Skocz do zawartości

Scalebound


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano

MS bardzo rzadko wydaje swoje gry w pierwszej połowie roku. Już kiedyś mówili, że w większości przypadków premiera ich gry w Q1 i Q2 to klapa, dlatego prawie wszystko wydają w okresie od września do grudnia.

Opublikowano

No, ale mogliby pokazac torchę wiecej z normalnej eksploracji bo gra zapowiedziana została 2 lata temu, wyjdzie za półtora, dodac do tego 2 lata gdzie jest robiona w 100% i kolejne bodajże 3 gdzie była budowana powoli i przerywana ciagle przez inne projekty to co odje.bują, kolejne TLG?

Gość DonSterydo
Opublikowano

Zapowiedziana w 2014 i wyjdzie pod koniec 2017. Coś Ci się pomerdało z tymi latami :P

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 15.06.2016 o 17:53, DonSterydo napisał(a):

Zapowiedziana w 2014 i wyjdzie pod koniec 2017. Coś Ci się pomerdało z tymi latami :P

Dawałem nawet artykuł w tym temacie, że gra jest robiona już bardzo długo, ale ciągle była przerywana przez inne produkcje studia i dopiero od gdzies 2012 mogą działac w 100% bo MS wyłożył kase i wreszcie mogli ruszyc z kopyta. To nawet od 2012 to będzie 5,5 roku :( Oby dowalili do pieca bo licze na tę grę i na pewno iks wpadnie na premierę SB.

Edytowane przez XM.
Gość DonSterydo
Opublikowano

No ale nie zapowiedzieli jej 7 lat temu tylko 2. Wiele gier funkcjonuje latami jako koncepty i wewnetrzne prototypy.

Opublikowano

To teraz liczymy gre od zapowiedzi czy od ''gdzies tam czytalem ze zaczeli robic?'' Bo ja czytalem ze gra o smokach to bylo tego kitajca marzenie przez cale zycie wiec troche juz na nia czekam :obama:

Opublikowano

Nie rozumiem trochę toku, przeciez napisałem że gra była robiona od 2012, już nie licząc wczesniejszych conceeptów.. Nawet jesli liczyc od kiedy Kamiya siedzi tylko nad tym tytułem to wychodzi 5,5 roku do premiery. Jak F4 od zapowedzi do wydania mineło niecąłe pół roku to zostałeo zrobione w tyle samo? W drugą stronę nawet jesli od zapowiedzi do wydania to cztery konferencje zaliczy ta gra i 3,5 roku do wydania. Nie przypier.dalam sie na siłę, ale tez nie ma co bronic.

Opublikowano (edytowane)

Co do samej walki z bossem to mi sie podobala. Serio nie wiem czego wy oczekiwaliscie? Dla porownania zobaczcie sobie walke z bossem w FFXV na konfie MS i jakie ot bylo tragiczne :P Tutaj mamy coop na 4, fazy na smoku jak i na ziemi, do tego rozne stage bossa - myslalem ze fani japonszczyzny beda zadowoleni ze bossowie to nie sa czolgi w ktore trzeba wpakowac odowiednia ilosc hitow ;)

 

Co do samej sxploracji i miasteczek to tez czekam mocno. Osobisie bardziej podobal mi sie pierwszy pokaz gry i licze ze za rok dostaniemy wlasnie cos podobnego z miasteczkami, questami i ogolnie wiecej szczegolow bo to w koncu ma byc gra RPG.

 

 

@XM

 

Jaki zdziwiony ze japonczycy dlugo gry robia :P

Edytowane przez hav7n
Opublikowano
  Cytat

 

@XM

 

Jaki zdziwiony ze japonczycy dlugo gry robia  :P

 

No po PG jestem zdumiony bo oni dłuzej gry niż 2 lata nie robili chyba nigdy, a tu nagle blisko 3x wiecej czasu potrzebują. Rozumiem, że to ma byc "najwieksza gra w dorobku żółtka", ale no ale. Opinie przez graczy są słabe, gra jest je.bana przez 90% graczy na forach to liczyłem że dowalą jeszcze jakiś gameplay z normalnej eksploracji, ale widze że trzeba czekac przynajmniej do sierpnia.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Greenberg w jednym z wywiadów wspominał, że Scalebound i State of Decay 2 mają wyjść w podobnym okresie co Halo Wars 2. Wychodzi na to, że teoretycznie byłoby to Q2 2016 (kwiecień-czerwiec).

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano

Mam nadzieję, że z tej dwójki chociaż State of Decay 2 wyjdzie do czerwca 2017.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
  Cytat

 

On Xbox Wire, creative producer Jean Pierre Kellams has announced Scalebound protagonist Drew’s ‘Dragon Link’ ability, which has been shown off at Gamescom.

 
Using Dragon Link allows you to directly take control of your dragon, Thuban. “Using a button press, you’ll be able to switch in and out of the mode to exploit enemy weaknesses and create openings for Drew”, Kellams writes.
 
While Thuban is obviously quite powerful, being the huge dragon that he is, switching to him leaves Drew completely vulnerable, so players will need to be strategic in how they use both characters.
 
The post also details the way you can ‘morph’ together different dragon styles in Scalebound to customise your big scaly buddy to your liking.

 

https://www.vg247.com/2016/08/18/scalebound-will-let-you-control-the-dragon/

 

No ładnie, ładnie a teraz troche gameplayu jeszcze poproszę.

  • 2 miesiące temu...
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Nic oficjalnie nie mówili. Czyt. wyjdzie kiedy wyjdzie. Greenberg tylko coś sugerował o drugim kwartale, ale on z grą nie ma nic wspólnego.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

No nie wkur.wiaj nawet. :/

 

  W dniu 15.11.2016 o 14:25, hav7n napisał(a):

Święta najszybciej, nie zdziwienie się też jak wypadnie na początek 2018.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...