Skocz do zawartości

Ratchet and Clank Redux


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kasias
Opublikowano

Na blogu PlayStation jest info od Insomniac, że materiałów z gry możemy spodziewać się na jesieni tego roku. Szykuje się totalny reboot serii. Po dwóch stacjonarkach i dwóch handheldach to słuszne rozwiązanie.

Opublikowano

oby powrocili do idei z pierwszej czesci gdzie bylo najwiecej platfromera nad strzelaniem, no i super bym sie ucieszyl jakby powrocil patent z lataniem pomiedzy planetami i mini-etapami na asteroidach z crack in time

Gość Kasias
Opublikowano

To będzie totalnie nowy start serii? "Reboot jedynki" - to mnie myli. No bo w końcu to będzie start na nowo, czy remake pierwszej części?

 

Informacja dotyczy "jedynki", ale logicznym wydaje się, że jest to jednocześnie reboot serii, przy czym być może tak upchany w kanonie, by nie wykluczać wydarzeń z głównego nurtu od R&C do Into the Nexus. Bo dziwnym byłoby, gdyby zrebootowali część pierwszą, a już kolejna miałaby kontynuować Into the Nexus.

Opublikowano

 

To będzie totalnie nowy start serii? "Reboot jedynki" - to mnie myli. No bo w końcu to będzie start na nowo, czy remake pierwszej części?

 

Informacja dotyczy "jedynki", ale logicznym wydaje się, że jest to jednocześnie reboot serii, przy czym być może tak upchany w kanonie, by nie wykluczać wydarzeń z głównego nurtu od R&C do Into the Nexus. Bo dziwnym byłoby, gdyby zrebootowali część pierwszą, a już kolejna miałaby kontynuować Into the Nexus.

 

 

Nie jest to dziwne.

Gość Kasias
Opublikowano

 

Nie jest to dziwne.

 

No nie wiem. Nie wiemy też jeszcze jaki wpływ na fabułę nowych odsłon konsolowych będzie miał ten pełnometrażowy film, a może i cała seria.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
[RUMOR]Ratchet&Clank Remake @ PlayStation Experience, Looking Just Like The Movie

 

The time of Insomniac Games is about to come. Sunset Overdrive, their Xbox One exclusive, will be out on October 28th, but PlayStation gamers do not need to despair.

A Ratchet&Clank remake is under development for PlayStation 4, but after the announcement at Sony Computer Entertainment‘s E3 2014 Press Conference, very little has been said. As you might know, there is also a movie being produced by Rainmaker and Blockade Entertainment; it’s going to be an origin story and the game will supposedly share the film’s vision, with both coming out in the first half of 2015.

 

Well, according to Jeremy Conrad, former IGN.com editor now working at Furious Fanboys, rumor has it that the game will be shown at the PlayStation Experience event in 6-7 December, and that it looks just like the movie on PlayStation 4.

 

It makes sense that Insomniac would want to wait some time the release of Sunset Overdrive before showing the Ratchet&Clank remake. The PlayStation Experience event (where two big AAA PS4 exclusives are rumored to be revealed that might just blow your mind) takes place one month and a half after that, so there should be no problem at all; moreover, even the original blog post said to “Expect to catch your first glimpse of the PS4 Ratchet & Clank game this fall“, and the weekend of 6&7 December is just a couple of weeks before Winter begins.
 

 

 
Opublikowano

Ech, trzymam kciuki, fajnie gdyby seria powróciła na dobre tory bo platformówki 3D wymierają niestety, a jeszcze chwile czasu Indie devsom zajmie częstsze korzystanie z trzech wymiarów(część z nich zajmie po prostu miejsce w segmencie AA ). 

Opublikowano

jedynka byla przesuper, najbardziej platformowkowa z calej serii, jak dokreca w kosmos grafe, troche przemodeluja i daja jakas nowa zawartosc to bedzie killer

  • Plusik 2
Opublikowano

ale ratchety na ps3 juz wygladaly przeciez swietnie, oczywiscie nie jak bajki pixara ale bardzo fajnie, z moca ps4 wg mnie spokojnie w realtime ta czesc osiagnie poziom renderowanych wstawek z trylogii na ps3, a to juz jakis tam poziom filmow animowanych jest, do pixara dalej brakuje - takie detale jak tam pakuja postacie i otoczenie w flagowych filmach to najwczesniej na ps5 zobaczymy w realtime

Opublikowano

Jak wyglądały proporcje strzelania do platformówki w Tools Of Destruction i A Crank In Time? Tak 40% pif paf do 60% skakania? Ostatnio myślałem żeby je ukończyć, ale wolałbym zasięgnąć info jak coś.

Opublikowano

ale ratchety na ps3 juz wygladaly przeciez swietnie, oczywiscie nie jak bajki pixara ale bardzo fajnie, z moca ps4 wg mnie spokojnie w realtime ta czesc osiagnie poziom renderowanych wstawek z trylogii na ps3, a to juz jakis tam poziom filmow animowanych jest, do pixara dalej brakuje - takie detale jak tam pakuja postacie i otoczenie w flagowych filmach to najwczesniej na ps5 zobaczymy w realtime

 

No do poziomu profesjonalnych animacji raczej prędko nie dojdziemy (albo w ogóle), rendenerowanie 1 klatki takich filmów to kupa mocy i masa ludzi do pracy.

Przemysł gier to ogólnie sztuka kompromisów i oszustw dla ludzkiego oka. Gdy mamy liczyć pixele to po prostu nie ma szans na dojście do jakości  takich filmów 

Opublikowano

Jak wyglądały proporcje strzelania do platformówki w Tools Of Destruction i A Crank In Time? Tak 40% pif paf do 60% skakania? Ostatnio myślałem żeby je ukończyć, ale wolałbym zasięgnąć info jak coś.

Skakania oraz feelingu platformówki dalej mimo wszystko jest dużo. Najbardziej narzekają na to fanboye MS i ci co w nią nie grali. Mówi to osoba, która dla jednej dobrej platformówki (Super Mario 3d World czy SMG), potrafi kupić konsolę.

 

 

P.s. Co ja bym dał aby nie mieć ogranych w/w części...

Opublikowano

No brak platformówek to powód dla którego drugą konsolą obok czwórki będzie WiiU, a nie Xbone. Zresztą po poprzedniej generacji mam dość zielonych.
Tak to za rok-dwa przy zakupie WiiU, będę miał tak piękny backlog, że pewnie nie ogram go prędko.

Opublikowano

 

Jak wyglądały proporcje strzelania do platformówki w Tools Of Destruction i A Crank In Time? Tak 40% pif paf do 60% skakania? Ostatnio myślałem żeby je ukończyć, ale wolałbym zasięgnąć info jak coś.

Skakania oraz feelingu platformówki dalej mimo wszystko jest dużo.

 

Jest dużo, ale trzeba przyznać, że już od drugiej części Insomniac raczej wolał wprowadzać więcej broni i ogólnej rozpierduchy niż elementów platformowych. Mimo wszystko seria od zawsze w moim serduszku i cenie ją wyżej niż trylogię Jaka (chociaż Jak 1&2 to lepsze gry).

Opublikowano

Tools od Destruction <3<3<3 w ogole motyw piracki w tej nowej trylogii byl MEGA

 

No był mega i nawet chyba Insomniac użyli jego zremiksowanej wersji jako main theme w Quest for Booty - też fajnej gierce na dwa wieczory.

Opublikowano

 

 

Jak wyglądały proporcje strzelania do platformówki w Tools Of Destruction i A Crank In Time? Tak 40% pif paf do 60% skakania? Ostatnio myślałem żeby je ukończyć, ale wolałbym zasięgnąć info jak coś.

Skakania oraz feelingu platformówki dalej mimo wszystko jest dużo.

 

Jest dużo, ale trzeba przyznać, że już od drugiej części Insomniac raczej wolał wprowadzać więcej broni i ogólnej rozpierduchy niż elementów platformowych. Mimo wszystko seria od zawsze w moim serduszku i cenie ją wyżej niż trylogię Jaka (chociaż Jak 1&2 to lepsze gry).

 

 

No to tym bardziej dam szansę rebootowi pierwszej części. 

Opublikowano (edytowane)

Aż mi się zachciało w Ratcheta zagrać, co jak co, ale Insomniac w tym świecie odnajduje się bardzo dobrze i cieszy mnie fakt, że Sony ciągle z nimi współpracuje i nie oddaje serii komuś innemu. No nic, trzeba na allegro wejść i zakupić T&D, uwielbiam tą część :)

Edytowane przez Moldar

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...