Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 580
  • Wyświetleń 94,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • MS jest krótkowzroczne w swej polityce, obliczają wszystko w excelu ignorując świadomość i wartość marki jako takiej. Sony kiedyś wypowiadało się, że zwraca im się 4 na 10 exclusivów, do reszty dokład

  • Gierki, za które odpowiedzialny był Hideki Kamiya: Resident Evil 2 Devil May Cry Viewtiful Joe Okami Bayonetta Wonderful 101 Ten koleś ogarnia tworzenie gierek.   Korra, TMNT - Eiro Shirahama

  • Dosłownie jedyna rzecz, na jaką czekam od MSu. 

Opublikowano

mnie irytuja sluchawki, ale wszystkiego miec nie mozna

 

coop bedzie na caly story mode czy tylko jakies misje poboczne czy cos takiego ?

Opublikowano

Pewnie wiecej dowiemy sie od IGN First ;)

 

 

Modlilem sie wlasnie o takie Scalebound  :fsg:

Opublikowano

mnie irytuja sluchawki, ale wszystkiego miec nie mozna

 

coop bedzie na caly story mode czy tylko jakies misje poboczne czy cos takiego ?

Porównanie bohatera do słuchawek.

 

Brawo. 

Opublikowano

nieumiejetne wyciagniecie wnioskow. 

 

Brawo.

 

koles jest spoko tylko te sluchawki mi jakos nie pasuja i tyle

Opublikowano

liczylem na wieksza oryginalosc ale taki miks monster hunter i xenoblade moze wypalic, baaa nie oszukujmy sie, na pewno wypali

 

teraz tylko daj boze niech cos zrobia z tym silnikiem, bo dramatycznie to zwalnialo, nie przystoi to exowi

Opublikowano

Gra jest rok od premiery wiec pewnie cos zrobia.

 

Sluchawki moze dziwne ale w nich nowa plyta Prodigy :banderas:

Opublikowano

sluchawy z plyta i muza prodigy to akurat rox jak dla mnie XDDD jak juz bym mial sie przyczepic to design kolesia bo bardzo mi dante z DmC przypomina jesli chodzi o facjate

Opublikowano

Nie no, czepianie się słuchawek to już jest jakiś wyższy level czepiania się. No bez kitu, słuchawki. To tak jakby się czepiać, że w Zeldzie sterujemy gościem ubranym w zielony kubrak. 

Tak czy siak, sorry kubson, mój błąd.

 

A Scaleboundem się zawiodłem bardzo. Spodziewałem się się jakiejś szybkiej napyerdalanki, a dostałem rpga. Z beznadziejnym bohaterem. Ech...

Opublikowano

szkoda że bohater to ten sam styl co dante z DmC :[

 

no i frame rate, pewno bedzie downgrade zeby było 30fps, ewentualnie MS wyślę do nich magików żeby ogarnęli Unreal Engine 4.

 

Poza tym to miodzio to wygląda.

Opublikowano

Ja wlasnie liczylem na cos z elementami RPG, a co ten smok tam wyprawia to ja nawet nie.

 

Zapowiada sie miodnie fhuj.

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

FIcuś, czy ty chociaż przez moment grałeś w jakiegokolwiek Monster Huntera czy Xenoblade? Czy ty znasz mechanikę tych gier. Ty po prostu nie masz pojęcia o czym piszesz, serio serio.

 

 

 

 

 

 

Duże stwory, duży świat = Xenoblade/Monster Hunter. xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Opublikowano

jaranko

Opublikowano

Bardziej mi to przypomina Dragon's Dogme niż MN. Ja tam jestem niesamowicie zajarany, ale żeby gra była geniuszem to niech większy nacisk będzie położony na skilla, a nie ekwipunek, levelowanie i zbieranie loot'u, wtedy trochę słabo i niestety przeczuwam że tak będzie bo jednak to bardziej przyciąga graczy. ;/ Chciałbym zobaczyc jeszcze eksploracje na smoczku i więcej mi nie potrzeba.

 

Kur.va, wyobrażam sobie te epickie walki z bossami - Ty vs. jakiś skur.wesyn z Twoejgo gatunku, a w tle walczą Wasze smoki :obama:

Edytowane przez XM.

Opublikowano

Ogólnie to grą się jaram, ale jedna rzecz mi przeszkadza - czas, jaki upływa, aż gracz dotrze do jakiegokolwiek przeciwnika. Biegnie, biegnie i biegnie. Albo niech się moby pojawiają bliżej nas, albo niech zmniejszą trochę tereny, albo (moje marzenie) niech przyspieszą głównego bohatera.

 

Poruszanie się jak w Vanquish w tym świecie, czujecie to :banderas:?

Opublikowano

Też mi to przeszkadzało, ale później się kapnąłem, że gra bardzo klatkuje. No i sam nie wiem czy to wina framerate'u, czy po prostu bohater wleczy się jak Dante w pierwszych Devil May Cry'ach. 

Opublikowano

Tak jak przypuszczałem, robi to robotę. 

Opublikowano

Ten materiał na IGN nie klatkuje, z tego co widzę.

Opublikowano

Obejrzalem fragment na apce IGN i spadkow fps w ogole nie zobaczylem.

 

 

Co do tego nowego materialu to chyba poczekam na direc feedy bo ten player IGN na tablecie tnie mi sie jak poyebany xd

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Mi się wydaje właśnie że ta gra nawet przez chwilę nie chodzi w 30 klatkach, czekam na gamersyde. Co do samej gry - jestem oczarowany po tym gameplay'u. Muzyczka podczas swobodnej eksploracji, główny bohater bardzo na plus (lubię grac takimi gostkami w japońskich grach), do tego smok, fajny combat system z tego co widzę, przeczuwam epickie walki z bossami, no jest świetnie. Tylko chce wiedzieć jak wygląda latanie na tym smoku - czy w ogóle jest możliwość czy tylko do fast travel.

Ogólnie sam design protagonisty to jest 1:1 Nero z inna fryzą, nawet smocza łapa jest podobna.

 

1080p http://assets2.ign.com//videos//zencoder//2015//8//4//1920//07f7039ef0b5cbc767946d99dcac8226-8000000-1438702929-w.mp4

Edytowane przez XM.

Opublikowano

Dajcie mi z tego directfeedy kuhwa.

Opublikowano

Styl graficzny, specyficzna plastyka otoczenia przypomina mi bardzo to co zrobiono z Sunset Overdrive :)

Opublikowano
  • Autor

Demo mi się bardzo skojarzyło... z Okami :P Otwarty świat, wesoła muzyczka podczas eksploracji i taki feeling... Słuchawki zayebiste. Podoba mi się ten pomysł. Już sobie wyobrażam ten fajny świat, questy itd. 

 

Będzie świetna giera. Najs.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.