XM. 11 057 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 @PG_jp I also see a ton of comments about the combat. One of the things we are stressing is you have to think differently about the mechanics. @PG_jp Scalebound is about the bond. and our combat is a team sport. It is the difference between playing one-on-one and playing point guard. @PG_jp Scalebound combat is about learning not to react to a small frame window, but how to react to a giant dragon and the world around you. @PG_jp It takes some time to get your head around it, but when you do, you're hooked. We had ppl coming back multiple times to see the game today. @PG_jp Quick example - If Thuban is in the air, he is very powerful, but you are now vulnerable. So do you move in to take advantage of his power? @PG_jp Or do you take a step back and rely on your range to support Thuban, putting him at risk, and maybe less damage/less reward? @PG_jp When fighting huge creatures - how do you create space to fight safely (they can kill you) but still make sure you do enough damage to win? 1 Cytuj
kypq 718 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 W dniu 5.08.2015 o 19:46, XM. napisał(a): O tej jeszcze niezapowiedzianej.Nier 2 Fajnie - to teraz nagle koncept Drakengarda zrobiony na modlę hamburgerów. Platynowi zrzynają z gier Yoko Taro(sami mówili że są fanami) i są chwaleni, ba tak im to wyszło że nawet spowolnienia gry przenieśli. Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Jezeli chodzi o PG to oni raczej stabilnosc FPS w swoich grach zapewniaja mysle ze bedzie to smigac w 30 fps Cytuj
XM. 11 057 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 W dniu 6.08.2015 o 12:22, kypq napisał(a): W dniu 5.08.2015 o 19:46, XM. napisał(a): O tej jeszcze niezapowiedzianej.Nier 2 Fajnie - to teraz nagle koncept Drakengarda zrobiony na modlę hamburgerów. Platynowi zrzynają z gier Yoko Taro(sami mówili że są fanami) i są chwaleni, ba tak im to wyszło że nawet spowolnienia gry przenieśli. Chodziło mi bardziej o tytuł w całości robiony przez Platynowych, a w Nier 2, o ile pamiętam, odpowiadają głównie za system walki (gameplay). Cytuj
Masamune 184 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 (edytowane) Jak dla mnie, Scalebound to pierwsza gra godna miana "System Seller'a" na XO.Bardzo fajny koncept, który budzi wspomnienia z moich młodzieńczych lat gracza. Przypominają mi się obrazki z Legend of Dragoon, Chrono Cross, albo z filmów jak Ostatni Smok, Godzilla z Emmerich'em... Super sprawa, szkoda, że na Playstation nic takiego w najbliższym czasie się nie zapowiada. Dwóch platform do grania raczej nie uciągnąłbym finansowo Edytowane 8 sierpnia 2015 przez Masamune 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 (edytowane) Nowy materiał: http://uk.ign.com/videos/2015/08/10/scalebound-dragon-armor-giant-swords-and-flip-kicking-dragons?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social Nowe elementy z dema - pokazują między innymi opcje z customizacją wyglądu smoka (kolory, zbroja itp.) Ostatni raz taki system zarządzania ekwipunkiem widziałem chyba w ostatniej części Deusa. Edytowane 10 sierpnia 2015 przez DonSterydo 3 Cytuj
Masamune 184 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Wygląd postaci pewnie też będzie można zmienić. na końcu dema , gdzie pojawiają się inni gracze, dobrze widać, że jeden z nich wygląda inaczej niż bohater z dema Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Ale w singlu chyba będzie tylko jeden standardowy wygląd - scenki wyglądają na prerenderowane. Cytuj
Figaro 8 306 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Autor Opublikowano 10 sierpnia 2015 W dniu 10.08.2015 o 17:53, DonSterydo napisał(a): Nowy materiał: http://uk.ign.com/videos/2015/08/10/scalebound-dragon-armor-giant-swords-and-flip-kicking-dragons?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social Nowe elementy z dema - pokazują między innymi opcje z customizacją wyglądu smoka (kolory, zbroja itp.) Czy... czy ja widzę ekwipunkowy tetris rodem z RE4? Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Bohater ma byc z gory narzucony ale bankowo bedziemy mieli wplyw na wyglad poprzez ekwipunek. Co ten smok wyprawia to ja nawet nie Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Dla takich gier wbrew wszystkiemu płacił bym za early access xD Cytuj
Figaro 8 306 Opublikowano 11 sierpnia 2015 Autor Opublikowano 11 sierpnia 2015 W końcu się pojawił youtubowy link i obejrzałem. Wow, ale ta gra będzie awesome!!! Cytuj
XM. 11 057 Opublikowano 11 sierpnia 2015 Opublikowano 11 sierpnia 2015 No będzie GOTY, to nie ulega wątpliwości. Cytuj
Figaro 8 306 Opublikowano 11 sierpnia 2015 Autor Opublikowano 11 sierpnia 2015 To ktoś się ze mną wymieni Xboxem z SO I Scalebound za ponad rok wzamian za Wii U z paroma gierkami? Tak na dwa miesiące? Cytuj
Moldar 2 281 Opublikowano 11 sierpnia 2015 Opublikowano 11 sierpnia 2015 Bitwy są epickie, to faktycznie będzie kozak gierka, mogłaby być trochę poważniejsza, ale i tak warto czekać. Cytuj
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 11 sierpnia 2015 Opublikowano 11 sierpnia 2015 Metal Gear Hunter will Cry! Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Opublikowano 13 sierpnia 2015 (edytowane) Kolejna porcja informacji od IGN. SCALEBOUND: PLATINUM ACTION WITH DEEP RPG SYSTEMS Jak dla mnie najciekawszy fragment: Cytat While Platinum didn’t go into great detail on how you’ll obtain weapons and armour, we were treated to a brief glimpse of one of the villages in Draconis. These will serve as traditional RPG hubs, so here you’ll be able to rest, speak to NPCs, deal with your loadout, and buy items with in-game currency. The one we saw was quite rustic - villagers wore simple clothing, woven from natural materials - but Platinum promises this is just one of many villages in Draconis, all of which have a different aesthetic. “It’s really big,” says Kamiya, as Drew walks through the village that stretches off into the distance. “It just keeps going.” http://me.ign.com/en/xbox-one-gaming-hardware/110267/news/scalebound-platinum-action-with-deep-rpg-systems fap fap fap Edytowane 13 sierpnia 2015 przez hav3n 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 13 sierpnia 2015 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Pierwszy gameplay w ogóle nie oddaje tego czym ta gra jest w rzeczywistości, heh. Cytuj
XM. 11 057 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Każdy kolejny news wgniata w glebę pozostałe gry które wyjdą w przyszłym roku Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Opublikowano 13 sierpnia 2015 (edytowane) Mam nadzieje ze w przyszlym roku na E3 pokaza przechadzke po jakims miescie, troche zabawy w kupowanie i sprzedawanie ekwipunku, interakcja z NPC, a potem naperdalanie hydry we czterech Edytowane 13 sierpnia 2015 przez hav3n Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 13 sierpnia 2015 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Ja się tylko zastanawiam, czy oni faktycznie zdążą na końcówkę 2016. Fakt, mają jeszcze ponad rok czasu, ale z tych opisów wynika, że to jest krok milowy w stosunku do ich poprzednich, bardzo liniowych gier akcji. Cytuj
Masamune 184 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Przez tą gierkę mam ochotę kupić Xboxa Jak jeszcze pokażą bardziej rozbudowany system walki, to chyba kupie. Na obecną chwilę, smok jest OP. Cytuj
Figaro 8 306 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Autor Opublikowano 13 sierpnia 2015 W dniu 13.08.2015 o 09:50, DonSterydo napisał(a): Ja się tylko zastanawiam, czy oni faktycznie zdążą na końcówkę 2016. Fakt, mają jeszcze ponad rok czasu, ale z tych opisów wynika, że to jest krok milowy w stosunku do ich poprzednich, bardzo liniowych gier akcji. Mówimy o Platinum, oni potrafią szybko robić gry U nich jest kultura "szybkich decyzji", czy jak to nazwali. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.