wrog 640 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Ja przypominam - z 5 zapowiedziany gier na E3 2014 tylko ori wyszło, 3 projekty skasowane i następny w drodze crapdown3. Coś słabo u Ciebie z pamięcią. Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Ale jak chcecie pisać o gierce (skasowanej) to piszcie. Offtop + spam = zamykamy Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Swoją drogą ciekawi mnie w jakim stadium produkcji była ta gra. Zapewne gdyby Platinum wyrobiło się z premierą w q1/2 tego roku to M$ by gierkę wydał. Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 (edytowane) MS nie ma szczęścia do rpgów na wyłączność? Xbox - KotORy, Jade Empire, Morrowind, Fable. X360 - Blue Dragon, Lost Odyssey, do pewnego czasu Mass Effect, Fable 2/3, Wiedźmin 2. Raczej bym nie powiedział, że farta nie mają do rpgów.Co mnie obchodzi poprzednia generacja. Mówię o tym co jest teraz. Teraz to mogą pomarzyć o zestawie takich gier.Zresztą jak to nadal będzie tak kiepawo wyglądało to nie zdziwiłbym się jakby w ogóle dali sobie spokój z tym biznesem. Edytowane 10 stycznia 2017 przez bloody_gipsy Cytuj
Vexilium 425 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Jak zwykle bywa w takich sytuacjach odpowiedź bardzo dyplomatyczna. Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Tragedia. Kiedyś po zobaczeniu zapowiedzi Scalebound napisałem, że lecę po Xboxa... Czy Platinum czy nie, kto jest winny, to nie ma znaczenia.To była gra, która powinna była się ukazać. Wyjdzie Scorpio , a do grania śmieszny Crackdown i State of Dead Rising... 1 Cytuj
Godot 416 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 W biznesie (i pokerze) trzeba wiedzieć kiedy powiedzieć pass. To był widocznie ten moment. MS nie wy(pipi)ał w powietrze stołu z kartami jak Konami z Kojimą, po prostu skasowali nie rokujący i nie spinający im się finansowo projekt. Wsio Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 no super korporacyjne tlumaczenia ale na szczescie graczy malo to obchodzi 4 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 A co mnie jako gracza to obchodzi? Tak się nie zdobywa fanow swojej marki, a z biznesowego punktu widzenia to MS się wcale Xbox nie opłaca i lepiej skupili by się na usługach biznesowych. Cytuj
wrog 640 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 no super korporacyjne tlumaczenia ale na szczescie graczy malo to obchodzi Graczy powinno obchodzić, czy gra będzie dobra. Ta najwidoczniej nie była. Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 (edytowane) Na razie to podobają mi się tłumaczenia niektórych - dobrze ze ms skasował projekt bo był kupa, wszystko wina PG. :) i potem przypominam sobie twórczosc typa przez 20 lat, same kosy bez (wiekszych)przesunięc premiery i nagle penis w oko i muszą stornować bo ms każe im zmieniać ich wizję. Ja czekam na wypowiedź Hidekiego - typ się nie piesci i liczę ze powie mniej wiecej prawdę co i jak poszło nie tak - Czy rzeczywiście bardziej ich wina czy micro. Edytowane 10 stycznia 2017 przez XM. 5 Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Nie ma żadnej pewności, że gra byłaby słaba. Co więcej, gracze wyglądali na podekscytowanych. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 (edytowane) XM, ale na razie, to Ty piszesz jakieś teorie wyssane z palca w stylu "muszą stornować bo ms każe im zmieniać ich wizję.", gdzie Kamiya od samego początku mówił, że robi grę taką o jakiej zawsze marzył, więc sam dorabiasz sobie historyjkę jaka Ci akurat pasuje do tego sprzeczną ze wszystkimi oficjalnymi wypowiedziami samego Kamiy. Jedyne informacje jakie mamy, to komunikat MS, że anulowali grę. To wszystko. Nie ma żadnych informacji na temat powodów skasowania produkcji. Jeżeli zarówno MS i PG nie przedstawią swoich wersji, to nigdy się nie dowiemy co było nie tak. Ale tego pewnie też się nie doczekamy bo nikt z MS nie powie, że nie nadzorowali wystarczająco dobrze produkcji i tak samo PG nie przyzna się nigdy, że położyli projekt bo ich przerósł. Edytowane 10 stycznia 2017 przez DonSterydo Cytuj
wrog 640 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Aha, czyli dobrą grę sobie sami po czterech latach uwalili, bo... tak? I gdzie gracze byli podekscytowani? Ja tam pamiętam zawód, gdy pokazali wreszcie gameplay. Nawet na Gafie, gdzie Platinum jest czczone, zainteresowanie Scalebound było mizerne. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Jakoś ReCore przeszedł przez kontrolę jakości, a gów,no z tej gry jest okrutne. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 (edytowane) Jestem po stronie XM. Więc że ten dev słabych gier nie robi i jakoś Niera, Bayo czy MGR zdołali wypluć tylko jak przyszedł MS to biedni zapomnieli jak się robi gierki i napewno żaden nacisk na coopa, UWP i pisanie na trzy platformy jednocześnie nie miało wpływu. Edytowane 10 stycznia 2017 przez hav7n 1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 No ja pamietam jaranko, mi sie podobalo, hevenowi, xm i bluberowi z tego co pamietam, no ale teraz kazdy gada ze od zawsze crap i nikt nie czekal, ehh 1 Cytuj
wrog 640 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Jakoś ReCore przeszedł przez kontrolę jakości, a gów,no z tej gry jest okrutne. No to teraz wyobraź sobie, co musiało dziać się ze Scalebound, skoro ReCore dali szansę. Oczywiście nie ten budżet i skala, ale zawsze. Cytuj
Ins 5 826 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Spokojnie, gów.noburza za jakiś czas minie i wtedy zaczną pojawiać się konkretne informacje o co chodziło. Jestem na 99% przypadkach przekonany, że wina będzie leżała głownie po stronie MS. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 (edytowane) Jednak większe zaufanie mam do Platinum niż do je,banych zer z Armature, gdyż o robieniu gier nie mają pojęcia. Edytowane 10 stycznia 2017 przez ragus Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Fable Legends też niby wina po stronie studia bo zrobili kupsztal ale potem pojawiła się wypowiedź typa że prosili MS o czas i budżet to im zrobią grę z rozmachem Skyrima. Tylko tyle że ms ma głowę w tabelkach, a o produkcji decydują analitycy którzy widzą że kasa leży w grach multi i tak to pchają to wszędzie licząc że trafi im się sukces na miano Overwatch. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Fable Legends też niby wina po stronie studia bo zrobili kupsztal ale potem pojawiła się wypowiedź typa że prosili MS o czas i budżet to im zrobią grę z rozmachem Skyrima. Tylko tyle że ms ma głowę w tabelkach, a o produkcji decydują analitycy którzy widzą że kasa leży w grach multi i tak to pchają to wszędzie licząc że trafi im się sukces na miano Overwatch. Przecież Fable Legends miało ogromny budżet na poziomie kilkudziesięciu mln $ :p Cytuj
wrog 640 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Jestem po stronie XM. Więc że ten dev słabych gier nie robi i jakoś Niera, Bayo czy MGR zdołali wypluć tylko jak przyszedł MS to biedni zapomnieli jak się robi gierki i napewno żaden nacisk na coopa, UWP i pisanie na trzy platformy jednocześnie nie miało wpływu. Ich ostatnie twory to wielce wybitne Korra, Transformers, TMNT i Star Fox. Szanujmy się. Wina pewnie jest w większym lub mniejszym stopniu po obu stronach. MS, jak widać, przykręca kurek i nie ma ochoty wtapiać więcej kasy, jeśli po czterech latach nie widzi efektów. Ja po Scalebound płakać nie mam zamiaru. MS musi się jednak ogarnąć, bo coś niedobrego się dzieje. Cytuj
Figuś 21 259 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Fable Legends też niby wina po stronie studia bo zrobili kupsztal ale potem pojawiła się wypowiedź typa że prosili MS o czas i budżet to im zrobią grę z rozmachem Skyrima. Tylko tyle że ms ma głowę w tabelkach, a o produkcji decydują analitycy którzy widzą że kasa leży w grach multi i tak to pchają to wszędzie licząc że trafi im się sukces na miano Overwatch. Przecież Fable Legends miało ogromny budżet na poziomie kilkudziesięciu mln $ :P Don nie (pipi), choć w CW Cie szukają Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Nie wiedziałem, że się zgubiłem ;) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.