ssxx1 208 Opublikowano 14 grudnia 2014 Opublikowano 14 grudnia 2014 Mi dziala juz normalnie, owszem, zawsze mogloby byc lepiej, ale w koncu da sie grac. Cytuj
Paweł Dziuba 2 Opublikowano 14 grudnia 2014 Opublikowano 14 grudnia 2014 (edytowane) Czy edycja (pudełkowa) gry z Anglii ma napisy PL? - jeśli są to będą tylko w H4 i w całym multi czy jest jakoś inaczej? W kooperacji, przez sieć, w kampani są lagi? Edytowane 14 grudnia 2014 przez Paweł Dziuba Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 15 grudnia 2014 Opublikowano 15 grudnia 2014 Czy edycja (pudełkowa) gry z Anglii ma napisy PL? - jeśli są to będą tylko w H4 i w całym multi czy jest jakoś inaczej? W kooperacji, przez sieć, w kampani są lagi? Prawdopodobnie ma napisy PL, ale musisz mieć ustawiony region PL. Po polsku jest całe menu + multi i H4 na bank (nie wiem, jak H3). W singlu lagów nie ma, działa świetnie, w kooperacji i customach też nie - tak, to wszystko super. Problemy są jedynie z matchmakingiem, czasem oczekiwania i doborem graczy. No i zależnie, jakiego dobierze hosta, możesz trafić na lagi (chociaż nie zdarzyło mi się jeszcze). 1 Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 15 grudnia 2014 Opublikowano 15 grudnia 2014 Czas oczekiwania skrócił się bardzo w porównaniu z tym co było, praktycznie po wejściu do lobby po 1, 2 minutach już się gra. Lagi - na jubileuszowej playliście największe, tym samym czyniące ją niegrywalną. Takie Stonetown, mapa na której przeciwnicy nie giną, przynajmniej moi Ogólnie zabawka działa coraz bardziej. Cytuj
richie_heinz 36 Opublikowano 15 grudnia 2014 Opublikowano 15 grudnia 2014 Zakończył się pierwszy turniej LAN Halo Championship Series, czyli Iron Gaming Columbus. Muszę przyznać, że IG to nie jest najlepsza organizacja i turniejowi trochę brakowało do perfekcji pod względem technicznym i przygotowania, ale przynajmniej rywalizacja była świetna. 1. CLG 8000$ + 3000 HCS Points 2. Evil Geniuses 4000$ + 2000 HCS Points 3. Optic Gaming 2000$ + 1400 HCS Points 4. Cloud 9 1000$ + 900 HCS Points 5. BTH 450 HCS Points 6. Str8 Rippin 400 HCS Points 7. Reality Check 300 HCS Points 8. Scorched Halo 250 HCS Points Następny LAN 3 stycznia UGC St Louis. Cytuj
<Oskarious> 0 Opublikowano 16 grudnia 2014 Opublikowano 16 grudnia 2014 (edytowane) Wczoraj rozegraliśmy kilka partyjek. Moje spostrzeżenia, które mogą się przydać komuś kto wstrzymuje się jeszcze z zakupem. 1. Wyszukiwanie graczy działa, ale żyje własnym życiem. Czas oczekiwania na grę to 3-10 minut. Najczęściej znajduje 7 osób i bardzo długo łączy się z ostatnim graczem. 2. Miałem nadzieję na możliwość nagrywania meczy z H:CE, chociaż najprostszego. Niestety taka opcja jest zarezerwowana tylko dla nowszych części. 3. Jak dotychczas w Team Slayer gracze zdecydowanie głosują na mapy z H:CE. (na 15 głosowań rozegrałem 12 na H:CE) Bogu dzięki. 4. Bardzo mnie boli brak możliwości wyboru konkretnego trybu i części gry. Podobno mają to zmienić. 5. Gra się super. Nie, nie jestem obiektywny. H:CE kocham i nie przeszkadzają mi lagi. Gra się, tak na oko, o około 10-30% gorzej niż na joinie po Lanie. 6. Wysoka rozdzielczość, bardzo ułatwia precyzyjne celowanie. Dla mnie to nowa jakość jeśli chodzi o potyczki na przykład na Hang'em High, gdzie nierzadko na pierwszym iksie trzeba było grać z nosem w ekranie celując w niebieskiego Joina przyczajonego na drugim końcu mapy. (a wzrok mam świetny:) 7. Kolejny plus, to fakt, iż na splitscreen w H:CE wykorzystany jest cały ekran. Obraz w H2 i H3 ma czarne paski po bokach. 8. Często podczas lanów dyskutowaliśmy o tym, jak bardzo przydałyby się bardziej rozbudowane statystyki po każdym meczu. Brawa za zaimplementowanie tej opcji w moim ukochanym H:CE. (podlicza wszystko nawet takie perełki jak no scope'y, zabicia graczy z cammo itp.) B.R.A.W.O. 9. W dalszym ciągu działają trzy ułatwienia. (Szybkie przeładowanie: X,X,Y,B Szybka zmiana broni: Y,B Double melee: B, LT, B). 10. Szkoda, że podczas głosowania nie liczą się głosy gości z jednej konsoli. Chyba tylko pełnoprawne konta są uwzględniane podczas wyboru. Jeśli popełniłem błędy merytoryczne, to dajcie znać. P.S. Pisząc, że gra się gorzej o 10-30%, chodzi mi o to, że jeśli przyjmiemy za 100% satysfakcji grę jako Join po podłączeniu dwóch starych konsol, a za minimum satysfakcji duży ping +/- 250ms i więcej na XBC, to znacznie bliżej jest tej edycji do gry poprzez bezpośrednie podłączenie konsol. Edytowane 16 grudnia 2014 przez <Oskarious> Cytuj
JuanMag 159 Opublikowano 16 grudnia 2014 Opublikowano 16 grudnia 2014 7. Kolejny plus, to fakt, iż na splitscreen w H:CE wykorzystany jest cały ekran. Obraz w H2 i H3 ma czarne paski po bokach. W Halo 2 Classic masz caly ekran, w Anniversary masz paski. Cytuj
<Oskarious> 0 Opublikowano 16 grudnia 2014 Opublikowano 16 grudnia 2014 https://www.halowaypoint.com/en-us/community/blog-posts/12-15-14-halo-the-master-chief-collection-content-update-notes Nie miałem jeszcze okazji sprawdzić co naprawili, bo jestem jeszcze w pracy. Cytuj
JuanMag 159 Opublikowano 16 grudnia 2014 Opublikowano 16 grudnia 2014 Halo 1 jest wreszcie grywalne, poprawili net code, ale ogolna stablinosc gry dalej ssie ;] 1 Cytuj
SeD 12 Opublikowano 16 grudnia 2014 Opublikowano 16 grudnia 2014 Zakończył się pierwszy turniej LAN Halo Championship Series, czyli Iron Gaming Columbus. Muszę przyznać, że IG to nie jest najlepsza organizacja i turniejowi trochę brakowało do perfekcji pod względem technicznym i przygotowania, ale przynajmniej rywalizacja była świetna. 1. CLG 8000$ + 3000 HCS Points 2. Evil Geniuses 4000$ + 2000 HCS Points 3. Optic Gaming 2000$ + 1400 HCS Points 4. Cloud 9 1000$ + 900 HCS Points 5. BTH 450 HCS Points 6. Str8 Rippin 400 HCS Points 7. Reality Check 300 HCS Points 8. Scorched Halo 250 HCS Points Następny LAN 3 stycznia UGC St Louis. Technicznie to była jakaś parodia, rozłączanie graczy, czas oczekiwania na mecz/kolejną rundę i komentatorzy z wiodącym goldenboyem który lata między halo a BFem i erykiem cartmanem na czele. A mecze wyższa półka i miodzik. Zobaczymy 3ciego. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 16 grudnia 2014 Opublikowano 16 grudnia 2014 (edytowane) ja dalej mam mecze z du,py 4-2 co drugi mecz xD tak mnie to wk,urwia ze az mam ochote sprzedac xboxa:) co za syf nie mowiac juz o tym ze lockdown w swat czy team slayer pojawia sie co 2 losowania xD ponarzekalem i od razu lepiej, heh teraz kazdy mecz to komplet i nie na lockdownie Edytowane 16 grudnia 2014 przez kubson Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 17 grudnia 2014 Opublikowano 17 grudnia 2014 Nowy patch i stare babole. Stonetown w H2A dalej pełen kuloodpornego ścierwa i lagów. Na całej playliście ciągle nie widzę w czasie gry punktów moich i przeciwnika. Jak dla mnie to puszczają graczom cyfrowe placebo do czasu aż będą mogli całość solidnie naprawić. Cytuj
Adorian 9 Opublikowano 17 grudnia 2014 Opublikowano 17 grudnia 2014 Uff, dobrze, że nie tylko u mnie wciąż jest ten błąd z wyświetlaniem pktów;) Co do lagów w H2A to nie zauważyłem aby akurat na Stonetown było gorzej niż na innych mapach (ja np. częściej mam lagi na shrine wiec to raczej random) Natomiast jest jedna drobna rzecz, która mnie wkurza, gram praktycznie tylko H2 i H2A a jest dostępne tylko jedno ustawienie pada dla obydwu części, a nie chce mi się za każdym razem zmieniać czułości "paczenia"... P. Cytuj
Spaulding 61 Opublikowano 17 grudnia 2014 Opublikowano 17 grudnia 2014 Co do tego nie wyświetlania punktów, to wydaje mi się, że dzieje się tak tylko na polskim dashu. Wcześniej nie miałem z tym problemów aż do momentu zmiany regionu. Jak dla mnie H2A to balas, szkoda nerwów na granie w to, lepiej pograć inne - w miarę działające części. Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 17 grudnia 2014 Opublikowano 17 grudnia 2014 Sprawdzę więc po przestawieniu języka. Ciekawostka, po włączeniu dziś gry dostałem przed menu info od 343i po rosyjsku. Coś komuś się przyciski popieprzyły. Najbardziej grywalny jest SWAT, strzelasz zabijasz, dostajesz umierasz jest sprawiedliwie i szybko. Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 17 grudnia 2014 Opublikowano 17 grudnia 2014 jest możliwość żeby w mcc pograć w multi z halo4? Cytuj
Spaulding 61 Opublikowano 17 grudnia 2014 Opublikowano 17 grudnia 2014 @up W mm tylko swat i btb. Cytuj
richie_heinz 36 Opublikowano 17 grudnia 2014 Opublikowano 17 grudnia 2014 Technicznie to była jakaś parodia, rozłączanie graczy, czas oczekiwania na mecz/kolejną rundę i komentatorzy z wiodącym goldenboyem który lata między halo a BFem i erykiem cartmanem na czele. A mecze wyższa półka i miodzik. Zobaczymy 3ciego. Technicznie dla IG zarzuciłbym tylko to, że jakość dźwięku była słaba i trochę zepsuty był kontrast, tzn. dla niektórych pov ciemno, a dla innych za jasno. Rozłączanie i czekanie na mecze to wina MS i 343. Xbox One nie ma LAN. Komentatorzy byli nieźli. Goldenboya lubię, bo z Bravo tworzy najlepszy duet komentatorów. DMAQ też dał sobie radę, a u Lan Valena widać postęp w stosunku do np. IG RTX. Chociaż muszę przyznać, że Pucketta nikt nie przebije. UGC zapowiada się bardzo dobrze. Będą ponad 64 drużyny ( na IG trochę ponad 40) i pula nagród wyższa, bo ponad 20k, czyli to już turniej diamond. Cytuj
Adorian 9 Opublikowano 18 grudnia 2014 Opublikowano 18 grudnia 2014 Mam taki problem, że nie mogę się zrespawnować w H2, tzn. licznik sekund do respu staje na jakiejś liczbie i basta, czekam 30 sek czasami dłużej aż odpali i wtedy mogę dalej grać, dzieje się tak tylko w H2C, mógłbym to zrzucić na lagi, ale takie coś mam w każdym meczu przynajmniej raz. Złapał ktoś to (pipi)? P. Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 18 grudnia 2014 Opublikowano 18 grudnia 2014 Oczywiście, ze to mam. Respawn za 4...i leci te pół minuty w pizdu. i tak jak Ty w mam to w każdym meczu. Fajnie, że dali listę z H:CE, szkoda tylko, że respawny są jakieś z(pipi)ane..problem nooba zapewne ale czasem to jest odradzanie się w środku syfu. I niech zrobią w końcu sensowne ranki dla tych paru playlist.. Nie znam się kompletnie ale czy to tak trudne? 1 Cytuj
Adorian 9 Opublikowano 18 grudnia 2014 Opublikowano 18 grudnia 2014 Hehe, dokładnie na 4 staje resp:) Strasznie to wybija z rytmu, poza tym nie można pomoc teamowi w najważniejszym momencie, mega wkurfiające... Niby poprawili ten net code w H:CE ale dzisiaj dalej miałem taki cyrk, że dałem sobie siana po paru meczach. Ranki i tak narazie nie mają sensu, cały czas biegam po mapach z typami 40+. którzy nie wiedzą jak pada trzymać wiec quitują po 30 sekundach, jaki sens? Anyway, mi chyba już z 6-8 razy zresetowało poziom, ostatnio - wczoraj. P. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 19 grudnia 2014 Opublikowano 19 grudnia 2014 (edytowane) Ta gra to jeszcze wiekszy fail niz pierwszy miesiac DriveCluba. Nic tutaj nie dziala jak powinno, nie laduja sie loadouty, matchmaking z dupy, 3/4 potyczek konczy sie 3 na 1 ciagle quity noobkow - caly sentyment do tej gry poszedl sie (pipi)ac! Edytowane 19 grudnia 2014 przez easye Cytuj
Ins 5 826 Opublikowano 19 grudnia 2014 Opublikowano 19 grudnia 2014 Jakie loadouty, bo kolejny raz o nich piszesz, a nadal nie wiem o co chodzi ? Quitują głównie w H2A, tam gdzie jest ranking i można obejść kare za wychodzenie przed końcem meczu. Gdy gram H2 lub H3 wszyscy siedzą do końca. Wczoraj po raz pierwszy miałem 2 albo 3 mecze zlagowane pod rząd. Ogólnie w większości meczy nie mam z tym problemu, ale wczoraj wyjątkowo trafiałem na jakieś lipne hosty. Ciekawe kiedy te barany odpalą obiecane dedyki. Anyway, mi chyba już z 6-8 razy zresetowało poziom, ostatnio - wczoraj. Mi zresetowało level tylko raz, gdy 3 razy pod rząd wyszedłem z gry. Cytuj
Spaulding 61 Opublikowano 19 grudnia 2014 Opublikowano 19 grudnia 2014 Niebo a ziemia w porównaniu do tego co się działo w dzień premiery, jednak nadal jest wiele do zrobienia. Po wieczornym stanie swojej friendlisty widzę, że dzięki ostatniemu patchowi sporo osób wróciło do gry. Co do quiterów to tylko kwestia dodania jakiejś kary za ucieczkę i po sprawie. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 19 grudnia 2014 Opublikowano 19 grudnia 2014 Jakie loadouty, bo kolejny raz o nich piszesz, a nadal nie wiem o co chodzi ? Quitują głównie w H2A, tam gdzie jest ranking i można obejść kare za wychodzenie przed końcem meczu. Gdy gram H2 lub H3 wszyscy siedzą do końca. No nie widze wyboru broni przed meczem, laduje mi sie 1szy zestaw tylko, wyniki podczas meczu tez nie dzialaja, wczoraj pol nocy gralem w HALO 1 ani jednego normalnego meczu nie zagralem, Nawet jak nie bylo lagow to mecze konczyly sie 2 na 1, badz 3:1. W Halo 4 tutaj nawet nie ma szans zagrac. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.