bloody_gipsy 70 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 (edytowane) Nie chodzi o wytrwałość tylko o robienie ludzi w konia i tyle. Tobie to pasuje i tak to nazywasz. Dla mnie to zwykła ściema i prawde mówiąc to było porównanie do tego czym scalebound mógłby się stać. Inaczej też rozumiemy przesuwanie terminów bo chyba jest różnica miedzy pół roku, niech będzie rokiem no ale nie kilkonastoma latami. Edytowane 10 stycznia 2017 przez bloody_gipsy Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 jakie robienie ludzi w konia? to tylko gra wyszla i ludzie graja po co dorabiac ideologie Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Chyba już trzeba zamknąć ten temat bo się syf robi. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 Ich ostatnie twory to wielce wybitne Korra, Transformers, TMNT i Star Fox. Szanujmy się. Gierki, za które odpowiedzialny był Hideki Kamiya: Resident Evil 2 Devil May Cry Viewtiful Joe Okami Bayonetta Wonderful 101 Ten koleś ogarnia tworzenie gierek. Korra, TMNT - Eiro Shirahama Transformers - Kenji Saito Przy StarFoxie w zasadzie tylko pomagali w końcówce developmentu (100% pewności nie mam). Ciesze sie ze ktos to wreszcie napisal, bo juz mnie trzepalo od tego czytania ze PG robi crapy nie zdajac sobie sprawy z tego ze Kamiya team odpowiada za same sztosy. btw. do Bayo 2 tez kilka cegielek dolozyl jako nadzorca 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 (edytowane) Rozumiem, że gierki sirius biznes. No cisnąć bekę z gier video na forum przeznaczonym dla gier video to niezbyt mądre jest, taknieok ? Ludzie za szybko zwalają całą winę na MS, ale ty zachowujesz się jak obrońca krzyża czy coś w tym stylu. Pewnie wina leży po obu stronach, No szkoda, że Wy nie czytacie w ogóle tego co piszę XD Jedyne informacje jakie mamy, to komunikat MS, że anulowali grę. To wszystko. Nie ma żadnych informacji na temat powodów skasowania produkcji. Jeżeli zarówno MS i PG nie przedstawią swoich wersji, to nigdy się nie dowiemy co było nie tak. Ale tego pewnie też się nie doczekamy bo nikt z MS nie powie, że nie nadzorowali wystarczająco dobrze produkcji i tak samo PG nie przyzna się nigdy, że położyli projekt bo ich przerósł. Polecam uważniej czytać zamiast się nawzajem poklepywać po plecach. Edytowane 10 stycznia 2017 przez DonSterydo Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. musoil 47 Opublikowano 10 stycznia 2017 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 10 stycznia 2017 (edytowane) MS jest krótkowzroczne w swej polityce, obliczają wszystko w excelu ignorując świadomość i wartość marki jako takiej. Sony kiedyś wypowiadało się, że zwraca im się 4 na 10 exclusivów, do reszty dokładają, ale w dalszej perspektywie taka strategia przynosi większe korzyści. MS powinno było dać Kamiyi wolną rękę, scalebound wielkiego sukcesu finansowego prawdopodobnie by nie odniósł, ale marka xbox zyskałaby w oczach hardkorowych graczy. Casuale przychodzą i odchodzą, ale to my entuzjaści nakręcamy całą machinę, sony to zaczaiło w tej generacji i w po mistrzowsku żeruje (bo też nie są nieskazitelni, ale wiedzą jak wykorzystać tęsknotę graczy za klasycznymi markami) na naszej nostalgii, a MS się coraz bardziej zamyka w swoim własnym autystycznym świecie. Edytowane 10 stycznia 2017 przez musoil 11 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 10 stycznia 2017 Opublikowano 10 stycznia 2017 kurde musoil czasem piszesz tak ze mam ochote cie zakopac w lesie ale tego posta z ust mi wyjales Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 11 stycznia 2017 Opublikowano 11 stycznia 2017 (edytowane) Obie strony jadą na mocarzu. Dwóch robi za adwokatów MSu, HC graczy tak MS nie zdobędzie, mimo że jest nas malutko to jednak takich graczy zdobywa się przez konkretne exy i jakieś tam zaufanie. Rozumiem że skasowali Fable bo ten pomysł na grę od początku zapowiadał się na katastrofę i po zamkniętych betach faktycznie było to piękne ale nudne i kompletnie niegrywalne, mimo że wtopili sporo baniek w projekt. Szkoda mi SB jak jasny uj bo zapowiadało się jako coś zupełnie nowego, otwarty świat, latanie na smokach, mix slashera i rpga :smutny obima: Nie ma co się dziwić wkurwieniu kilku osób na forum skoro SB to był główny powód kupna XO. Druga grupa za to robi z P* drugie R* co same killery robi xDDD Strzelam że gra miała wyjść na jesień 2017 a P* było daleko w lesie z pracami i pewnie minimum kolejny rok czekania na grę. Przypominam że Sony tak samo po 3 latach zaorało Rime którego developerzy jednak odkupili i na własną rękę kończą. Niech jeszcze MS skasuje Cracka którego rozpierducha mnie kręci, a Rare polegnie z piratami i zostanie zamknięte to po 6 latach wracam na plejke. Amen. Edytowane 11 stycznia 2017 przez Daddy 3 Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 18 maja 2017 Opublikowano 18 maja 2017 (edytowane) Asekuracyjnie otwieram. Jak będzie syf to obiecuję porozdawać warny z blokadą na pisanie do E3. P.S. Plotki plotkami ale fajnie by było jak by projekt jednak wrócił. Edytowane 18 maja 2017 przez Kyo Cytuj
Figaro 8 305 Opublikowano 18 maja 2017 Autor Opublikowano 18 maja 2017 A czy MS tego nie robi, aby dalej posiadać to IP bo inaczej by je stracili? Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 18 maja 2017 Opublikowano 18 maja 2017 Tak czy inaczej niesmak pozostanie, a bez Pana Kamiyi to już nie będzie to samo. Zakładając, że gierka w ogóle kiedyś ujrzy światło dziennie. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 18 maja 2017 Opublikowano 18 maja 2017 Chciałbym, żeby to była prawda, ale tzw. "insiderzy" chyba jadą na mocarzu solidarnie... Cytuj
Figaro 8 305 Opublikowano 18 maja 2017 Autor Opublikowano 18 maja 2017 O kurde, czyli gre przejmie jakis zachodni team xddd boże, ogarnij sie MS Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 18 maja 2017 Opublikowano 18 maja 2017 Będzie shooter TPP z sekcjami jeżdzonymi na smokach. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 18 maja 2017 Opublikowano 18 maja 2017 Wreszcie Xbox otrzyma swojego wlasnego Lair'a Nie no, ciekaw jestem co z tego wyjdzie JESLI to prawda, ale mimo wszystko troche (pipi)owka ze strony MSu, Kamiya mowil ze zawsze taka gre chcial zrobic a tu prosze, zostal wygryziony bo pewnie wolal sie skupic na singlu, a MS ostatnio mowil ze oni gry widza jako usluge i multi to mus. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 18 maja 2017 Opublikowano 18 maja 2017 Asekuracyjnie otwieram. Nie spodziewam się za wiele po tym temacie, raczej jak zwykle najwięksi fani Xboksa i gier MS (Figaro, Kasias itd.) będą tutaj wyrażać swoje żale na temat kierunku w którym ta produkcja zmierza lub nie. Ale kto wie, może się mylę. Cytuj
Rayos 3 188 Opublikowano 18 maja 2017 Opublikowano 18 maja 2017 Scalebound przywrocone do zycia? lionhead przywrocone do zycia by pracowac nad wskrzeszonym scalebound? Napisanie gry na nowo pod silnik z Godrizona? Co tu sie odjaniepawlilo, przeciez to brzmi tak abstrakcyjnie ze az trudno w to uwierzyc Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 18 maja 2017 Opublikowano 18 maja 2017 Chciałbym, żeby to była prawda, ale tzw. "insiderzy" chyba jadą na mocarzu solidarnie... Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 18 maja 2017 Opublikowano 18 maja 2017 Wszystko zależy od tego, który wewnętrzny team M$ dostanie lub już dostał Scalebounda do roboty, o ile to jest prawda. Jeśli Lionhead, czyli ci co odpowiadali za skasowane Fable to wyjdzie parujące kupsko. Podobnie sprawa się będzie miała jeśli się okaże, że grę dokańcza/rozwija Rare. Innymi słowy: powiedz mi kto to robi, a powiem jaka to będzie gra... Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 18 maja 2017 Opublikowano 18 maja 2017 Coś się dzieje bo MS kilka dni temu grzebał przy znaku towarowym SB ale reanimowane Lionhead i silnik Horizona 3 to chyba na oparach z Bełchatowa ktoś wymyślił xDDD 2 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 18 maja 2017 Opublikowano 18 maja 2017 Mam nadzieje ze to sie nie sprawdzi bo scalebound zapowiadał sie mega żałośnie Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 18 maja 2017 Opublikowano 18 maja 2017 Mam nadzieje ze to sie nie sprawdzi bo scalebound zapowiadał sie mega żałośnie Niestety zgadzam się w pełni z tym stwierdzeniem. Nie mogłem uwierzyć, że pomysłodawcy i wykonawcy takich sztosiw jak Bayonetta, Metal Gear Rising czy choćby ostatni NieR (system walki) próbowali wydać z siebie coś tak miałkiego i mało zajmującego... Cytuj
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 18 maja 2017 Opublikowano 18 maja 2017 Mówcie co chcecie, ale walka na smoku + modyfikacja jego wyglądu była wyqrwista Cytuj
zloto 737 Opublikowano 18 maja 2017 Opublikowano 18 maja 2017 Odnośnie Lionhead i silnika z Horizon, to gościu już potwierdził na gafie, że sobie to wymyślił, aby pokazać jak łatwo można zostać "insajderem". Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.