Gość mate5 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Brakuje mi właśnie takich tradycyjnych rpgowych wiosek w grach From Software i w Scalebound je chętnie przyjmę. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 14 sierpnia 2015 Opublikowano 14 sierpnia 2015 A majula w dark souls 2:)? Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 14 sierpnia 2015 Opublikowano 14 sierpnia 2015 Majula jest typowym from software'owym hubem, który przypadkiem znalazł swoje miejsce w opuszczonej wiosce, a nie w zrujnowanej świątyni czy położonym między światami... miejscem służącym do trzymania Old One w uwięzi. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 14 sierpnia 2015 Opublikowano 14 sierpnia 2015 (edytowane) http://www.gamersyde.com/news_scalebound_gamescom_gameplay-16966_en.html Gameplay z GC w dobrej jakosci. Walka z tym robalem Na poczatku odcinanie konczyn zeby padl na ryj, a potem smok konczy robote Edytowane 14 sierpnia 2015 przez hav3n Cytuj
Figaro 8 277 Opublikowano 14 sierpnia 2015 Autor Opublikowano 14 sierpnia 2015 Oficjalna okładka: Podoba mi się. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 14 sierpnia 2015 Opublikowano 14 sierpnia 2015 Oficjalna okładka: Podoba mi się. po rysach, wyrazie twarzy, oraz przede wszystkim ar stajlu widać że jest zrobiona pod fana zachodniego fantasy, w czym opinia havena jeszcze bardziej mnie umacnia ;] takie 7+/10 for me Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 14 sierpnia 2015 Opublikowano 14 sierpnia 2015 (edytowane) bardziej mi chodzilo o smoka w tle niz tego pedalka No i smok nie ma sukienki, dla mnie osobiscie duzy plus. Edytowane 14 sierpnia 2015 przez hav3n Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 14 sierpnia 2015 Opublikowano 14 sierpnia 2015 to nie jrpg żeby smoki nosiły sukienki Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 zielen z okladki fajnie komponuje sie z zielenia pudelek xbona, bardzo mi sie podoba okladecza Cytuj
Paolo de Vesir 9 221 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Bardzo przyjemna dla oka ta okładka. Cieszę się, że gra jest dostosowana designersko do cywilizacji zachodniej, ale nie traci swojego japońskiego sznytu. Wszystko jest wyważone. Do premiery jeszcze dużo czasu, ale warto będzie czekać, oj warto Cytuj
XM. 11 024 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Zaje.bista okładka, nie rozumiem narzekań. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Nie licząc ryja głównego hiroła to okładka bardzo fajna. Liczę na to,że gierka pozytywnie zaskoczy i dobrze się sprzeda co pozwoli Platynowym na robienie kolejnych odjechanych projektów. Vanquish2 Cytuj
XM. 11 024 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Następny musi być MGR2, nie ma bata. Vanquish niech sobie poczeka. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 (edytowane) Nah,mi by bardziej na Vanquishu zależało.Choć MGR2 też bym z otwartymi ramionami przyjął ale dopiero po V2 Edytowane 15 sierpnia 2015 przez Paliodor Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Vanquish to dla mnie perełka tamtej generacji. Co do okładki zbyt emo bohater jak ten nowy Dante ale smok na propsie Cytuj
Daddy 4 241 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Oficjalna okładka: Podoba mi się. Stara też była dobra, w nowej nie wiem czemu ale czuje w niej taki oldschool z czasów ps2 i wysypu jrpgów. Cytuj
Figaro 8 277 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Autor Opublikowano 15 sierpnia 2015 Ja też to czuję. Bardzo ładna, szczególnie jak ją przybliżysz. Cytuj
XM. 11 024 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 -Work on the game began right after the first Bayonetta.-20 people built the first prototype.-When the Wonderful 101 development process began, the team working on Scalebound became sad as most attention in the studio had to go to that game. The project was then put on hold.-After the completion of the Wonderful 101 they had the chance to work with Microsoft. After showing them the plans for Scalebound they were greenlit for production.-Platinum Games is extremely happy with Microsoft as a partner. They have huge technical support and can learn.-This is the game Kamiya has always wanted to make. He had always wanted to make a game about dragons.-They put the project somewhat on hold as the last generation wasn't powerful enough.-Scalebound is a huge and ambitious game world.-Kamiya states that this is "one level above" all other Platinum titles they've ever created. - Hideki Kamiya considers Scalebound to be his "passion project."- Scalebound is unlike any other Platinum title, it is not linear. Players should not expect a 'stage 1, then boss, then stage 2' situation.-Platinum promises Draconis to be a large world, full of tons of exploration and combat.-However Draconis is not a sandbox. Thuban will need to be continuously upgraded in order to traverse its vast terrain.-Drew levels up in every battle. Every time Drew defeats an enemy he will earn a skill point. Skill points can be chained by defeating a second enemy within a certain time period.- If one is successful at chaining enemies together, the longer the chain will last.-Skill points can be earned outside of combat.-Scalebound revolves heavily around the relationship of Drew and Thuban. Players are rewarded for taking care of that relationship, such as healing Thuban or carrying out supportive rolls. -Weapon management is a heavy focus in Scalebound.-Scalebound does not have a crafting system.-A wide variety of weapons, some with elemental properties, will be available for Drew to use.-Weapons can be picked up or unlocked for use.-Weapons will degrade with use, however there is a chance to revive your weapon's durability right before it breaks.-Villages on Draconis serve as traditional RPG hubs, where players can rest, speak to NPCs, change your load out, and buy items with in-game currency.-Villages and cities in Draconis will vary differently from one another. In a village Drew visited NPCs wore traditional, primitive clothing.-“It’s really big,” says Kamiya, as Drew walks through the village that stretches off into the distance. “It just keeps going.” -Compared to Thuban Drew remains a fairly static character.-The evolution of Thuban is a main focus of Platinum developers.-Thuban is intended to feel like a friend that is distinctly theirs.-Gems are used to upgrade Thuban, and these are primarily obtained through defeating enemies in battle.-Drew is the only character in Draconis to be able to wield "The Pulse" power, therefore Drew must deal the finishing blow in order to collect them.-“You want to make sure you take advantage of… Drew’s skills as well. Say Thuban goes up against some smaller creatures, and he is so strong and powerful that a single fire breath could completely destroy the few enemies standing right in front of Drew, but that means that you’ve just missed an opportunity to take it into your own hands and pick up those gems.”-Thuban can be customized from head to toe. Horns, tails, scales, knuckles, wings, breath- essentially everything about Thuban can be swapped out and changed.-Armor can also be equipped.-Thuban's AI is incredibly sophisticated, he will react to your commands though act accordingly, so utilizing him correctly is important.-Thuban is intended to be customized around the player's individual fighting style, and the player's aesthetic preferences. Thuban has a wide variety of skins that can be swapped.-The enemies Drew and Thuban face will not scale up with them. This is so that players will feel a sense of victory and accomplishment throughout the game.-Enemies will not always behave in the same way. Weak points might be on a different location on a monster you had previously battled, or an entirely different creature might be in its place.-“There’s a discovery element to it,” says Kamiya. “Even though you think you know it all, you don't. We’re really challenging the player to figure things out.”-Kamiya stresses that though Scalebound is very much an RPG, Scalebound will not neglect the action Platinum games is well-known for.-"Even though I know we've been emphasising that this is an action RPG, because I need to get that message across - I hope you agree that we know how to make action games. We know how the responsiveness of a move is what really differentiates our games from other action games. That's what's so special about our games, whether it's Bayonetta or my previous title Devil May Cry. So one thing that's not going to change is that how great it feels when Drew is in battle. You're not going to feel like it's worse than what we've done before. The sort of intuitiveness and the response to the action that Drew is taking? That will remain at the quality that’s always defined our action games.” GOTG 2 Cytuj
Figaro 8 277 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Autor Opublikowano 15 sierpnia 2015 To będzie bardzo, bardzo dobra gra. Nie muszę nawet oglądać dalszych filmików, by o tym wiedzieć. To jest po prostu KAMIYA. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Stara też była dobra, w nowej nie wiem czemu ale czuje w niej taki oldschool z czasów ps2 i wysypu jrpgów. Jest jeszcze lepsza. Bardziej w stylu Platynowych, a jednocześnie jeszcze lepiej komponująca się z kolorystyką one. Cytuj
Janush 224 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 No ogólnie rzecz biorąc to pierwszy raz w życiu naprawdę mocno jaram się japońską grą Mam nadzieję, że pełna wersja będzie tak samo za(pipi)ista, jak się teraz zapowiada. Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Opublikowano 17 sierpnia 2015 widzę podobieństwo smoka z Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.