Skocz do zawartości

Scalebound


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano

Co ty gadasz, toż to final build na ~13 miesięcy przed premierą. Za tydzień będzie demo przecież  :reggie:

Opublikowano (edytowane)

Pamietam jak rok temu pokazali CGI i bylo tylko ''O CO CHODZI W TEJ GRZE? NIE WIEM, NIE ROZUMIEM, NIBY PLATINIUM ALE O CO CHODZI, CO TA ZA GRA, NIE ROZUMIE''. Teraz pokazali spory kawalek gameplayu, wiadomo ze to action RPG, pokazano walke, smoki, miasteczka, latanie na smoku, walke z robalami to teraz caly swiat przerzucil sie na ''ALE TE FPSY ALE SPADAJO, CZY ONI TO POPRAWIA, CZY JAPONIA UMIE CZY NIE UMIE, ALE SPADAJA, AH TE FPSY,''

 

kuhwa tak zle i tak niedobrze :reggie:

Edytowane przez hav3n
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Czy w związkuz  tym, że Scalebounda robi ten Pan

1182129-kamiya_.jpg

dobrze robię nastawiając się na tą grę jako na swego rodzaju następcę/powtórkę Okami, które ubóstwiam i bardzo szanuję?

 

Proszę o poważne odpowiedzi, to nie CW.

Edytowane przez Hum
Opublikowano

Oczywiscie tylko, że ta gra nie będzie miała nic wspólnego z okami. 

Opublikowano

Co ty gadasz, toż to final build na ~13 miesięcy przed premierą. Za tydzień będzie demo przecież :reggie:

He he he.

 

 

Oczywiście fail z mojej strony, ale teraz tym bardziej nie rozumiem tych wszystkich zachwytów.

Opublikowano

bo jak na tak ambitny projekt w alphie to smok powinien przenikać przez góry, trawe i drzewa powinni dodać w za pół roku a AI powinno dopiero uczyć się wchodzić po drabinach

Opublikowano

 

Co ty gadasz, toż to final build na ~13 miesięcy przed premierą. Za tydzień będzie demo przecież :reggie:

He he he.

 

 

Oczywiście fail z mojej strony, ale teraz tym bardziej nie rozumiem tych wszystkich zachwytów.

 

 

Bo jesteś klapem i jakby to był ex sony to by sie jarał taka prawda :reggie:

Opublikowano

a jakby byla to multiplatforma to wielu botow by mialo beke jak ktos moze na to czekac i ze brakuje tylko smoka w sukience, taka prawda

Opublikowano

Zgadzam się z tobą. Szczerze to jaram się tym tytułem, ale trochę boli, że system walki nie wygląda na jakiś pokombinowany a bardziej na prosty hack'n'slashowy. 

Opublikowano

gra ma potencjal ale niewiadomych jest wiecej niz tylko framerate, malo kto w branzy tak na prawde radzi sobie dobrze z open-worldami, patrzac na skale jest to najwiekszy projekt platinium ale z tego co kojarze te studio wcale jakies wielkie nie jest, a obecnie pracuje nad scalebound, transformersami, nier2, star fox zero - oby to sie nie odbilo na projekcie

Opublikowano (edytowane)

zdaje mi sie ze szukacie problemow na sile. Jak to jest action rpg to co mieli zrobic jak nie open world, korytarzyki?

Edytowane przez hav3n
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

No na Scalebound się nie odbije, już w MS o to zadbają. Scalebound odbija się za to na innych produkcjach PD jak Star Fox, który wygląda jak projekt na informatykę i Nier 2, które funkcjonuje obecnie tylko jako zapowiedź.

 

To jest największy projekt Platinum w historii, z największym budżetem. Nie pozwolą sobie na potknięcie bo to jest ich pierwsza szansa żeby wejść na stałe do pierwszej ligi developerskiej w przeświadczeniu największych wydawców.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

Ja gram we wszystko platinium od wonderful 101 poprzez bayo 2 a kończąc na mgs rising. J3dynie korry nie ruszyłem. A ty mój drogi ile gier platinium w ciągu ostatnich 3 lat przeszedłeś? :)

 

Ja?

 

K0Xs0aQ.jpg

Gość DonSterydo
Opublikowano

 

Ja gram we wszystko platinium od wonderful 101 poprzez bayo 2 a kończąc na mgs rising. J3dynie korry nie ruszyłem. A ty mój drogi ile gier platinium w ciągu ostatnich 3 lat przeszedłeś? :)

 

Ja?

 

K0Xs0aQ.jpg

 

 

Chodziło mu chyba o Ficusia.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...