Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Mejm, grafika w shadow fall jak medium w skyrim? chyba czas odwiedzic okuliste. gralem w skyrim na medium/high w 1080p na pc i grafika mi robila, ale to nie jest poziom tej z shadow fall.

 

wiekszosc gry to graficzny orgazm i nie raz zatrzymywalem sie, zeby podziwiac widoki. na ps4 mam chyba kilka screenow to je pozniej zuploaduje, zeby nie byc goloslownym

Opublikowano

Że Ubi nie ma wstydu, jakoś R* potrafi.

Jaki wstyd u Ubi? Przecież oni od kilku lat robią tą samą grę, tylko ubraną nieco inaczej. Far Assasin Dogs.
Opublikowano

 

Że Ubi nie ma wstydu, jakoś R* potrafi.

Jaki wstyd u Ubi? Przecież oni od kilku lat robią tą samą grę, tylko ubraną nieco inaczej. Far Assasin Dogs.

 

 

Chodzi o to, że R*, to firma, która naprawdę umie robić gry. A to francuskie frajerstwo jest takie, że urka burka, nagrody, grafika itp itd.  a potem biała flaga, downgrade i do zobaczenia za rok :)

Opublikowano

Ale to tak jak napisał Mejm. To przez nas. Kupujemy te ich kotlety, to gotują ich coraz więcej.

Opublikowano

Poza tym graficznie to taki Skyrim 2011 na medium. Jest mi niezmiernie szkoda graczy, w kolejnej generacji znow dali sie wyruchac. Przeciez te konsole sa opoznione o 5 lat.

 

Skyrim 2011 na medium? W żadnym wypadku. Może pierwszy lvl tak, ale gra ma z każdym kolejnym poziomem co raz więcej do zaoferowania graficznie i potrafi zachwycić. Niektóre lokacje wspominam pod tym względem bardzo ciepło, ale były też miejscówki, które kompletnie "nie robiły".

Opublikowano

Nie istnieje chyba większy mit niż ten, że Vita się nie sprzedała (można już pisać w czasie przeszłym), bo Sony nie chciało się wypuszczać dobrych gier, głównie exów. Te gry od lutego 2012 wpadały i były bardzo dobre lub dobre, niech wymienię tylko Uncharted, WipEout 2048, Gravity Rush, LittleBigPlanet Vita, AC: Liberation, Soul Sacrifice, Killzone: Mercenary, Tearaway. Do tego Cross-Buy z PS3 (Sly Cooper: Thieves in Time), paczki z kolekcjami HD, mnóstwo mniejszych fajnych produkcji (i nie chodzi o indyki, bo mowa m.in. o Super Stardust Delta czy Escape Plan), japońszczyzna, której zwykle nawet na handheldach Nintendo nie było po angielsku (seria Danganronpa, niszowe j-RPGi) czy - ostatecznie - mnóstwo gier niezależnych.

 

Biblioteka gier na Vitę jest spora i bardzo zróżnicowana - ta konsola padła przez zmiany na rynku gier mobilnych i podejście konsumentów do tego zagadnienia. Vita to drugi (po PSP) i ostatni handheld w dziejach, który oferował doświadczenia rodem z konsol stacjonarnych. PSP zeszło ponad 80 baniek, bo rynek gier przenośnych był wtedy zdrowy, Vita niestety nie miała już tego szczęścia. W efekcie Sony nie widzi sensu dalej pakować kasy w wysokobudżetowe exy, bo lepiej przeznaczyć środki i ludzi w produkcję gier na PS4. Koło się zamyka.

Edytowane przez Kasias

Opublikowano

Mejm, grafika w shadow fall jak medium w skyrim? chyba czas odwiedzic okuliste. gralem w skyrim na medium/high w 1080p na pc i grafika mi robila, ale to nie jest poziom tej z shadow fall.

 

wiekszosc gry to graficzny orgazm i nie raz zatrzymywalem sie, zeby podziwiac widoki. na ps4 mam chyba kilka screenow to je pozniej zuploaduje, zeby nie byc goloslownym

 

Lol. Te przybite do podloza na sztywno sporadycznie rozsiane kwiatki to graficzny orgazm? Ojaje.bie, marketingowcy to bogowie.

 

Jak po prologu mamy objazd kamery wokol miasta to myslalem, ze to jakis mem jest, demo HL2 czy cos takiego. Oczywiscie wszystko sie swieci i blyska jak psu jajca bo wiadomo, ze cmy zawsze leca do swiatla.

Opublikowano

why?

 

btw danganrompa2 ograna? bo jest fajne promo na cyfrowke obecnie

Obydwie czekaja w foliach :f

Ficek, ty sledzisz te vite - kroi sie jakis dobry olschoolowy rpg z systemem jak ze starych finali/suikodenow/chrono trigger?

Opublikowano

 

 

Że Ubi nie ma wstydu, jakoś R* potrafi.

Jaki wstyd u Ubi? Przecież oni od kilku lat robią tą samą grę, tylko ubraną nieco inaczej. Far Assasin Dogs.

 

 

Chodzi o to, że R*, to firma, która naprawdę umie robić gry. A to francuskie frajerstwo jest takie, że urka burka, nagrody, grafika itp itd.  a potem biała flaga, downgrade i do zobaczenia za rok :)

 

No jasne, ale ten downgrade nie bierze się z tego, że Ubi zależy, żeby ich gry wyglądały słabo... Wiadomo, że pierwszym czynnikiem obniżającym jakość są konsole, bo to na nich opiera się sprzedaż gierek tego typu. Na PC mogą zrobić 4k, 120 k/s, 3000 nowych efektów, grafika wypali ludziom gałki oczne, ale kto z tego skorzysta? Garstka. Gracz konsolowy i tak PCta nie kupi, bo za trudne i jak to odpalić za pomocą pada. Teoretycznie nic nie szkodzi, żeby na PC i tak zostawić taką grafę z możliwością obniżenia jej jakości, no ale M$ i SONY zależy na sprzedaży swoich konsolek i utrzymywaniu pozorów potężnych maszyn do grania. W końcu miliony osób już łyknęły, że laptopowe podzespoły niszczą PCta za 6000zł. Od początku generacji widać, że jest to kłamstwo (chyba, że chodziło, o PC z 2011), no ale ok, brniemy dalej.

 

Różnica między obiema konsolami póki co udowadnia, że nadkonsola umie więcej od XO, ale to są detale -wyższa rozdziałka, lepsza płynność- to nie jest są różnice, które powodują, że uzasadnianie spadku jakości grafy w takim Watch Dogs, to wina XO,  a PS4 na lajcie by pociągneło WD z wiadomych trailerów w 1080p i 60 k/s. No nie, nie po tym co nam pokazali do tej pory.

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

znowu porównywanie grafy poprzez podzespoły konsol do podzespołów pc 1:1

 

przypominam, że doom 3 na pierwszym xboxie chodziło na 64mb ramu

gta 5 na ps3 na 256mb ramu 

...itp

 

optymalizacja pod zamkniętą architekturę robi cuda i żaden titan od nvidii tego nie zmieni  :reggie:

Opublikowano

Mejm, jeszcze zaprzecz, ze komp za 3kafle moze wyciagnac max grafike taka jak na konsolach.

Gry beda wygladaly coraz lepiej, a nie kazdy chce wydać 5k na kompa, ktory ma super grafike, a z exow tylko tabelki.

Przypominam, ze za 4k mozna miec wszystkie konsole i ogrywac wszystkie najlepsze gry przez najblizsze 5lat.

Komp za 4k za 5lat odpali wielkie guwno.

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

historia stara jak świat

 

jee w końcu złożyłem niszczycielski zderzacz hadronów!11

- nvidia titan sli x2 - check

- 3 monitory 16k - check

taboret_bukowy_maly_.jpg - check

no to teraz siadamy do skonfigurowanego pada od xboxa one i jedziemy z tym koksem!111

 

23r1nwl.jpg

 

oh wait...  :dog:

Opublikowano

Nie istnieje chyba większy mit niż ten, że Vita się nie sprzedała (można już pisać w czasie przeszłym), bo Sony nie chciało się wypuszczać dobrych gier, głównie exów. Te gry od lutego 2012 wpadały i były bardzo dobre lub dobre, niech wymienię tylko Uncharted, WipEout 2048, Gravity Rush, LittleBigPlanet Vita, AC: Liberation, Soul Sacrifice, Killzone: Mercenary, Tearaway. Do tego Cross-Buy z PS3 (Sly Cooper: Thieves in Time), paczki z kolekcjami HD, mnóstwo mniejszych fajnych produkcji (i nie chodzi o indyki, bo mowa m.in. o Super Stardust Delta czy Escape Plan), japońszczyzna, której zwykle nawet na handheldach Nintendo nie było po angielsku (seria Danganronpa, niszowe j-RPGi) czy - ostatecznie - mnóstwo gier niezależnych.

 

Biblioteka gier na Vitę jest spora i bardzo zróżnicowana - ta konsola padła przez zmiany na rynku gier mobilnych i podejście konsumentów do tego zagadnienia. Vita to drugi (po PSP) i ostatni handheld w dziejach, który oferował doświadczenia rodem z konsol stacjonarnych. PSP zeszło ponad 80 baniek, bo rynek gier przenośnych był wtedy zdrowy, Vita niestety nie miała już tego szczęścia. W efekcie Sony nie widzi sensu dalej pakować kasy w wysokobudżetowe exy, bo lepiej przeznaczyć środki i ludzi w produkcję gier na PS4. Koło się zamyka.

I znowu ten argument, że dobry ex na przenośnianka, musi odpowiadąć niemal 1:1 gierkom stacjonarnym. Ok, to jest pewien model, według którego SONY wciska ludziom swoje przenośniaki, ale to nie jest model powszechny dla przenośniaków. Duża gra na przenośniaka Niny nie udaje gierki na stacjonarkę Niny.

VITA padła, bo SONY ją olało, poszło po najniższej linii oporu "nie powtórzymy błędów jakie popełniliśmy przy PSP" po czym wydali małe wersje dużych gierek (Uncharted, Wipeout, AC, Killzone) przy których dodatkowo odpada argument o tym, że na małym ekraniku nie widać pixeli. Czyli typowa zagrywka SONY, zróbmy to samo, tylko gorzej.

Zmiany na rynku handheldów "przypadkowo" najbardziej uderzyły w SONY, brak szczęścia, a nie tego, że nawet gierki z komórek powoli stają się konkurencyjne względem pomysłów SONY (ładna grafa, prosty gameplay- Tearaway lub ładna grafa w konwersji z dużej platformy z niepełnosprawnym sterowaniem- Killzone, Uncharted itd.  to samo mamy na telefonach tylko w skali makro). Niny mimo, że obniża loty (konwersje gierek, jako motor napędowy sprzedaży 3DSa, a nie wsparcie głównej linii świetnych eksów jak za czasó DSa), sprzedało się nie 2x lepiej niż konsola SONY, a 5X lepiej niż sprzęt SONY.

I oczywiście, że SONY nie widzi sensu w pakowaniu kasy w wysokobudżetowe gierki na VITA, bo nawet nie wie jak się za to zabrać ("to może nowy Drive Club?")

Opublikowano

Weźcie przestańcie. PC to największe szambo, a wiadomo co jest w szambie, guwno obesrane.

Opublikowano

Pajgi, a nie denerwuje cię to, że wymagania gier są specjalnie zawyżane po to, żeby nowe grzałki do pieców się sprzedawały ? Albo to, że oprócz gier Blizzarda nie ma żadnych fajnych exów AAA, bo po prostu te gierki się nie sprzedają ? Lub chociażby to, że wydawcy często mają gdzieś pieca i tacy konsolowcy najpierw ograli GTA 5 na past-genach, w listopadzie ograją na current-genach, a wy ciągle będziecie musieli czekać ? Ja dobrze cię rozumiem i zdaję sobie z tego sprawę, że pecety mają ogromny potencjał, ale nie jest on KOMPLETNIE wykorzystywany niestety.

Edytowane przez terror

Opublikowano

Weźcie przestańcie. PC to największe szambo, a wiadomo co jest w szambie, guwno obesrane.

 

Czyli PS4.

 

:daddy:

Edytowane przez suteq

Opublikowano

znowu porównywanie grafy poprzez podzespoły konsol do podzespołów pc 1:1

 

przypominam, że doom 3 na pierwszym xboxie chodziło na 64mb ramu

gta 5 na ps3 na 256mb ramu 

...itp

 

optymalizacja pod zamkniętą architekturę robi cuda i żaden titan od nvidii tego nie zmieni  :reggie:

A ktoś tutaj porównuje 1:1? No i wy cały czas o tym RAMie... Przecież jak wyszło, że na PS4 będzie 8GB DDR5, to tutaj mało kto nie popuścił, jak grafa będzie niszczyć, że na PC większość jedzie na 2-4GB dziadowskiego ramu, a tutaj będzie rocket science. Tak ,wszystko o co chodzi w grafie jest oparte o RAM. Jak by władowali 32GB DDR, to by nagle BF4 przestał chodzić na konsolach na medium detalach? Nie widziałem kompa z 8GB DDR RAMU, ale widziałem takie które na 4GB 3DDR RAMU wyciągały lepszą grafę w tym nextgenowym BFie...

Opublikowano
 

Duża gra na przenośniaka Niny nie udaje gierki na stacjonarkę Niny.

 

Xenoblade, Zeldy, Mariany  to zupełnie inne gry niż na stacjonarkach Niny. Ile nowych marek wprowadziło N na 3ds'a .

Opublikowano

 

Weźcie przestańcie. PC to największe szambo, a wiadomo co jest w szambie, guwno obesrane.

 

Czyli PS4.

 

:daddy:

 

 

Phoenix_Objection.gif

Opublikowano

Pajgi, a nie denerwuje cię to, że wymagania gier są specjalnie zawyżane po to, żeby nowe grzałki do pieców się sprzedawały ? Albo to, że oprócz gier Blizzarda nie ma żadnych fajnych exów AAA, bo po prostu te gierki się nie sprzedają ? Lub chociażby to, że wydawcy często mają gdzieś pieca i tacy konsolowcy najpierw ograli GTA 5 na past-genach, w listopadzie ograją na current-genach, a wy ciągle będziecie musieli czekać ? Ja dobrze cię rozumiem i zdaję sobie z tego sprawę, że pecety mają ogromny potencjał, ale nie jest on KOMPLETNIE wykorzystywany niestety.

Mechanizm jest dosyć prosty. Kiedy nowa część CODa zaczyna mieć wymagania 2/3 razy większe niż poprzednia to:

a) idzie na nowym silniku

b) SONY/MIcrosoft wypuściły nowe konsole

Wymagania gierek PCtowych od ładnych kilku lat się ustabilizowały, dopiero wejście nowych systemów spowodowało, że część tytułów AAA zaczęło mieć wymagania z du.py. To trochę mówi o tym kto steruje pewnymi mechanizmami i że są to nie tylko producenci kart graficznych.

No ale ok, czy mnie to mierzi? No nie bardzo, mimo wszystko tendencja takich akcji jest spadkowa, 10 lat temu granie na PC było dużo bardziej stresujące i wtedy, żeby grać w najnowsze gierki w dobrych detalach raz na rok trzeba było wydać kasę na nową grafę. Co najważniejsze, to jest ryzyko, na które się decydujesz grając na PC. Nikt ci nie ściemnia, że za 3 lata nadal będziesz grał w wypalające gałki oczne produkcje na tym samym sprzęcie.

Fakt, na PC nie powstaje dużo exów AAA, ale co to za wada, skoro na konsolach w ostatnim roku na takiego PS4 wyszła jedna-dwie, najwyżej dobre gry tego typu? NA Xa podobnie, do tego mam wątpliwości czy SO to takie AAA.... Na PC wychodzą multiplatformy AAA w najładniejszej wersjii. Chcesz takich gier? Na PC masz w co grać.

No i to GTA V.... Ja mam na PC mnóstwo gier, w które nie zagram na konsoli i nie mógłbym sobie darować, gdybym nie zagrał. No nie kosztowały 150 mln, nie wydano na reklame drugie tyle, ale bawię się nie gorzej niż GTA V (w chwili obecnej gram już 90h w tytuł, który kosztował parę baniek, na reklamę prawie nic nie wydali i nic lepszego na konsolach nie wyszło w tym roku). GTA V ograłem, bo gram też na konsolach, o ile te mają coś ciekawego do zaoferowania. W tej chwili serio lepiej jest wydać 1500 na kartę niż konsole. Może za rok...

 

Duża gra na przenośniaka Niny nie udaje gierki na stacjonarkę Niny.

 

Xenoblade, Zeldy, Mariany  to zupełnie inne gry niż na stacjonarkach Niny. Ile nowych marek wprowadziło N na 3ds'a .

 

Przeczytaj całego posta, wyjaśniłem :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.