Skocz do zawartości

Scalebound


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

@PG_jp I also see a ton of comments about the combat. One of the things we are stressing is you have to think differently about the mechanics.

@PG_jp Scalebound is about the bond. and our combat is a team sport. It is the difference between playing one-on-one and playing point guard.

@PG_jp Scalebound combat is about learning not to react to a small frame window, but how to react to a giant dragon and the world around you.

@PG_jp It takes some time to get your head around it, but when you do, you're hooked. We had ppl coming back multiple times to see the game today.

@PG_jp Quick example - If Thuban is in the air, he is very powerful, but you are now vulnerable. So do you move in to take advantage of his power?

@PG_jp Or do you take a step back and rely on your range to support Thuban, putting him at risk, and maybe less damage/less reward?

@PG_jp When fighting huge creatures - how do you create space to fight safely (they can kill you) but still make sure you do enough damage to win?

dragonheart.jpg

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

O tej jeszcze niezapowiedzianej.

Nier 2

 

Fajnie - to teraz nagle koncept Drakengarda zrobiony na modlę hamburgerów. Platynowi zrzynają z gier Yoko Taro(sami mówili że są fanami) i są chwaleni, ba tak im to wyszło że nawet spowolnienia gry przenieśli.

 

Chodziło mi bardziej o tytuł w całości robiony przez Platynowych, a w Nier 2, o ile pamiętam, odpowiadają głównie za system walki (gameplay).

Odnośnik do komentarza

Jak dla mnie, Scalebound to pierwsza gra godna miana "System Seller'a" na XO.
Bardzo fajny koncept, który budzi wspomnienia z moich młodzieńczych lat gracza. Przypominają mi się obrazki z Legend of Dragoon, Chrono Cross, albo z filmów jak Ostatni Smok, Godzilla z Emmerich'em... Super sprawa, szkoda, że na Playstation nic takiego w najbliższym czasie się nie zapowiada. Dwóch platform do grania raczej nie uciągnąłbym finansowo :P

Edytowane przez Masamune
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Nowy materiał:

 

http://uk.ign.com/videos/2015/08/10/scalebound-dragon-armor-giant-swords-and-flip-kicking-dragons?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social

 

Nowe elementy z dema - pokazują między innymi opcje z customizacją wyglądu smoka (kolory, zbroja itp.)

 

CMEFaIlUEAE1D_U.png

 

Ostatni raz taki system zarządzania ekwipunkiem widziałem chyba w ostatniej części Deusa.

 

 

314v4wm.png

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Nowy materiał:

 

http://uk.ign.com/videos/2015/08/10/scalebound-dragon-armor-giant-swords-and-flip-kicking-dragons?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social

 

Nowe elementy z dema - pokazują między innymi opcje z customizacją wyglądu smoka (kolory, zbroja itp.)

 

CMEFaIlUEAE1D_U.png

 

 

 

 

Czy... czy ja widzę ekwipunkowy tetris rodem z RE4? :banderas:

Odnośnik do komentarza

Kolejna porcja informacji od IGN.

 

SCALEBOUND: PLATINUM ACTION WITH DEEP RPG SYSTEMS

 

Jak dla mnie najciekawszy fragment:

 

While Platinum didn’t go into great detail on how you’ll obtain weapons and armour, we were treated to a brief glimpse of one of the villages in Draconis. These will serve as traditional RPG hubs, so here you’ll be able to rest, speak to NPCs, deal with your loadout, and buy items with in-game currency. The one we saw was quite rustic - villagers wore simple clothing, woven from natural materials - but Platinum promises this is just one of many villages in Draconis, all of which have a different aesthetic.

“It’s really big,” says Kamiya, as Drew walks through the village that stretches off into the distance. “It just keeps going.”

 

 

 

http://me.ign.com/en/xbox-one-gaming-hardware/110267/news/scalebound-platinum-action-with-deep-rpg-systems

 

fap fap fap

Edytowane przez hav3n
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Ja się tylko zastanawiam, czy oni faktycznie zdążą na końcówkę 2016. Fakt, mają jeszcze ponad rok czasu, ale z tych opisów wynika, że to jest krok milowy w stosunku do ich poprzednich, bardzo liniowych gier akcji.

Odnośnik do komentarza

Ja się tylko zastanawiam, czy oni faktycznie zdążą na końcówkę 2016. Fakt, mają jeszcze ponad rok czasu, ale z tych opisów wynika, że to jest krok milowy w stosunku do ich poprzednich, bardzo liniowych gier akcji.

 

Mówimy o Platinum, oni potrafią szybko robić gry :) U nich jest kultura "szybkich decyzji", czy jak to nazwali.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...