Opublikowano 4 sierpnia 20159 l mnie irytuja sluchawki, ale wszystkiego miec nie mozna coop bedzie na caly story mode czy tylko jakies misje poboczne czy cos takiego ?
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l Pewnie wiecej dowiemy sie od IGN First Modlilem sie wlasnie o takie Scalebound
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l mnie irytuja sluchawki, ale wszystkiego miec nie mozna coop bedzie na caly story mode czy tylko jakies misje poboczne czy cos takiego ? Porównanie bohatera do słuchawek. Brawo.
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l nieumiejetne wyciagniecie wnioskow. Brawo. koles jest spoko tylko te sluchawki mi jakos nie pasuja i tyle
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l liczylem na wieksza oryginalosc ale taki miks monster hunter i xenoblade moze wypalic, baaa nie oszukujmy sie, na pewno wypali teraz tylko daj boze niech cos zrobia z tym silnikiem, bo dramatycznie to zwalnialo, nie przystoi to exowi
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l Gra jest rok od premiery wiec pewnie cos zrobia. Sluchawki moze dziwne ale w nich nowa plyta Prodigy
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l sluchawy z plyta i muza prodigy to akurat rox jak dla mnie XDDD jak juz bym mial sie przyczepic to design kolesia bo bardzo mi dante z DmC przypomina jesli chodzi o facjate
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l Nie no, czepianie się słuchawek to już jest jakiś wyższy level czepiania się. No bez kitu, słuchawki. To tak jakby się czepiać, że w Zeldzie sterujemy gościem ubranym w zielony kubrak. Tak czy siak, sorry kubson, mój błąd. A Scaleboundem się zawiodłem bardzo. Spodziewałem się się jakiejś szybkiej napyerdalanki, a dostałem rpga. Z beznadziejnym bohaterem. Ech...
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l szkoda że bohater to ten sam styl co dante z DmC :[ no i frame rate, pewno bedzie downgrade zeby było 30fps, ewentualnie MS wyślę do nich magików żeby ogarnęli Unreal Engine 4. Poza tym to miodzio to wygląda.
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l FENOMENALNIE to się prezentuje, zawsze szanowałem chińskie gry i Platinium. Tylko główny bohater jak to w chińskich gierkach wkurwiający, reszta miodzio http://giant.gfycat.com/BlushingLiveFrillneckedlizard.gif Edytowane 4 sierpnia 20159 l przez Bansai Gif przekracza 10mb
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l Ja wlasnie liczylem na cos z elementami RPG, a co ten smok tam wyprawia to ja nawet nie. Zapowiada sie miodnie fhuj. Edytowane 4 sierpnia 20159 l przez hav3n
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l FIcuś, czy ty chociaż przez moment grałeś w jakiegokolwiek Monster Huntera czy Xenoblade? Czy ty znasz mechanikę tych gier. Ty po prostu nie masz pojęcia o czym piszesz, serio serio. Duże stwory, duży świat = Xenoblade/Monster Hunter. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l Bardziej mi to przypomina Dragon's Dogme niż MN. Ja tam jestem niesamowicie zajarany, ale żeby gra była geniuszem to niech większy nacisk będzie położony na skilla, a nie ekwipunek, levelowanie i zbieranie loot'u, wtedy trochę słabo i niestety przeczuwam że tak będzie bo jednak to bardziej przyciąga graczy. ;/ Chciałbym zobaczyc jeszcze eksploracje na smoczku i więcej mi nie potrzeba. Kur.va, wyobrażam sobie te epickie walki z bossami - Ty vs. jakiś skur.wesyn z Twoejgo gatunku, a w tle walczą Wasze smoki Edytowane 4 sierpnia 20159 l przez XM.
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l 8 minutowe demo na IGN: http://uk.ign.com/videos/2015/08/04/scalebound-8-minute-extended-gameplay-demo-ign-first Generalnie jaranko Edytowane 4 sierpnia 20159 l przez DonSterydo
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l Ogólnie to grą się jaram, ale jedna rzecz mi przeszkadza - czas, jaki upływa, aż gracz dotrze do jakiegokolwiek przeciwnika. Biegnie, biegnie i biegnie. Albo niech się moby pojawiają bliżej nas, albo niech zmniejszą trochę tereny, albo (moje marzenie) niech przyspieszą głównego bohatera. Poruszanie się jak w Vanquish w tym świecie, czujecie to ?
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l Też mi to przeszkadzało, ale później się kapnąłem, że gra bardzo klatkuje. No i sam nie wiem czy to wina framerate'u, czy po prostu bohater wleczy się jak Dante w pierwszych Devil May Cry'ach.
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l Obejrzalem fragment na apce IGN i spadkow fps w ogole nie zobaczylem. Co do tego nowego materialu to chyba poczekam na direc feedy bo ten player IGN na tablecie tnie mi sie jak poyebany xd Edytowane 4 sierpnia 20159 l przez hav3n
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l Mi się wydaje właśnie że ta gra nawet przez chwilę nie chodzi w 30 klatkach, czekam na gamersyde. Co do samej gry - jestem oczarowany po tym gameplay'u. Muzyczka podczas swobodnej eksploracji, główny bohater bardzo na plus (lubię grac takimi gostkami w japońskich grach), do tego smok, fajny combat system z tego co widzę, przeczuwam epickie walki z bossami, no jest świetnie. Tylko chce wiedzieć jak wygląda latanie na tym smoku - czy w ogóle jest możliwość czy tylko do fast travel. Ogólnie sam design protagonisty to jest 1:1 Nero z inna fryzą, nawet smocza łapa jest podobna. 1080p http://assets2.ign.com//videos//zencoder//2015//8//4//1920//07f7039ef0b5cbc767946d99dcac8226-8000000-1438702929-w.mp4 Edytowane 4 sierpnia 20159 l przez XM.
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l Styl graficzny, specyficzna plastyka otoczenia przypomina mi bardzo to co zrobiono z Sunset Overdrive
Opublikowano 4 sierpnia 20159 l Autor Demo mi się bardzo skojarzyło... z Okami Otwarty świat, wesoła muzyczka podczas eksploracji i taki feeling... Słuchawki zayebiste. Podoba mi się ten pomysł. Już sobie wyobrażam ten fajny świat, questy itd. Będzie świetna giera. Najs.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.