Skocz do zawartości

Dead Island 2


Zeratul

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zasługuje na ten wynik chociażby ze względu na dopracowanie. 2/3 gry za mną a nie spotkałem ani jednego większego błędu. Te dwa miesiące między goldem a premierą, a nie wydawanie niekompletnego/niedopracowanego produktu wyszło wszystkim na dobre.

  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

Nic tak dobrego z zombiakami pewnie długo nie będzie, więc nie ma co się cackać. Mam prawie 20h i 2/3 fabuły i gierka jest wciąż gameplayowo rozwojowa. Najpierw dochodzą bronie palne, z których strzela się bardzo przyjemnie (uzi wymiata), później coś jeszcze i jeszcze coś jeszcze 

Spoiler

modyfikatory z kawałków zombiaków i rage mode wraz z kartami wzmacniającymi go, mniam

Poziom rzeźni rośnie. Początek jest bardzo spokojny, ale stopniowo tylko nabiera rumieńców. Na dalszym etapie gry ilość i różnorodność zombiaków jest taka, że czasem ciężko ogarnąć. Zarąbista jest ta gra.

Edytowane przez Brolin
Opublikowano

Story mode i ponad połowę side questów mam za sobą (~20h mi zajęło). Fajna gra, taka w stylu tytułów z ery PS360, nie przekombinowana, to co najważniejsze robi dobrze (system walki, reakcja przeciwników na uderzenia). Na pewno nic wybitnego ale jeśli ktoś lubi masakrować zombiaki i Borderlandsy to ten tytuł może idealnie trafić w taki gust. Na pewno brakuje przynajmniej jednej dużej misji na koniec ale gra się przyjemnie i pewnie porobię resztę side questów.

Opublikowano

Podobnie tu. DL2 mnie zmulilo, słabe bronie, praktycznie brak palnej, parkour znośny, ale syndrom open worlda mnie odrzucił.

 

Tutaj wygląda na konkrety gorefest. Ale chyba wspinaczki tu nie zrobili i gra się inaczej niż DL?

Opublikowano
16 minut temu, _Red_ napisał:

Podobnie tu. DL2 mnie zmulilo, słabe bronie, praktycznie brak palnej, parkour znośny, ale syndrom open worlda mnie odrzucił.

 

Tutaj wygląda na konkrety gorefest. Ale chyba wspinaczki tu nie zrobili i gra się inaczej niż DL?

Dead Island 2 to nie jest open world, są na wpół otwarte lokacje, jedne bardziej liniowe (np. kanały) inne mniej. Bardziej je się zwiedza jak w Bioshocku czy Dead Rising niż w typowym open worldzie.

  • Lubię! 1
  • Dzięki 1
Opublikowano

I nie wiem czy ktoś o tym wspomniał ale większość lokacji ma dwie pory dnia, dzień/noc i te nocne scenerie są całkiem klimatyczne więc jak ktoś woli trochę cięższy klimat to może większość subquestów robić w nocy.

Opublikowano
Godzinę temu, _Red_ napisał:

Podobnie tu. DL2 mnie zmulilo, słabe bronie, praktycznie brak palnej, parkour znośny, ale syndrom open worlda mnie odrzucił.

 

Tutaj wygląda na konkrety gorefest. Ale chyba wspinaczki tu nie zrobili i gra się inaczej niż DL?

Parkouru brak, za to (od pewnego momentu) broni palnej jest ile zechcesz - można zarówno znajdywać, tworzyć, jak i dokupywać amunicję, więc ogranicza tylko kieszeń na nią. A strzela się mega: uzi dosłownie kroi przeciwników, spacer z karabinkiem sportowym po plaży odstrzeliwując nogi zombiaków z daleka, to poezja. Gwoźdownica jest nawet. Do tego można założyć sobie np. moda, który roztapia mięcho i jazdaa. Nie wszystkie bronie mają odpowiedni power (shotguny trochę zawodzą), ale jest czym się wyżywać :fsg:

  • Dzięki 1
Opublikowano
W dniu 24.04.2023 o 13:06, KrYcHu_89 napisał:

Widzę ostre jechanie po DL2, tymczasem gra zaliczyła zajebiste wsparcie po premierze i ciągle je będzie zaliczać (zresztą podobnie było z jedynką) to jest totalny wypas, jest też niezłe DLC fabularne dodane, a wkrótce następne, radzę sprawdzić, nawet jak kogoś odrzuciło na premierę ze względu na system walki, bo nawet on został mocno poprawiony. 

 

To jest właśnie duży atut DL2. Kiedy już wszyscy zapomną o DI2 DL2 będzie nadal rozwijane przez Techland. Mniejsze i większe DLC, cykliczne aktywności, małe dodatki itp itd. Jeszcze nie widziałem tego co wprowadzili w tym nowym patchu ale jak widać progres może iść i w stronę większej możliwości dekapitacji przeciwników. Wcześniej dodali nowy tryb graficzny, który wypada całkiem nieźle na XSX. Jasne, że gra ma też swoje wady, szkoda że nie działa tam tak fizyka obiektów jak opisaliście w DI2. Czuć tam jeszcze dość mocno, że jest to może i ulepszony ale nadal stary silnik gry, schemat tworzenia poziomów czy zbierania przedmiotów jak w pierwszym DI. Mimo wszystko fajnie rozwalało się zombie, a do gry na pewno wrócę i zagram od początku jak wydadzą już to duże DLC.

 

DI2 też na pewno będzie miłym i ciekawym doświadczeniem, a mnie coraz bardziej kusi by włożyć grę do koszyka aby fajnie spędzić majowy weekend. Czy wiemy coś więcej o tym co i kiedy ma być w większym dodatku do tej gry? Rozumiem, że to będzie większe fabularne DLC dlatego może skusiłbym się na droższą wersję. 

Opublikowano

Jeszcze wracając do strzelania, to jednak trochę przesadziłem, że można tak do woli :wujaszek: Kieszeń na amunicję jest dosyć ograniczona i jeśli akurat nie wypada jej dużo z przeciwników, a w pobliżu nie ma kupca lub stołu do craftingu, to można szybko się wypstrykać. Ale na swoją obronę dodam, że jest kilka rodzajów ammo, więc mając przy sobie pełen arsenał gnatów można się trochę pobawić ;)

 

Ta lokacja w

Spoiler

lunaparku

Bosze jaki sztos za dnia :obama: Aż zwiedziłem ją drugi raz i poodkrywałem trochę sekretów.

Opublikowano
39 minut temu, Elitesse napisał:

 

To jest właśnie duży atut DL2. Kiedy już wszyscy zapomną o DI2 DL2 będzie nadal rozwijane przez Techland. Mniejsze i większe DLC, cykliczne aktywności, małe dodatki itp itd. Jeszcze nie widziałem tego co wprowadzili w tym nowym patchu ale jak widać progres może iść i w stronę większej możliwości dekapitacji przeciwników. Wcześniej dodali nowy tryb graficzny, który wypada całkiem nieźle na XSX. Jasne, że gra ma też swoje wady, szkoda że nie działa tam tak fizyka obiektów jak opisaliście w DI2. Czuć tam jeszcze dość mocno, że jest to może i ulepszony ale nadal stary silnik gry, schemat tworzenia poziomów czy zbierania przedmiotów jak w pierwszym DI. Mimo wszystko fajnie rozwalało się zombie, a do gry na pewno wrócę i zagram od początku jak wydadzą już to duże DLC.

 

DI2 też na pewno będzie miłym i ciekawym doświadczeniem, a mnie coraz bardziej kusi by włożyć grę do koszyka aby fajnie spędzić majowy weekend. Czy wiemy coś więcej o tym co i kiedy ma być w większym dodatku do tej gry? Rozumiem, że to będzie większe fabularne DLC dlatego może skusiłbym się na droższą wersję. 

Jest to plus, tak, ale pokaż mi ile osób tak naprawdę wraca do gier po przejściu żeby sprawdzić te dodatki i patche dodające pierdy.

Ja dl2 zapamiętałem jako kupę i nie wrócę nawet z 3 dużymi dodatkami i większość graczy tak samo zrobi 

Opublikowano

@Paolo1986 Można grać bez znajomości jedynki, jest jedna powracająca postać w którą wcielał się gracz - Sam B i właściwie tyle. Fabuła w Dead Island nie jest nawet na drugim planie ale na trzecim, ot dodatek do głównego dania i właściwie mogło by jej nie być. Jakiegoś mega rozbudowanego lore czy świetnie napisanych postaci nie spotkasz, po prostu są po to żeby dać trochę kontekstu do wybijania zombiaków.

  • Dzięki 1
Opublikowano
54 minuty temu, łom napisał:

@Paolo1986 Można grać bez znajomości jedynki, jest jedna powracająca postać w którą wcielał się gracz - Sam B i właściwie tyle. Fabuła w Dead Island nie jest nawet na drugim planie ale na trzecim, ot dodatek do głównego dania i właściwie mogło by jej nie być. Jakiegoś mega rozbudowanego lore czy świetnie napisanych postaci nie spotkasz, po prostu są po to żeby dać trochę kontekstu do wybijania zombiaków.

Świetnie napisanych postaci się nie spotka, choćby dlatego, że to nie rpg i mają mało czasu antenowego. Natomiast to co jest muszę bardzo pochwalić, bo prawie każda z nich ma charakter wyczuwalny dosłownie po paru zdaniach, wiele da się szybko polubić, a kilka spokojnie zapadnie w pamięci. Dla mnie pod tym względem duże i miłe zaskoczenie, bo nie oczekiwałem tego od prostej gry o zombie.

Opublikowano

Dobrze, że ta gierka nie ma open worlda, co jest dużym plusem, ale powiedzcie, że lokacje są liniowe to można potem wracać do nich, żeby poeskplorować, śmieci poszukać?

Opublikowano
2 godziny temu, XM. napisał:

Jest to plus, tak, ale pokaż mi ile osób tak naprawdę wraca do gier po przejściu żeby sprawdzić te dodatki i patche dodające pierdy.

Ja dl2 zapamiętałem jako kupę i nie wrócę nawet z 3 dużymi dodatkami i większość graczy tak samo zrobi 

 

Ogólnie to też tak myślałem dopóki rok czy dwa lata temu nie chciałem przejść od zera pierwszej części. Dalej ludzie grali w multi, organizowano jakieś eventy i wypuszczano mniejsze lub większe dodatki.

Jeżeli komuś nie podeszła gra, to ciężko będzie aby wydawane dodatki go przekonały. Nie dotyczy to tylko DL2.

Natomiast jak komuś gra podeszła i może ciągle w to grać (choć sam tego nie rozumiem), to jest to bardzo fajny dodatek póki nie trzeba za to płacić ;) Techland chyba w ten sposób się uczy jak w przyszłości robić gry usługi... 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...