Opublikowano 6 sierpnia 20159 l @PG_jp I also see a ton of comments about the combat. One of the things we are stressing is you have to think differently about the mechanics. @PG_jp Scalebound is about the bond. and our combat is a team sport. It is the difference between playing one-on-one and playing point guard. @PG_jp Scalebound combat is about learning not to react to a small frame window, but how to react to a giant dragon and the world around you. @PG_jp It takes some time to get your head around it, but when you do, you're hooked. We had ppl coming back multiple times to see the game today. @PG_jp Quick example - If Thuban is in the air, he is very powerful, but you are now vulnerable. So do you move in to take advantage of his power? @PG_jp Or do you take a step back and rely on your range to support Thuban, putting him at risk, and maybe less damage/less reward? @PG_jp When fighting huge creatures - how do you create space to fight safely (they can kill you) but still make sure you do enough damage to win?
Opublikowano 6 sierpnia 20159 l O tej jeszcze niezapowiedzianej.Nier 2 Fajnie - to teraz nagle koncept Drakengarda zrobiony na modlę hamburgerów. Platynowi zrzynają z gier Yoko Taro(sami mówili że są fanami) i są chwaleni, ba tak im to wyszło że nawet spowolnienia gry przenieśli.
Opublikowano 6 sierpnia 20159 l Jezeli chodzi o PG to oni raczej stabilnosc FPS w swoich grach zapewniaja mysle ze bedzie to smigac w 30 fps
Opublikowano 6 sierpnia 20159 l O tej jeszcze niezapowiedzianej.Nier 2 Fajnie - to teraz nagle koncept Drakengarda zrobiony na modlę hamburgerów. Platynowi zrzynają z gier Yoko Taro(sami mówili że są fanami) i są chwaleni, ba tak im to wyszło że nawet spowolnienia gry przenieśli. Chodziło mi bardziej o tytuł w całości robiony przez Platynowych, a w Nier 2, o ile pamiętam, odpowiadają głównie za system walki (gameplay).
Opublikowano 8 sierpnia 20159 l Jak dla mnie, Scalebound to pierwsza gra godna miana "System Seller'a" na XO.Bardzo fajny koncept, który budzi wspomnienia z moich młodzieńczych lat gracza. Przypominają mi się obrazki z Legend of Dragoon, Chrono Cross, albo z filmów jak Ostatni Smok, Godzilla z Emmerich'em... Super sprawa, szkoda, że na Playstation nic takiego w najbliższym czasie się nie zapowiada. Dwóch platform do grania raczej nie uciągnąłbym finansowo Edytowane 8 sierpnia 20159 l przez Masamune
Opublikowano 10 sierpnia 20159 l Nowy materiał: http://uk.ign.com/videos/2015/08/10/scalebound-dragon-armor-giant-swords-and-flip-kicking-dragons?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social Nowe elementy z dema - pokazują między innymi opcje z customizacją wyglądu smoka (kolory, zbroja itp.) Ostatni raz taki system zarządzania ekwipunkiem widziałem chyba w ostatniej części Deusa. Edytowane 10 sierpnia 20159 l przez DonSterydo
Opublikowano 10 sierpnia 20159 l Wygląd postaci pewnie też będzie można zmienić. na końcu dema , gdzie pojawiają się inni gracze, dobrze widać, że jeden z nich wygląda inaczej niż bohater z dema Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 10 sierpnia 20159 l Ale w singlu chyba będzie tylko jeden standardowy wygląd - scenki wyglądają na prerenderowane.
Opublikowano 10 sierpnia 20159 l Autor Nowy materiał: http://uk.ign.com/videos/2015/08/10/scalebound-dragon-armor-giant-swords-and-flip-kicking-dragons?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social Nowe elementy z dema - pokazują między innymi opcje z customizacją wyglądu smoka (kolory, zbroja itp.) Czy... czy ja widzę ekwipunkowy tetris rodem z RE4?
Opublikowano 10 sierpnia 20159 l Bohater ma byc z gory narzucony ale bankowo bedziemy mieli wplyw na wyglad poprzez ekwipunek. Co ten smok wyprawia to ja nawet nie
Opublikowano 11 sierpnia 20159 l Autor W końcu się pojawił youtubowy link i obejrzałem. Wow, ale ta gra będzie awesome!!!
Opublikowano 11 sierpnia 20159 l Autor To ktoś się ze mną wymieni Xboxem z SO I Scalebound za ponad rok wzamian za Wii U z paroma gierkami? Tak na dwa miesiące?
Opublikowano 11 sierpnia 20159 l Bitwy są epickie, to faktycznie będzie kozak gierka, mogłaby być trochę poważniejsza, ale i tak warto czekać.
Opublikowano 13 sierpnia 20159 l Kolejna porcja informacji od IGN. SCALEBOUND: PLATINUM ACTION WITH DEEP RPG SYSTEMS Jak dla mnie najciekawszy fragment: While Platinum didn’t go into great detail on how you’ll obtain weapons and armour, we were treated to a brief glimpse of one of the villages in Draconis. These will serve as traditional RPG hubs, so here you’ll be able to rest, speak to NPCs, deal with your loadout, and buy items with in-game currency. The one we saw was quite rustic - villagers wore simple clothing, woven from natural materials - but Platinum promises this is just one of many villages in Draconis, all of which have a different aesthetic. “It’s really big,” says Kamiya, as Drew walks through the village that stretches off into the distance. “It just keeps going.” http://me.ign.com/en/xbox-one-gaming-hardware/110267/news/scalebound-platinum-action-with-deep-rpg-systems fap fap fap Edytowane 13 sierpnia 20159 l przez hav3n
Opublikowano 13 sierpnia 20159 l Pierwszy gameplay w ogóle nie oddaje tego czym ta gra jest w rzeczywistości, heh.
Opublikowano 13 sierpnia 20159 l Każdy kolejny news wgniata w glebę pozostałe gry które wyjdą w przyszłym roku
Opublikowano 13 sierpnia 20159 l Mam nadzieje ze w przyszlym roku na E3 pokaza przechadzke po jakims miescie, troche zabawy w kupowanie i sprzedawanie ekwipunku, interakcja z NPC, a potem naperdalanie hydry we czterech Edytowane 13 sierpnia 20159 l przez hav3n
Opublikowano 13 sierpnia 20159 l Ja się tylko zastanawiam, czy oni faktycznie zdążą na końcówkę 2016. Fakt, mają jeszcze ponad rok czasu, ale z tych opisów wynika, że to jest krok milowy w stosunku do ich poprzednich, bardzo liniowych gier akcji.
Opublikowano 13 sierpnia 20159 l Przez tą gierkę mam ochotę kupić Xboxa Jak jeszcze pokażą bardziej rozbudowany system walki, to chyba kupie. Na obecną chwilę, smok jest OP.
Opublikowano 13 sierpnia 20159 l Autor Ja się tylko zastanawiam, czy oni faktycznie zdążą na końcówkę 2016. Fakt, mają jeszcze ponad rok czasu, ale z tych opisów wynika, że to jest krok milowy w stosunku do ich poprzednich, bardzo liniowych gier akcji. Mówimy o Platinum, oni potrafią szybko robić gry U nich jest kultura "szybkich decyzji", czy jak to nazwali.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.