Gość Opublikowano 17 sierpnia 2015 Opublikowano 17 sierpnia 2015 A także do: i: I jak się dobrze przyjrzeć to i do: Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 sierpnia 2015 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Kto by pomyślał, że smoki są do siebie podobne Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 18 sierpnia 2015 Opublikowano 18 sierpnia 2015 (edytowane) widzę podobieństwo smoka z Bo grę robią Japończycy, a oni Godzillę mają po prostu we krwi. Edytowane 18 sierpnia 2015 przez Andreal Cytuj
_mike 318 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Opublikowano 20 sierpnia 2015 Platinum to magicy. W końcu zobaczyłem gameplay z wysokiej jakości, a do tego te informacje które zostały już ujawnione Z Okami już kiedyś pokazali, że są mistrzami nawet w jRPG (actiona-jRPG x Zelda?) więc Scalebound może się okazać prawdziwym GOTG. A do tego ze smokami! O system walki też nie ma co się martwić bo we wspomnianym Okami też się popisali tym elementem gry. No po prostu must-have, szkoda że jeszcze rok trzeba czekać. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 1 września 2015 Opublikowano 1 września 2015 (edytowane) Today at PAX Prime we got some huge news revealed behind closed with new, never before seen gameplay footage. The game’s creator Hideki Kamiya showed off some new features that haven’t been revealed as of yet. First off, there was the announcement of a 4 player co-op feature in the game’s story campaign. While in co-op, you will also have the ability to fly your own dragon and fight in the air! All four players will go hands, or should we saw scales, on with the enemy. Strategy will be key here as you will be able to jump on and off your dragon during the fight. Coordinating with your teammates will be essential so you know who is flying and who’s on the ground. In addition, your dragon companion Thuban will be able to have multiple different skins applied that will alter your abilities such as being able to have different types of dragon breath. Unfortunately, the amount of dragon breath types and their descriptions weren’t mentioned. As far as flying though, get ready to strap in because your winged companions will be ripping through the air at a speed of 200 km/hour. In addition, the 4 player co-op will have all eight characters on screen at once while also battling enemies so it’s going to be packed with action! As far as human characters go, the panel promised a wide range of playable and upgradable characters. The only weapon mentioned during the discussion were the swords and that each one will have many different upgrade options and attachments which provide various features. Others, such as the bow and arrow, were not discussed. Scalebound will also feature floating islands with other enemies and battles that will only be accessible while flying your dragon. One thing that was not clarified was although there will be different human characters, is if there will be dragons other than Thuban that you will be able to control. In other words, in the 4 player co-op does each person use their own Thuban similar to a Halo style co-op where they all use the same player or are there different dragons that are going to be in the game? The panel did not disclose this information. As far as solo campaign play goes, you will also be able to fly on your dragon at will in order to gain an advantage on your opponents and enemies. The gameplay was unfortunately not made public and only shown behind closed doors with the above information but we’ll be getting our hands on it soon according to our source who attended the panel. http://rectifygaming.com/huge-scalebound-news-out-of-pax-features-flyable-dragon-battles-4-player-co-op-and-more/ Edytowane 1 września 2015 przez hav3n Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 25 września 2015 Opublikowano 25 września 2015 (edytowane) Dwa krotkie videogify pokazujace jazde na perdolonym smoku https://pbs.twimg.com/tweet_video/CPxdxRVUcAUVuZV.mp4 https://pbs.twimg.com/tweet_video/CPxkNITU8AAtaaM.mp4 Edytowane 25 września 2015 przez hav3n Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 26 września 2015 Opublikowano 26 września 2015 Ja yebie ta świątynia, to miasteczko Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 O ile ogarną te dropy animacji Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 Jest ponad rok do premiery, grę optymalizuje się na końcu. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 Albo w ogóle. W końcu to japonia. Cytuj
Figaro 8 277 Opublikowano 28 września 2015 Autor Opublikowano 28 września 2015 Albo w ogóle. W końcu to japonia. No raczej to zachodnie gry głównie maja problemy techniczne/bugowe/frameratowe... Cytuj
Gość suteq Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 No tylko oni nie optymalizują bo im się nie chce, a japonia nie optymalizuje bo nie umie. Cytuj
Ludwes 1 688 Opublikowano 28 września 2015 Opublikowano 28 września 2015 Jakoś nie mogę przekonać się do tej gry. Może to przez tę paletę kolorów (dużo zielonego) i taką jakąś pustkę... Wygląda trochę jak jakaś alfa, takie odnoszę wrażenie. To latanie na smoku też takie sobie. Kompletnie nie porywa mnie ta gra. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.