Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Teraz konsole mają pecetową architekturę, więc niech (pipi)ną kolekcję Tomb Raider od jedynki do piątki + pecetowe dodatki, podbita tylko rozdziałka, tekstury i wszystko niech zostawią takie same. Skoro na STEMA wyszło, to biorąc pod uwagę pecetowość obecnych konsol, przeportowanie tego nie byłoby dużym problemem. Strasznie bym się przykleił do klasycznej Lary.

 

ss_0ef43def4b26b4a22bb92a5a82bd7b84b1fd9

 

Ta tajemnicza atmosfera... <3 Te dźwięki przy zbieraniu secretów...

To koszmarne sterowanie.Brrr

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

No własnie w czwórce maja byc spore zmiany wiec zobaczymy jak to bedzie. Ja serie uwielbiam i tak ;).

Głównie, ma to dotyczyć atmosfery i miejscówek. Po prostu bardziej mrocznie ma być. Zmian w mechanice nie będzie.

Opublikowano

Heh, cod faktycznie nie trzyma stalych klatek podczas grania w singla i w multi na PS4 (XO podobnie, ale radzi sobie znacznie lepiej), no ale musi byc 1080p zeby bylo w naglowku, chuy z cala reszta.

 

No pieknie... nawet ps4 sobie z 1080p nie radzi

 

:sexkonik: playstation-logo.jpg :siki:

 

Czo te "next-geny" to ja nawet taknie...

 

Z dwoja zlego wole lekko mniejsza rozdzialke ale betonowe klatki a nie na odwrot, co za guwniana logika.

 

Moim zdaniem Acti rozegralo to po mistrzowsku.

 

Call of Duty to swietna pozycja dla posiadaczy PS4. Gre mozna kupic, przejsc i sprzedac w ten sam dzien oczywiscie tylko w jednej slusznej rozdzielczosci 1080p.

 

 

Na Xboxie gracze patrza na CoDa przez pryzmat multiplayera, a tutaj liczy sie 60fps. Community Live, lepsze usluga sieciowa, lepszy pad oraz jakos chatu zrobila swoje. Po co pozbywac sie gry jak tylu randomow do zabicia. 

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

@Karas

Trudno, żeby włożył nową kartę graficzną do xone. To co mógł zrobić to zrobił i nadal robi, zwolnienie mocy zajmowanej przez kinecta, nowe sdk itd. Ciekawe, jak to się rozwinie czy MS pogodzi się z tym, że xbox niedomaga pod względem mocy (a pogodzi się, jak sprzedaż będzie dobra) czy może kolejny xbox wyjdzie prędzej niż myślimy.

Ehh strasznie mnie to wkurza, że troszkę, jednak ps4 jest mocniejsze, bo cała reszta jest lepsza na jedynym.

Chodziło mi o ogarnięcie tematu rozdzielczości i ograniczenie ich do dwóch wartości 1080p i 900p a nie wypuszczanie gierek w jakichś "dziwnych " 912p itp. gdzie moc poświęcona na te "śmieszne" 12p mogła by pójść chociażby na zapewnienie betonowej ilości klatek. Jestem świadomy ograniczeń XO :)

Opublikowano

Karas podobno scaler dziala lepiej w dziwacznym 1360x1080 niz 1600x900p wiec jak nie patrzac postep jest xDD.

 

Oczywiscie multiplatformy beda takie same ale jeszcze nie wiem kiedy,

Opublikowano

A co jest dziwnego w rozdzielczości 912p skoro aspect ratio 16:9 jest zachowane?

 

Jak nieraz czytam takie teksty to mam wrażenie, że osoba je pisząca myśli, że rozdzielczość może być tylko 720p, 900p albo 1080p, a pomiędzy nimi jest próżnia.

Opublikowano

Teraz konsole mają pecetową architekturę, więc niech (pipi)ną kolekcję Tomb Raider od jedynki do piątki + pecetowe dodatki, podbita tylko rozdziałka, tekstury i wszystko niech zostawią takie same. Skoro na STEMA wyszło, to biorąc pod uwagę pecetowość obecnych konsol, przeportowanie tego nie byłoby dużym problemem. Strasznie bym się przykleił do klasycznej Lary.

 

ss_0ef43def4b26b4a22bb92a5a82bd7b84b1fd9

 

Ta tajemnicza atmosfera... <3 Te dźwięki przy zbieraniu secretów...

Stare Tomb Raidery to było coś. Dostanie sie na jakąś półkę znajdującą się 20 metrów ponad nami wymagało ostrej gimnastyki, precyzji i użycia mózgu, aby znaleźć do niej drogę. A upadek podczas takiej wspinaczki kończył się zgonem.

Teraz gałka do przodu, trzymaj X i postac wpierdala sie jak malpa po drzewie przy zerowej grawitacji

Opublikowano

No właśnie to toporne sterowanie IMO dodawało grze hardkorowego sznytu, bardzo miło to wspominam.

Opublikowano

A co jest dziwnego w rozdzielczości 912p skoro aspect ratio 16:9 jest zachowane?

Tylko na (pipi) pchać nawet te niewielkie dodatkowe zasoby mocy na te12p jak można je inaczej spożytkować pozostając przy 900p gdzie i tak różnicy nie widać?

Opublikowano

Nie wiem w ogole o co chodzi Notty Dogsom. W TLoU, ktory jest skradanka strzela sie lepiej niz w strzelance Uncharted :/

- skradanka

- shooter

- przygodówka (UWAGA MEGA SPOILERY)

29871601.jpg

monkeys_at_unit_77607.jpg

5420281-The-Last-of-Us-Left-Behind-Walkt

 

 

- survival horror

 

 

maxresdefault.jpg

18qtpsgkyc8dejpg.jpg

W marcu b.r. do puli ponad 200 trofeów za grę roku doszło kolejne 10, tym razem od D.I.C.E. Awards. Nagród o tyle istotnych bo przyznawają je wiodący branżowcy, developerzy oraz producenci. TLOU uzyskało nie tylko wg nich tytuł GOTY, ale także - co może być najbardziej kontrowersyjne; tytuł najbardziej innowacyjnej produkcji 2013. W sieci od razu podniosły się apele dlaczego gra która wcale nie jest najlepszym shooterem, skradanką, przygodówką, czy survival horrorem ma być w jakikolwiek sposób innowacyjna.

 

Od kiedy istnieją gry video za wszelką cenę staramy się wpasować je w jakieś ramy i zaszufladkować gatunkowo. Branżowcy którzy wystawili jej tytuł najbardziej innowacyjnej produkcji u.r. nie skupili się na tych bzdurach, a tytuł ten nadali za Całość; jako kompletne doświadczenie narracyjne wsparte odpowiednio dopasowanym gameplayem i interakcją. W tej gierce nawet momenty przestoju akcji mają konkretny cel i znalazły się nieprzypadkowo. Dlatego ocenianie jej w kategorii słabe strzelanki, survival horroru, skradanki, lub gry akcji po prostu mija się z celem.  

http://www.interactive.org/news/17th_annual_dice_awards_winners.asp

Czemu o tym piszę? Bo jakoś śmiesznie mi czytać te wasze szufladkowanie jej do jednego max dwóch gatunków.  :reggie:

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

No właśnie to toporne sterowanie IMO dodawało grze hardkorowego sznytu, bardzo miło to wspominam.

Dodam, że nie było wtedy magicznego przycisku, podświetlającego całą ścieżkę, którą należało się wspinać... niekiedy szukanie odpowiedniego gzymsu na który można było się zaczepić by przejść dalej było jednoznaczne z pytaniem kumpli na podwórku "Przeszedłeś ten moment?" "Tak, ale też się zaciąłem na kilka godzin".

Obecnie w grach można się zaciąć, ale najwyżej wtedy, gdy prądu zabraknie... :diablo:

Opublikowano

<xbot> za długie nie czytałem, pif paf z noszeniem drabiny </xbot>

Opublikowano

I tak to co chciałem przekazać powstało dopiero po V edycji, to może to i lepiej. :obama: <ogqozo>

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

nobody, nie chodzilo mi o szufladkowanie tlou, a uncharted. Uncharted to strzelanka, bo strzela sie prawie caly czas i ma gorsze strzelanie od mixu gatunkowego jakim jest TLoU. Gry od tego samego deva. Dlatego nie jestem w stanie pojac kapiszonow w uncharted.

Opublikowano

Ty, ale zdajesz sobie sprawę, że TLoU wyszło po dotychczasowej ostatniej odsłonie Uncharted, prawda?

Opublikowano

Czuje sie podniecony, nie moge sie doczekac az ogram ponownie najlepsza gre poprzedniej generacji na moim Xboxie w 1360x1080p@smooth 15-30fps.

Opublikowano

Myślicie że ta gra przekona Mazzeo do kupna Wii U? Kto się może oprzeć Goombasom pływającym radośnie w wodzie?

 

FRS-1353.jpg

 

 

Oceny nowego Famitsu:

 

This week’s Famitsu review scores are in.

  • Call of Duty: Advanced Warfare (PS4) – 10/9/9/10 [38/40]
  • Call of Duty: Advanced Warfare (XBO) – 10/9/9/10 [38/40]
  • Call of Duty: Advanced Warfare (360) – 10/9/9/10 [38/40]
  • Call of Duty: Advanced Warfare (PS3) – 10/9/9/10 [38/40]
  • Captain Toad: Treasure Tracker (Wii U) – 8/9/9/8 [34/40]
  • Cocoto: Alien Brick Breaker (3DS) – 6/7/6/6 [25/40]
  • Dengeki Bunko: Fighting Climax (PS3) – 8/8/9/8 [33/40]
  • Dengeki Bunko: Fighting Climax (PSV) – 8/8/9/8 [33/40]
  • Marginal #4: Idol of Supernova (PSV) – 8/7/7/7 [29/40]
  • Marvel Disk Wars: Avengers – Ultimate Heroes (3DS) – 6/7/8/7 [28/40]
  • One Piece: Super Grand Battle! X (3DS) – 7/8/8/7 [30/40]
  • Oukoku no Douguya-San (3DS) – 8/8/8/7 [31/40]
  • Pinch 50 Renpatsu!! (3DS) – 6/7/7/7 [27/40]
  • Pro Evolution Soccer 2015 (PS4) – 9/9/9/10 [37/40]
  • Pro Evolution Soccer 2015 (XBO) – 9/9/9/10 [37/40]
  • Pro Evolution Soccer 2015 (PS3) – 9/9/9/10 [37/40]
  • @Simple DL Series Vol. 33: The Nekketsu! Honoo no Ramen Shop (3DS) – 7/6/7/7 [27/40]
  • Sunset Overdrive (XBO) – 9/9/9/9 [36/40]
  • Touch Detective: Funghi Rhythm (3DS) – 8/7/6/6 [27/40]
Opublikowano

Już zaraz, już za chwilę Rockstar zmiażdży partaczy z ND pokazując jak się robi remastery.

:fsg:

Edytowane przez suteq

Opublikowano

"partaczy", sutek pusty jak ta jego dynia z emotikony :yao:

Opublikowano

WiiU juz nic nie uratuje, czas zeby Nintendo sie pogodzilo z 3rd part devami i zrobilo konsole ktora dorowna konkurencji. Multiplatformy, plus ich exy = miliardy zielonyych.

Edytowane przez Guernica

Opublikowano

 

Myślicie że ta gra przekona Mazzeo do kupna Wii U? Kto się może oprzeć Goombasom pływającym radośnie w wodzie?

 

FRS-1353.jpg

 

 

 

Day Zero

Opublikowano

Gta król zstąpi ponownie.  :fsg:

Opublikowano

 

Before you ask, it looks amazing. Magical, even. At times, with neon blazing over the storm-sodden Vinewood streets, puddles dancing with rain splats - as the full spectrum of PS4 particle effects and lighting coalesce - it looks like a tiny miracle: easily the best-looking new-gen game yet.

:fsg:

:banderas:

:obama:

:daddy:  Sonoklapy

Opublikowano

Jaranko TLoU Remastered, teraz GTA V, kur.wa pokupowali nowe konsole żeby grać w starocie z zeszłego roku xD. Pękam!

 

A ponoć to na PC trzeba zmieniać co chwilę sprzęt, żeby grać na max detalach :taknieco:

Edytowane przez ping

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.