Opublikowano 10 stycznia 20178 l Ja przypominam - z 5 zapowiedziany gier na E3 2014 tylko ori wyszło, 3 projekty skasowane i następny w drodze crapdown3. Coś słabo u Ciebie z pamięcią.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Ale jak chcecie pisać o gierce (skasowanej) to piszcie. Offtop + spam = zamykamy
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Swoją drogą ciekawi mnie w jakim stadium produkcji była ta gra. Zapewne gdyby Platinum wyrobiło się z premierą w q1/2 tego roku to M$ by gierkę wydał.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l MS nie ma szczęścia do rpgów na wyłączność? Xbox - KotORy, Jade Empire, Morrowind, Fable. X360 - Blue Dragon, Lost Odyssey, do pewnego czasu Mass Effect, Fable 2/3, Wiedźmin 2. Raczej bym nie powiedział, że farta nie mają do rpgów.Co mnie obchodzi poprzednia generacja. Mówię o tym co jest teraz. Teraz to mogą pomarzyć o zestawie takich gier.Zresztą jak to nadal będzie tak kiepawo wyglądało to nie zdziwiłbym się jakby w ogóle dali sobie spokój z tym biznesem. Edytowane 10 stycznia 20178 l przez bloody_gipsy
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Tragedia. Kiedyś po zobaczeniu zapowiedzi Scalebound napisałem, że lecę po Xboxa... Czy Platinum czy nie, kto jest winny, to nie ma znaczenia.To była gra, która powinna była się ukazać. Wyjdzie Scorpio , a do grania śmieszny Crackdown i State of Dead Rising...
Opublikowano 10 stycznia 20178 l W biznesie (i pokerze) trzeba wiedzieć kiedy powiedzieć pass. To był widocznie ten moment. MS nie wy(pipi)ał w powietrze stołu z kartami jak Konami z Kojimą, po prostu skasowali nie rokujący i nie spinający im się finansowo projekt. Wsio
Opublikowano 10 stycznia 20178 l no super korporacyjne tlumaczenia ale na szczescie graczy malo to obchodzi
Opublikowano 10 stycznia 20178 l A co mnie jako gracza to obchodzi? Tak się nie zdobywa fanow swojej marki, a z biznesowego punktu widzenia to MS się wcale Xbox nie opłaca i lepiej skupili by się na usługach biznesowych.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l no super korporacyjne tlumaczenia ale na szczescie graczy malo to obchodzi Graczy powinno obchodzić, czy gra będzie dobra. Ta najwidoczniej nie była.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Na razie to podobają mi się tłumaczenia niektórych - dobrze ze ms skasował projekt bo był kupa, wszystko wina PG. :) i potem przypominam sobie twórczosc typa przez 20 lat, same kosy bez (wiekszych)przesunięc premiery i nagle penis w oko i muszą stornować bo ms każe im zmieniać ich wizję. Ja czekam na wypowiedź Hidekiego - typ się nie piesci i liczę ze powie mniej wiecej prawdę co i jak poszło nie tak - Czy rzeczywiście bardziej ich wina czy micro. Edytowane 10 stycznia 20178 l przez XM.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Nie ma żadnej pewności, że gra byłaby słaba. Co więcej, gracze wyglądali na podekscytowanych.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l XM, ale na razie, to Ty piszesz jakieś teorie wyssane z palca w stylu "muszą stornować bo ms każe im zmieniać ich wizję.", gdzie Kamiya od samego początku mówił, że robi grę taką o jakiej zawsze marzył, więc sam dorabiasz sobie historyjkę jaka Ci akurat pasuje do tego sprzeczną ze wszystkimi oficjalnymi wypowiedziami samego Kamiy. Jedyne informacje jakie mamy, to komunikat MS, że anulowali grę. To wszystko. Nie ma żadnych informacji na temat powodów skasowania produkcji. Jeżeli zarówno MS i PG nie przedstawią swoich wersji, to nigdy się nie dowiemy co było nie tak. Ale tego pewnie też się nie doczekamy bo nikt z MS nie powie, że nie nadzorowali wystarczająco dobrze produkcji i tak samo PG nie przyzna się nigdy, że położyli projekt bo ich przerósł. Edytowane 10 stycznia 20178 l przez DonSterydo
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Aha, czyli dobrą grę sobie sami po czterech latach uwalili, bo... tak? I gdzie gracze byli podekscytowani? Ja tam pamiętam zawód, gdy pokazali wreszcie gameplay. Nawet na Gafie, gdzie Platinum jest czczone, zainteresowanie Scalebound było mizerne.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Jakoś ReCore przeszedł przez kontrolę jakości, a gów,no z tej gry jest okrutne.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Jestem po stronie XM. Więc że ten dev słabych gier nie robi i jakoś Niera, Bayo czy MGR zdołali wypluć tylko jak przyszedł MS to biedni zapomnieli jak się robi gierki i napewno żaden nacisk na coopa, UWP i pisanie na trzy platformy jednocześnie nie miało wpływu. Edytowane 10 stycznia 20178 l przez hav7n
Opublikowano 10 stycznia 20178 l No ja pamietam jaranko, mi sie podobalo, hevenowi, xm i bluberowi z tego co pamietam, no ale teraz kazdy gada ze od zawsze crap i nikt nie czekal, ehh
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Jakoś ReCore przeszedł przez kontrolę jakości, a gów,no z tej gry jest okrutne. No to teraz wyobraź sobie, co musiało dziać się ze Scalebound, skoro ReCore dali szansę. Oczywiście nie ten budżet i skala, ale zawsze.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Spokojnie, gów.noburza za jakiś czas minie i wtedy zaczną pojawiać się konkretne informacje o co chodziło. Jestem na 99% przypadkach przekonany, że wina będzie leżała głownie po stronie MS.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Jednak większe zaufanie mam do Platinum niż do je,banych zer z Armature, gdyż o robieniu gier nie mają pojęcia. Edytowane 10 stycznia 20178 l przez ragus
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Fable Legends też niby wina po stronie studia bo zrobili kupsztal ale potem pojawiła się wypowiedź typa że prosili MS o czas i budżet to im zrobią grę z rozmachem Skyrima. Tylko tyle że ms ma głowę w tabelkach, a o produkcji decydują analitycy którzy widzą że kasa leży w grach multi i tak to pchają to wszędzie licząc że trafi im się sukces na miano Overwatch.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Fable Legends też niby wina po stronie studia bo zrobili kupsztal ale potem pojawiła się wypowiedź typa że prosili MS o czas i budżet to im zrobią grę z rozmachem Skyrima. Tylko tyle że ms ma głowę w tabelkach, a o produkcji decydują analitycy którzy widzą że kasa leży w grach multi i tak to pchają to wszędzie licząc że trafi im się sukces na miano Overwatch. Przecież Fable Legends miało ogromny budżet na poziomie kilkudziesięciu mln $ :p
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Jestem po stronie XM. Więc że ten dev słabych gier nie robi i jakoś Niera, Bayo czy MGR zdołali wypluć tylko jak przyszedł MS to biedni zapomnieli jak się robi gierki i napewno żaden nacisk na coopa, UWP i pisanie na trzy platformy jednocześnie nie miało wpływu. Ich ostatnie twory to wielce wybitne Korra, Transformers, TMNT i Star Fox. Szanujmy się. Wina pewnie jest w większym lub mniejszym stopniu po obu stronach. MS, jak widać, przykręca kurek i nie ma ochoty wtapiać więcej kasy, jeśli po czterech latach nie widzi efektów. Ja po Scalebound płakać nie mam zamiaru. MS musi się jednak ogarnąć, bo coś niedobrego się dzieje.
Opublikowano 10 stycznia 20178 l Fable Legends też niby wina po stronie studia bo zrobili kupsztal ale potem pojawiła się wypowiedź typa że prosili MS o czas i budżet to im zrobią grę z rozmachem Skyrima. Tylko tyle że ms ma głowę w tabelkach, a o produkcji decydują analitycy którzy widzą że kasa leży w grach multi i tak to pchają to wszędzie licząc że trafi im się sukces na miano Overwatch. Przecież Fable Legends miało ogromny budżet na poziomie kilkudziesięciu mln $ :P Don nie (pipi), choć w CW Cie szukają
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.