Skocz do zawartości

Scalebound


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale jak chcecie pisać o gierce (skasowanej) to piszcie. Offtop + spam = zamykamy :lapka:

Opublikowano

Swoją drogą ciekawi mnie w jakim stadium produkcji była ta gra. Zapewne gdyby Platinum wyrobiło się z premierą w q1/2 tego roku to M$ by gierkę wydał.

Opublikowano (edytowane)

MS nie ma szczęścia do rpgów na wyłączność? Xbox - KotORy, Jade Empire, Morrowind, Fable. X360 - Blue Dragon, Lost Odyssey, do pewnego czasu Mass Effect, Fable 2/3, Wiedźmin 2. Raczej bym nie powiedział, że farta nie mają do rpgów.

Co mnie obchodzi poprzednia generacja. Mówię o tym co jest teraz. Teraz to mogą pomarzyć o zestawie takich gier.

Zresztą jak to nadal będzie tak kiepawo wyglądało to nie zdziwiłbym się jakby w ogóle dali sobie spokój z tym biznesem.

Edytowane przez bloody_gipsy
Opublikowano

Tragedia. Kiedyś po zobaczeniu zapowiedzi Scalebound napisałem, że lecę po Xboxa...

Czy Platinum czy nie, kto jest winny, to nie ma znaczenia.To była gra, która powinna była się ukazać. Wyjdzie Scorpio , a do grania śmieszny Crackdown i State of Dead Rising...

  • Plusik 1
Opublikowano

W biznesie (i pokerze) trzeba wiedzieć kiedy powiedzieć pass. To był widocznie ten moment. MS nie wy(pipi)ał w powietrze stołu z kartami jak Konami z Kojimą, po prostu skasowali nie rokujący i nie spinający im się finansowo projekt. Wsio

Opublikowano

A co mnie jako gracza to obchodzi? Tak się nie zdobywa fanow swojej marki, a z biznesowego punktu widzenia to MS się wcale Xbox nie opłaca i lepiej skupili by się na usługach biznesowych.

Opublikowano (edytowane)

Na razie to podobają mi się tłumaczenia niektórych - dobrze ze ms skasował projekt bo był kupa, wszystko wina PG. :) i potem przypominam sobie twórczosc typa przez 20 lat, same kosy bez (wiekszych)przesunięc premiery i nagle penis w oko i muszą stornować bo ms każe im zmieniać ich wizję.

Ja czekam na wypowiedź Hidekiego - typ się nie piesci i liczę ze powie mniej wiecej prawdę co i jak poszło nie tak - Czy rzeczywiście bardziej ich wina czy micro.

Edytowane przez XM.
  • Plusik 5
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

XM, ale na razie, to Ty piszesz jakieś teorie wyssane z palca w stylu  "muszą stornować bo ms każe im zmieniać ich wizję.", gdzie Kamiya od samego początku mówił, że robi grę taką o jakiej zawsze marzył, więc sam dorabiasz sobie historyjkę jaka Ci akurat pasuje do tego sprzeczną ze wszystkimi oficjalnymi wypowiedziami samego Kamiy.

 

Jedyne informacje jakie mamy, to komunikat MS, że anulowali grę. To wszystko. Nie ma żadnych informacji na temat powodów skasowania produkcji. Jeżeli zarówno MS i PG nie przedstawią swoich wersji, to nigdy się nie dowiemy co było nie tak. Ale tego pewnie też się nie doczekamy bo nikt z MS nie powie, że nie nadzorowali wystarczająco dobrze produkcji i tak samo PG nie przyzna się nigdy, że położyli projekt bo ich przerósł.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

Aha, czyli dobrą grę sobie sami po czterech latach uwalili, bo... tak? I gdzie gracze byli podekscytowani? Ja tam pamiętam zawód, gdy pokazali wreszcie gameplay. Nawet na Gafie, gdzie Platinum jest czczone, zainteresowanie Scalebound było mizerne.

Opublikowano

Jakoś ReCore przeszedł przez kontrolę jakości, a gów,no z tej gry jest okrutne.

Opublikowano (edytowane)

Jestem po stronie XM. Więc że ten dev słabych gier nie robi i jakoś Niera, Bayo czy MGR zdołali wypluć tylko jak przyszedł MS to biedni zapomnieli jak się robi gierki i napewno żaden nacisk na coopa, UWP i pisanie na trzy platformy jednocześnie nie miało wpływu.

Edytowane przez hav7n
  • Plusik 1
Opublikowano

No ja pamietam jaranko, mi sie podobalo, hevenowi, xm i bluberowi z tego co pamietam, no ale teraz kazdy gada ze od zawsze crap i nikt nie czekal, ehh

  • Plusik 1
Opublikowano

Jakoś ReCore przeszedł przez kontrolę jakości, a gów,no z tej gry jest okrutne.

No to teraz wyobraź sobie, co musiało dziać się ze Scalebound, skoro ReCore dali szansę. Oczywiście nie ten budżet i skala, ale zawsze.

Opublikowano

Spokojnie, gów.noburza za jakiś czas minie i wtedy zaczną pojawiać się konkretne informacje o co chodziło. Jestem na 99% przypadkach przekonany, że wina będzie leżała głownie po stronie MS. 

Opublikowano (edytowane)

Jednak większe zaufanie mam do Platinum niż do je,banych zer z Armature, gdyż o robieniu gier nie mają pojęcia.

Edytowane przez ragus
Opublikowano

Fable Legends też niby wina po stronie studia bo zrobili kupsztal ale potem pojawiła się wypowiedź typa że prosili MS o czas i budżet to im zrobią grę z rozmachem Skyrima. Tylko tyle że ms ma głowę w tabelkach, a o produkcji decydują analitycy którzy widzą że kasa leży w grach multi i tak to pchają to wszędzie licząc że trafi im się sukces na miano Overwatch.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Fable Legends też niby wina po stronie studia bo zrobili kupsztal ale potem pojawiła się wypowiedź typa że prosili MS o czas i budżet to im zrobią grę z rozmachem Skyrima. Tylko tyle że ms ma głowę w tabelkach, a o produkcji decydują analitycy którzy widzą że kasa leży w grach multi i tak to pchają to wszędzie licząc że trafi im się sukces na miano Overwatch.

 

Przecież Fable Legends miało ogromny budżet na poziomie kilkudziesięciu mln $ :p

Opublikowano

Jestem po stronie XM. Więc że ten dev słabych gier nie robi i jakoś Niera, Bayo czy MGR zdołali wypluć tylko jak przyszedł MS to biedni zapomnieli jak się robi gierki i napewno żaden nacisk na coopa, UWP i pisanie na trzy platformy jednocześnie nie miało wpływu.

Ich ostatnie twory to wielce wybitne Korra, Transformers, TMNT i Star Fox. Szanujmy się. Wina pewnie jest w większym lub mniejszym stopniu po obu stronach. MS, jak widać, przykręca kurek i nie ma ochoty wtapiać więcej kasy, jeśli po czterech latach nie widzi efektów. Ja po Scalebound płakać nie mam zamiaru. MS musi się jednak ogarnąć, bo coś niedobrego się dzieje.

Opublikowano

 

Fable Legends też niby wina po stronie studia bo zrobili kupsztal ale potem pojawiła się wypowiedź typa że prosili MS o czas i budżet to im zrobią grę z rozmachem Skyrima. Tylko tyle że ms ma głowę w tabelkach, a o produkcji decydują analitycy którzy widzą że kasa leży w grach multi i tak to pchają to wszędzie licząc że trafi im się sukces na miano Overwatch.

 

Przecież Fable Legends miało ogromny budżet na poziomie kilkudziesięciu mln $ :P

 

Don nie (pipi), choć w CW Cie szukają :Coolface:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...