Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

 

 

 

Z6VRx0.gif

 

 

Piękny gif, jednak takie skillowe, arcade'owe wrażenia to zapewnia tylko SONY i konsole PLAYSTATION. :fsg: :fsg: :fsg:

 

To samo Sony ktore usunelo studio odpowiedzialne za te serie ? :daddy:

Edytowane przez Bansai

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

:rep_up:  :rep_up:  :rep_up:  :rep_up:  :rep_up:  :rep_up:  :rep_up:  :rep_up:  :rep_up:  :rep_up:

 

za cholerę bym tak nie umiał.  :smutas:

 

Czyli ustaliliśmy że jak skillowy arcade to tylko od SONY, a przejmujące, wzruszające historie? Wyżyny growego storytellingu?

 

giphy.gif

 

Ponownie - tylko od SONY.  Sory xbociaki, ale nigdy nie wygracie z potęgą SONY. :fsg:

Edytowane przez mate5

Opublikowano

 

 

 

 

Z6VRx0.gif

 

 

Piękny gif, jednak takie skillowe, arcade'owe wrażenia to zapewnia tylko SONY i konsole PLAYSTATION. :fsg: :fsg: :fsg:

 

To samo Sony ktore usunelo studio odpowiedzialne za te serie ? :daddy:

 

 

Mogliby się zrehabilitować i przywrócić je do życia w zamian poświęcając nieudaczników od drajwklapy i/lub killzonów.

Opublikowano

Podsumowujac gdyby ktoś dalej nie rozumiał

PlayStation > Xbox

Opublikowano

Ja rozumiem Wipout, jest cudowny, no ale za cholere nie można tego porównywać do PGRa. Rozumie ? 

 

ale rozumiesz że ja mam generalnie wy(pipi)ane na asfaltowe ścigałki? na dłuższą metę zwyczajnie mnie nudzą i jeszcze na żadną nie wydałem nawet stówy. co innego właśnie Burnout z czasów ps2/x-boxa, moi znajomi którzy mają taki sam stosunek do racerów kochali go właśnie za tą inność i MEGA dynamizm, niedostępne innym. 

 

 

Ale Motorstorm ? Gra dla inwalidów. 

 

to tera ja:  :facepalmz:  :facepalmz:  :facepalmz:

gry dla inwalidów nie sprawiają że po raz n-ty wciska się restart po jednej poważnej bandzie, zamiast cofać czas, jak zrobiono to pod retardów w Horizon 2. no ale mógłbyś rozwinąć myśl. PR łatwy na pewno nie był i uczył zapamiętywania tras na pamięć wraz z ich wszystkimi skrótami. Ficuś i Figaro mogą ci potwierdzić.  :sir: 

Opublikowano

Podsumowujac gdyby ktoś dalej nie rozumiał

PlayStation > Xbox

 

Zdecydowanie, szczególnie ten Crash Bandicoot :wub:  i szereg innych za(pipi)istych gier na pierwsze PlayStation.

 

Ale w dzisiejszych czasach już - Xone > PS4 - tak to wygląda.

Opublikowano

Czyli ustaliliśmy że jak skillowy arcade to tylko od SONY, a przejmujące, wzruszające historie? Wyżyny growego storytellingu?

 

giphy.gif

 

Ponownie - tylko od SONY.  Sory xbociaki, ale nigdy nie wygracie z potęgą SONY. :fsg:

 

 

Not sure if trolling <nolan joker face> 

 

ale ja faktycznie czułem żal że nie wyjdę z tamtego pomieszczenia dopóki nie zabiję MA. :( No i ta muzyka. Jezusss Maria. SONY takie wrażliwe.  :cray:

 

Opublikowano

Morostorm w pifułce: debilna fizyka, pływające pojazdy i przede wszystkim handicap, przez który poziom trudności jest sztucznie zawyżany. Burnout też cierpi na część z tych rzeczy, ale tam była chociaż frajda z takedownów.

Czepiacie się tego cofania czasu w forzie sami z siebie robiąc retardów. Kto wam broni wyłączyć wszelkie wspomagania ? Odkąd brak wyboru jest lepszy od jego posiadania ?

 

 

 

ale rozumiesz że ja mam generalnie wy(pipi)ane na asfaltowe ścigałki?

 

 

Ma mnie to obchodzić niby? xD

Edytowane przez Ins

Opublikowano

 

 

Z6VRx0.gif

 

 

 

 

 

Piękny gif, jednak takie skillowe, arcade'owe wrażenia to zapewnia tylko SONY i konsole PLAYSTATION. :fsg: :fsg: :fsg:

 

Kiedyś jakiegoś WipeOuta dali po tym ataku hakerskim na serwry Sony za darmo w ramach rekompensaty. Ściągnąłem, odpaliłem, pograłem, wymiękłem. Pierwszy raz w życiu trafiła mi się gra, która mnie przerosła.

 

Opublikowano

top kek żeby dowalać się do fizyki w grze arcade, w której największy fun czerpie się z ponad 20-metrowych skoków nad przepaściami Monster Truckiem. :yao: 

fakt gra miała czasami nieuczciwe AI, co także potwierdzali jej fani, ale wiesz co? sztucznie zawyżane AI >>> :poo: obe.srane >>> rewind time to win. 

zawsze  :daddy:  :lapka:​  

Opublikowano

wyłączanie cofania czasu > (pipi) obesrane > AI robione przez informatyków z biedronki > retardzi, których jara taka rywalizacja.

Zlituj się i nie broń więcej takich zagrywek. To tak jakby jarać się walkami w asassin's creed.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

 

Czyli ustaliliśmy że jak skillowy arcade to tylko od SONY, a przejmujące, wzruszające historie? Wyżyny growego storytellingu?

 

 

 

Ponownie - tylko od SONY.  Sory xbociaki, ale nigdy nie wygracie z potęgą SONY. :fsg:

 

 

Not sure if trolling <nolan joker face> 

 

ale ja faktycznie czułem żal że nie wyjdę z tamtego pomieszczenia dopóki nie zabiję MA. :( No i ta muzyka. Jezusss Maria. SONY takie wrażliwe.  :cray:

 

 

 

Czysta prawda pisana trollowanym językiem, choć mnie bardziej w Demon's Souls wzrusza motyw syzyfa.

 

Dusza protagonisty skazana na wieczną walkę z demonami - gdy przechodzi przez mglę po pokonaniu prawdziwego króla (nie false kinga w boletarii tylko tę poczwarę w old one) to wychodzi z niej w miejscu, które wydzimy na początku gry, gdy protagonista wchodzi do boletarii.

 

Opublikowano

wyłączanie cofania czasu > (pipi) obesrane > AI robione przez informatyków z biedronki > retardzi, których jara taka rywalizacja.

 

Zlituj się i nie broń więcej takich zagrywek. To tak jakby jarać się walkami w asassin's creed.

rzekł facet dla którego DMC4 to najlepsza część serii a Banjoo Nuts and Bolts i Knack platformery lepsze od Ratcheta ToD.  :cool:  :lapka:

Opublikowano

Widzisz, dla mnie najważniejszą składową jest gameplay. W wyścigach chcę się by się swietnie jeżdziło, w bitkach i slasherach chce świetnego systemu walki, a w fps'ach świetnego gunplay'u. Ja rozumiem, że dla klapów ważna jest tylko graficzna, ładne widoki, rozdzielczość, metacritic, czy tzw. poważna i głęboka (xD) fabuła, ale ... mało mnie to obchodzi.

 

PS. Banjo i Ratcheta nie skończyłem nawet. Nie wiem, które jest lepsze ;]

Edytowane przez Ins

Opublikowano

FragrantGentleIzuthrush.gif

 

XDDD

 

Media zobaczo i sraczki dostano.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Widzisz, dla mnie najważniejszą składową jest gameplay. W wyścigach chcę się by się swietnie jeżdziło, w bitkach i slasherach chce świetnego systemu walki, a w fps'ach świetnego gunplay'u. Ja rozumiem, że dla klapów ważna jest tylko graficzna, ładne widoki, rozdzielczość, metacritic,

 

No bo ja serio nie chcę aby w wyścigach dobrze się jeździło, ale by była grafika.  :taknieco:  ty chyba nie bardzo rozumiesz dissy na DMC4 i porównywanie go z DMC3, czy dlaczego mimo wszystko lubiliśmy Pacific Rift również na splicie, czy online, co?

 

czy tzw. poważna i głęboka (xD) fabuła, ale ... mało mnie to obchodzi.

 

omnomnom. szczególnie w zestawienie gameplay MGS3 ze swobodną kamer i ulepszonym sterowaniem - MGS2 z controls zatrzymanym na erze psxa i w chooj filimikami co 5 min. xDDD

Opublikowano

Stary dobry Postal 2 się przypomina <3

 

wytrzymam do stycznia wytrzymam do stycznia wytrzymam do stycznia

Przynajmniej do lutego, weź poprawkę te patche optymalizujące grę, nowe drivery pod grafikę, na wszelki wypadek nowy system, i trochę czasu spędzonego na pclab pytając czemu grę wywala do pulpitu.
Opublikowano

ty chyba nie bardzo rozumiesz dissy na DMC4 i porównywanie go z DMC3, czy dlaczego mimo wszystko lubiliśmy Pacific Rift również na splicie, czy online, co?

 

Nie, wcale nie rozumiem, że nie możecie przeboleć backtrackingu od połowy gry ...  :facepalmz:

 

omnomnom. szczególnie w zestawienie gameplay MGS3 ze swobodną kamer i ulepszonym sterowaniem - MGS2 z controls zatrzymanym na erze psxa i w chooj filimikami co 5 min. xDDD

Nie wiem czy wiesz, ale dla mnie w MGSach gameplay jest po prostu słaby, nawet bardzo. No ale nie będę przechodzić MGSów na jutubie przecież.

Opublikowano

@Ins

Backtracking, nierówny gameplay i art design, kijowy gł. bohater. Jedynie Dante, zmiany stylów w locie, 60 fps i para bossów/ lokacji uratowała tę grę. Taka gra na 7+. Niebo i ziemia w porównaniu z walkami, designem i klimatem DMC3. 

 

Kiedy zagrałeś w jego pierwszą część? W latach 90' to był standard, podobnie jak w starych TR, które nie dość że 2x mniej "responsywne" były odbierane pozytywnie za gameplay. Znam gości, którzy 15 lat temu grali w "jedynkę" i skipowali dosłownie każdą cut scenkę i rozmowę przez codec, jarając niespodziankami w rodzaju walki z czołgiem, czy cyber ninja. Wielu graczy w Alejach Sławy PlayerStation Plus bili rekordy speed runów. Sam zaliczyłem ją z 10 razy w tym poniżej 3h. 

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

DMC4 to kozak gierka. A do backtrackingu skutecznie dawniej przyzwyczaił mnie ukochany Metroid Prime. To slasher, w którym liczy się walka i jak najbardziej przekrojowe combosy a nie podziwianie non stop nowych poziomów - od tego jest np. God of War.

Opublikowano

z tym że w Metroidach masz go uzasadnionego w rodzaju odkrywania fragmentów lokacji wcześniej niedostępnych. Super wyglądało to np. w Arkham Asylum. DMC4 powinien nosić podtytuł Czyli To Samo Tam i Z Powrotem

Granie 60% gry Nero zamiast Dante, lodowa ropucha i levele w słonecznej dzuńgli dały mi raka.  :sick:

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

Muszę kiedyś zrobić ponowne podejście do serii DMC, bo tylko grałem dawno temu w trójkę i jak ostatni casul dałem sobie spokój gdy okazało się, że jak się zginie przy bossie to trzeba robić cały level od początku, to znaczy pokonałem tego

lodowego wilka i latającego węgorza

ale później odstawiłem. W ogóle pyknąłbym sobie w jakiegoś slashera w 60fps, ale skoro NG: Sigma mi nie podeszło, to to chyba jednak nie jest gatunek gier dla mnie.

Opublikowano

IMO najlepszym na VII generacji był MGR i Bayoneta. Szkoda że ta pierwsza była tak krótka. 

Opublikowano

IMO najlepszym na VII generacji był MGR i Bayoneta. Szkoda że ta pierwsza była tak krótka. 

 

Ale bayonetta podobno rocksolid 18fps na ps3 ;\ trochę słabo grać w slashera z takim framerate'm

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.