Gość DonSterydo Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 Siłą tej gry jest, że czerpie znane patenty z różnych gier i realizuje je perfekcyjnie. Sterowanie postacią to czysta przyjemność przez co wszystkie etapy, nawet te najtrudniejsze, pozostają wymagające, ale nie frustrujące. Plus oczywiście świetny design i muzyka. Nawet się plot twist znalazł Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 No mam tak samo. Ori kojarzy mi się z Dark Souls, jeśli chodzi o poziom trudności. Gra jest wymagająca i trudna, ale właśnie w taki fajny motywujacy sposób jaki był w Soulsach. No i kapitalny pomysł z punktami zapisu. Można sobie walnąć punkt odrodzenia przed trudniejszym etapem i próbować do woli. Bez znienawidzonego: podejście nr 36-zgon-napis game over - loading - podejście nr 37- zgon... Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 Ktoś próbuje/zdobył już ostatnie trzy osiągnięcia? Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 W menu masz ranking. Ktoś tam zszedł poniżej 3h bez ani jednego odrodzenia generalnie te osiągnięcia są na prawdę dla największych hardkorow. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 Przejście gry bez zgonu to jeden z najtrudniejszych achivów jakie pojawiło się w grach ever Mam 50% gry i 170 zgonów, znajomi którzy przeszli grę lub mają 60-80% gry, mają po 300-500 zgonów. Powodzenia w zdobyciu tego achiva Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 Faktycznie. Zapomniałem o centrum gry z poziomu konsoli... myślę, że czas 3h i przejście bez wykupienia skilli jest w miarę do osiągnięcia... ale ten ostatni achiv to jakaś pierdzielona masakra. Cytuj
Spaulding 61 Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 Wiadomo już w którym momencie gry tracimy dostęp do początkowych lokacji ? Jak zniszczyć pionowe pęknięte ściany blokujące przejście w niektórych miejscach ? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 (edytowane) Wiadomo już w którym momencie gry tracimy dostęp do początkowych lokacji ? Jak zniszczyć pionowe pęknięte ściany blokujące przejście w niektórych miejscach ? Pod koniec gry dostaniesz zdolność wybijania się z podłoża i niszczenia pionowych i poziomych ścian. Punkt bez powrotu musi być gdzieś pod sam koniec gry. PS. Wreszcie drzewko na max'a EDYTA: Te zgony Edytowane 15 marca 2015 przez DonSterydo 2 Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 Tylko tyle? ja po 4h mam już ponad 200 Ale ze mnie noob Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 (edytowane) Zalezy kiedy zacznie sie zbierac energy i life orby, ja przez wiekszosc gry mialem 4 zycia i ginalem bardzo skutecznie potem jak wyzbieralem life orby to juz rzadko sie ginie. Edytowane 15 marca 2015 przez Copper Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 Zgadza się. To zależy w jakiej kolejności się poszczególne rzeczy robiło. Ale po statystykach znajomych w Game Hub widzę, że średnia po ukończeniu gry będzie spokojnie na poziomie 400 zgonów Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 (edytowane) Oj to ja będę miał chyba nieco więcej. Nieraz specjalnie ginę, by wrócić do chechpointu i zacząć sekwencję z pełnym życiem. Póki co u mnie wygląda to tak: I mały Ester Egg, nie wiem, czy ktoś już go wrzucał: Edytowane 15 marca 2015 przez Humulin Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 (edytowane) Skończyłem już dziś, ale przyznam że zrobiłem to jak najszybciej możliwie bo zwyczajnie miałem dość tej gry xD gra jest ostro frustrująca, zginąłem w ciągu tych 8 godzin ponad 600 razy, dla mnie kolce, one hit kille i levele prawie jak w supermeatboyu to nie dla mnie. Oprócz tego reszta miodzio, pomijając że gra jest po prostu kolejną metroidvanią. 8+/10 szkoda że nie można wrócić do świata i pozbierać resztę rzeczy, ominęło mnie parę aczików i nie wiem czy wrócę do nich. Edytowane 15 marca 2015 przez MaZZeo Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 Ja bym na Twoim miejscu odpalił jeszcze raz i zrobił tego aczika z przejściem gry bez zgonu Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 nie mam cierpliwości do takich gier. Grałem nie skupiając się też, stąd taki wynik śmierci. No i nie zbierałem w ogóle tych punktów życia więc przez 3/4 gry byłem na 1 lub dwa hity. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 casual .... przynajmniej wiesz już na pewno że nintendo i serie dark souls nie dla ciebie 1 Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 nie no, ja lubię trudne gry ale w późniejszych etapach gry trzeba cuda na padzie robić żeby nie ginąć. Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 teraz dopiero widzę że można było skopiować sejwy, mogłem to zrobić przed pewnymi momentami. Wezmę się za tę gierkę za parę tygodni i spróbuje ją skończyć z mniej niż 300 zgonami Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 Taa, tez sie kapnalem, ze mozna kopiowac save na sloty jak juz skonczylem gre ale na pewno jeszcze do niej wroce. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 15 marca 2015 Autor Opublikowano 15 marca 2015 kurde etap gdzie uciekamy przed woda to male mistrzostwo swiata ;d jaram sie strasznie Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 15 marca 2015 Opublikowano 15 marca 2015 kurde etap gdzie uciekamy przed woda to male mistrzostwo swiata ;d jaram sie strasznie hehe... Dalej są jeszcze mocniejsze jazdy Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 kurde etap gdzie uciekamy przed woda to male mistrzostwo swiata ;d jaram sie strasznie też to miałem wczoraj, po ukończeniu szybko chciałem nagrać ten moment, okazało się, że 30 sek to już była końcówka, ładna miazga Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 Mi się powoli szykuje kolejny world event i już się boję... Co za gra. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 widzialem na wlasne oczy tego Ori u kumpla blacharza - cos pieknego, tylko utwierdza mnie w przekonaniu, ktore glosze od dawna, ze 2d>3d jesli chodzi o urok, ile bym dal by ktos znowu zrobil jrpg w starym stylu czyli w 2d na next geny, wiecej platformowek tez byloby wskazane 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 Właśnie, ile ja bym dał za Lunara, albo Legend of Mana (nawet odświeżenie wersji z Ps1) w takiej oprawie...No nic, takie produkcje jak Ori zawsze będę wspierał, dlatego oprócz większych zakupów pewnie jeszcze spróbuję wcisnąć Axiom Verge (demo z early access było przerewelacyjne) jeszcze, chociaż może dopiero na początku kwietnia, bo przez chorobę nawet Ori nie mogę dokończyć. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.