Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Ogólnie Order obecnie jest na drugim miejscu w preorderach u amerykańców, a na pierwszym CoD na xbona.

 

Patcher mówi, że jeśli doliczyć do tego cyfrowe pre-ordery Ordera to COD na Xbona zostaje daleko w tyle

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

czasu gry nie podali ale nawet pismaki co grali w preview pisali, ze qte lub filmik sa praktycznie co krok

Opublikowano

 

@Yeti, dane z VGC?

Tak, bo chyba tylko vgc podaje jakieś tam dane dotyczące preorderów.

Opublikowano

@Humulin

 

Bloodborne Station kolego.

 

Ogólnie Order obecnie jest na drugim miejscu w preorderach u amerykańców, a na pierwszym CoD na xbona.

 

:/ ...

 

Tak naprawde nie mam nic do pif pafow, kazdy czasem lubi sobie postrzelac (i prosze nie zaprzeczac) ale w tym samym miesiacu wychodzi przeciez taki ex ze chapeau bas i czytam cos takiego...

 

Shootery i gracze w US rakiem branzy.

Opublikowano

Dobrze że już wszyscy grali i wiedza ile bedzie trwała kampania i ile bedzie qte. Gram teraz w Evil Witchin i tam tez nie ma zadnego multi, pasy tez obecne a gra jest kapitalna. Mam nadzieje ze ten Order nie bedzie gra na 6 godzin tylko dłuzsza jak juz ma byc tylko Single.

 

Może i dobra gra, ale za te pasy to wszyscy powinni się na nią wypiąć. 

 

A za 5 lat będziecie płakać że co czwarta gra wychodzi z pasami na 1/3 ekranu. No jak lemingi będą brać takie gry na premierę, to z czasem devi zrobią sobie z tego obejście swojego lenistwa w zakresie optymalizacji.

Opublikowano

 

Ogólnie Order obecnie jest na drugim miejscu w preorderach u amerykańców, a na pierwszym CoD na xbona.

Patcher mówi, że jeśli doliczyć do tego cyfrowe pre-ordery Ordera to COD na Xbona zostaje daleko w tyle

Patcher nikogo.
Opublikowano

 

 

tytul w swojej klasie czy nawet tutaj bedzie odstawal? bo design jest swietny, ale dotychczas ten tytul tak promuja i pokazuja takie momenty, ze boje sie ze nawet jako coridor shooter to sie nie bedzie sprawdzac :confused:

Nie ma multi, nie ma żadnej kooperacji, żadnych innych dodatków, które mogłyby postawić grę w lepszym świetle. Jest za to sporo przerywników/QTE, pasy, klaustrofobiczne korytarze i betonowe otoczenie (a miała być uber fizyka).

 

Jak nie będzie zabijać fabułą i mechaniką, to...

 

wlasnie tego tez sie boje Don....

 

Mnie tam multi nie interesuje, wciskanie go wszędzie na siłe jest bez sensu. Natomiast brak co-opa w takie grze, która się aż o niego prosi przeboleć już nie mogę.

 

Opublikowano

czasu gry nie podali ale nawet pismaki co grali w preview pisali, ze qte lub filmik sa praktycznie co krok

 

Własnie ta gra jest chyba najgorzej promowana gra jaką ma Sony. Ciagle pokazuja te samo miejscówki korytarze choc gadaja ze maja byc otwarte tereny i momenty samej eksploracji. Ale ostatni trailer mocno robi. I zreszta sami mowia ze to ma byc poczatek nowej serii. Choc wolał bym zeby przełozyli gre i dodali do niej jakiego coopa i multi. Poczatek roku i tak jest mocny.

Opublikowano

Dobrze że już wszyscy grali i wiedza ile bedzie trwała kampania i ile bedzie qte. Gram teraz w Evil Witchin i tam tez nie ma zadnego multi, pasy tez obecne a gra jest kapitalna. Mam nadzieje ze ten Order nie bedzie gra na 6 godzin tylko dłuzsza jak juz ma byc tylko Single.

Jedyny rozsądnie myślący w tym całym towarzystwie, plusik. Sam gry nie skreślam, bo po pierwsze pokazali niewiele, a po drugie jest to gra Ready at Dawn, przy której pomaga SSM. Zapewne 5-6 grudnia na playstation eksperiens zarzucą sporą ilością nowego materiału. To może być bardzo dobry single, ale tylko singel, bo brak multi czy co-op w takiej grze boli (pewnie w dwójce już będzie). Z drugiej strony, Evil, Alien czy Mordor to też tylko single, a są grami bardzo dobrymi (czyli takimi na 8).

Opublikowano
Mnie tam multi nie interesuje, wciskanie go wszędzie na siłe jest bez sensu. Natomiast brak co-opa w takie grze, która się aż o niego prosi przeboleć już nie mogę.

 

I tu sie zgadzamy.

 

Jesli multi mialoby byc takim majstersztykiem jak w Tomb Raiderze czy FC3 to serio szkoda zachodu, ale na co-opa mogliby sie pokusic, Gearsy w co-opie to czysty miod, w Uncharted 2 byly tez pojedyncze etapy w ktorych milo czas spedzilem z kumplem.

Opublikowano

 

 

 

obadamy, wiadomo, ze xboty beda go szykanowac za sam gatunek bo kapiszony, bo korytarzyk, bo to nie gyrosy, ale sam jestem ciekaw czy obiektywnie sie obroni jako korytarzyk - dobre korytarzykowe strzelaninki raz na jakis czas zle nie sa, choc po tym co dotychczas pokazali nawet tego sie boje, nie liczac oczywiscie grafy i designu, z drugiej strony studio zlych gier na vite nie robilo - gowy i dexter byly swietne

To samo czytalem o Evolution Studios przed premiera #DC.

fail bo Driveclub jest dobry, fizyka jazdy i model sa cudowne jak na arcade racer - zenada sa serwery i zawartosc, ktora powinna byc na plycie w dniu premiery, a nie w patchach w nieokreslonej przeszlosci ale tak jak evo dotyczczas robilo miodne racery, tak driveclub tez taki jest

Ale recenzenci oceniali wlasnie singla, fizyke i model jazdy i napisali, ze wlasnie te elementy totalnie ZAWODZA.

Podjerzewam, ze gdyby wiedzieli jak gra online bedzie wygladac, to driveclub bilby sie z knackiem, ktorego tez wielu z was wychwala.

Skoncz...

Lol zawodzą? Bo pewnie za trudno było, co za czasy...

 

 

Co do The Order, to nie nastawiał bym się za bardzo. Mechanika z gearsów już się powoli nudzi, do tego gra na jeden raz, mogli się chociaż pokusić o coopa.

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

 

 

Ogólnie Order obecnie jest na drugim miejscu w preorderach u amerykańców, a na pierwszym CoD na xbona.

Patcher mówi, że jeśli doliczyć do tego cyfrowe pre-ordery Ordera to COD na Xbona zostaje daleko w tyle

Patcher nikogo.

 

 

Nie wiem o co ci chodzi, przeciez koles ma prawie zawsze sprawdzone info?

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

 

 

Ogólnie Order obecnie jest na drugim miejscu w preorderach u amerykańców, a na pierwszym CoD na xbona.

Patcher mówi, że jeśli doliczyć do tego cyfrowe pre-ordery Ordera to COD na Xbona zostaje daleko w tyle

Patcher nikogo.

 

lol

 

Tak w ogóle co robisz w tym temacie mając taką sygnature? Niby pacyfista, a wojuje. Lepiej zmień sobie na taką.

52c4af5757c2c.jpg

Opublikowano

Tak ogólnie to w tym Sony Santa Monica sporo roboty mają. Pomagają przy tym Rapture i Order i podobno klepią dwa swoje projekty. A tyle zwolnień niby było.

Edytowane przez Ma_niek

Opublikowano

Sony Santa Monica Hires Former Ubisoft Montréal and CD Projekt Graphics Wizard Bartłomiej Wroński

 

Sony Santa Monica has been on the prowl for new talent lately, and recently managed to nab the definitely talented Graphics and Engine Programmer Bartłomiej Wroński.

Wroński is well known in the industry for his technical talks on next-gen graphics and volumetric fog effects at GDC and Siggraph, and has previously been working at Ubisoft Montréal and CD Projekt RED.

His Linkedin Profile (which still doesn’t indicate his new role) is quite enlightening on his many proficiencies:

  • Lighting techniques – indirect and global illumination, physically based shading and pipelines.
  • Physically based atmospheric effects – sky, fog and scattering-related phenomena.
  • Post-processing and screen space effects.
  • Complete rendering framework design and maintenance.
  • CPU, memory and GPU platform-specific optimizations and bugfixing.
  • Tools design aiming to help ensure technical quality of assets.
  • Direct work with artists and designers and coordinating optimization process.

The profile also lists his specific role in every game he worked on, and there’s quite a lot to take in:

Far Cry 4

  • Redesigning whole HDR post-effects pipeline to fully utilize the power of next-get consoles: motion blur, depth of field, tonemapping and bloom, various image based effects and techniques.
  • Major work on GPU optimizations on Microsoft Xbox One and Sony PlayStation 4.
  • Low level optimizations of all parts of graphics pipeline targeting the GCN next-gen console architecture.
  • Various work on lighting and materials – improving quality and performance.

Assassin’s Creed: Unity

  • Physically based rain drops and compute shader simulated rain ripples.
  • Wet materials, wetness world progression and wet surfaces.

Assassin’s Creed 4: Black Flag

  •  R&D activities – lighting, post effects and atmospheric effects.
  • Seveloping and shipping novel next-gen volumetric fog algorithm and screen-space raymarched reflections technique.
  • Taking part in designing and developing cross-generation Global Illumination technique – Deferred Normalized Irradiance Probes; optimizing next-gen compute and geometry shader based rain and atmospheric effects
  • Analysing next-gen console GPU architecture and creating guidelines for algorithm and technique development and optimizations.
  • Helping porting and optimizing renderer for new next gen platforms – Microsoft Xbox One and Sony PlayStation 4.
  • Optimizations and bugfixing on all game platforms – X360, PC, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3.

Cyberpunk 2077/The Witcher 3

  • Graphics and gameplay prototypes.
  • Direct X 11 programming – written whole hybrid tiled deferred/forward renderer.
  • Physically based shaders and lighting.

The Witcher 2 Enhanced Edition

  • Managing whole rendering pipeline.
  • Refactor of most of core and engine systems (streaming system, save system, etc.).
  • Refactor and redesign of whole post-process pipeline for Xbox 360.
  • Performance and memory optimizations.

The Witcher 2

  • Memory management
  • Resource management
  • Creating tools for profiling and optimization
  • Post-processing programming
  • Lighting programming
  • General rendering programming
  • Direct work with artists

Given the nature of his contribution and the fact that basically every game he worked on looked (or looks) absolutely awesome, there are few doubts on the reasons why the house of God of War wanted Wroński to be part of the team.

Hopefully we’ll hear more details on the PS4 game (or games) the studio has been secretly working on after God of War: Ascension, but considering Wroński’s expertise and the well known talent of the whole studio, I’m quite excited to see how it’ll look too.

http://www.dualshockers.com/2014/10/19/sony-santa-monica-hires-former-ubisoft-montreal-and-cd-projekt-graphics-wizard-bartlomiej-wronski/

Edytowane przez YETI

Opublikowano

Playstation 4

 

#4ThePodobnoKiedyśCoś

Opublikowano

 

 

 

obadamy, wiadomo, ze xboty beda go szykanowac za sam gatunek bo kapiszony, bo korytarzyk, bo to nie gyrosy, ale sam jestem ciekaw czy obiektywnie sie obroni jako korytarzyk - dobre korytarzykowe strzelaninki raz na jakis czas zle nie sa, choc po tym co dotychczas pokazali nawet tego sie boje, nie liczac oczywiscie grafy i designu, z drugiej strony studio zlych gier na vite nie robilo - gowy i dexter byly swietne

 

To samo czytalem o Evolution Studios przed premiera #DC. 

 

fail bo Driveclub jest dobry, fizyka jazdy i model sa cudowne jak na arcade racer - zenada sa serwery i zawartosc, ktora powinna byc na plycie w dniu premiery, a nie w patchach w nieokreslonej przeszlosci ale tak jak evo dotyczczas robilo miodne racery, tak driveclub tez taki jest

 

 

Ale recenzenci oceniali wlasnie singla, fizyke i model jazdy i napisali, ze wlasnie te elementy totalnie ZAWODZA.

Podjerzewam, ze gdyby wiedzieli jak gra online bedzie wygladac, to driveclub bilby sie z knackiem, ktorego tez wielu z was wychwala.

Skoncz...

 

Widzisz co chcesz widzieć, recenzenci głównie zachwycali się nad modelem jazdy a gre minusowali za roczne opóźnienie a i tak nie ukończony produkt i tu się zgodzę, ale gra sama w sobie jest genialna i zdecydowanie najlepsza arcadówka w jaką grałem od czasów PGR-a 3 i 4.

Nie musi się każdemu podobać, to kwestia gustu,smaku a ten każdy ma inny ale FH2 jest mdłe a DC nie, i owszem FH2 będzie bardziej podobało się botkom bo oni lubią gry w których zbytnio nie trzeba myśleć a rozgrywka bardziej polega na słuchaniu soundtracku który zresztą i tak jest gorszy od części pierwszej i podziwianiu grafiki z ktorej tak beczą gdy klapki wklejają gify.

Opublikowano

Ja wierzę w The Order. Na razie widzieliśmy malusi kawałek gry. No i ta gra to być albo nie być dla Ready At Dawn. Albo pierwsza liga i gra z największymi, albo odmęty niebytu i zamknięcie studia. Pewnie chrunch ostry leci. Nie mają czasu na porządne demo, może coś przed premierą (np. na evencie grudniowym) zobaczymy. Z drugiej strony ten typ gier powinien być jak najmniej spoilerowany.

Edit:
Znowu o DC...
Boże gra jest dobra, ba w simcade nie jeździło mi się tak od czasów ukochanego PGR (dla niego i Halo posiadałem xboxa i x360).
Horizon nie cierpię, ale nie łażę po internetach i mówię jakie to pipi jest. Na oceny zasługuje dobre, bo to dopracowany produkt i dobra gra.
Mówię o jedynce, dwójki nie ograłem, ale pewnie jest tak samo.

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

Nie przegrzejcie się od tego myślenia w wyścigach arcade.

Opublikowano

@exact

 

Jesli w FH2 nie trzeba myslec (kur.wa gra logiczna przeciez to jest) to w DC nie trzeba nawet analoga uzywac zeby wyscig przejechac (3...2...1... back on track). I CO TERASS ?

 

W sumie nie czytalo sie to najgorzej dopoki nie wyjechales z gustem i odgornie narzuciles ze to boty go nie maja i sa bezmozgami, musze sie jednak nie zgodzic z toba. Rozumiem ze moze ci sie bardziej podobac dc od strony gameplayu, jednak pisanie "kazdy ma swoj gust ale FH2 jest mdle a DC nie" to jest jak pisanie "kazdy ma swoj gust ale ten pomnik jest do dupy, nie moze ci sie bardziej podobac od tego" - 0 w tym sensu.

 

PS. Mowilem ze mu przejdzie i szybko wroci do "normy" :teehee:

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Nie przegrzejcie się od tego myślenia w wyścigach arcade.

DC to gra w której trzeba mieć skilla i trzeba znać trasy, w FH2 nie trzeba mieć skilla, wystarczy ztuningować samochód do klasy X XD a później wciskać RT to wszystko, nawet jaks ścinasz zakręty to nie ma to znaczenia bo gra sama do tego nakłania.

Nie mówię że to zła gra, to bardzo fajna gra, fajna do chilloutu, ale zabawy przez rywalizację to tam nikt nie znajdzie, chyba że rozpędzanie się przez pola by wskoczyć na fotoradar z możliwie największą prędkością sprawia komuś frajde. 

Opublikowano

W GT5 też wystarczy ztuningować auto do klasy XD i już można ru,chać cpu na 30 sekund. GT5 też nie wymaga myślenia? Ja aut nie ulepszam i jakoś nie czuję, żeby gra przechodziła się sama, bo auta przeciwników są +/- podobne.

Edytowane przez ragus

Opublikowano

"ale zabawy przez rywalizację to tam nikt nie znajdzie...", lol hard. polecam chociażby tryb rywali.

jak podrasujesz auto to drivatary zrobią to samo. co ma dać zrobienie klasy X skoro tylko z innymi X'ami będziesz się ścigał?

Opublikowano

W GT5 też wystarczy ztuningować auto do klasy XD i już można ru,chać cpu na 30 sekund. GT5 też nie wymaga myślenia? Ja aut nie ulepszam i jakoś nie czuję, żeby gra przechodziła się sama, bo auta przeciwników są +/- podobne.

ale przeciez od dawna to wlasnie podaja jako najwieksza wade "nudnego" singla GT gdzie wystarczy stuningowac do maxa autko i kazdy wyscgig wygrywa nawet niepelnosprawny

Opublikowano

Jak zetniesz zakret na trasie miejskiej? Bedziesz jezdzil komus po chacie?

Edytowane przez hav3n

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.