetne Red Faction. Halo 1 wydaje mi się być dekadę za tymi grami. Edytowane 28 października 2021 przez izon 2 Cytuj
izon 995 Opublikowano 29 października 2021 Opublikowano 29 października 2021 No i jedynka wymęczona. Obiektywnie to jeden z gorszych fpsow jaki miałem okazje ukończyć i jakbym miał po samej jedynce ocenić fenomen serii to…bym go nie zrozumiał. Chwila przerwy i wjeżdża dwójeczka. 1 2 Cytuj
MaZZeo 14 191 Opublikowano 29 października 2021 Autor Opublikowano 29 października 2021 Halo CE ma bardzo przestarzały level design. Halo 2 jest o wiele ciekawsze. Cytuj
izon 995 Opublikowano 30 października 2021 Opublikowano 30 października 2021 14 godzin temu, MaZZeo napisał: Halo CE ma bardzo przestarzały level design. Halo 2 jest o wiele ciekawsze. Na to liczę Cytuj
ASX 14 665 Opublikowano 30 października 2021 Opublikowano 30 października 2021 Dla mnie dwójka ze swoimi korytarzowymi poziomami stanowi duży regres względem bardziej otwartych lokacji z Combat Evolved jak Halo czy Silent Cartographer. 1 Cytuj
Ukukuki 7 022 Opublikowano 30 października 2021 Opublikowano 30 października 2021 Zakończenie Halo 2 to też żart. Jednak gierka została odnowiona później więc wpada lepiej od jedynki jak na dzisiejsze czasy. Cytuj
Mejm 15 327 Opublikowano 30 października 2021 Opublikowano 30 października 2021 4 godziny temu, ASX napisał: Dla mnie dwójka ze swoimi korytarzowymi poziomami stanowi duży regres względem bardziej otwartych lokacji z Combat Evolved jak Halo czy Silent Cartographer. Wat? Przeciez tam jedyne co bylo "otwarte" to pierwsza misja na halo. Potem to juz uposledzone kopiuj wklej korytarzyki. Dwojka wypada lepiej niz jedynka pod wzgledem poziomow bo po prostu jest krotsza, mniej sekcji sie powtarza i nie ma backtrackingu. Design leveli Halo CE ma akurat bardzo oryginalny bo nikt przed nimi nie stworzyl tak spier.dolonych. 2001 rok, to prosze was, nie byl to wiek niemowlecy fpsow wiec nie mialo co byc przestarzalne bo po prostu nikt tak nie projektowal. Nigdy. 1 Cytuj
ASX 14 665 Opublikowano 30 października 2021 Opublikowano 30 października 2021 To prawda, że Halo CE miało kilka słabych, powtarzalnych i korytarzowych leveli jak np. pamiętne Library, ale obok nich pojawiały się także takie poziomy jak genialny Silent Cartographer, który do dziś ze względu na swoją bardziej otwarta strukturę powszechnie uważany jest jeden z najlepszych i rewolucyjnych poziomów w historii FPS. I niestety żaden poziom z Halo 2 nawet nie zbliżył się do tego pułapu (Bungie zainwestowało w graficzkę, kosztem otwartości) i trzeba było czekać, aż do Halo 3 aby to przebić - misja The Covenant Cytuj
Nyu 773 Opublikowano 30 października 2021 Opublikowano 30 października 2021 Gdzieniegdzie Halo 1 jest w chuj przestarzałe jak przedzieranie się godzinę przez powtarzające się długie korytarze albo sekwencje w podziemiach, ale w najlepszych momentach jest mocne - jeepy, otwarte akcje, AI wrogów wtedy daje radę. Dwójka jest skondensowana i mniej irytująca, ale też ma mniej zajebistych momentów. Trójeczka jest super <3 Reach jest super. ODST, 4 i 5 to dla mnie dno lub "ujdzie", zależy od momentów. Cytuj
izon 995 Opublikowano 30 października 2021 Opublikowano 30 października 2021 Grałem ten level ( Silent cartolgrapher) dwa dni temu i naprawdę nie widze tej rewolucji w stosunku do innych fpsow wydanych w 2001 roku. Zreszta jeden level nie jest wstanie uratować całej gry, która jest bardzo monotonna i zrobiona trochę na zasadzie kopiuj/wklej. Jak ogram dwójkę to sie wypowiem jak wychodzi w porównaniu 1 1 2 Cytuj
Mejm 15 327 Opublikowano 30 października 2021 Opublikowano 30 października 2021 7 godzin temu, ASX napisał: Silent Cartographer No to wlasnie to ta misja o ktorej pisalem. I byla spoko. Dali ja chyba jako demo na pc i wiadomo juz czemu. Cytuj
Wredny 9 581 Opublikowano 1 listopada 2021 Opublikowano 1 listopada 2021 Oj zgadzam się z izonem w pełnej rozciągłości - HALO CE to dziś przestarzały kupsztal, jeśli chodzi o ten level design. Te otwarte levele to nie wiem, czym się jarać, bo są otwarte tylko po to, żeby były otwarte - wszechobecna pustka i co jakiś czas skupiska krasnali są chyba tylko po to, żeby człowiek mógł się powk#rwiać na zjebane sterowanie pojazdami. A te korytarzowe levele z Library na czele to najgorsze, co kiedykolwiek zdarzyło się FPSom. I piszę tu o remasterze - strach pomyśleć, jak puste i brzydkie były te otwarte levele w oryginale. Dwójeczka to już poziom wyżej w praktycznie wszystkim - od zajebistej grafy i ciekawszej fabuły (w jedynce praktycznie nie istniejącej), której pomagają nowe scenki, zrobione dla potrzeb remastera, aż po design leveli, który może i jest mniej otwarty, ale dzięki temu konkretniejszy, a nie takie nijakie połacie pustego terenu. Jedynie muzycznie jest gorzej, jakoś rzadziej się muza załącza, no i urwane zakończenie to taki trochę strzał w pysk, ale poza tym cymesik i kontynuacja prawie idealna. 1 Cytuj
kamson11 13 Opublikowano 21 listopada 2021 Opublikowano 21 listopada 2021 W h:ce chodzilo o multi pozdro Cytuj
izon 995 Opublikowano 22 listopada 2021 Opublikowano 22 listopada 2021 To jest sens w ogóle przechodzić te wszystkie części przed Infinity? Bo już po paru partyjkach online i przejściu samouczka w singlu, wiem, ze gameplayowo to jest to i waham się czy fabuła Halo jest warta poświęcenia kilkudziesięciu godzin potrzebnych do przejścia wszystkich części.. Cytuj
Soban 4 066 Opublikowano 22 listopada 2021 Opublikowano 22 listopada 2021 Olej i graj Infinite. Serio nie wiem czemu ktokolwiek się spuszcza nad fabułą tych gier, która jest mega nędzna, Przeszedłem wszystko oprócz odst i fabularnie to tylko reach jest imo fajny, a reszty nawet zbytnio nie pamiętam Cytuj
A_Bogush 391 Opublikowano 22 listopada 2021 Opublikowano 22 listopada 2021 9 minut temu, izon napisał: To jest sens w ogóle przechodzić te wszystkie części przed Infinity? Bo już po paru partyjkach online i przejściu samouczka w singlu, wiem, ze gameplayowo to jest to i waham się czy fabuła Halo jest warta poświęcenia kilkudziesięciu godzin potrzebnych do przejścia wszystkich części.. Dla mnie zdecydowanie warto, o ile dasz radę znieść wszystkie części gameplayowo. To coś jak przechodzenie wszystkich części Gears of War. Wiadomo są pewne zmiany, ale szkielet ciagle ten sam. H3 to świetne zakończenie trylogii, fabularnie daje radę, a pod względem rozgrywki tez się dużo działo z tego co pamietam. Infinite jest kontynuacja 5, więc przydałoby się wiedzieć o co chodzi z Cortaną. Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 22 listopada 2021 Opublikowano 22 listopada 2021 Jakby co to jest promo na MS Store. Steam będzie miał wyprzedaż w środę to może też się pojawi. Cytuj
ASX 14 665 Opublikowano 23 listopada 2021 Opublikowano 23 listopada 2021 Pisałem już o tym w statusach, ale mogę napisać i tu raz jeszcze. Jeżeli ktoś jest zielony w temacie Halo i koniecznie chcę nadrobić jakieś odsłony przed Infinite, to moim zdaniem najlepiej skupić się na Halo 4, 5 i Halo Wars 2, ponieważ wydarzenia z tych gier będą miały bezpośrednie konsekwencje dla fabuły w Halo Infinite. Ale nawet jeśli ich nie skończycie to nie będzie wielkiego problemu bo Infinite ma stanowić coś w rodzaju soft rebootu i ma mieć fabułę napisaną w taki sposób że bez problemu odnajdą się w niej nowi gracze, którzy nie mieli styczności z serią. Więc nadrabianie gier, czytanie książek nie jest obowiązkowe. Co do fabuły w serii, to prawdą jest, że nie jest to jakieś wybitne dzieło narracyjne, ot to po prostu fajna historia o relacji Master Chiefa i Cortany, z galaktycznym religijnym konfliktem w tle. Być może Halo wyróżniało to że było jedną z pierwszych space oper w świecie gier, która zrobiła taką furorę i stała się czymś w stylu gierkowych Gwiezdnych Wojen ( które swoją drogą też nie są żadnym wybitnym dziełem pod względem fabularnym). Wiecie o co chodzi, heros (z którym mógł się utożsamiać każdy) ratujący ludzkość i galaktykę. Znany i ograny, ale lubiany motyw. Później tych gierkowych space oper pojawiło się więcej, jak np. seria Mass Effect, więc Halo straciło trochę na wyjątkowości i teraz jest jedną z wielu popularnych serii. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.