Skocz do zawartości

Scalebound


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

IMO Scalebound padł ofiarą złego zarządzania w PG. Zerknijcie za ile projektów się zabrali w ciągu ostatnich 2-3 lat, mając wg wikipedi niecałe 200 pracowników

 

pRrAn0s.png

 

może zamiast brać łatwe i zapewne dobrze płątne zlecenia od Activision to trzeba było skupić się na Scalebound...

Edytowane przez MaZZeo
Opublikowano

W takim razie na E3 Spencer i spółka świadomie nas oszukali pokazując zupełnie inny build z gry, specjalnie przygotowany pod pokaz? Powtórka z Colonial Marines?

Nie wierzę w taki obrót spraw jeśli chodzi o Platinum Games. Kamiya nie rozchorował się tylko dlatego, że zrobił technicznego gniota bo tak się nie stało. Microsoft nie chciał iść im na rękę i tyle.

Hę? Przecież to demo z E3 było słabiutkie. A nawet jeśli komuś się spodobało, to mówimy o 15 minutach. Wiesz, trzeba jeszcze resztę gry zrobić.

 

@Ins

No przecież dopiero zeszłoroczne E3 przyniosło jakiekolwiek konkrety na temat tej gry i gameplay :D

Gość DonSterydo
Opublikowano

Nemesis: MS był jedynym wydawcą, który dał kasę na projekt, odwlekali premierę, to jak mieli im jeszcze iść na rękę? Całować Kamiyę w tyłek?;)

Opublikowano (edytowane)

Kolejny gwóźdź do trumny Xboxa. Oby mieli coś sensownego w zanadrzu, bo dalsze posiadanie tej konsoli, przynajmniej dla mnie, na prawdę straci sens. Czyli co, obecnie czekanie na rozwalanie budynków i bieganie piratem ma mnie zatrzymać na XO? A może rts na padzie i kolejna Forza czy pif paf do krasnali? Lecisz sobie w grube kulki Spencer.

Edytowane przez Hum
Opublikowano (edytowane)

@wrog

 

2014 CGI

2015 pierwszy realtime gameplay

2016 gameplay z co-opa i w ogóle pierwsze info, że coś takiego będzie

Edytowane przez Ins
Opublikowano

IMO Scalebound padł ofiarą złego zarządzania w PG. Zerknijcie za ile projektów się zabrali w ciągu ostatnich 2-3 lat, mając wg wikipedi niecałe 200 pracowników

 

pRrAn0s.png

 

może zamiast brać łatwe i zapewne dobrze płątne zlecenia od Activision to trzeba było skupić się na Scalebound...

A może wreszcie ogarniesz że jest tam wiecej niż jeden team i parobki robiły $$$ na gównach od Acti a reszta kleiła normalne gierki? Jakoś innym grom nie przeszkadzał zapier.dol w studiu, a teraz nagle przy SB nie dali rady. Nie chce mi się wierzyc.

Opublikowano (edytowane)

Masz Ins

 

 

At its Gamescom 2015 press conference today, Microsoft showed off the first look at the Xbox One-exclusive game, Scalebound. Made by Platinum Games, Scalebound is an action RPG that features battles with massive creatures alongside an allied dragon.

During the demo, Platinum announced that the game will have a four-player cooperative mode, which seems like it would be potentially chaotic and entertaining.

 

http://www.gamespot.com/articles/xbox-one-exclusive-scalebound-will-have-4-player-c/1100-6429443/

Edytowane przez hav7n
Opublikowano

Nie wierzę że przy pracach na SB Kamiya nie korzystał z outsourcingu. Musieli popaść w konflikt z wydawcą i to duży skoro gra jest anulowana. Nawet nie zawieszona, nie przesunięta na odległy termin tylko po prostu skasowana...

Opublikowano (edytowane)

To może spytam inaczej. Czy kiedykolwiek przed Gamescomem 2016 ktokolwiek wspominał o co-opie w tej grze ?

 

Ins z tym co-op to raczej od początku to planowali - nawet na tym pierwszym CGI zwiastunie to widać. Pytanie tylko - na jaką skalę? Moim zdaniem jeżeli już to bardziej chodziło o całą wizję Microsoftu i tego, co chcą zrobić z gierkami, sprzętem i softem.

 

Jakiś insajder analityk growy* (dzięki hav7n za poprawienie):

 

Daniel Ahmad ‏@ZhugeEX 

My take on all this, and I've been seeing this for a while, is that Microsoft is transitioning all their games to the 'live service' model.

 

Daniel Ahmad ‏@ZhugeEX 

Basically Microsoft want to have their games emulate what Minecraft has been able to do.

Long lifecycle, large user base, Increased spend.

 

Daniel Ahmad ‏@ZhugeEX 

Microsoft's future direction is about being able to offer the Xbox games and live services on multiple devices that run Windows 10.

Edytowane przez Cedric
Opublikowano (edytowane)

Dla nas ta gra może być super projektem który na nową pozwoli uwierzyć w markę Xbox ale widać że u zielonych skrupułów nie ma i ma być gotowe w trzy lata inaczej was kasujemy.

 

Daniel Ahmad to nie insajder tylko analityk growy.

Edytowane przez hav7n
Opublikowano

 

IMO Scalebound padł ofiarą złego zarządzania w PG. Zerknijcie za ile projektów się zabrali w ciągu ostatnich 2-3 lat, mając wg wikipedi niecałe 200 pracowników

 

pRrAn0s.png

 

może zamiast brać łatwe i zapewne dobrze płątne zlecenia od Activision to trzeba było skupić się na Scalebound...

A może wreszcie ogarniesz że jest tam wiecej niż jeden team i parobki robiły $$$ na gównach od Acti a reszta kleiła normalne gierki? Jakoś innym grom nie przeszkadzał zapier.dol w studiu, a teraz nagle przy SB nie dali rady. Nie chce mi się wierzyc.

 

 

 

Tylko potwierdzasz to o czym piszę, no chyba że sam sądzisz że to dobrze świadczy o studiu, że część pracowników jest oddelegowana do robienia gówna dla hajsu zamiast ich przesunąć do ważniejszych projektów?

Gość DonSterydo
Opublikowano

Ins, specjalnie dla Ciebie rzuciłem okiem na pierwsze strony tego tematu i info o co-opie pojawiło się w 2015, więc spisku MS i zamachu na życie Kamyi nie było ;)

Opublikowano

 

 

IMO Scalebound padł ofiarą złego zarządzania w PG. Zerknijcie za ile projektów się zabrali w ciągu ostatnich 2-3 lat, mając wg wikipedi niecałe 200 pracowników

 

pRrAn0s.png

 

może zamiast brać łatwe i zapewne dobrze płątne zlecenia od Activision to trzeba było skupić się na Scalebound...

A może wreszcie ogarniesz że jest tam wiecej niż jeden team i parobki robiły $$$ na gównach od Acti a reszta kleiła normalne gierki? Jakoś innym grom nie przeszkadzał zapier.dol w studiu, a teraz nagle przy SB nie dali rady. Nie chce mi się wierzyc.

 

 

 

Tylko potwierdzasz to o czym piszę, no chyba że sam sądzisz że to dobrze świadczy o studiu, że część pracowników jest oddelegowana do robienia gówna dla hajsu zamiast ich przesunąć do ważniejszych projektów?

 

Ja tylko pisze, że innym wielki grom typu B2 nie przeszkodziło w byciu zaje.bistymi to że czesc studia pracowało nad balasami typu Kora i Transformersy. 

Gość aphromo
Opublikowano

 

Tak czy inaczej jedna wielka porażka, dobrze że przynajmniej Nier wyjdzie na inne sprzęty.

 

Wyjdzie w marcu,  zostanie rozyebane przez horizon,me andromeda, switcha zelde itp. serce sie kroi ale taka prawda.

Opublikowano

nagle zle ze robili inne gierki w miedzy czasie, a jakos ponad rok temu pisaliscie np takie cos podczas gdy ja pisalem takie cos:

 

No na Scalebound się nie odbije, już w MS o to zadbają. Scalebound odbija się za to na innych produkcjach PD jak Star Fox, który wygląda jak projekt na informatykę i Nier 2, które funkcjonuje obecnie tylko jako zapowiedź.

 

To jest największy projekt Platinum w historii, z największym budżetem. Nie pozwolą sobie na potknięcie bo to jest ich pierwsza szansa żeby wejść na stałe do pierwszej ligi developerskiej w przeświadczeniu największych wydawców.

 

 

mi sie tylko rozchodzi czy to nie jest za male studio do tak wielkiego projektu majac na uwadze, ze jeszcze wewnatrz nie wszyscy grzebia przy scalebound bo maja tez inne projekty

kazdy japonski dev ma problem z developingiem na nowych generacjach przy duzych projektach, takie sa fakty

  • Plusik 1
Opublikowano

Ale Bayonetta 2 wyszła jeszcze przed tymi balasami. Skoro sam Kamiya mówił, że Scalebound to ich największy projekt to IMO rozsądek podpowiada żeby całe zasoby studia skierować na produkcję tej gry. A tu się okazuje, że część pracowników była zajęta robieniem crapów dla Acti i gierek na martwe Wii U. Zarządzanie chyba tutaj nie zagrało.

Gość DonSterydo
Opublikowano

No ale ja nic nie napisałem, że za dużo projektów wzięli, więc czym tu chcesz Ficek zabłysnąć?

Gość aphromo
Opublikowano

Dla nas ta gra może być super projektem który na nową pozwoli uwierzyć w markę Xbox ale widać że u zielonych skrupułów nie ma i ma być gotowe w trzy lata inaczej was kasujemy.

 

Wszedzie tak jest. Sony pogonilo Evolution po Driveclubie itp. 

Opublikowano (edytowane)

No na Scalebound się nie odbije, już w MS o to zadbają. Scalebound odbija się za to na innych produkcjach PD jak Star Fox, który wygląda jak projekt na informatykę i Nier 2, które funkcjonuje obecnie tylko jako zapowiedź.

 

To jest największy projekt Platinum w historii, z największym budżetem. Nie pozwolą sobie na potknięcie bo to jest ich pierwsza szansa żeby wejść na stałe do pierwszej ligi developerskiej w przeświadczeniu największych wydawców.

 To jest mocne, bedzie grane w marcu, a Scalebound jak tam? xd

 

 

 

Dla nas ta gra może być super projektem który na nową pozwoli uwierzyć w markę Xbox ale widać że u zielonych skrupułów nie ma i ma być gotowe w trzy lata inaczej was kasujemy.

Wszedzie tak jest. Sony pogonilo Evolution po Driveclubie itp.

 

Dali im chociaz gre dokonczyc.

(pipi) pewnie mieli zrobione, a te trailery z e3 to sciema.

Edytowane przez Shen
  • Plusik 2
Gość aphromo
Opublikowano
 
Dali im chociaz gre dokonczyc.

 

Ano, praktycznie kazda gra od Sony zalicza obsuwe i powod jest pewnie ten sam - zbyt (pipi)owe na date oryginalnej premiery, robcie dalej. Nier Automata wyjdzie obok Switcha i Mass Effect i pewnie bedzie powtorka z Tomb Raidera. Tak podpowiada logika niestety.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...