Zeratul 415 Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 (edytowane) A to ci niespodzianka podczas tegorocznego E3 Dead Island 2 will have a 30 day beta EXCLUSIVE, character and level to PlayStation. 2015 - Xbox One, PS4, PC http://www.deepsilver.com/us/home/ Edytowane 10 czerwca 2014 przez Zeratul Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 Myslalem, ze ludzie od Spec Opsow beda robic znowu gre nastawiona na historie a nie kolejna klepanke z zombie. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 Ja tam sie jaram, jak wyeliminują bolączki jedynki, to bedzie git. To samo pisalem przy rapitide Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 Jak powtórzą nudę z jedynki, to będę musiał podziekować Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 10 czerwca 2014 Opublikowano 10 czerwca 2014 Zwiastun mega klimatyczny jedynka była chyba najlepszą grą o Zombie więc za dwójkę trzymam mocno kciuki i kredyt dla Techlandu Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 10 czerwca 2014 Autor Opublikowano 10 czerwca 2014 Techland jej nie robi tylko kolesie od spec ops Cytuj
Pupcio 18 608 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Co jak co ale trailery do dead island są goty, gra już nie bardzo Cytuj
YETI 11 042 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Może tym razem uda się zrobić gre na 6/10. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 11 czerwca 2014 Autor Opublikowano 11 czerwca 2014 Może tym razem uda się zrobić gre na 6/10. w d.upie byles.... g.owno widziales... gra byla w najgorszym wypadku 7/10 http://gamezilla.komputerswiat.pl/zapowiedzi/2014/6/e3-luzniej-niz-zwykle-ale-nie-az-tak-jak-w-dead-rising-moc-faktow-o-dead-island-2 Fakt numer jeden: Dead Island 2 to pierwsza taka gra, w której twórcy zamierzają zastosować mo-cap na... kocie. Chcecie więcej? Zapraszamy do rozwinięcia. Dead Island powraca, ale już nie za sprawą polskiego Techlandu, tylko wcale nie mniej utalentowanej ekipy Yager. Dwójka zaatakowała znienacka, bo na jednej z konferencji na E3 i trzeba przyznać, że zrobiła to w naprawdę ciekawym stylu. Gdy tylko zobaczyłem pierwszy zwiastun, w mig zapragnąłem poszperać w tym temacie nieco więcej i moim oczom ukazała się jedna z pierwszych (jeżeli nie pierwsza!) zapowiedź gry od jednego z zagranicznych serwisów. Powiem tyle: fakty, fakty i jeszcze raz fakty. Dead Island 2 rozgrywa się już po wydarzeniach z Dead Island i Dead Island: Riptide, gdy tajemniczy wirus rozprzestrzenił się już na bardzo szeroką skalę. Tym razem opuszczamy tropikalne klimaty i trafiamy do równie gorącej Kalifornii, która stanowi jedną wielką strefę kwarantanny. Wirus rozszalał się tu na całego i pozamieniał większość mieszkańców w wygłodniałe umarlaki. Tutaj pojawia się ciekawy "twist", bo charakter gry uległ pewnej modyfikacji i - Dead Island 2 już nie jest grą o uciekaniu, ale o... oddawaniu z nawiązką. Podczas, gdy poprzednie części serii traktowały o zwiewaniu z wyspy ile sił w nogach, tutaj twórcy proponują wycinkę truposzy z uśmiechem na twarzy. Coś jak Dead Rising? Niezupełnie. Aż tak luźna ta gra nie będzie, ale klimaty mają być o wiele lżejsze i mroczne niż ostatnio. Możecie więc zapomniać o chwytających za serducho zwiastunach z dziewczynką-zombie i tym podobnych "szokerach" - szykuje się bowiem apokalipsa z przymrużeniem oka. Ale to nie koniec rewelacji, jakie szykują dla nas producenci. Otóż wyobraźcie sobie, że... Odtwarzanie rozpocznie się za 1 sek. Zombiaki nie są naszym jedynym zmartwieniem. Z uwagi na okoliczności, po ulicach szwendają się również... zbiegli więźniowie, bandy oprychów, a nawet dezerterzy z amerykańskiej armii. Przed oczami od razu mam Dying Light i tamtejsze walki o najróżniejsze surowce. Tutaj najcenniejsze jest paliwo, a więc nieodłączny element improwizowanego uzbrojenia. Te bardziej wymyślne giwery i narzędzia do walki w zwarciu potrzebują tego sporo. Podobnie zresztą jak wymienione w poprzednim akapicie frakcje. To oczywiście rodzi konflikty. Tradycyjnie Dead Island 2 to cztery grywalne postaci o różnych stylach walki i umiejętnościach. Przewidziano też piątą, wyłącznie dla edycji PS4, o której dowiemy się w przyszłych miesiącach. Centralną postacią całej gry jest Max, kierowca furgonetki z pierwszego zwiastuna. A teraz prawdziwa bomba: kot Maksa, Rick Furry, najwierniejszy kompan towarzyszący mu w trakcie rozgrywki, to nie żaden futrzak bez życia. Yager zadba o to, by "zatrudnić" prawdziwego kota, obkleić go diodami i otworzyć na świat motion-capture. Pre-order złożony. System walki jest zbliżony do tego, co znamy z poprzednich gier Dead Island z tą różnica, że autorzy przewidują "dual-wielding" - nikt nikomu nie zabroni używać dwururki i maczety jednocześnie. Natualnie pojawią się też wszelkie modyfikacje uzbrojenia. Online? Jak najbardziej - do 8 graczy jednocześnie w otwartym środowisku. Kampanię też można skończyć w kilka osób. Gra powstaje na silniku Unreal Engine 4, a premiery należby spodziewać się na wiosnę 2015 roku. Jestem zaintrygowany, nawet bardziej niż po obejrzeniu zwiastuna. Cytuj
Pupcio 18 608 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Jak grałbym sam to bez kitu 6/10 ale w ekipie dam spokojnie 8/10 Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 20 czerwca 2014 Opublikowano 20 czerwca 2014 A to ci niespodzianka podczas tegorocznego E3 jak się okazało jednak nie taka niespodzianka. prawie rok temu było już o tym "info". screen z Saints Row 4. właśnie ogrywam i jestem w tym miejscu. rzuciło mi się w oczy a net tylko potwierdził Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 22 czerwca 2014 Opublikowano 22 czerwca 2014 Nie rozumiem jak możecie wlepiać DI noty pokroju 6-7. Gra ma wszystko co jest potrzebne do dobrej zabawy. Zayebistego co-opa do czterech graczy, setki zombiaków do rozwalenia, rozwój postaci, konstruowanie broni, dziesiątki misji pobocznych, mega klimat zwłaszcza w mieście, ogarnięcie całej wyspy zajmuje bite 50h, graficznie to bardzo dobry poziom. Ja sam mógłbym się przyczepić do błędów ale nie są one na tyle uciążliwe, żeby mocno psuć grę. Fabuła jest mało istotna bo to czysta wyrzynka zombie + eksploracja. Na DI2 czekam jak nigdy. Fajnie, że jeszcze wpadnie Dying Light. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 22 czerwca 2014 Opublikowano 22 czerwca 2014 pierwsze DI to mocne 8, zyebany system saveowania odrzucił mnie totalnie w tej grze, no i niektóre elementy mechaniki też mnie irytowały jak właśnie chaotyczny coop. ale zdajue sobie sprawe ze takie sa założenia twórców i tak miało być. za to klimat i mechanika walki 10/10, przegięta "psujnośc" itemów jeszcze mnie wkurzała. za to dobrze wspominam kopniaki Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 22 czerwca 2014 Opublikowano 22 czerwca 2014 (edytowane) No tak, to się działo na premierze. Dobiłem do 15 poziomu i mi nie zapisało postępów pomimo tego, że ikonka się pojawiła. Techland szybko wtedy naprawiło ten błąd. Oprócz tego pojawiały się glitche z pomnażaniem broni. Wystarczyło tylko w momencie wyrzucenia broni wcisnąć trójkąt xD. Edytowane 22 czerwca 2014 przez Nemesis Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 22 czerwca 2014 Opublikowano 22 czerwca 2014 no i ta zabugowana misja w dżungli, najpierw na x360 poszło za pierwszym razem przeszedłem ale save sie zyebał i stwierdziłem ze nie gram w tego szrota, potem kupiłem wersje goty na ps3 i to samo Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 czerwca 2014 Opublikowano 22 czerwca 2014 DI wspominam bardzo spoko. 8/10 to uczciwa ocena tego zacnego spila. Przed DI2 bankowo jeszcze trzeba ograc Riptide. Ta gra miala natomiast najbardziej sztywne cutscenki w historii poprzedniej generacji. To bylo kino klasy Z. Cytuj
oho 1 Opublikowano 23 czerwca 2014 Opublikowano 23 czerwca 2014 Kino klasy Z, ale za to soundtrackiem nadrobili . Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 11 sierpnia 2014 Opublikowano 11 sierpnia 2014 (edytowane) szkoda, że nie w sydney + jakiś outback Edytowane 11 sierpnia 2014 przez tk___tk Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 11 sierpnia 2014 Opublikowano 11 sierpnia 2014 (edytowane) dying light jednak wygląda ciekawiej, ale tu też nie jest źle. Edytowane 11 sierpnia 2014 przez tk___tk Cytuj
Pupcio 18 608 Opublikowano 11 sierpnia 2014 Opublikowano 11 sierpnia 2014 Pewnie kupie na nadkonsole, jedynka w coopie to goty Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 11 sierpnia 2014 Autor Opublikowano 11 sierpnia 2014 mnie sie rowniez podoba... byle sterowanie bylo lepsze niz w jedynce Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 11 sierpnia 2014 Opublikowano 11 sierpnia 2014 Dead Island nigdy nie przodowal w rankingach najlepszej grafiki, tu liczyc sie fun i coop. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.