Opublikowano 27 listopada 201410 l Czyli ten patch co dzisiaj był to jakiś nowy ? Aha To właśnie po nim wszystko mi śmiga naprawdę dobrze.
Opublikowano 27 listopada 201410 l Faktycznie mecze na każdej playliście znajduje rekordowo szybko w porównaniu z tym co było. Ale dalej zdarzają się lagi na H2A i nierówne teamy. Póki tego nie postawia na dedykach jest loteria.
Opublikowano 27 listopada 201410 l Wszystkie poprawki z 26 listopada: Matchmaking Made improvements to the way the matchmaking system handles player matching Made improvements to the team selection process to improve team balancing Made an update to the party system to improve searching with parties (2+ players) Made further improvements to how matchmaking progress is communicated to the player Made an update to ensure that players do not enter a non-joinable state after searching for a match Made an update to ensure that the “Game Session” UI does not persist after leaving a matchmaking lobby Resolved a variety of incorrectly displayed matchmaking prompts Improved matchmaking roster presentation during team creation phase to remove roster flickering Corrected a “connecting to host” message that incorrectly displayed during the matchmaking searching phase Made an update to ensure that FFA players do not appear as if they are on the red team in the pre-game lobby Party, Lobby, and Custom Games Made an update to ensure that custom game settings persist between matches Made an update to ensure that player’s player emblems load correctly when returning to lobby Made an update to improve nameplate and emblem display Improved the display of emblems in the “Games Session Details” screen Made improvements to parties to ensure that parties are merged when the host joins another player and “brings party” Made an update to improve party stability after completing a matchmaking game Made an update to ensure that players are joinable after playing a matchmaking game Stability Made a variety of updates to improve UI stability Resolved stability issues that occurred while viewing medals in “Player Details” Made an update to prevent stability issues caused by controller disconnects Made an update to improve post-game-carnage-report stability Made an update to address in-game stability for Halo 2 Improved matchmaking stability while searching with parties (2+ players) Addressed a crash that could occur after searching in the Halo 2: Anniversary Rumble playlist Resolved a variety of miscellaneous stability issues to improve overall performance Achievements Made an update to ensure that the “Zealot” achievement is unlockable Edytowane 27 listopada 201410 l przez richie_heinz
Opublikowano 4 grudnia 201410 l Podobno nowy patch wjechał, poprawiający matchmaking. Edytowane 4 grudnia 201410 l przez ssxx1
Opublikowano 4 grudnia 201410 l MCC jest tak zbugowane, ze jeszcze z 5 GB bedzie potrzebne zeby mozna bylo grac komfortowo, matchmaking dla mnie to akurat najmniejszy problem... ;/
Opublikowano 4 grudnia 201410 l Nowy patch nie zmienia praktycznie nic. Dodał kilka "zabawnych" rzeczy w menu jak czarne tło, przenikające się ekrany rożnych opcji z menu, czy taką dziwną, surową komendę w prawym górnym rogu "press b coś tam...". W samej grze dodali efekt znikającej nagle 5 osobowej drużyny przeciwnika czy ginięcie bez ostrzału. Quitów na pęczki ogólnie czemu się nie dziwie bo zawsze jedna drużyna potwornie dominuje nad drugą. Oni chyba tej gry nie potrafią naprawić. Celem tego nośnika było chyba umieszczenie dostępu do bety H5 bo reszta jest niestety na odwal się. Najfajniejszy tryb to FFA gdzie nie trzeba liczyć na drużynę i bywają przyjemne mecze. Jak dadzą kiedyś swat i snajpy to będzie mniej bolało. Właściwe dlaczego jeszcze nie dali tak popularnych trybów..? Ogólnie niesmak coraz większy, wielka szkoda.
Opublikowano 5 grudnia 201410 l Nowy patch w końcu poprawił wyszukiwanie w więcej niż jedną osobę. Wczoraj bardzo ładnie nam wyszukiwało mecze gdy było nas trzech w drużynie. Tak czy inaczej nadal mają nadal mnóstwo błędów do poprawienia. PS. Jest ktoś chętny na co-opa w H2 na Legendary ? Albo może na jakąś playliste ze wszystkimi czaszkami włączonymi ? Przydałby się komplet (4 osoby) do H3/H4.
Opublikowano 5 grudnia 201410 l Od premiery i cyrków z pierwszymi patchami nie chce mi się nawet tego badziewia odpalać. Kolejne patche i dalej ta sama chu,jnia. Straszne.
Opublikowano 5 grudnia 201410 l Autor dobra ragus, może chcesz co-opa w Halo 2 przejść? albo ktokolwiek?
Opublikowano 6 grudnia 201410 l Przymierzam się w końcu do zakupu kolekcji szefa kuchni. Mistrzem świata i okolic w multi nigdy nie byłem, więc póki co nie zraża mnie bardzo słabo działające MM. Jak dobrze pójdzie, to w czwartek chętnie zacząłbym z kimś przechodzić w co-opie singla - najlepiej z dwójki.
Opublikowano 8 grudnia 201410 l Co jest grane z tymi savami w H2. Daję zapisz i wyjdź a tu zonk, znów misja od początku. Co na legendary nie jest fajne
Opublikowano 8 grudnia 201410 l Niestety jest to zrąbane. Po dwóch takich zonkach grając w H2, robiłem od razu całe misje, innego sposobu nie ma. No chyba, że nowy, dzisiejszy patch to naprawi
Opublikowano 8 grudnia 201410 l To (pipi) po nowym patchu jest już zupełnie z(pipi)ane. Nawet nie chce mi się wypisywać co nie działa. Specjalnie dla mcc kupiłem konsole...
Opublikowano 8 grudnia 201410 l Zastanawiam się w takim razie czy 343i w ogóle palcem tknęło kolekcję podczas produkcji. Miała być kultowa kolekcja, a wyszedł pęczek nieszczęść.
Opublikowano 8 grudnia 201410 l kiepsko poki co to wyglada, ktos wie czemu nie wrzucili odnowionego mulit z H1 anniversary ? Edytowane 8 grudnia 201410 l przez kubson
Opublikowano 8 grudnia 201410 l Autor Bo nie miał odnowionego multi? To było Halo Reach z rimejkami map z Halo CE.
Opublikowano 8 grudnia 201410 l To (pipi) po nowym patchu jest już zupełnie z(pipi)ane. Nawet nie chce mi się wypisywać co nie działa. Specjalnie dla mcc kupiłem konsole... Jak dla mnie wszystko smiga o wiele lepiej, dzisiaj rozegrałem bez większych problemów około 15 meczy na mm. Według mnie to pierwszy patch który wniósł jakieś widoczne zmiany co do działania matchmakingu. Oczywiście do ideału brakuje jeszcze z 10 gb łatek ale na prawdę widzę sporą poprawę. Czas najwyższy, w końcu minął już miesiąc od premiery a lada chwila beta H5.
Opublikowano 9 grudnia 201410 l W Halo 2 serio się nie da save'a zrobić i trzeba przechodzić cały akt?
Opublikowano 9 grudnia 201410 l loteria , przypadek , szczęście , szanowanie marki i masz save panie .
Opublikowano 9 grudnia 201410 l Mi sejvy działają w H2 i innych częściach, wystarczy pamiętać by przed skończeniem grania zapisać i wyjść Jeszcze ani razu nie miałem problemu z kampanią po tym względem. Tak samo matchmaking, od poprzedniego patcha mecze znajduje mi bez żadnego problemu. Poprawa w stosunku do tego co było na początku jest ogromna. Ciekawe czemu niektórym to śmiga lepiej niż innym (zakładając, że nie mają problemów z NATem). Edytowane 9 grudnia 201410 l przez Ins
Opublikowano 9 grudnia 201410 l Bo nie miał odnowionego multi? To było Halo Reach z rimejkami map z Halo CE. Chodziło mi o wrzucenie tych map, bo to raczej nie byłby jakiś wielki problem
Opublikowano 9 grudnia 201410 l Na razie to jesteś jedyną osobą, która mówi takie rzeczy. Mazzeo i Juan też nie mieli problemów jak graliśmy ostatnio.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.