Skocz do zawartości

Scalebound


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tylko nie mówcie,że to ma być japan  pif paf w stylu Vanquisha(s(pipi)ina, atomowka i na Pluton)   tylko z otwartym światem. 

 

Nie.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Mam spore oczekiwania co do tej gry po Bayonetta 2. Oby im sprostali.

Opublikowano

Dla mnie niestety te 30 klatek to jest zawód, no jakby się nie starali i skały sra.ły 30 to 30 i już DmC pokazał że nie da rady tego przeskoczyć dla tego typu gry, czyt. szybkiej/arcadeowej (bo obstawiam że SB będzie mimo wszystko jakimś misz-maszem Dragon's Dogmy i innych gier studia). Co nie zmienia faktu, że mocno czekam i liczę na grę, zwłaszcza że to Kamiya.

Opublikowano

obadamy na czym bedzie opieral sie gameplay i dopiero potem mozna ewentualnie plakac, ze nie ma 60fps

 

vanquish prawie nie ogralem ale z tego co pamietal dziala w 30fps i raczej nie kojarze by narzekano

Opublikowano

:kaz:

 

Ale filmików to się za ch.uja nie nauczyli robić. Są tak samo beznadziejne jak były. 

Opublikowano

Ty Ficuś ograłeś przynajmniej jedną grę od Platinuma? :P Czy to kolejna sytuacja "czemu w Zeldzie nie ma voice actingu" ?;p

mgr niedokonczony bo juz pozbywalem sie mojej ps3

bayonetta1 skonczona na pozyczonym x360 od kumpla

vanquish odpalony na 10min

 

tyle mojej stycznosci z grami tej firmy na poprzedniej generacji

Opublikowano (edytowane)

An Xbox One exclusive from renowned action game developer Platinum Games (Metal Gear Rising: Revengeance, Vanquish, etc.), was revealed at E3 2014. Absolutely nothing has been seen or heard from it since. That all changes this month with IGN First, where we'll be covering the game in-depth throughout August. Our team went to Platinum in Japan and will be bringing you approximately a dozen exclusive features and videos over the next four weeks.

 

We'll be kicking things off tomorrow morning at approximately 8am PT/11am ET, or as soon as the Microsoft press briefing ends. At that point, we will post our first piece of IGN First content for Scalebound: an extended gameplay demo that's much longer than the one you'll see during the Xbox briefing. You can also expect:

 

  • In-depth looks at various Scalebound gameplay systems
  • Behind-the-scenes on how Kamiya-san finally got Scalebound made after years of trying
  • Kamiya-san himself on our IGN Live show direct from Gamescom in Germany on Thursday, August 6 at 6:30am PT/9:30am PT (also available anytime, on-demand, after that time)
  • And much more!

 

 

http://uk.ign.com/articles/2015/08/03/scalebound-everything-you-need-to-know-ign-first?utm_source=IGN%20hub%20page&utm_medium=IGN%20(front%20page)&utm_content=1&utm_campaign=Blogroll&abthid=55bf90118c687af75700001b

 

 

 

XqCnxBn.jpg

 

 

:obama:

Edytowane przez hav3n
Gość DonSterydo
Opublikowano

Czyli gra musi być w dużo bardziej zaawansowanej fazie produkcji niż do tej pory myślałem. Może jednak nie sprawdzi się czarny scenariusz i gra nie spadnie na 2017. Wszystko się wyjaśni już za parę godzin :)

Opublikowano

No, ale czemu miałaby nie być w zaawansowanej fazie? Pierwszy CG trailer - rok temu, plotki że M$ współpracuje z P* sięgają 2013 roku, więc 2,5/3 lata na tworzenie zakładając, że gra wyjdzie pod koniec przyszłego roku. Platynowi tworząc MGR w 12 miesięcy udowodnili, że dużo czasu na grę nie potrzebują. :Coolface:

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

MGR robili na swoim silniku graficznym na którym zrobili tonę gier. Teraz pierwszy raz robią grę na UE4, który tak naprawdę dopiero wchodzi na rynek.

 

Zresztą MGR to generalnie zły przykład bo gra jest krótka ~7h. Takie Bayo 2 (a o takim poziomie raczej każdy myśli) już chyba trochę im zajęło.

Edytowane przez DonSterydo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...