hav7n 5 936 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 MS dało budżet ale na f2p arenę mobe proszę cię Don. Wrogie te gry robili studenciaki i producent Scale nic nie miał z tym wspólnego. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 (edytowane) MS dało budżet ale na f2p arenę mobe proszę cię Don. Co nie zmienia faktu, że Lionhead przez ostatnie 3 lata istnienia było tak nieudolne, że nie potrafili zrobić F2P za kilkadziesiąt mln $, gdzie inni devi robią takie gry za ułamek tej kwoty, którą oni mieli do dyspozycji. Polecam artykuł EG o Lionhead. Studio sypało się od dawna i miało problemy z organizacją pracy, które zaczęły się gdy Piotrek odleciał w swych kosmicznych wizjach. Chyba brałeś udział w becie gry, powiedziałbyś po tym co zobaczyłeś, że studio utopiło w tym taką kasę? Lepsze produkcje widziałem od indie devów. Edytowane 10 stycznia 2017 przez DonSterydo Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 jak na tak wielka korporacje z duzym bagazem doswiadczen ms cos podejrzanie czesto wybiera chuyowe studia developerskie do swoich gier Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Tylko że studio nie chciało tej gry robić tylko woleli pokombinować z open world RPG ale MS wie lepiej co dla nich dobre. Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Jeżeli m$ chce coś ugrać ze scorpio to powinni zacząć zakładać nowe studia tworzące jakieś kolejne dobre IP tak jak to wyglądało w czasie poprzedniej generacji. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Tylko że studio nie chciało tej gry robić tylko woleli pokombinować z open world RPG ale MS wie lepiej co dla nich dobre. Jak Lionhead chciało robić tylko takie gry jakie im pasują, to mogli o tym pomyśleć zanim sprzedali studio. Warto w tym miejscu przypomnieć, że Lionhead zostało kupione przez MS bo samo Lionhead tak świetnie zarządzało swoją pracą, że studio stało na skraju bankructwa. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Dron ale co się tak triggerujesz jak obrażają MS? Bill to twój stary czy co? xD Cytuj
Ins 5 835 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 No i przyszedł MS i zdecydowanie poprawił ich sytuacje, każąc im klepać jakieś f2p kupsko xD Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Dron ale co się tak triggerujesz jak obrażają MS? Bill to twój stary czy co? xD Prowadzę z hav7nem zwykłą dyskusję, gdzie tu jakieś triggerowanie? Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 (edytowane) Tłumaczenia Dona godne największej szychy w zarządzie MS XD. Myślę że jakby ktoś miał trochę oliwy w głowie to już dawno by zobaczył że ich polityka jest zła, a tak ciągle brnal w to samo. Zaraz zamknął Rare po klapie piratów, skasuja Crackdowna, a Don ciągle będzie tłumaczył że nic się nie dzieje i wina devow. Edytowane 10 stycznia 2017 przez hav7n Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Tłumaczenia Dona godne największej szychy w zarządzie MS XD. Zamiast heheszkować to byś przeczytał coś na temat o którym rozmawiasz. Dziwne dla mnie jest, że normalnie to niby źle jak developerzy sprzedają bajki na temat gier które robią, odwlekają je w nieskończoność itp. Wszyscy na to narzekają i wieszają na nich psy, ale jak jeden czy drugi developer ponosi konsekwencje takich działań, to nagle zwrot o 180 stopni. Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Ich ostatnie twory to wielce wybitne Korra, Transformers, TMNT i Star Fox. Szanujmy się. Gierki, za które odpowiedzialny był Hideki Kamiya: Resident Evil 2 Devil May Cry Viewtiful Joe Okami Bayonetta Wonderful 101 Ten koleś ogarnia tworzenie gierek. Korra, TMNT - Eiro Shirahama Transformers - Kenji Saito Przy StarFoxie w zasadzie tylko pomagali w końcówce developmentu (100% pewności nie mam). 9 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Biedny MS, jako jedyny w branży ma chuyowych devow i wolał wydać 2mld na Minecrafta zamiast coś ogarnąć. Żeby jeszcze oni mogli sobie na takie zamknięcia pozwolić. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 (edytowane) Myślę że jakby ktoś miał trochę oliwy w głowie to już dawno by zobaczył że ich polityka jest zła, a tak ciągle brnal w to samo. Zaraz zamknął Rare po klapie piratów, skasuja Crackdowna, a Don ciągle będzie tłumaczył że nic się nie dzieje i wina devow. Rozumiem, że gierki sirius biznes. Ja głupi na początku generacji kupiłem WiiU bo były gierki, które chciałem ograć, później wyszły gierki które chciałem ograć na Xone, to też kupiłem. No ale zawsze mogłem robić jak koledzy z forumka - kupować konsole dla gier, które nie wiadomo kiedy wyjdą, a po 3 latach płakać, że nie wyszły albo były słabe. Ci pewnie mają dużo oleju w głowie, wręcz sam olej, a na mózg już miejsca brak ;) Argumenty się Wam pokończyły to robicie jakieś osobiste podjazdy do mnie. Więcej to mówi o Was niż o mnie. CW jest w innym dziale. Down: No widzę, że nie ma co z Tobą rozmawiać bo zachowujesz się jak dzieciak. Jak chcesz :) Edytowane 10 stycznia 2017 przez DonSterydo Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Chodzilo mi o zarząd ms i ludzi kierujących ich wizja gamingu Don. Co do Ciebie to już od dawna wiadomo że lykniesz wszystko co ms rzuci. 1 Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 (edytowane) I co teraz będziecie się obrażać z powodu gierki, która i tak mogła okazać się średniakiem? Każdy ma swój rozum. Najlepiej głosować portfelem. Np. ja po tym jak sony obszcza*** vitę powiedziałem dziękuję ps4. Każdy ma wybór do tego na czym i w co gra. Akurat nie jestem jakimś fanem tych klimatów jak w Scalebound więc nie rusza mnie za bardzo to że ta gra nie wyjdzie. Gorzej że ilość zapowiedzi na ten rok w przypadku ms nie powala jakoś. Więc niech lepiej wezmą się do roboty. Edytowane 10 stycznia 2017 przez bloody_gipsy Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 ew. okazać się całkiem dobrym tytułem Serio, po co ten dmg control? Jeśli mam wybierać między brakiem nowych IP, a nowe IP z szansą na bycie przynajmniej niezłą to wolne nowe IP. Do (pipi)a, jakby Sunseta skasowali też mówilibyście, że nic się nie stało? Cytuj
XM. 11 044 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Nie będę pokazywał palcem ale dwóch takich się znajdzie. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Rozumiem, że gierki sirius biznes. No cisnąć bekę z gier video na forum przeznaczonym dla gier video to niezbyt mądre jest, taknieok ? Ludzie za szybko zwalają całą winę na MS, ale ty zachowujesz się jak obrońca krzyża czy coś w tym stylu. Pewnie wina leży po obu stronach, z naciskiem na MS, no bo sorry ale Sony jakoś potrafi przynajmniej wydać w lepszym lub gorszym stanie zapowiedziane gry. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 I co teraz będziecie się obrażać z powodu gierki, która i tak mogła okazać się średniakiem? No żadnego drugiego Gearsa to nikt się nie spodziewał, ale Scalebound jawiło się jako bardzo mocne urozmaicenie oferty MS. Teraz to będzie się zachowywać jakby ta gra była nikogo od samego początku ? Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 (edytowane) Tak potrafi wydać a że na inną generację niż ta na którą miała wyjść to już spoko jest. No ale nie o to chodzi. Tylko po co sobie cisnąć teraz z powodu i tak skasowanej gry. Czy super czy gniot to się tego nie dowiemy. Też nie doszukuję się tu spiskowych teorii dotyczący tego że ms celowo skasował ten projekt aby mścić się na biednym Kamiy. W końcu z wizerunkowego punktu widzenia to kolejny strzał ms w kolano. I wiedzieli to więc może wydanie tej gry albo niekończące się jej przedłużanie byłoby większą porażką. Dla mnie ta gra mogłaby i w 2020 wyjść ale widać że ms ma jednak inne plany. Tak czy inaczej stało się. Edytowane 10 stycznia 2017 przez bloody_gipsy Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Tak potrafi wydać a że na inną generację niż ta na którą miała wyjść to już spoko jest. Nie, nie jest spoko, ale chyba lepiej żeby w końcu wyszło coś innego niż multiplayer szczelanie ? W końcu z wizerunkowego punktu widzenia to kolejny strzał ms w kolano. Tak jakby dużo osób nie wymieniało Scalebound jako oczekiwanej pozycji na 2017. No ale zgadzam sie, skasowanie projektu to najgorsze co mogli zrobić. Już lepiej wydać te 7/10 i mieć odhaczone, Sony tak robi. Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Gra była, gry nie ma, nie ma o co kopii kruszyć. Temat można zamknąć. 1 Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Tak potrafi wydać a że na inną generację niż ta na którą miała wyjść to już spoko jest. Nie, nie jest spoko, ale chyba lepiej żeby w końcu wyszło coś innego niż multiplayer szczelanie ? W końcu z wizerunkowego punktu widzenia to kolejny strzał ms w kolano. Tak jakby dużo osób nie wymieniało Scalebound jako oczekiwanej pozycji na 2017. No ale zgadzam sie, skasowanie projektu to najgorsze co mogli zrobić. Już lepiej wydać te 7/10 i mieć odhaczone, Sony tak robi. No niezupełnie lepiej jak wyjdzie na coś imnego. Zwłaszcza jak w przypadku last guardian gdzie ta gra już była ileś tam lat przekładana na ps3. Mnie jako klientowi po paru latach temat tej gry zaczął zwisać a teraz to za darmo bym w to nie zagrał. Lepiej nie ekscytować się tak tymi wszystkimi zapowiedziami i tym całym hypem. Zresztą już chyba za wiele lat gram żeby tak to wszystko przeżywać więc nie widzę sensu alby jeszcze sobie ubliżać z powodu gier. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 No niezupełnie lepiej jak wyjdzie na coś imnego. Zwłaszcza jak w przypadku last guardian gdzie ta gra już była ileś tam lat przekładana na ps3. Mnie jako klientowi po paru latach temat tej gry zaczął zwisać a teraz to za darmo bym w to nie zagrał. Lepiej nie ekscytować się tak tymi wszystkimi zapowiedziami i tym całym hypem. Zresztą już chyba za wiele lat gram żeby tak to wszystko przeżywać więc nie widzę sensu alby jeszcze sobie ubliżać z powodu gier. Chłopie, z czym do ludzi ? Praktycznie każda gra zalicza obsuwę, bo devi przeceniają swoje siły i opowiadają bajki przy podpisywaniu kontraktu ( tak jak w Polsce każdy po 18stce ma perfect komunikatywny angielski ) - Zelda, U4, Horizon, Quantum Break etc. Specjalnie tak podaję żeby nie było że jest ktoś bez winy. Wydawca ma wybór - albo się idzie na rękę ( defacto się łamie umowę na swoją niekorzyść ) i dokłada kasy do projektu + zbiera baty na (pipi)e za obsuwę, albo się wypierdziela projekt a później studio. Gdyby więcej wydawców miało podejście MS to gier nie wychodziłoby więcej niż na Wii U. I teraz wyobraź sobie, że ja wchodzę do tematu Zelda : Legend of the Wild i wpisuję farmazony że ta gra miała wyjść w 2014, developer rucha Nintnedo na kasę i powinni projekt wy(pipi)ać za karę. Jak sądzisz, co się stanie ? Musisz zrozumieć, że obecne konsole to jest przedszkole programowania, a jak masz te gier po 40 GB na dysku to połowa z tego to jest jakiś bloat którego nikomu nie chciało się kompresować, optymalizować. Ty piszesz że Tobie Last Guardian zwisa i za darmo byś nie zagrał, gra zebrała mieszane recenzje, ale masa osób tutaj chwali i docenia Sony za wytrwałość, no bo cyrki były nieziemskie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.