Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Don, ja nawet turnieje CE pamietam i ogromna scene PSX Extreme liczaca cale 20 osob.

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

ja miałem kiedyś w znajomych Diabeu

Opublikowano

Dobra Maciek - wszyscy grali w HALO! Wszystkim sie ta gra podobala, wiec na pewno spodoa sie Tobie!

Fani Rpg'ow i jeszcze10 razy zapytaja co to jest Elder Scroll i Skyrim  :teehee:

 

Ale ja o niczym takim nie napisałem :o pokrętna logika.

 

 

 

Jedyne różnice w multiplatformach to będzie co najwyżej rozdzielczość 900p vs. 1080p - przekonamy się za jakiś czas :)

 

 

To nie do końca tak działa. Ilość trików jest naprawdę spora.

Z Eurogamera o Wolfensteinie

 

Analiza zgromadzonego materiału potwierdziła, że PS4 zyskuje przewagę nad konkurentem dzięki mniej ostentacyjnemu obniżeniu rozdzielczości, do którego zresztą musi uciekać się rzadziej, niż Xbox One. Konsola Sony wyświetla obraz w okolicach 1760×1080, podczas gdy na Xbox One rozdzielczość spada niekiedy nawet do 960×1080. 

 

Aktualnie tak - mówimy o tym co będzie za jakiś czas, zobaczymy jak się wszystko rozwinie, ale uważam, że obydwie konsole pokażą moc w przypadku gier na wyłączność (z czego PS4 otrzyma znacznie ładniejsze gry - to pewniak), a multiplatformy będą jednakowe (z ewentualną obniżoną rozdzielczością na Xbox One do 900p).

Opublikowano

Easye, powiem tak - to trzeba było zmienić znajomych...

 

Ja nigdy nie ustawiałem się na mecze ze znajomkami, ale w naszej grupie na fejsie było(jest?) chyba z 70(nie pamiętam dokładnie ale trochę nas było) Polaków grających w Halo. 

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Po prostu wyszlo ze easyego nik nigdy nie lubial  :empathy2:

Opublikowano

 

 

No zgadza się - dlatego w przyszłości, kiedy różnice bardziej się zatrą w multiplatformach,

Śmiem w to wątpić , właśnie im dalej od premiery obu maszynek będzie tym bardziej różnice będą się w nich powiększać ze względu na ich "moc".

 

 

Nie będą się powiększać bo OBIE konsole będą z czasem lepiej optymalizowane. Różnice będą na podobnym poziomie.

 

To oczywiste ze będą optymalizowane , ale różnice w drugiej połowie generacji będą i tak występować czy nam się to podoba czy nie.Tak jak PS4 z biegiem czasu będzie w temacie multiplatform odstawać od PC tak XO choć w mniejszym stopniu będzie odstawać od PS4. Poziom różnic będzie zależał od poszczególnych devów ale mimo wszystko one będą i nie mam tu namyśli tylko (pipi)anej rozdziałki w której granie jest obecnie modne.

Opublikowano

Dobra, jestem w domu, odpowiadając na zarzuty Mendrka i Andrew

 

PSP

Tak, podczas mojej przygody z PSP miałem CFW. Ile to było lat temu? Coś koło 2008 roku? Tyle razy mi ciśnięto od gów,niarza to teraz to obrócę na swoją korzyść: byłem wtedy na końcu gimnazjum i początku liceum, skąd miałem mieć hajsy na gry? Który z tutejszych "weteranów" za gów,niarza nie jechał na pirackich kopiach z targu? Pierwszy bez winy może rzucać kamieniem, coś śmię wątpić, że byłbyś to ty, Mendrek. To nie koniec. Oprócz CFW kupowałem też normalne gry i to trochę ich było. Tekken, LR, Patapony, LBP i Gran Turismo (na premierę i to jakaś deluks edyszyn, dałem 129zł za to gó,wno), Ridge Racer, Everybody's Golf, PES, Burnouty i jeszcze trochę, trochę tych pudełek na mojej półce się przewinęło. Jeśli już tak masz ochotę grzebać w przeszłości to zapraszam do odpowiednich tematów w dziale PSP z listingami kolekcji, zobaczysz sobie co miałem w oryginale

 

Wii

Zgoda, wcale nie jestem z tego bardzo dumny. Na swoją obronę nie mam za wiele, prócz tego, że jakiś czas temu Nintendo w ogóle nie istniało na naszym rynku a ich gry mają chore ceny w naszym kraju (szczególnie, że zarabiamy mniej niż na zachodzie). Nie ograłem tych gier też za dużo właśnie ze względu na to, że trochę źle mi z tym. Raptem SMG i Zeldę TP. Będę kiedyś bogaty to zbuduję sobie kolekcję, nie bój żaby. Jeszcze nie teraz. Mogę wydawać 20-30zł na gierki na PC/PS3, ale nie >100zł za gierki Ninny, chociaż bym tego bardzo chciał. Chociaż i tutaj nie jestem też w pełni zły, bo mam na półce oryginalne Pokemon Leaf Green (w pudełku, z akcesorium WiFi), Platinum, SoulSilver (z pokrowcem i Pokewalkerem) oraz White :). Te gierki są na tyle godzin i tak bardzo je lubię, że nie mogę ich nie mieć. Czaję się na Black 2 i White 2. Miałem też Pokemony X i 3DS-a, ale pozbyłem się, bo i tak już nie mam czasu, a szkoda, by kolejny sprzęt leżał i mi sumienie zanieczyszczał.

Opublikowano

Mega dużo.

Noooo, jakieś 10x więcej niż potrzeba do gry...

 

Teraz czekam aż napiszesz, że nie było z kim grać w Forza Motorsport i Gears of War.

 

 

Trzeba być asem, by siedzieć parę lat na forum, na którym jest dział "Halo Arena", gdzie jest ponad 400 tematów i 12 tys. postów i nie móc przez 8 lat znaleźć ludzi do grania w Halo.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

 

Aktualnie tak - mówimy o tym co będzie za jakiś czas, zobaczymy jak się wszystko rozwinie, ale uważam, że obydwie konsole pokażą moc w przypadku gier na wyłączność (z czego PS4 otrzyma znacznie ładniejsze gry - to pewniak), a multiplatformy będą jednakowe (z ewentualną obniżoną rozdzielczością na Xbox One do 900p).

 

 

To mniej więcej tak samo można pisać że na PS360 były mulitplatformy jednakowe.

Opublikowano

Dobrze, ok, jak tak to tak - pamiętam Mafię na PS3 i X360, pamiętam jakie różnice były w RDRze, pamiętam różnice w GTA IV - mówię o różnicach w grafice, a nie różnicy w rozdzielczości ;) Wymieniłeś pop-up, poszarpane krawędzie cieni, ok - mówię o czymś takim i uważam, że pod koniec generacji te różnice będą się zacierać - jak teraz choćby z GTA V było, tak jak było z ostatnim Batmanem, czy z ostatnimi Call of Duty.

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Różnice pomiędzy PS4 i Xone zawsze będą, kwestia tylko w jaki sposób devi będą "równać" wersje na Xone, czy będą zmniejszać rozdziałkę, a samą grę zostawiać taką samą, czy będą koniecznie dawali 1080p i obcinali efekty i jakość w samej grze.

Opublikowano

10% kupujących gry Ubisoftu to i tak o 10% za dużo, te ich "gry" nie zasługują nawet na thepiratebay.

 

Rayman Legends kupiłem w preorderze. Ty tą grę ograsz jak będzie za 15 zł w używce

 

"Ubi chujowe, jak można kupować te ich gry" -  "O! Rayman! Biere w preorderze!" :teehee:

 

Edytowane przez Observer

Opublikowano

 Wymieniłeś pop-up, poszarpane krawędzie cieni, ok - mówię o czymś takim i uważaj, że pod koniec generacji te różnice będą się zacierać - jak teraz choćby z GTA V było, tak jak było z ostatnim Batmanem, czy z ostatnimi Call of Duty.

 

Nie sądzę. Bardziej wymagające gry, pisane już na next genowych silnikach to będą prawdziwe schody i wtedy każdy jeden wolny 1% mocy będzie miał znaczenie. Oczywiście, dzięki optymalizacji X1 dobije do defaultowego 1080p, ale nie trzeba być tytanem intelektu że znaczniej więcej można zoptymalizować w 1.8 niz w 1.3.

 

Ja obstawiam, że najbardziej po tyłku dostawać będzie framerate, bo klient na trailerze nie zobaczy różnicy między szarpanym 30 a solidnym 40.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

 

Mega dużo.

Noooo, jakieś 10x więcej niż potrzeba do gry...

 

Teraz czekam aż napiszesz, że nie było z kim grać w Forza Motorsport i Gears of War.

 

 

Trzeba być asem, by siedzieć parę lat na forum, na którym jest dział "Halo Arena", gdzie jest ponad 400 tematów i 12 tys. postów i nie móc przez 8 lat znaleźć ludzi do grania w Halo.

 

Don jak zwykle przekrecasz cala dyskusje - chodzi mi tylko o to, ze Mackowi, ktory nigdy w HALO nie gral ta gra w ogole moze nie podejsc! Mialem z kim w HALO grac, ale przez te 8 lat bardzo duza czesc znajomych online odpalala na chwile i wracala do CODa, BFa bo mimo swojego geniuszu HALO wielu osobom sie po prostu nie podobalo. Grupy na feju, ktore przez ostatnie lata zebraly 70 osob z calej polski to tylko potwierdzaja, zwlaszcza, jak wykluczysz jeszcze z nich takich graczy, jak ja , Suchy i inni, ktorzy aktualnie przesiedli sie na PS4 i MC Collection poki co nie kupuja. 

Ba - nawet Ty w HALO 4 ledwo co grales - ktory masz level ? 6ty ? ile na online poswieciles ? 8h?

 

Edit: Last Played 11.11.2012

Wlasnie do tego pije.

Edytowane przez easye

Opublikowano

Różnice pomiędzy PS4 i Xone zawsze będą, kwestia tylko w jaki sposób devi będą "równać" wersje na Xone, czy będą zmniejszać rozdziałkę, a samą grę zostawiać taką samą, czy będą koniecznie dawali 1080p i obcinali efekty i jakość w samej grze.

Don ostatnio mówi mądrzej podczas gdy Maciomaniak głupiej.
Opublikowano

 

 Wymieniłeś pop-up, poszarpane krawędzie cieni, ok - mówię o czymś takim i uważaj, że pod koniec generacji te różnice będą się zacierać - jak teraz choćby z GTA V było, tak jak było z ostatnim Batmanem, czy z ostatnimi Call of Duty.

 

Nie sądzę. Bardziej wymagające gry, pisane już na next genowych silnikach to będą prawdziwe schody i wtedy każdy jeden wolny 1% mocy będzie miał znaczenie. Oczywiście, dzięki optymalizacji X1 dobije do defaultowego 1080p, ale nie trzeba być tytanem intelektu że znaczniej więcej można zoptymalizować w 1.8 niz w 1.3.

 

Ja obstawiam, że najbardziej po tyłku dostawać będzie framerate, bo klient na trailerze nie zobaczy różnicy między szarpanym 30 a solidnym 40.

 

 

No tu się zgodzę - zobaczymy jak to wszystko rozwinie się za kilka lat, czy i co zmieni DX12, jak twórcy ogarną esram - ciekaw jestem, czy Microsoft i na ile poprawi SDK, co twórcy osiągną na PS4 i jak finalnie będzie wyglądać Uncharted 4 ;)

 

Różnice pomiędzy PS4 i Xone zawsze będą, kwestia tylko w jaki sposób devi będą "równać" wersje na Xone, czy będą zmniejszać rozdziałkę, a samą grę zostawiać taką samą, czy będą koniecznie dawali 1080p i obcinali efekty i jakość w samej grze.

Don ostatnio mówi mądrzej podczas gdy Maciomaniak głupiej.

 

 

Powiedział ten, który nie potrafił ogarnąć komend głosowych na konsoli i nie wie, jak obsługiwać Xboxa ;)

Opublikowano

 

 

Mega dużo.

Noooo, jakieś 10x więcej niż potrzeba do gry...

 

Teraz czekam aż napiszesz, że nie było z kim grać w Forza Motorsport i Gears of War.

 

 

Trzeba być asem, by siedzieć parę lat na forum, na którym jest dział "Halo Arena", gdzie jest ponad 400 tematów i 12 tys. postów i nie móc przez 8 lat znaleźć ludzi do grania w Halo.

 

Don jak zwykle przekrecasz cala dyskusje - chodzi mi tylko o to, ze Mackowi, ktory nigdy w HALO nie gral ta gra w ogole moze nie podejsc! Mialem z kim w HALO grac, ale przez te 8 lat bardzo duza czesc znajomych online odpalala na chwile i wracala do CODa, BFa bo mimo swojego geniuszu HALO wielu osobom sie po prostu nie podobalo. Grupy na feju, ktore przez ostatnie lata zebraly 70 osob z calej polski to tylko potwierdzaja, zwlaszcza, jak wykluczysz jeszcze z nich takich graczy, jak ja , Suchy i inni, ktorzy aktualnie przesiedli sie na PS4 i MC Collection poki co nie kupuja. 

Ba - nawet Ty w HALO 4 ledwo co grales - ktory masz level ? 6ty ? ile na online poswieciles ? 8h?

 

Edit: Last Played 11.11.2012

Wlasnie do tego pije.

 

 

Miszczu, ja generalnie nie gram po sieci, więc patrzenie na mnie jako na wykładnik tego czy na polskiej scenie jest z kim grać czy nie jest śmieszne żeby nie powiedzieć żałosne. Chyba wszyscy na forumku wiedzą, że nie gram po sieci.

 

Reasumując, masa ludzi kupowała Halo i było z kim grać. Że Ty jako jedyny nie miałeś znajomych grających w Halo, to już inny problem.

Opublikowano

 

Reasumując, masa ludzi kupowała Halo i było z kim grać. Że Ty jako jedyny nie miałeś znajomych grających w Halo, to już inny problem.

 

 

Jemu chodzi o to że ludzie popykali w Halo i wracali do znienawidzonych tasiemców jak CoD i BF.

 

@przyszłość konsol - obstawiam że będzie 1080p obowiązkowo na obu sprzętach, na PS4 lepszy fr.

Opublikowano

To widac masa ludzi kupowalo HALO, ktorzy nie lubili jak Ty grac zbytnio po sieci. Ja grac zawsze mialem z kim, bo na liscie mialem fanatykow, ktorzy przygode zaczeli w CE i juz z HALO zostali, ale pisanie, ze gra byla mega popularna i wszyscy lupali w nia online jest smieszne, bo nawet wielu uzytkownikow 360tki nigdy sie do niej nie przekonalo. Przy premierze 40% znajomych mialo HALO, bo na ta konsole exow bylo jak na lekarstwo, ale 2 miesiace pozniej wiekszosc wracala do multiplatform, bo multi w HALO nie jest dla kazdego. Tyle!

Edytowane przez easye

Opublikowano

 

 

Reasumując, masa ludzi kupowała Halo i było z kim grać. Że Ty jako jedyny nie miałeś znajomych grających w Halo, to już inny problem.

 

 

Jemu chodzi o to że ludzie popykali w Halo i wracali do znienawidzonych tasiemców jak CoD i BF.

 

@przyszłość konsol - obstawiam że będzie 1080p obowiązkowo na obu sprzętach, na PS4 lepszy fr.

 

 

Ale skąd może o tym wiedzieć skoro sam powiedział, że nie miał fanów Halo w znajomkach XD

 

Proti: CoD wychodzi co roku, to i jest świeży napływ graczy w nowej części.

 

I tak na marginesie - dopiero przy Halo 4 spadek aktywności był bardziej drastyczny. Reach bardzo długo utrzymywało się w TOP.

Opublikowano

Pisanie ze w Polsce byly/są konsole mega popularne to wybitny trolling i zakłamywanie rzeczywistości. Jeden rodzynek to GTAV, reszta to jest promil.

 

@up - żeby nie było 

 

 

 nawet gdy ta gra byla hitem, to wsrod znajomych i tak ciezko bylo znalezc chetnych na pogranie, zawsze wygrywal BF, COD, teraz dojdzie Destiny i inne. Gdyby nie coop, to niektorych czesci nawet bym nie skonczyl.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

I tak na marginesie - dopiero przy Halo 4 spadek aktywności był bardziej drastyczny. Reach bardzo długo utrzymywało się w TOP.

To mnie najbardziej dziwilo, bo Reach byl o wiele slabsza gra niz 4ka, ktora poniekad wracala do korzeni. Dobrze ze remasteruja CE,2,3,4 pomijajac ODST i Reacha.

Edytowane przez easye

Opublikowano

To widac masa ludzi kupowalo HALO, ktorzy nie lubili jak Ty grac zbytnio po sieci. Ja grac zawsze mialem z kim, bo na liscie mialem fanatykow, ktorzy przygode zaczeli w CE i juz z HALO zostali, ale pisanie, ze gra byla mega popularna i wszyscy lupali w nia online jest smieszne, bo nawet wielu uzytkownikow 360tki nigdy sie do niej nie przekonalo. Przy premierze 40% znajomych mialo HALO, bo na ta konsole exow bylo jak na lekarstwo, ale 2 miesiace pozniej wiekszosc wracala do multiplatform, bo multi w HALO nie jest dla kazdego. Tyle!

 

Dwa lata temu Bungie wrzuciło do sieci taką fajną grafikę.

 

halo_mulitplayer_stats_sm.jpg

Opublikowano

Xboty już się tak zaperzyły, że teraz insynuują że w 2008 - 2012 granie na niespiraconym klocku z opłatą za golda było popularne ????? z czym do ludzi, ja nawet nie

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.