MaZZeo 14 241 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 (edytowane) IMO Scalebound padł ofiarą złego zarządzania w PG. Zerknijcie za ile projektów się zabrali w ciągu ostatnich 2-3 lat, mając wg wikipedi niecałe 200 pracowników może zamiast brać łatwe i zapewne dobrze płątne zlecenia od Activision to trzeba było skupić się na Scalebound... Edytowane 9 stycznia 2017 przez MaZZeo Cytuj
Ins 5 816 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 To może spytam inaczej. Czy kiedykolwiek przed Gamescomem 2016 ktokolwiek wspominał o co-opie w tej grze ? Cytuj
wrog 640 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 W takim razie na E3 Spencer i spółka świadomie nas oszukali pokazując zupełnie inny build z gry, specjalnie przygotowany pod pokaz? Powtórka z Colonial Marines? Nie wierzę w taki obrót spraw jeśli chodzi o Platinum Games. Kamiya nie rozchorował się tylko dlatego, że zrobił technicznego gniota bo tak się nie stało. Microsoft nie chciał iść im na rękę i tyle. Hę? Przecież to demo z E3 było słabiutkie. A nawet jeśli komuś się spodobało, to mówimy o 15 minutach. Wiesz, trzeba jeszcze resztę gry zrobić. @Ins No przecież dopiero zeszłoroczne E3 przyniosło jakiekolwiek konkrety na temat tej gry i gameplay :D Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 Nemesis: MS był jedynym wydawcą, który dał kasę na projekt, odwlekali premierę, to jak mieli im jeszcze iść na rękę? Całować Kamiyę w tyłek?;) Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 (edytowane) Kolejny gwóźdź do trumny Xboxa. Oby mieli coś sensownego w zanadrzu, bo dalsze posiadanie tej konsoli, przynajmniej dla mnie, na prawdę straci sens. Czyli co, obecnie czekanie na rozwalanie budynków i bieganie piratem ma mnie zatrzymać na XO? A może rts na padzie i kolejna Forza czy pif paf do krasnali? Lecisz sobie w grube kulki Spencer. Edytowane 9 stycznia 2017 przez Hum Cytuj
Ins 5 816 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 (edytowane) @wrog 2014 CGI 2015 pierwszy realtime gameplay 2016 gameplay z co-opa i w ogóle pierwsze info, że coś takiego będzie Edytowane 9 stycznia 2017 przez Ins Cytuj
XM. 11 024 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 IMO Scalebound padł ofiarą złego zarządzania w PG. Zerknijcie za ile projektów się zabrali w ciągu ostatnich 2-3 lat, mając wg wikipedi niecałe 200 pracowników może zamiast brać łatwe i zapewne dobrze płątne zlecenia od Activision to trzeba było skupić się na Scalebound... A może wreszcie ogarniesz że jest tam wiecej niż jeden team i parobki robiły $$$ na gównach od Acti a reszta kleiła normalne gierki? Jakoś innym grom nie przeszkadzał zapier.dol w studiu, a teraz nagle przy SB nie dali rady. Nie chce mi się wierzyc. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 (edytowane) Masz Ins At its Gamescom 2015 press conference today, Microsoft showed off the first look at the Xbox One-exclusive game, Scalebound. Made by Platinum Games, Scalebound is an action RPG that features battles with massive creatures alongside an allied dragon. During the demo, Platinum announced that the game will have a four-player cooperative mode, which seems like it would be potentially chaotic and entertaining. http://www.gamespot.com/articles/xbox-one-exclusive-scalebound-will-have-4-player-c/1100-6429443/ Edytowane 9 stycznia 2017 przez hav7n Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 moze czasem powinni patrzec na gry troche inaczej niz pod względem samych $$$ Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 Nie wierzę że przy pracach na SB Kamiya nie korzystał z outsourcingu. Musieli popaść w konflikt z wydawcą i to duży skoro gra jest anulowana. Nawet nie zawieszona, nie przesunięta na odległy termin tylko po prostu skasowana... Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 (edytowane) To może spytam inaczej. Czy kiedykolwiek przed Gamescomem 2016 ktokolwiek wspominał o co-opie w tej grze ? Ins z tym co-op to raczej od początku to planowali - nawet na tym pierwszym CGI zwiastunie to widać. Pytanie tylko - na jaką skalę? Moim zdaniem jeżeli już to bardziej chodziło o całą wizję Microsoftu i tego, co chcą zrobić z gierkami, sprzętem i softem. Jakiś insajder analityk growy* (dzięki hav7n za poprawienie): Daniel Ahmad @ZhugeEX My take on all this, and I've been seeing this for a while, is that Microsoft is transitioning all their games to the 'live service' model. Daniel Ahmad @ZhugeEX Basically Microsoft want to have their games emulate what Minecraft has been able to do. Long lifecycle, large user base, Increased spend. Daniel Ahmad @ZhugeEX Microsoft's future direction is about being able to offer the Xbox games and live services on multiple devices that run Windows 10. Edytowane 9 stycznia 2017 przez Cedric Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 (edytowane) Dla nas ta gra może być super projektem który na nową pozwoli uwierzyć w markę Xbox ale widać że u zielonych skrupułów nie ma i ma być gotowe w trzy lata inaczej was kasujemy. Daniel Ahmad to nie insajder tylko analityk growy. Edytowane 9 stycznia 2017 przez hav7n Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 outsourcing występuje w każdej obecnie większej grze, wystarczy poczytac napisy na koncu Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 IMO Scalebound padł ofiarą złego zarządzania w PG. Zerknijcie za ile projektów się zabrali w ciągu ostatnich 2-3 lat, mając wg wikipedi niecałe 200 pracowników może zamiast brać łatwe i zapewne dobrze płątne zlecenia od Activision to trzeba było skupić się na Scalebound... A może wreszcie ogarniesz że jest tam wiecej niż jeden team i parobki robiły $$$ na gównach od Acti a reszta kleiła normalne gierki? Jakoś innym grom nie przeszkadzał zapier.dol w studiu, a teraz nagle przy SB nie dali rady. Nie chce mi się wierzyc. Tylko potwierdzasz to o czym piszę, no chyba że sam sądzisz że to dobrze świadczy o studiu, że część pracowników jest oddelegowana do robienia gówna dla hajsu zamiast ich przesunąć do ważniejszych projektów? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 Ins, specjalnie dla Ciebie rzuciłem okiem na pierwsze strony tego tematu i info o co-opie pojawiło się w 2015, więc spisku MS i zamachu na życie Kamyi nie było ;) Cytuj
Ins 5 816 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 @hav7n Dzięki za link, wszystko jasne. Tak czy inaczej jedna wielka porażka, dobrze że przynajmniej Nier wyjdzie na inne sprzęty. Cytuj
XM. 11 024 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 IMO Scalebound padł ofiarą złego zarządzania w PG. Zerknijcie za ile projektów się zabrali w ciągu ostatnich 2-3 lat, mając wg wikipedi niecałe 200 pracowników może zamiast brać łatwe i zapewne dobrze płątne zlecenia od Activision to trzeba było skupić się na Scalebound... A może wreszcie ogarniesz że jest tam wiecej niż jeden team i parobki robiły $$$ na gównach od Acti a reszta kleiła normalne gierki? Jakoś innym grom nie przeszkadzał zapier.dol w studiu, a teraz nagle przy SB nie dali rady. Nie chce mi się wierzyc. Tylko potwierdzasz to o czym piszę, no chyba że sam sądzisz że to dobrze świadczy o studiu, że część pracowników jest oddelegowana do robienia gówna dla hajsu zamiast ich przesunąć do ważniejszych projektów? Ja tylko pisze, że innym wielki grom typu B2 nie przeszkodziło w byciu zaje.bistymi to że czesc studia pracowało nad balasami typu Kora i Transformersy. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 Tak czy inaczej jedna wielka porażka, dobrze że przynajmniej Nier wyjdzie na inne sprzęty. Wyjdzie w marcu, zostanie rozyebane przez horizon,me andromeda, switcha zelde itp. serce sie kroi ale taka prawda. Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 nagle zle ze robili inne gierki w miedzy czasie, a jakos ponad rok temu pisaliscie np takie cos podczas gdy ja pisalem takie cos: No na Scalebound się nie odbije, już w MS o to zadbają. Scalebound odbija się za to na innych produkcjach PD jak Star Fox, który wygląda jak projekt na informatykę i Nier 2, które funkcjonuje obecnie tylko jako zapowiedź. To jest największy projekt Platinum w historii, z największym budżetem. Nie pozwolą sobie na potknięcie bo to jest ich pierwsza szansa żeby wejść na stałe do pierwszej ligi developerskiej w przeświadczeniu największych wydawców. mi sie tylko rozchodzi czy to nie jest za male studio do tak wielkiego projektu majac na uwadze, ze jeszcze wewnatrz nie wszyscy grzebia przy scalebound bo maja tez inne projektykazdy japonski dev ma problem z developingiem na nowych generacjach przy duzych projektach, takie sa fakty 1 Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 XDDDDDDDDD Ale to się teraz czyta xddddddddddd Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 Ale Bayonetta 2 wyszła jeszcze przed tymi balasami. Skoro sam Kamiya mówił, że Scalebound to ich największy projekt to IMO rozsądek podpowiada żeby całe zasoby studia skierować na produkcję tej gry. A tu się okazuje, że część pracowników była zajęta robieniem crapów dla Acti i gierek na martwe Wii U. Zarządzanie chyba tutaj nie zagrało. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 No ale ja nic nie napisałem, że za dużo projektów wzięli, więc czym tu chcesz Ficek zabłysnąć? Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 Dla nas ta gra może być super projektem który na nową pozwoli uwierzyć w markę Xbox ale widać że u zielonych skrupułów nie ma i ma być gotowe w trzy lata inaczej was kasujemy. Wszedzie tak jest. Sony pogonilo Evolution po Driveclubie itp. Cytuj
Shen 9 681 Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 (edytowane) No na Scalebound się nie odbije, już w MS o to zadbają. Scalebound odbija się za to na innych produkcjach PD jak Star Fox, który wygląda jak projekt na informatykę i Nier 2, które funkcjonuje obecnie tylko jako zapowiedź. To jest największy projekt Platinum w historii, z największym budżetem. Nie pozwolą sobie na potknięcie bo to jest ich pierwsza szansa żeby wejść na stałe do pierwszej ligi developerskiej w przeświadczeniu największych wydawców. To jest mocne, bedzie grane w marcu, a Scalebound jak tam? xd Dla nas ta gra może być super projektem który na nową pozwoli uwierzyć w markę Xbox ale widać że u zielonych skrupułów nie ma i ma być gotowe w trzy lata inaczej was kasujemy. Wszedzie tak jest. Sony pogonilo Evolution po Driveclubie itp. Dali im chociaz gre dokonczyc. (pipi) pewnie mieli zrobione, a te trailery z e3 to sciema. Edytowane 9 stycznia 2017 przez Shen 2 Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 9 stycznia 2017 Opublikowano 9 stycznia 2017 Dali im chociaz gre dokonczyc. Ano, praktycznie kazda gra od Sony zalicza obsuwe i powod jest pewnie ten sam - zbyt (pipi)owe na date oryginalnej premiery, robcie dalej. Nier Automata wyjdzie obok Switcha i Mass Effect i pewnie bedzie powtorka z Tomb Raidera. Tak podpowiada logika niestety. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.