Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

 

ale nawet jesli by porownywac, to rozni sie ta oswietleniem, odblaski ksiezyca, mokry drake wstajacy z wody ma wiecej refleksow, + lekki bloor

 

 

 

+ niekorzystne ulozenie planet + burza sloneczna + przesuwajace sie bieguny magnetyczne ziemi.

 

Od siebie dodam ze sie ze wszystkim w 100% zgadzam. Zawsze przed randka z jakas ponetna kocica ochlapuje morde woda bo podobno wtedy wygladam lepiej  :czezky:

Edytowane przez hav3n

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

nie pisali ze 60fps, pierwszy trailer byl wg ich real time, odpalcie go sobie na youtube - jak byk pisze na poczatku, to o 60fps to byl twiit jakiegos technika z naughty dog ze bawia sie engine i gry w 60fps sa super i ciezko mu sie potem przestawic na 30fps

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=wesmJkTqldI

 

oj masz słabą pamięć, ND zapowiedziało 1080p/60fps

Opublikowano

no to tym bardziej ostateczny dowod na to ze obcieli oprawe wczoraj 

Opublikowano

Mówili, że celują w 60fps, a to co innego niż "zapowiedzieli 60fps" :P

 

no racja

Ubisoft z Unity też celował w 60fpsi :sorcerer:

Opublikowano

To pokaż mi ładniejszą grę na PC, z tyloma detalami.

 

 

2567368-2492686-crysis_3_mp_open_beta_4k2569482-2507736472-25675.jpg2567593-4220357425-W7NtS.jpg2567592-0598943406-umihy.jpgk2ofuh2.jpgurl.jpg

 

 

 

Opublikowano

@Adi

Wiedziałem, że ktoś w końcu wyleci z Crysisem 3 tylko czy odpalisz to na sprzęcie za 1,5k zł w takich detalach? No (pipi)a nie sądzę, a U4 odpalisz. :reggie:

 

Fakt, jest ładniejsza ale stosunek ceny do jakości jest słaby.

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Wszyscy celowali tylko szczerbinki mieli źle ustawione ;)

Opublikowano

@Adi

Wiedziałem, że ktoś w końcu wyleci z Crysisem 3 tylko czy odpalisz to na sprzęcie za 1,5k zł w takich detalach? No (pipi)a nie sądzę, a U4 odpalisz. :reggie:

 

Fakt, jest ładniejsza ale stosunek ceny do jakości jest słaby.

750 Ti odpali w konsolowych 25 fpsach więc można się spierać :D

Zresztą nie podałeś kryteriów cenowych, chciałeś ładniejszą grę to ci przypomniałem  :reggie:

Edytowane przez UberAdi

Opublikowano

Boże, te gadki o grafice, downgrade'y, nie downgrade'y WHO CARES

 

Czy wy się naprawdę nudzicie?

Opublikowano

Czy wy się naprawdę nudzicie?

Tak.

 

@Adi

No wiem, miałem właśnie podać i widzę to był mój błąd, że tego nie zrobiłem. :Coolface:

Edytowane przez suteq

Opublikowano

 

no właśnie chyba nie, bo pisali wtedy że był na silniku gry. w 60 fps dodajmy

A to prerender nie może być na silniku gry?

 

Jest napisane, że trailer został wzięty bezpośrednio z PS4 czyli dla mnie to nic nie znaczy w sumie. Ja ogólnie do pierwszych trailerów zawsze podchodzę jak do prerendera, dopiero drugi filmik jak gameplay pokazuje prawdziwe oblicze gry.

 

 

no i w tym miejscu przestaję udawać eksperta.  :obama:

 

przez filmik na silniku gry zawsze rozumiałem te tego typu na których brak np. widocznego bonusowego wdzianka głównego bohatera

elena.jpg

 

scenki na silniku gry przedstawiają z kolei modele postaci "in game" przy których skinach można mieszać:

news_uncharted_2_videos-8670.jpg

 

no i tym ND zasrało sobie po wczorajszym evencie.

Opublikowano

z tego co pamiętam jak się zmieniło skina w grze to i tak nic to nie zmieniało w cut scence

Opublikowano

Boże, te gadki o grafice, downgrade'y, nie downgrade'y WHO CARES

 

Czy wy się naprawdę nudzicie?

Fajnie jak by developerzy zakumali to też, i ścigali się bardziej (po pierwsze) pod względem pomysłowości i estetyki oprawy wizualnej, a dopiero potem fps/rozdziałki/tekstury.

Taka Castlevania: LOS miała technicznie średnią półkę graficzną, ale zameczki o północy z chmurkami na niebie wryły mi się w pamięć dużo mocniej niż jakaś hi-endowa teksturka  :wub:

Opublikowano

 

Dobra panowie od dzisiaj oficjalnie nie mam już nic wspólnego z XO* uff co za ulga że udało się go pozbyć bez straty. Także Tylko PlayStation Tylko Nintendo 8)

 

 

*Pewnie znowu go nabędę w przyszłości jak zbierze się parę wartych ogrania gierek :whistling:

namów jeszcze kidnappe żeby sprzedał XO   :mocking: 

 

Śmiej się ile chcesz ale nie będę trzymał gówna które przez 3/4 roku się będzie kurzyć bo gierek interesujących mnie na niego nie ma.

Opublikowano

Bo cutscenka była prerenderowana dlatego się nic nie zmieniało.

Opublikowano

 

z tego co pamiętam jak się zmieniło skina w grze to i tak nic to nie zmieniało w cut scence

Są gry gdzie w cut-scenkach widać zmienione szmaty/skiny i są takie, gdzie jest tylko ten "podstawowy".

Opublikowano

No tak ale nie w Uncharted.

Opublikowano

 

 

Boże, te gadki o grafice, downgrade'y, nie downgrade'y WHO CARES

 

Czy wy się naprawdę nudzicie?

Fajnie jak by developerzy zakumali to też, i ścigali się bardziej (po pierwsze) pod względem pomysłowości i estetyki oprawy wizualnej, a dopiero potem fps/rozdziałki/tekstury.

Taka Castlevania: LOS miała technicznie średnią półkę graficzną, ale zameczki o północy z chmurkami na niebie wryły mi się w pamięć dużo mocniej niż jakaś hi-endowa teksturka :wub:

Oczywiście. Czemu devowie nie poświęcą tych super tekstur na lepszy framerate, czemu nie pomysla nad nowymi pomysłami gameplayu, no czemu. To w miarę młoda branża, dużo jeszcze można wymyslec.

 

Ale gracze nie pomagają. Te całe kłótnie o rozdzielczość czy porównania roznych buildów... Who CARES...

 

Przechodzę na kompletną dietę nintendowską i tyle. W dziale Ninny nikt się nie wykłóca o takie bzdety. Nie ma tęczowych fanków i exactów. Jest za to jaranko nowymi pomysłami w Zeldzie albo o funie najnowszych produkcji. Nintendozboczki wiedzą o co chodzi.

Opublikowano

Jeżeli chodzi o grafikę w SO to przypominam, że grę robił dev związany z Sony  :rotfl:

 

a ja prawilnie przypominam że SO jest tak zayebisty przez zastosowanie motywów i stylistyki z dużo bardziej docenionych finansowo Ratchetów na ps3.  :reggie:

 

Ratchet_Grinding.png

2051356-722615_20130820_003.jpg

ratchet-clank-crack-time-SE.jpg

 

@Mysza

W prerenderowanej nie, na tego typu "filmikach" tak:

 

 

 

 

 

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

Nathan z gamersyde z video z poprawiona gamma, beczunia z tych co pisza o downgrade wg e3  :lol:

 

9614b9-1417976285.png

 

e6u4ok.gif

przecież to tylko Maciomaniak pisze o downgrade w kazdej grze na PS4

Opublikowano

No tak ale nie w Uncharted.

Co nie w Uncharted bo nie wiem co kogo się odnosiłeś? :P

 

Bo dopiero od U4 ND ma zamiar robić wszystkie cutscenki w real time, a wcześniej wszystkie były prerenderowane. Zresztą było to od razu widać jak się włączała.

Opublikowano

Tak w ogóle, to wiecie, ze U4 chodzi na tym samym silniku co poprzednie części.

Opublikowano

kolejny post o U4, kolejna gadka o grafice. nie pomagamy chłopaki.  :obama:

Opublikowano

Coś mi się przypomniało!

 

Czy to przypadkiem ND nie mówiło, że w wersji finalnej U4 będzie miało taką grafikę jak na tym pierwszym trailerze albo nawet lepsza?

Wtedy oznaczałoby, że pierwszym trailerem nie można było się sugerować i można porównywać go dopiero z finalnym produktem.

Ktoś tak mówił tylko nie jestem do końca pewien czy to było ND.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.