Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Cały katalog STEM wędruje na PS4. Oczywiście w cenach 3x wyższych. Sony powinno się zwinąć i pójść na deal z gabenem, produkować STEMBOXY z logiem PlayStation i robić gry typu God of War również na PC.

 

Dla wielu klapów byłoby to spełnienie mokrych snów, biorąc pod uwagę z jaką zażyłością liczą klatki i piksele zamiast grać w grę. Dobrze jest być graczem.

Edytowane przez ping

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Ciekawe czy Microsoft da swoim posiadaczom "NOTHANK YOU!!!" .

Opublikowano

GOTY

Fapping goty!

Opublikowano

Flapuje.

Opublikowano

Właśnie widziałem PESa w 720p i graficznie to jest niemal PS2.

Podobnie bedzie w przyszłym roku z GOTY MGSV
Opublikowano

Nie śmiejmy się... to poważna japońska produkcja!

d38cf37e8973b3ddd709f825f2b877ea14055487

Na pewno ma świetną fabułę, a sama oprawa w betonowych 1080p i 60fps to tylko wisienka na torcie.

Opublikowano

Była już beka z 1440x1080 w FC4 na xbone? :lol: Kolejna gra, kolejny raz kość tradycyjnie zasysa.

 

Pozdrowienia dla Maćka :hi:

I tak nie zobaczyłbyś różnicy jakby ci postawili obie wersje obok siebie więc po co ten try hard?

Opublikowano

 

Była już beka z 1440x1080 w FC4 na xbone? :lol: Kolejna gra, kolejny raz kość tradycyjnie zasysa.

 

Pozdrowienia dla Maćka :hi:

I tak nie zobaczyłbyś różnicy jakby ci postawili obie wersje obok siebie więc po co ten try hard?

 

 

On zaraz udowodni, że by zobaczył. Większość dzisiejszych forumkowiczów to typy siedzące z lupą przy ekranie, liczący piksele.

GRAŻYNA, W FAR CRY 4 JEST MNIEJ PIKSELI NA XBOKSIE, MÓWIŁEM ŻE DOBRZE BYŁO KUPIĆ PS4!

Opublikowano

 

Była już beka z 1440x1080 w FC4 na xbone? :lol: Kolejna gra, kolejny raz kość tradycyjnie zasysa.

 

Pozdrowienia dla Maćka :hi:

I tak nie zobaczyłbyś różnicy jakby ci postawili obie wersje obok siebie więc po co ten try hard?
Na przeciętnym tv Xbox gracza (20"hdready) owszem, rzadko sie zgadzamy, ale postawiłeś juz swój pierwszy krok, jeszcze będziemy przyjaciółmi
Opublikowano

 

 

Była już beka z 1440x1080 w FC4 na xbone? :lol: Kolejna gra, kolejny raz kość tradycyjnie zasysa.

 

Pozdrowienia dla Maćka :hi:

I tak nie zobaczyłbyś różnicy jakby ci postawili obie wersje obok siebie więc po co ten try hard?

 

Na przeciętnym tv Xbox gracza (20"hdready) owszem, rzadko sie zgadzamy, ale postawiłeś juz swój pierwszy krok, jeszcze będziemy przyjaciółmi

 

no dobrze więc lekko niższa rozdziałka, ale za to lepszy framerate

 

The Xbox One version of Far Cry 4 does not render at native 1080p, Digital Foundry has confirmed, instead opting for a 1440x1080 resolution upscaled to 1920x1080.

 

The revelation comes weeks after Ubisoft claimed it was "aiming for 1080p on all platforms". The PS4 version renders at native 1080p.

 

The lower resolution offers the Xbox One version a slight advantage in its frame rate, however, which according to Digital Foundry's report, comes in "slightly higher [than PS4] during intense shoot-outs".

Opublikowano

Bluber nie zobaczy roznicy bo przeciez nie ma XO :kaz:

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Była już beka z 1440x1080 w FC4 na xbone? :lol: Kolejna gra, kolejny raz kość tradycyjnie zasysa.

 

Pozdrowienia dla Maćka :hi:

 

i kiedy to przestanie być zaskoczeniem? czy w 2018 roku też będę czytał w CW "beka z xgówna bo nie ma 1080p?"

Opublikowano

W 2018 multiplatformy juz beda takie same.

Opublikowano

Mazzeo, moze do tego czasu wyjda ze 2 dobre gry na ps4 wiec bedzie jakikolwiek inny argument za ta konsola, trzymam kciuki.

Opublikowano

Jeśli ma się duży tv rzędu 46' i więcej to się zobaczy. W przypadku 900 będzie oczywiście mniejsza, ale w przypadku tak dużych ekranów wciąż znacząca. No chyba że komuś nie przeszkadza siadać dodatkowy metr od ekranu że ukryć różnicę. U mojego znajomego siedząc 2.5 metra od 55' różnica między GTA V w 720p a 1080 w wersji ps4 była chlernie widoczna. Jak dla mnie kiepski deal. 

Opublikowano

(pipi)a, kolo 2015 roku to powinna byc beka typu:

"HAHHAHAHAHAH!!!! BEKA Z XBONA TYLKO 3,5K i 75fps w PES15 HAHHAHAH!!!!"

:frog:

Opublikowano

Ja wole mniejsza rozdzialke niz brak jakis detali trawy itp. np w porownaniu DA:I na DF mimo 180p nie widac zadnej roznicy ogladajac to przez lupe, takze na telewizorze tym bardziej.

Opublikowano

Ja nie mam takich dylematow, na ps4 mam wieksza rozdzialke i trawe.

Opublikowano

btw z GTA V jest dokładnie taki sam problem z framerate co na ps360; 

x-box - lepszy framerate podczas pościgów na bardziej zatłoczonych ulicach (kilka klatek mniej)

ps4 - lepszy framerate podczas sekwencji strzelanin (prawie cały czas betonowe 30 vs "płynne" 26 na x1)

 

Generalnie framerate lepiej wypada jako całość na ps4.

 

Edit: Ale tak w ogóle fakt że remaster na nową generacje nie potrafi utrzymać przynajmniej stałych 30 fps (czy tylko ja liczyłem z początku na 60 ze sporadycznymi spadkami?) to jeden wielki  :facepalmz: i  :frog: .

No nic kupię go za 2 lata, za pół ceny.

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

Yeti wrócił do Demon's Souls. Sprawa jest poważna.

Jak przejdzie to wtedy będzie poważna.

Opublikowano

btw z GTA V jest dokładnie taki sam problem z framerate co na ps360; 

x-box - lepszy framerate podczas pościgów na bardziej zatłoczonych ulicach (kilka klatek mniej)

ps4 - lepszy framerate podczas sekwencji strzelanin (prawie cały czas betonowe 30 vs "płynne" 26 na x1)

 

Generalnie framerate lepiej wypada jako całość na ps4.

 

No nie bardzo, na PS4 są spadki nawet do 21fps, na Xone takich nie uświadczysz w ogóle. Co więcej, PS4 brakuje wielu miękkich cieni i źródeł światła, w dodatku ma sporo gorszy LOD. Wiele elementów w oddali ukrytych jest za mgłą w porównaniu do wersji na Xone.

Opublikowano

@Macio 

weź nie pjer...

 

Największą bolączką na PlayStation 4 są szybkie przejazdy przez zatłoczone ulice, gdzie płynność spada do 24-26 FPS. To samo dotyczy Xbox One, ale w dużo mniejszym stopniu. 

 

Xbox One notuje za to spadki podczas przejazdów przez śródmieście, czego nie zauważono na PS4. Ta pierwsza konsola wyświetla także mniej gęstą roślinność w niektórych miejscach otwartego świata, zapewne w celu oszczędzenia zasobów obliczeniowych.

 

„PlayStation 4 ma niewątpliwą przewagę podczas strzelanin, ale z drugiej strony, Xbox One zazwyczaj unika spadków podczas szybkich pościgów” - podsumowuje Digital Foundry.

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

Czyli wychodzi na korzysc xboxa, a pewnie myslales, ze znalazles jakas bombe prawdy.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.