Gość Soul Opublikowano 29 września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 września 2014 Prawdziwi Halo gracze i tak czekają na mapy te z przed 12 lat..... Cytuj Odnośnik do komentarza
JuanMag 159 Opublikowano 29 września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 września 2014 Czyli jak ktos zaczal grac od H3 to nie jest prawdziwym Halo graczem , ogarnij sie malpa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 29 września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 września 2014 Niestety nie jest, smutne lecz prawdziwe, co poradzę.... #tylkoHALO:CE Cytuj Odnośnik do komentarza
JuLeX 44 0 Opublikowano 30 września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 września 2014 (edytowane) @up a jak grałem 12 lat temu w Halo:CE tylko na splicie to też nie jestem prawdziwym Halo graczem? Edytowane 30 września 2014 przez JuLeX 44 Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 1 października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 października 2014 Tylko jesli jeden zakrywal glowe kocem, ktory byl przyklejony do TV tak by druga osoba nie widziala (Hi Flaha) . Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 1 października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 października 2014 @up a jak grałem 12 lat temu w Halo:CE tylko na splicie to też nie jestem prawdziwym Halo graczem? Jeżeli grałeś to jesteś, czytaj uważnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 1 października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 października 2014 Pradziwa selekcja, nie ma sr.ania na warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza
richie_heinz 36 Opublikowano 3 października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 października 2014 (edytowane) Q: Which custom game options will be available in Halo: CE within The Master Chief Collection? A: All of the game types and custom game type options you remember from Halo: CE will be available in the custom games menu. Q: Will Halo: CE Matchmaking include radar? A: As is the case with all games within Halo: The Master Chief Collection, we will have a variety of experiences in Matchmaking that cater to a variety of playstyles. For example, you’ll be able to find Halo: CE games with radar enabled and disabled (in separate playlists). Q: Will the PC exclusive Halo: CE maps be available for both custom games and Matchmaking? A: Yes. The maps that were exclusive to PC for Halo: CE (and Halo 2) will be available in both custom games and Matchmaking. Q: Will the PC weapons be available in Halo: CE? A: You’ll be able to select your weapon set in Halo: CE from a brand new list of weapon sets, including “classic,” which will not include the Flamethrower or Fuel Rod Gun. Halo CE z MCC. Edytowane 3 października 2014 przez richie_heinz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 3 października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 października 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza
richie_heinz 36 Opublikowano 4 października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 października 2014 Halo: MCC jest grą pażdziernka na IGN. Warto będzie tam zaglądać. We’ll have content every weekday because there’s just so damn much to cover. Look for footage from all four campaigns in 1080p/60, all four multiplayers in 1080p/60 (five with the Anniversary stuff, technically), in-depth features, an all-request livestream with original Halo 2 multiplayer lead designer Max Hoberman on October 22, and a few surprises. Gify ładnie wyglądają, ale to tylko cutscenki. Grafika jest chyba najmniej ważnym elementem w grze. Cytuj Odnośnik do komentarza
k0ntra 406 Opublikowano 4 października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 października 2014 Przywołałeś wspomnienia tymi screenami z HALO CE. Ta gra jest (UWAGA NOWE POJĘCIE) GOTL* *Game Of The Life Cytuj Odnośnik do komentarza
Copper 2 657 Opublikowano 5 października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 października 2014 Kluczowe pytanie na rozruszanie tematu - kupujecie na premierę? Cytuj Odnośnik do komentarza
Soban 4 044 Opublikowano 5 października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 października 2014 Chyba tak. Gra,która zadecyduje,czy trzymać xboxa,czy gonić do żyda. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 6 października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 października 2014 Kluczowe pytanie na rozruszanie tematu - kupujecie na premierę? Dla tej kolekcji kupiłem konsolę, także tego. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 6 października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 października 2014 Coagulation/Blood Gulch 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
richie_heinz 36 Opublikowano 6 października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 października 2014 (edytowane) http://uk.ign.com/videos/2014/10/06/warlord-gameplay-footage-halo-the-master-chief-collection-ign-first A tutaj Warlock nazywany Warlord. Warto obejrzeć filmik w 1080p. Nowe jumpy na mapie i nowy medal jest w grze. Edit. Jak tak dłużej pooglądam to trochę nie podobają mi się te nowe jumpy. Edytowane 6 października 2014 przez richie_heinz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 967 Opublikowano 7 października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 października 2014 Świetnie wygląda ten Warlock, szczególnie te chmury burzowe w tle, jak przypomnę sobie oryginał z H2... piękne wspomnienia Cytuj Odnośnik do komentarza
JuanMag 159 Opublikowano 7 października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 października 2014 Świetnie wygląda ten Warlock, szczególnie te chmury burzowe w tle, jak przypomnę sobie oryginał z H2... piękne wspomnienia To jest remake rameka, oryginal tej mapy to Wizard z Halo CE 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 7 października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 października 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ragus Opublikowano 7 października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 października 2014 Dwójka i czwórka nie mają się czego powstydzić na tle konkurencji w 2014 roku. Tekstury w H2 są momentami fenomenalne. To będzie piękna kolekcja. Pytałem już kiedyś, ale zapytam jeszcze raz, bo wtedy opieraliśmy się na spekulacjach, a trochę czasu już minęło i może zostało to oficjalnie wyjaśnione: Załóżmy, że mamy pulę map. Czy mogę ograć każdą mapę z fizyką na przykład H3? Czy może mapy są jednak przypisane do poszczególnych gier, czyli, że nie zagram w mapy z H4 na fizyce H2 itd.? Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 8 października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 października 2014 Mapy są raczej przypisane do danej części. Cytuj Odnośnik do komentarza
richie_heinz 36 Opublikowano 8 października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 października 2014 (edytowane) Każda mapa należy do jakiejś gry. Nie zagrasz np. w H2 na Haven. To nie jest wymieszanie 4 gier. Edytowane 8 października 2014 przez richie_heinz Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 8 października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 października 2014 Każda gra ma osobne multi. Z tego co zrozumiałem wspólny jest chyba system rankingowy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 8 października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 października 2014 (edytowane) Kampania Halo 2 Anniversary niestety bez fullhd ale to i tak nie powstrzyma mnie przed zakupem eksboksa One pod koniec przyszłego roku. Producent wykonawczy Dan Ayoub przyznał w rozmowie z serwisem IGN, że to właśnie konieczność jednoczesnego renderowania grafiki w dwóch wersjach jest przyczyną zmniejszenia rozdzielczości. - Kampania Halo 2: Anniversary wyglądała wspaniale w 720p, ale jak w przypadku wszystkich elementów gry i technologii, chcieliśmy pójść o krok dalej. W ostatnich tygodniach prac naszym zespołom udało się osiągnąć dodatkowy cel. Kampania działa teraz w 60 FPS i 1328×1080, co oznacza duży i znaczący wzrost jakości. Myślę, że fani to docenią. Wszystkie pozostałe elementy Halo: The Master Chief Collection - jak Halo Combat Evolved: Anniversary - działają w natywnej rozdzielczości 1920×1080 przy 60 klatkach. Menedżer nie wyjaśnił, dlaczego twórcy nie zdecydowali się na opcjonalne wyłączenie możliwości wyświetlenia starej grafiki, co powinno znacząco odciążyć moce przerobowe Xbox One i umożliwić włączenie natywnego 1920×1080 w kampanii z Halo 2. „Wyłączenie oryginalnej oprawy w teorii mogłoby podnieść rozdzielczość, ale to nie jest natura tego projektu” - dodał dyrektor produkcji Frank O'Connor na forum NeoGAF. „Pomysł polegał na tym, by remake umożliwiał przełączanie pomiędzy silnikami. Możecie mieć na ten temat różne opinie, ale takie były nasze założenia.” http://www.eurogamer.pl/articles/2014-10-08-kampania-fabularna-halo-2-anniversary-bez-grafiki-w-rozdzielczosci-1080p Na szczęście jest to magiczne 60 klatek. Ciekawe jak wypadnie zremasterowane Return to Sender - mój ulubiony fragment gry. Mam nadzieję, że Legendary będzie tak samo przeyebane jak w oryginale. Edytowane 8 października 2014 przez Nemesis Cytuj Odnośnik do komentarza
richie_heinz 36 Opublikowano 8 października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 października 2014 (edytowane) Z tego co pamiętam wcześniej już mówiono o tym, że nie będzie 1080p, ale mogę się mylić. To tylko kampania z H2, czyli bardzo mała część gry. Wszystkie multiplayery i tak będą działać w 1080p/60fps, więc nie widzę żadnego problemu. Btw. dziwi mnie to, że NeoGAF stał się prawie najważniejszym miejscem na wymianę informacji skoro jest oficjalna strona fanów (Halo Waypoint) i strony stworzone przez społeczność. Do Halo CE i Halo 2 dodano nowe medale. Będzie je można wyłączyć. Edytowane 8 października 2014 przez richie_heinz Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.