Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Jako "zwykła gra" z uniwersum MGS'a oczywiście nie jest. 100 razy lepiej bawiłem się przy trójce, która przelazłem z 5 razy. Jednak to co Hideo zmajstrował przy dwójce robi większe wrażenie, niż pojedynek na polanie w MGS3, czy sikający w gacie Hal.

1zmc6y9.jpg

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Szkopuł w tym że ja i ludzie którzy widzą poważne wady dwójki ukończyła najpierwjedynkę. I to 14 lat temu, kiedy to był autentyczny przełom i rewolucja w narracji (i dubbingu) w grach video. A ty nie. Skala jest tu nie do porównania. No ale zapytam wprost 4U 2>1? Tylko zastanów się śmiertelnie poważnie!!!111 

E: A ty nie rozumiesz że ów za ów wyglądem nie stały żadne śmieszne ideologie, a zwyczajnie błędne decyzje developerów, co sami zresztą przyznali wraz z samym Kojimą?  :teehee:

 

Jestem dokładnie tego samego zdania...

 

Jako "zwykła gra" z uniwersum MGS'a oczywiście nie jest. 100 razy lepiej bawiłem się przy trójce, która przelazłem z 5 razy. Jednak to co Hideo zmajstrował przy dwójce robi większe wrażenie, niż pojedynek na polanie w MGS3, czy sikający w gacie Hal.

 

1zmc6y9.jpg

 

... a to tylko potwierdza to co ja i nobodylikeyou napisaliśmy wcześniej.

Edytowane przez Dark_Pharmacist

Opublikowano

Tytułem końca n.t. MGS2

Fabuła: 10/10

Scenariusz: 9/10

Realizacja: 5/10

 

Bycie umiarkowanym januszem zgrywającym intelektualistę > Bycie zaślepionym, alternatywnym snobem 24/7

 

E:

 

To tak samo jak Microsoft "przyznał", że Kinect i always-online nie było dobrym pomysłem. Było dobrym kiedy to wymyślali, ale pod presją reszty trzeba było "przyznać", że jednak nie miało się racji i Raiden gej. Przyznał i w ogóle, a ten sam Raiden kilka lat później dostaje swoją grę. I znowu tam jego postać pełni pewną rolę, ale nie przeszedłem jeszcze całości, więc nie wypowiem się.

Powodem dla którego na Raidena idą takie a nie inne dissy z mojej strony to nie jego obecność zamiast Solida, a najwyczajniejsze w świecie spjerdolenie przez Kojimy immersji z jego postacią;

 

"Raiden in Metal Gear Solid 2 is considered to be a representation of the player through the experiences between the player and the character during the game.", James Howell & Ryan Payton (March 20, 2008). "The Kojima Productions Report Session 084". Kojima Productions. Retrieved November 24, 2009.

Trudno osiągnąć chyba coś takiego dając nam równocześnie image... zrobiony pod japońskie kobiety gustujące w biszonenach co niespodziewanie potwierdził sam fan MGS2, który wcześniej zamieścił powyższy filmik.

 

I watched Metal Gear Saga Vol. 1 last night. This is the bonus DVD you receive if you pre-ordered Metal Gear Solid 3: Subsistence in North America. The DVD contains a short documentary about the two Metal Gear games and the three Metal Gear Solid games, including an interview with game designer, Hideo Kojima. (...) I have to “forget” what Kojima said about MGS2: Sons of Liberty, as I haven’t played the game properly. (...) Raiden is exactly what I would expect if a bunch of Japanese women got together to design a videogame leading man. I know a lot of gamers hated Raiden. They were disappointed because they were not able able to play as Solid Snake, and Raiden’s appearance was “too effeminate” and delicate-looking. Whatever. I think Raiden looks cool. Bishounen FTW.

Ot cała tajemnica do której t. j. setki innych e-filozofów podczepiłeś ideologie jakoby każdy jeden najmniejszy szczegół był częścią jakiegoś wielkiego, ambitnego planu (ślizganie na gołębich kupach pewno tez c'nie?).

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

Hehe trochę zakuło.

Opublikowano

No tak na 6/10. 

Opublikowano

Bardzo dobrze czytało mi się dzisiejszy odcinek CW. Było ciekawie, mądrze i nie na temat :) Przemyślałem sprawę i jednak Raiden_Raiden dostanie ode mnie plusiki. Mnie też naszło by kolejny raz przejść MGS2 i zanurzyć się w filozoficznych rozkminach mistrza Hideo. Trzeba przyznać że koleś przewidział cały ten internetowy syf.
Mimo wszystko wybieram wariant Januszowy. Wolałbym by gry były grami, a MGS2 wyszedł jako anime. Tyle że wtedy cała koncepcja bierze w łeb bo nie da się kontrolować postaci :) Zapytałem dziś dwóch starych kumpli-graczy czy pamiętają MGS2, w obu przypadkach odpowiedź była podobna: "pierwsza część gry super, ale te platformy to była kupa" :)

Opublikowano

A ja dodam, że nie powinno się oddzielać mechaniki od reszty. Gra jest dziełem kompletnym i w ten sposób należy postrzegać MGS-y. I wtedy się wybraniają swoją niekonwencjonalnością. Przechodzę właśnie Peace Walkera, mechanika nie przeszkadza, a z gry płynie radość. Szczególnie niezwykłe są właśnie te pastisze powsadzane tu i ówdzie. Zabawa formą przy zachowaniu powagi? Na pewno MGS-y mają coś ze sztuki. I to bez względu na część. Nie ma to jak walczyć o pokój na świecie, a w międzyczasie czaić się w pudełku i z ukrycia strzelać strzałkami usypiającymi prosto w du*y strażników (co żeby było zabawniej, kończy się instant tranqiem) ;)

Opublikowano

*Information is from a half dozen independent sources, according to Yerli "dramatized rumors" from disgruntled ex-employers

*Salaries are paid late and leading employees are sending applications to other studios at home and abroad

*Warface doesn't work outside of Russia, other attempts at F2P were unsuccessful

*G-face was a flop

*The development of Ryse was catastrophic: mere months before release, the title was severely behind, only with additional manpower they were able to finish it

*Disagreements with MS over the ownership of Ryse's IP could be a red flag for other publishers

*Adoption of CryEngine not going as planned, word-of-mouth at GDC was negative

*Too many employees, burn-rate too high (3-5 M euro).

*"The vultures are already circling," says a leading representative for a major publisher.

*Big publishers are not interested in buying outright,would rather wait for bankruptcy, sign the talent and shop the IPs.

*Belarusian Free2Play giant Wargaming is listed as a possible buyer of Crytek

* Avni Yerli says a cash injection for the company is finally imminent. The contract has not been signed yet, but is as good as in the bag. "It's not all great. Our transition to Free2Play studio was not painless. But that is now behind us, "he concludes.

http://m.neogaf.com/showpost.php?p=117576617

 

To co moze jakies zaklady do kiedy Crytek przetrwa i kto jakie IP przejmie?

Edytowane przez Zaqair

Opublikowano

A oni w ogole maja jakies IP godne uwagi? Tak to jest jak sie nie potrafi zrobic dobrej gry, a CryEngine przegrywa walke z UE4. Plakac nie bede (chociaz pierwszy Far Cry byl fajny),

 

Wlasnie sobie przypomnialem, czy Free Radical to nie jest teraz Crytek UK? Niech ktos przejmie marke TimeSplitters please <3 <3 <3

 

 

  Crytek Black Sea
Crytek Budapest
Crytek Istanbul
Crytek Shanghai
Crytek South Korea
Crytek UK
Crytek USA
Crytek Ukraine

 

Ogolnie, nie ma co sie dziwic ze maja problemy...

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

 

 

Przechodzę właśnie Peace Walkera, mechanika nie przeszkadza,

 

tego właśnie szukam w grach wideo, żeby mechanika mi nie przeszkadzała

Opublikowano

urochomilem zrodla i dowiedzialem sie co nieco o sytuacji vity jak i samego sony:

 

plan co do playstation dla oddzialow jest jeden - maksymalizacja zyskow i minimalizacja ryzyka w uwagi na fatalna sytuacje finansowa firmy i ostre ciecia i decyzje restrukturyzacyjne 

 

co to oznacza w praktyce dla vity:

- nie bedzie planu ratowania konsoli, nawet podjecia jego proby - ewentualne wypuszczenie nowych duzych aaa na ten sprzet ktore moglby spowodowac ze na rynku eu i us sprzedal dostalaby kopa jest zbyt drogie, a jednoczesnie zbyt ryzykowne dla firmy bo marka "vita" jest zbyt slaba i nawet ich wypuszczenie raczej za duzo by nie poprawilo

- dalsze duze obnizki ceny konsoli i akcesoriow tez przez jakis czas jeszcze nie wchodza w gre - wielkiego popytu na vite nie ma, a firma jest zadowolona bo zarabia procentowo sporo na kazdym sprzedanym egzemplarzu vity i memorek do niej, ich zdaniem obnizenie cen i tak nie wplyneloby znaczaco na popyt

- gier na vite bedzie sporo....strategia sony co do niej to lokalizacje czego sie da z japonii gdzie sprzedaje sie ok, naklanianie tworcow niezaleznych do tworzenia na nia gier i firm zewnetrznych to trzepania portow i uwzgledniania vity w planach wydawniczych multiplatform, co wiecej najpopulaniejszy engine firm niezaleznych UNITY zostal wreszce w pelni skonfigurowany pod vite, bedzie dostepny dla kazdego za darmo, bedzie go mogl pobrac kazdy za darmo, nie trzeba bedzie rejestrowac sie w SCE i placic za devkity

 

co do ps4 to dowiedzialem sie tylko tego, ze zgodnie z nowa polityka, zeby minimalizowac ryzyko i straty i maksymalizowac zyski - exy od devow wewnetrzych to bedzie koniec eksperymentow i nie pewnych i ryzykownych gier - klepiemy to co sie sprzedaje, to co jest popularne w gatunkach i gameplayu i sposobie rozgrywki jaki jest sprzedaje i daje najwieksza szanse ze ludzie to kupia

Opublikowano
  • Autor

Sony takie dobre.

Opublikowano

Ficuś, a Ty jeszcze liczyłeś na jakikolwiek "program ratowania" Vity? Po tym wszystkim coś się do tej pory działo ze sprzętem? :)

 

PS. Nie trzeba było żadnych źródeł uruchamiać - ostatnio jeden z oficjeli Sony publicznie powiedział, że na Vitę będą wypuszczać praktycznie same indyki :P

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Ficuś, a Ty jeszcze liczyłeś na jakikolwiek "program ratowania" Vity? Po tym wszystkim coś się do tej pory działo ze sprzętem? :)

ja pisze co sie dowiedzialem osobiscie - sam jestem ciekaw czy to prawda czy po prostu logiczne wnioski na podstawie ruchow sony z ostatniego polrocza 

 

 

co do vity to wiedzialem ze nie bedzie pranu ratowania, boli jednak to co sony planuje wzgledem exow na ps4 - klepiemy glupia masowke dla januszy byle tylko sie sprzedalo i wiecej ludzi kupilo ps4  i gry na nia - tak to w sumie zabrzmialo :P

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

 

zeby minimalizowac ryzyko i straty i maksymalizowac zyski - exy od devow wewnetrzych to bedzie koniec eksperymentow i nie pewnych i ryzykownych gier - klepiemy to co sie sprzedaje, to co jest popularne w gatunkach i gameplayu i sposobie rozgrywki jaki jest sprzedaje i daje najwieksza szanse ze ludzie to kupia

OMG,szykuje się chyba najgorsza generacja z dotychczasowych. Jeszcze mnie sensownych gierek w zalewie trzepanych po najniżej linii oporu kolejnych kalek 2-3głośnych gierek dla januszy.

Opublikowano

Belarusy kupią niemiecki Crytek, nosz kur xD To jest zbyt śmieszne.

 

 

 

 

 

zeby minimalizowac ryzyko i straty i maksymalizowac zyski - exy od devow wewnetrzych to bedzie koniec eksperymentow i nie pewnych i ryzykownych gier - klepiemy to co sie sprzedaje, to co jest popularne w gatunkach i gameplayu i sposobie rozgrywki jaki jest sprzedaje i daje najwieksza szanse ze ludzie to kupia

OMG,szykuje się chyba najgorsza generacja z dotychczasowych. Jeszcze mnie sensownych gierek w zalewie trzepanych po najniżej linii oporu kolejnych kalek 2-3głośnych gierek dla januszy.

 

 

W czym tu jest tragedia, przecież gierki Sony na PS3 w większości nie nadawały się do niczego i się nie sprzedawały, MAG, Socomy, jakieś Twisted Metale, ta decyzja świadczy o zdrowym  rozsądku.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Dobrze że jest R* chociaż w pare dobrych gierek się pogra.

Opublikowano

Ktos z Sony mowil ze gry AAA na Vite tylko przez remote play XD

 

No to czekamy na Uncharted 4,5,6, Knack 2,3,4 I kolejne czesci Killzona + remastery XD A Kratos to chyba bedzie musial ganiac Allaha po pustyni.

 

Ogolnie #4theplayers

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Klapki taka elita, winko i kominek, a dwie ostatnie strony taka cebula ze od samego czytania łzawia oczy http://www.psxextreme.info/topic/104421-ps4-premiera-preordery-i-og%C3%B3lna-szajba/page-182

 

Nie dość że cebula to jeszcze januszostwo do potęgi, bo sprawa z kontami jest jasna od wielu lat a oni nadal pytają.

Opublikowano

Ktos z Sony mowil ze gry AAA na Vite tylko przez remote play XD

 

No to czekamy na Uncharted 4,5,6, Knack 2,3,4 I kolejne czesci Killzona + remastery XD A Kratos to chyba bedzie musial ganiac Allaha po pustyni.

 

Ogolnie #4theplayers

no niestety na to wskazuje - a nowe ip jak order1886 tez minimalizacja ryzyka czyli popularny korytarzykowy tps z mega grafa bo to teraz tez sprzedaje gierki

 

z drugiej strony mazzeo dobrze prawi - jakis przejaw zdrowego rozsadku w tej decycji jest patrzac wstecz na ps3 - te eksperymenty na niej i nieszablonowe pozycje to z reguly byly klapy - przytaczany MAG, Lair czy inne

 

mi najbardziej szkoda platformowek AAA - nie ukrywajmy sie jesli to co napisalem to prawda to za wyjatkiem jakiejs tam wersji R&C na nowe platformowki aaa od sony i ich glownych studiow nie ma co liczyc - bo one sie nie sprzedaja

 

poczekam jeszcze jakis czas i zobacze czy to co sie dowiedzialem to prawda po zapowiedziach nowych gier na gdc i tgs - jesli jednak to sie potwierdzi to kupuje wiiu

Opublikowano

Klapki taka elita, winko i kominek, a dwie ostatnie strony taka cebula ze od samego czytania łzawia oczy http://www.psxextreme.info/topic/104421-ps4-premiera-preordery-i-og%C3%B3lna-szajba/page-182

 

 

Całe 3 osoby są tym zainteresowane i klapeczki aferę kręcą.

 

 

Nie zapominajmy, że na Kości również występują "wersje cyfrowe" do kupienia.

 

http://allegro.pl/watch-dogs-pl-xbox-one-polska-wersja-cyfrowa-i4319330041.html

Edytowane przez Moldar

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.