Gość DonSterydo Opublikowano 16 czerwca 2014 Opublikowano 16 czerwca 2014 KI ma edycję pudełkową ale bez płyty Cytuj
wrog 640 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 To jest po prostu okładka (do tego tymczasowa oczywiście) na potrzeby promocyjne. Wszystkie gry, bez względu na model dystrybucji, mają taką samą. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 (edytowane) ******* Twitter: https://twitter.com/Ledskii/status/478905881292050432 Gra podobno na 10h. Edytowane 19 czerwca 2014 przez DonSterydo Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 7 lipca 2014 Opublikowano 7 lipca 2014 (edytowane) http://www.eurogamer.net/articles/2014-06-28-ori-and-the-blind-forest-looks-great-but-plays-even-better gra jest piękna to wiemy ale tu piszą, że gra się jeszcze lepiej w to niż wygląda Ori and the Blind Forest already looks spectacular in motion, but its real surprise is just how consistently it all comes together. The demo is early in the game, so the puzzles have yet to challenge my mind, but the tutorial sections show promise. Best of all, it feels like a labour of love from people who really get what made Super Metroid and Mario so special back in the day. If the whole game lives up to its opening, Ori could join Rayman and Super Meat Boy as one of the 2D platformer's seminal modern mascots. Edytowane 7 lipca 2014 przez kermit 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 8 lipca 2014 Opublikowano 8 lipca 2014 Jeden z twórców potwierdził na neogaffie, że w 2015 wyjdzie też wersja na X360 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 8 lipca 2014 Opublikowano 8 lipca 2014 Don ty sie z tego nie ciesz tylko bierz Xbona razem z Horizon 2 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 8 lipca 2014 Opublikowano 8 lipca 2014 (edytowane) Don ty sie z tego nie ciesz tylko bierz Xbona razem z Horizon 2 Dobrze wiedzieć, że najlepsze arkejdy MS wydaje na obie konsole (tak na wszelki wypadek jakby coś nie wyszło z zakupem Xone w przeciągu 6 miesięcy ). Nie ma obaw, pewnie na święta sobie sprawię. PS. Moim zdaniem Below na X360 to też tylko kwestia czasu. Edytowane 8 lipca 2014 przez DonSterydo Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 18 lipca 2014 Opublikowano 18 lipca 2014 Czysta muzyka z trailera E3. Mistrz! 1 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 26 lipca 2014 Opublikowano 26 lipca 2014 Wywiad z Comic-Con 2014. http://www.gamespot.com/videos/ori-and-the-blind-forest-comic-con-2014-floor-demo/2300-6420484/ Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 31 lipca 2014 Opublikowano 31 lipca 2014 (edytowane) Za malo sie o tej grze mowi, oj za malo... 4 FANTASTIC THINGS ABOUT ORI AND THE BLIND FOREST Ori and the Blind Forest was one of the best unknown quantities to come out of E3. Debuting at Microsoft’s media briefing before making its way to the show floor, Ori is a gorgeous and stylish 2D platforming adventure that pulls in equal parts Super Metroid, Symphony of the Night, Journey, Dust: An Elysian Tail, and Super Meat Boy. It’s a great group of influences that simply work, as Leah B. Jackson explained in her E3 preview. After getting hands-on with the same demo at San Diego Comic-Con, I gravitated towards four distinct features that help make Ori a fantastic experience. Smart Save System I’m a big fan of how Ori and the Blind Forest handles its save system, and honestly, I’m not sure if I’ve ever seen a game do it in quite the same way. While there are checkpoints scattered throughout the world that act as spawn points if you die (kudos to the fact that you restart almost immediately ala Super Meat Boy), there’s also a quick-save system with a twist. At any point you can use your powers to create a save point in the environment, but doing so uses quite a bit of your stored-up energy. The idea of balancing your economy between heading into a battle fully charged, or playing it safe and creating a checkpoint right beforehand is really interesting, and something that I’m intrigued to see play out across the entire game. It builds upon the moment-to-moment tension and risk/reward of platformers in a really smart and unique way. Upgrade Freedom Super Metroid was built upon a very smart, but rigid upgrade system. Though you could visit certain areas out of order, meaning different players could gain different abilities earlier than others, there wasn’t a whole lot of real choice in the matter. Ori and the Blind Forest aims to upend this by infusing necessary, bespoke power-ups like the ability to scamper up a wall, with a skill tree that is completely in the in the hands of the player. Though I only got to see the first handful of branches on the skill tree, what struck me was how the various powers catered to the kind of player you wanted to be. I gravitated towards more exploratory abilities such as a passive magnet that pulled in experience and currency from the surrounding environment. However, the other branches offered many different types of player growth. If you want to master combat, there’s a road for you. If you want to be able to hold more energy for creating save points more often, there’s a road for you. Freedom and player expression are key in Ori. Holy Moly, It’s Gorgeous Yup, this one probably goes without saying, but Ori and the Blind Forest is a visually stunning game. Everything from the hand-drawn characters and painterly environment, to the gorgeous particle effects of combat and subtle use of depth of field all lend to Ori’s beauty. Lots of Mystery So far, Microsoft has only showcased the opening 20 minutes of what they promise is a 10 hour adventure. Aside from a brief cutscene that acts more as a tone piece and a few bits of mysterious ephemeral narration, we know very little about Ori’s actual story. But developer Moon Studios promises a melancholy adventure filled with some truly emotional moments akin to games like Journey and Limbo. There were also some great moments of mystery sprinkled throughout the short demo, such as areas inaccessible at the time, and strange silhouettes that briefly appeared in the foreground. It seems like someone – or something – is keeping a watchful eye on Ori throughout the adventure. I’m genuinely curious to see where Ori and the Blind Forest eventually takes us, and hopefully we’ll get to see a bit more of it when a new demo is on display in a few weeks at Gamescom. http://uk.ign.com/articles/2014/07/30/4-fantastic-things-about-ori-and-the-blind-forest Edytowane 31 lipca 2014 przez hav3n Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 https://www.youtube.com/watch?v=z6L9G0mVL3A Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 (edytowane) Direct feed w HD. Ten duszek musi mieć jakieś powiązania z korporacją Monarch z Quantum Break bo najwidoczniej w jakimś zakresie manipuluje czasem Edytowane 13 sierpnia 2014 przez DonSterydo 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 No i wychodzi niedługo po zapowiedzi w przeciwieństwie do 90% ambitniejszych arkejdów Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Wiadomo kiedy premiera? Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Tylko mi ta gra przypomina Dust An Elysian Tail? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Tylko mi ta gra przypomina Dust An Elysian Tail? Nope. Jak pokazali zwiastun, to myślałem, że to sequel do Dust Wiadomo kiedy premiera? Nie ma konkretnej daty, jedynie "fall 2014". Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 14 sierpnia 2014 Opublikowano 14 sierpnia 2014 Gameplay'e nowych etapów: 1 Cytuj
Shen 9 684 Opublikowano 14 sierpnia 2014 Opublikowano 14 sierpnia 2014 Pięknie się prezentuje, dobrze że wychodzi na blache. Ori i Rime to jedyne indyki na które czekam. Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Cieszy mnie, ze dostrzeglem potencjal tej gry po zwiastunie na E3 a wraz ze mna wielu innych. Muzyka (w czasie ucieczki) znow zarzadzila <3. Martwi nadmierne wykorzystanie tych portali na krancach ekranu (ale przewijalem gameplay wiec moze po prostu trafialem akurat na te momenty). Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 (edytowane) te portale to fajny powiem oldschoolu. dają taki feeling jakby te sekwencje z ucieczkami były takim mixem ice climbera z pierwszymi marianami. Edytowane 17 sierpnia 2014 przez tk___tk Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 17 września 2014 Opublikowano 17 września 2014 Na tweeterze twórcy teasują jakąś zapowiedź - możliwe, że chodzi o wydanie pudełkowe gry. Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 17 września 2014 Opublikowano 17 września 2014 Fajnie by było, takie gry zawsze fajnie wyglądają w kolekcji. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.