Opublikowano 16 marca 201510 l Dzizas nie nie przejde tego drzewa. Ten moment gdy odkrywamy bash i pozniej korzystajac z niego trzeba zebrac te 4 sztabki. 100 razy juz tam padlem, a palec to jeden wielki odcisk. Musze odpoczac
Opublikowano 16 marca 201510 l No raczej, bo nawet nie pamiętam o którym miejscu mówi. Chodzi o moment, gdy przenosimy się korzystając z niebieskich otworów po bokach ekranu?
Opublikowano 16 marca 201510 l To akurat bylo bardzo latwe ;f Widząc jak cały system gry opiera się na idealnym timingu, to jestem pewny, że dla większości odbiór gry będzie zupełnie inny w zależności od tego jaki lag mają na swoim TV. W tym przypadku różnice pomiędzy 15 a 3X ms na TV pewnie dają się bardzo boleśnie odczuć.
Opublikowano 16 marca 201510 l Na monitorze laga nie mam Tylko taboret niewygodny Edytowane 16 marca 201510 l przez blantman
Opublikowano 16 marca 201510 l Lagi sragi mam bodajze 40ms il i tylko te ucieczkowe poziomy byly trudniejsze dla mnie, ale tez bez przesady. Oczywiscie nie mowie, ze gra jest latwa ale wystarczy pozbierac troche energy i life orbow i na pewno nie jest wtedy frustrujaca. Edytowane 16 marca 201510 l przez Copper
Opublikowano 16 marca 201510 l DonSterydo czepiłeś się tych lagów:/ Kiedyś grało się w Mario na starym telewizorze i nikt nie myślał, że są jakieś lagi, a jakoś gry się przechodziło. Jedni mieli łatwiej, inni trudniej?
Opublikowano 16 marca 201510 l No raczej, bo nawet nie pamiętam o którym miejscu mówi. Chodzi o moment, gdy przenosimy się korzystając z niebieskich otworów po bokach ekranu? No to jeden z motywow ktore pamietam i w ktorym zbieralo sie w taki sposob 4 kamienie do drzwi Ja tez na taborecie laga nie mam
Opublikowano 16 marca 201510 l DonSterydo czepiłeś się tych lagów:/ Kiedyś grało się w Mario na starym telewizorze i nikt nie myślał, że są jakieś lagi, a jakoś gry się przechodziło. Jedni mieli łatwiej, inni trudniej? Na telewizorach CRT nie było lagów To wynalazek współczesnych odbiorników.
Opublikowano 16 marca 201510 l Aż sprawdzę dziś jak to wygląda u mnie... ale wątpię, by był to problem rzutujący na trudności w grze. One wynikają z nie ogarnięcia danego moment, a nie odbiornika.
Opublikowano 16 marca 201510 l Mogę Cię zapewnić, że każdy kto ma TV z 30-40 ms lagiem i by się przesiadł na monitor albo TV z 15 ms lagiem, to miałby wyraźnie lepsze wyniki. Nawet jakby z pozoru nie zauważał różnicy. Ale bez znaczenia. Gra jest kapitalna. Jedyny minus dla mnie to brak New Game +, żeby można było sobie dozbierać brakujące rzeczy i okazjonalne zwolnienia animacji. Poza tym, to nie ma do czego się przyczepić. Edytowane 16 marca 201510 l przez DonSterydo
Opublikowano 16 marca 201510 l A to na Crt były input lagi? Serio pytam. crt od zawsze i na zawsze input lag free, purysci w bijatyki do dzis graja na crt z tego powodu
Opublikowano 16 marca 201510 l A macie problem z grą po wybudzeniu kloca? Bo mi po "instant" włączeniu miga obraz i nie da się grać
Opublikowano 16 marca 201510 l tak, tez mam ten problem i tez czytalem na reddicie ze maja z tym problem
Opublikowano 16 marca 201510 l Ja wczoraj miałem niezłą akcję. Wpadłem w pewnym miejscu pod tekstury i przeniosło mnie bezpośrednio na 'sufit' świata poniżej. Nie mogłem stamtąd wyjść. Po wyjściu z bierzącej sesji i próbie ponownego ładowania save gra zawiesiła się i po chwili zresetowała konsola. Potem crashowała przy próbie synchronizowaniu danych przy włączaniu gry w menu głównym. Dopiero twarde wyłączenie konsoli i ponownie uruchomienie pomogło. Edytowane 16 marca 201510 l przez Humulin
Opublikowano 16 marca 201510 l Ori Jaka ta gra jest śliczna :o Muzycznie to chyba najlepsze, co słyszałem od wielu lat. Idealne kompozycja z designem i stylem graficznym, prawdziwa perełka. Każdy, kto kocha gry, musi w to zagrać, niepodważalnie.
Opublikowano 16 marca 201510 l Tak tak, właśnie miałem stroboskop po powrocie z zakupów potwierdzam, że gra staje się łatwiejsze po znalezieniu ok 7 kulek życia i otrzymaniu podwójnego skoku. Który przynajmniej mi często ratuje dupe Gra wymiata. Rayman Legends zdetronizowany
Opublikowano 16 marca 201510 l Jeszcze prościej jest z potrójnym skokiem wykupionym z turksusowego drzewka.
Opublikowano 16 marca 201510 l W dwóch miejscach nie mam pojęcia jak przebić się przez ścianę, nie ma tu się od czego odbić, ta sowa też nie daje jej rady . Pomoże ktoś ? Jestem już na samym końcu gry, chciałem zrobić wszystkie lokacje na 100 % ale okazuje się, że kilka z nich jest już zablokowanych (chyba że nie wiem jak się do nich dostać). Ogólnie gra jest przeza(pipi)ista, nic dawno mnie tak bardzo nie wciągnęło. Więcej takich perełek proszę !
Opublikowano 16 marca 201510 l Dzięki, udało się. Nie wiedziałem że można użyć charge jumpa trzymając się sciany . Da się jakoś wrócić do Ginso Tree i Forlorn Ruins. ?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.