Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

W 2001 aż do 2004 to nie było nie na czasie. Tak tworzyło się jeszcze najpopularniejsze survival horrory, vide SH2-4, RE0-1, seria Fatal Frame, konwersja AITD4). Choć były wyjątki jak np. seria Forbidden Siren.

Edytowane przez nobodylikeyou

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Nie na czasie względem gier w ogóle. Nie jestem w stanie określić kiedy 3d stało się normą, ale większość tytułów jakie przychodzą mi do głowy z tamtego okresu, były w normalnym 3d. 

Opublikowano

jap. survival horrory rządziły się wówczas swoimi prawami, t.j. np. platformówki 2d do dziś.

twórcy robili je w taki sposób dla utrzymania klimatu, czasem kamera zdawała się udawać punkt widzenia obserwującego "nas" monstra, częściej aby zwiększy uczucie niebezpieczeństwa przy próbie przekroczenia rogu korytarza.

nie nazwałbym tego przestarzałym rozwiązaniem. te zarzuty wobec Japoni ujawniły się dopiero przy VII generacji. 

Opublikowano

quantic dreams napisalo na facebooku:

 

Some great news coming in January!

 

czyli co beyond na ps4?

Opublikowano

Tak przy okazji, żeby każdy wiedział w jakim bagnie znajduje się teraz pc i w jakie bagno pròbował wpuścić konsole Microsoft, to wczoraj był idealny przykład jak łatwo można ruchać i kontrolować gdy rynek jest zmonopolizowany cyfrowo. Otòż Valve w celu ochrony interesòw wydawcòw, moźe zablokować, ròwnież wstecznie (!) gry zakupione obecnie np. w Rosji. I tak też się stało. Kupiłeś grę tanio za ruble? Już nie pograsz. Oczywiście moźna tu usprawiedliwiac taki zabieg, ale mechanizmu już nie. Valve broni najpierw interesòw EA czy Ubisoftu. Nigdy nie wiadomo, jaka nastanie sytuacja na rynku, w ktòrej Valve uzna arbitralnie, że w imię interesòw tych podmiotòw naleźy wyłączyć możliwość grania innej grupie posiadającej cyfrowe kopie.

 

Dlatego rynek gier na fizycznych nośnikach musi istnieć, jako forma hamulca bezpieczeństwa. Żaden wydawca czy pośrednik cyfrowy, nie zablokuje drastycznie gier, wiedząc że ludzie mają możliwość przerzucenia się na alternatywne wersje fizyczne. Sami by sobie bicz ukręcili.

 

Cieszę się niezmiernie, że Microsoft tak mocno oberwał za te pròby i wròcił na właściwe tory. Kto wie, czy naprędce sklecony przez Sony filmik na E3 z dwoma gostkami podającymi sobie fizyczny nośnik fizyczny z grą, nie uchronił nas przed ogromną patologią i ruchaniem nas w kakao bez pasty. Mała rzecz, ktòra zmieniła tak wiele...

Opublikowano

Tez za kazdym razem jak widzicie link do gafa albo jakis wklejony post z tamtego forum to chce wam sie rzygac albo skoczyc z mostu?

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

zobaczymy co bedziesz pisac jak Sony zbankrutuje i wszystkie gry jakie kupiles cyfrowo przestana dzialac i stracisz mozliwosc ich ponownego sciagniecia

Opublikowano

mendrek graj póki możesz w to co masz bo na święta korea północna zbombarduje sony za the interview i tyle będzie z japońskiego giganta.

Opublikowano

Sony wycofało się z premiery The Interview na święta, bo właściciele kin odmòwili premiery, po tym jak hakerzy im zagrozili. Dyktatura zwycięźyła nad kulturą.

Opublikowano

A jak było w lutym tego roku?

 

http://www.cdaction.pl/artykul-37077/steam-koniec-z-zakupami-z-rosji-.html

 

Blokada regionalna to rozwiązanie stare, jak świat, pozwalające wydawcom na większą kontrolę sprzedaży na poszczególnych rynkach i budowanie analiz w oparciu o twardsze dane. Teoretycznie wprowadzenie blokady przez Steam nie jest więc rewolucyjne, gdyby nie pewien szczegół - niektóre produkcje zablokowano już po zakupie, a gracze, którzy trzymają je w inwentarzu w formie prezentów, nie mogą swoich upominków rozpakować. Można to zrobić tylko w Rosji i krajach byłego ZSRR. Co gorsza, nawet aktywowane gry na skutek ograniczeń stały się nieaktywne, bo z wolnej od restrykcji kategorii ROW (reszta świata) rzekomo przeniesiono je do rosyjskiej.

Opublikowano

Nie wiem, piszemy o aktualnych problemach a Ty mi z lutym wyskakujesz. Szybkie spojrzenie na tego newsa i dowiaduję się, że:

 

 

 

Większość wymienionych gier - wypisałem je "normalnym" fontem - póki co zostały już odblokowane. Pogrubione (sztuka 4 - dopisek mój) nadal są ograniczone do krajów wschodnich.

 

Straszne. Gier ogólnie nie wolno kupować spoza swojego regionu i nikt nie powinien być zdziwiony, jeśli coś z tak zakupioną grą będzie nie tak. Co nie zmienia faktu, że gruby mnie denerwuje ostatnio.

Opublikowano

prawilnie przypominam - polska od zawsze i na zawsze krajem playstation

 

ax2mwDK_700b.jpg

Opublikowano

A jak tam działa kupowanie amerykańskich kodów z PSN na euripejskie konta? Działa? Hmm... No zdziwko, tylko Valve takie złe.

Opublikowano

O MATULU atak na wolność i niezależność PC Peasants? Przecież PC ostoją niezależności , kreatywności, jakości, różnorodności... a tu takie hocki klocki? 

 

Niebywałe

Opublikowano

Ale jaki atak? Bo Mendrek tak napisał? Chcesz mieć premierowe gierki 4-5 razy tańsze niż na konsoli, to kupujesz u Ruska - jak za prawilnych czasów. Jeżeli kupujesz produkt, za którego działanie sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, to czemu tutaj się dziwić. Owszem sama idea regionalizacji jest kontrowersyjna -zwłaszcza dla nas, bo mamy drożej-, ale zasada istnieje od dawna, tylko Valve zazwyczaj olewa.

Opublikowano

Tak przy okazji, żeby każdy wiedział w jakim bagnie znajduje się teraz pc i w jakie bagno pròbował wpuścić konsole Microsoft, to wczoraj był idealny przykład jak łatwo można ruchać i kontrolować gdy rynek jest zmonopolizowany cyfrowo. Otòż Valve w celu ochrony interesòw wydawcòw, moźe zablokować, ròwnież wstecznie (!) gry zakupione obecnie np. w Rosji. I tak też się stało. Kupiłeś grę tanio za ruble? Już nie pograsz. (...)

Nius z CDA, ale ten dopisek o blokadzie "wstecz", to Twój pomysł?

Nie ma tak Menderek, obczaj:

http://lowcygier.pl/administracja/koniec-giftami-tanich-regionow-zmiany-czekaja/

"Co ważne, zmiana ta NIE działa wstecz! Wszystkie podarunki zakupione przed 17 grudnia działają tak samo jak wcześniej!"

Edytowane przez grzybiarz

Opublikowano

A jak tam działa kupowanie amerykańskich kodów z PSN na euripejskie konta? Działa? Hmm... No zdziwko, tylko Valve takie złe.

 

Ale co to w ogóle za porównanie? Amerykańskie kody na europejskich kontach PSN nie działały, nie działają, działać nie będą i każdy o tym wie. Steamowy kod kupujesz na allegro od działającej w polsce firmy, rejestrujesz, wystawiasz pozytywny komentarz, a Valve po czasie blokuje ci go ot tak, bo się nagle okazało, że był przeznaczony dla innego regionu i jesteś w (pipi)e.

Opublikowano

boty i inni którzy hejtowali PlayStation kupują PS4

jak to rozumieć :lol:

Opublikowano

 

 

 

Ja niekoniecznie, te gry były piękne w swoich czasach, dziś trochę inaczej się na nie patrzy :/

 

Ale i tak musisz z tego zaliczyć jak najwięcej ;)

Masz rację, dzisiaj się patrzy na nie trochę inaczej. Dopiero teraz je doceniasz, widząc w jakim gów.nianym dołku jest obecnie branża.

goovno. jak próbowałem wrócić do silent hill 2 to zamordował mnie archaizmami. kiedyś odpaliśem też tenchu z emulatora i już samo intro straciło połowe mocy, że o gameplayu szkoda gadać. boje się co byłoby, gdybym nie znał i nie szanował. powroty po latach to często rozczarowanka.

branża ma sie zayebiście, a ilość fajnych gier z poprzedniej generacji (dla mnie wciąż aktualnej) jest przytłaczająca, przestań koneserzyć.

 

katujecie współczesne produkcje, wydajecie kase na nowe konsole, ale jak tylko ktoś wspomni, że nie grał w jakiś stary tytuł, to uuuuuuu człowieniu zobaczysz jakie goowna teraz robią. serio ograliście już wszystko z kilku generacji wstecz ? retro fanboye :yao:

Aleś ładny przykład wybrał. SH2 już w 2001 był lekko archaiczny. A reszta wymienionych gier? SM 64, RE 4, Chrono Trigger - wszystkie idealnie grywalne jak kiedyś. To świadczy o ich ponadczasowości. SH 2 to akurat inny przypadek.

Opublikowano

 

Tak przy okazji, żeby każdy wiedział w jakim bagnie znajduje się teraz pc i w jakie bagno pròbował wpuścić konsole Microsoft, to wczoraj był idealny przykład jak łatwo można ruchać i kontrolować gdy rynek jest zmonopolizowany cyfrowo. Otòż Valve w celu ochrony interesòw wydawcòw, moźe zablokować, ròwnież wstecznie (!) gry zakupione obecnie np. w Rosji. I tak też się stało. Kupiłeś grę tanio za ruble? Już nie pograsz. (...)

Nius z CDA, ale ten dopisek o blokadzie "wstecz", to Twój pomysł?Nie ma tak Menderek, obczaj:http://lowcygier.pl/administracja/koniec-giftami-tanich-regionow-zmiany-czekaja/"Co ważne, zmiana ta NIE działa wstecz! Wszystkie podarunki zakupione przed 17 grudnia działają tak samo jak wcześniej!"

Miałem wtedy na myśli też sytuację z lutego, trochę za duży skròt myślowy.

 

Ogòlnie chodzi o sam mechanizm możliwości blokowania działania arbitralniue podejmowanymi decyzjami.

Opublikowano

prawilnie przypominam - polska od zawsze i na zawsze krajem playstation

 

jaki kraj taka konsola  

8f2f86afb149edf89aef472520cff0f3.jpg

145689686539d855671a15.jpg

 

:empathy2:

Opublikowano

 

A jak tam działa kupowanie amerykańskich kodów z PSN na euripejskie konta? Działa? Hmm... No zdziwko, tylko Valve takie złe.

 

Ale co to w ogóle za porównanie? Amerykańskie kody na europejskich kontach PSN nie działały, nie działają, działać nie będą i każdy o tym wie. Steamowy kod kupujesz na allegro od działającej w polsce firmy, rejestrujesz, wystawiasz pozytywny komentarz, a Valve po czasie blokuje ci go ot tak, bo się nagle okazało, że był przeznaczony dla innego regionu i jesteś w (pipi)e.

 

Tzn. że jak coś jest na allegro, to jest legalne, bo kod działa? Eche. No wina Valve, że ludzie z premedytacją kupują kody o których powszechnie wiadomo, że mogą nie działać lub mogą zostać zablokowane.

Opublikowano

Jak kupuję coś od zarejestrowanej w Polsce, legalnie działającej firmy, to mam prawo oczekiwać, że nikt mi lewizny nie wciska, a wspaniałomyślne Valve mogłoby informować przy rejestracji klucza, że coś jest nie halo, a nie blokować po czasie, kiedy możliwości reklamacji mam mocno ograniczone.

 

Swoją drogą jeszcze niedawno blacharnia zapewniała, że kluczyki z allegro są ok i ochoczo porównywali ceny do gier na konsole.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.