Ludwes 1 690 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Wkur.wia mnie strasznie bohater. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 mnie irytuja sluchawki, ale wszystkiego miec nie mozna coop bedzie na caly story mode czy tylko jakies misje poboczne czy cos takiego ? Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Pewnie wiecej dowiemy sie od IGN First Modlilem sie wlasnie o takie Scalebound Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 mnie irytuja sluchawki, ale wszystkiego miec nie mozna coop bedzie na caly story mode czy tylko jakies misje poboczne czy cos takiego ? Porównanie bohatera do słuchawek. Brawo. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 nieumiejetne wyciagniecie wnioskow. Brawo. koles jest spoko tylko te sluchawki mi jakos nie pasuja i tyle Cytuj
Daffy 10 626 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 liczylem na wieksza oryginalosc ale taki miks monster hunter i xenoblade moze wypalic, baaa nie oszukujmy sie, na pewno wypali teraz tylko daj boze niech cos zrobia z tym silnikiem, bo dramatycznie to zwalnialo, nie przystoi to exowi 2 1 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Gra jest rok od premiery wiec pewnie cos zrobia. Sluchawki moze dziwne ale w nich nowa plyta Prodigy Cytuj
Daffy 10 626 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 sluchawy z plyta i muza prodigy to akurat rox jak dla mnie XDDD jak juz bym mial sie przyczepic to design kolesia bo bardzo mi dante z DmC przypomina jesli chodzi o facjate 1 Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Nie no, czepianie się słuchawek to już jest jakiś wyższy level czepiania się. No bez kitu, słuchawki. To tak jakby się czepiać, że w Zeldzie sterujemy gościem ubranym w zielony kubrak. Tak czy siak, sorry kubson, mój błąd. A Scaleboundem się zawiodłem bardzo. Spodziewałem się się jakiejś szybkiej napyerdalanki, a dostałem rpga. Z beznadziejnym bohaterem. Ech... Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 szkoda że bohater to ten sam styl co dante z DmC :[ no i frame rate, pewno bedzie downgrade zeby było 30fps, ewentualnie MS wyślę do nich magików żeby ogarnęli Unreal Engine 4. Poza tym to miodzio to wygląda. Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 (edytowane) FENOMENALNIE to się prezentuje, zawsze szanowałem chińskie gry i Platinium. Tylko główny bohater jak to w chińskich gierkach wkurwiający, reszta miodzio http://giant.gfycat.com/BlushingLiveFrillneckedlizard.gif Edytowane 4 sierpnia 2015 przez Bansai Gif przekracza 10mb Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 (edytowane) Ja wlasnie liczylem na cos z elementami RPG, a co ten smok tam wyprawia to ja nawet nie. Zapowiada sie miodnie fhuj. Edytowane 4 sierpnia 2015 przez hav3n Cytuj
Gość ragus Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 FIcuś, czy ty chociaż przez moment grałeś w jakiegokolwiek Monster Huntera czy Xenoblade? Czy ty znasz mechanikę tych gier. Ty po prostu nie masz pojęcia o czym piszesz, serio serio. Duże stwory, duży świat = Xenoblade/Monster Hunter. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Cytuj
XM. 11 034 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 (edytowane) Bardziej mi to przypomina Dragon's Dogme niż MN. Ja tam jestem niesamowicie zajarany, ale żeby gra była geniuszem to niech większy nacisk będzie położony na skilla, a nie ekwipunek, levelowanie i zbieranie loot'u, wtedy trochę słabo i niestety przeczuwam że tak będzie bo jednak to bardziej przyciąga graczy. ;/ Chciałbym zobaczyc jeszcze eksploracje na smoczku i więcej mi nie potrzeba. Kur.va, wyobrażam sobie te epickie walki z bossami - Ty vs. jakiś skur.wesyn z Twoejgo gatunku, a w tle walczą Wasze smoki Edytowane 4 sierpnia 2015 przez XM. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 (edytowane) 8 minutowe demo na IGN: http://uk.ign.com/videos/2015/08/04/scalebound-8-minute-extended-gameplay-demo-ign-first Generalnie jaranko Edytowane 4 sierpnia 2015 przez DonSterydo 1 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Ogólnie to grą się jaram, ale jedna rzecz mi przeszkadza - czas, jaki upływa, aż gracz dotrze do jakiegokolwiek przeciwnika. Biegnie, biegnie i biegnie. Albo niech się moby pojawiają bliżej nas, albo niech zmniejszą trochę tereny, albo (moje marzenie) niech przyspieszą głównego bohatera. Poruszanie się jak w Vanquish w tym świecie, czujecie to ? Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Też mi to przeszkadzało, ale później się kapnąłem, że gra bardzo klatkuje. No i sam nie wiem czy to wina framerate'u, czy po prostu bohater wleczy się jak Dante w pierwszych Devil May Cry'ach. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Tak jak przypuszczałem, robi to robotę. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Ten materiał na IGN nie klatkuje, z tego co widzę. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 (edytowane) Obejrzalem fragment na apce IGN i spadkow fps w ogole nie zobaczylem. Co do tego nowego materialu to chyba poczekam na direc feedy bo ten player IGN na tablecie tnie mi sie jak poyebany xd Edytowane 4 sierpnia 2015 przez hav3n Cytuj
XM. 11 034 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 (edytowane) Mi się wydaje właśnie że ta gra nawet przez chwilę nie chodzi w 30 klatkach, czekam na gamersyde. Co do samej gry - jestem oczarowany po tym gameplay'u. Muzyczka podczas swobodnej eksploracji, główny bohater bardzo na plus (lubię grac takimi gostkami w japońskich grach), do tego smok, fajny combat system z tego co widzę, przeczuwam epickie walki z bossami, no jest świetnie. Tylko chce wiedzieć jak wygląda latanie na tym smoku - czy w ogóle jest możliwość czy tylko do fast travel. Ogólnie sam design protagonisty to jest 1:1 Nero z inna fryzą, nawet smocza łapa jest podobna. 1080p http://assets2.ign.com//videos//zencoder//2015//8//4//1920//07f7039ef0b5cbc767946d99dcac8226-8000000-1438702929-w.mp4 Edytowane 4 sierpnia 2015 przez XM. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Dajcie mi z tego directfeedy kuhwa. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Styl graficzny, specyficzna plastyka otoczenia przypomina mi bardzo to co zrobiono z Sunset Overdrive Cytuj
Figaro 8 299 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 sierpnia 2015 Demo mi się bardzo skojarzyło... z Okami Otwarty świat, wesoła muzyczka podczas eksploracji i taki feeling... Słuchawki zayebiste. Podoba mi się ten pomysł. Już sobie wyobrażam ten fajny świat, questy itd. Będzie świetna giera. Najs. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.