Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

3 - 4 z 10 gier Sony przynoszą zysk, z czego 1 - 2 daje tyle kasy by pokryć koszta pozostałych. Słowem, bez blockbusterów mniejszych gier nie bedzie.

 

 

http://www.dualshockers.com/2014/07/04/shuhei-yoshida-only-four-out-of-ten-playstation-games-make-money-but-sony-will-always-support-talent/

 

@up - nie będzie prologa GT7.

----------------

 

 

Nie wiem czy to już było, ale Namco zostało wydawcą Project Cars (nota bete wydają też Wiedźmina ). Czyli ta gra jednak jest zbyt dobra by być digital only indykiem

Edytowane przez aphromo

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Róbcie tak dalej Panowie tylko nie płaczcie później na 5h CoD'a itp. praktyki ;) W końcu go też można przejść na każdym z 4 poziomów trudności, najpierw solo, później w co-opie na kanapie, a później w co-opie w multi - no kurde jaka długa gra się robi :D

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Jakieś info, że nie będzie prologa?

Opublikowano

@easye jak ktoś chce dobra grę o skradaniu na więcej niż 2h to kupi Mark of the Ninja, ale skąd ty możesz o tym wiedzieć bo ponoć xbox360 jest martwy od 5 lat i nic na niego nie wychodzi.

Podobnie jak Vita, na ktorej wychodzi 3 razy wiecej szpil. ^^

Opublikowano

Kazda gra powinna na siebie zarabiac.

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

i a ci tutaj bronią gry na 2h za 80 zł o_O.

 

Osobiscie z tym DLC do Gearsow nie spedzilbym dluzej niz te 3 godziny w singlu z kolei z MGSem peklo luzem 20. Jak to mozliwe ?

 

Kiedy pojmiecie ze nie kazdy gra tak samo w kazda gre ? Nie bylo jeszcze MGSa ktorego bym nie masterowal, z kazdym spedzilem ok. 100-200h na przestrzeni lat wiec chyba logiczne ze z GZ spedze o wiele dluzej czasu niz zakladano, dalej niby nie warto sie w to ladowac jesli o mnie chodzi ? Gdy gra zapewnia mi wiecej czasu rozgrywki niz wszystkie "pelnoprawne" gry wtedy dostepne ?

 

Róbcie tak dalej Panowie tylko nie płaczcie później na 5h CoD'a itp. praktyki ;)

 

No, bo przeciez przed GZ nie bylo 4-5 godzinnych gier a kampanie w Codzie byly na 20 godzin.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Róbcie tak dalej Panowie tylko nie płaczcie później na 5h CoD'a itp. praktyki ;) W końcu go też można przejść na każdym z 4 poziomów trudności, najpierw solo, później w co-opie na kanapie, a później w co-opie w multi - no kurde jaka długa gra się robi :D

Nie chce nic mowic, ale Halo 3 i 4 na normalu to maks 6-7h. Nie jest to znacznie lepszy wynik...

Edytowane przez easye

Opublikowano

Kazda gra powinna na siebie zarabiac.

 

Udaje się to tylko niewielu. No ale Sony chyba zmieniło target na mniej AAA, ale lepszych i indyk revolution.

 

@bluber - http://gamerant.com/gran-turismo-7-ps4-no-prologue/

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

@bansai

A co mnie go.wno to obchodzi, że to mgs. Zresztą mnie to nie interesuje co zrobiłeś z własnym hajsem, ale pucujecie się później, ze tylko ms dyma ludzi a jak widać nie tylko oni i każdy zadowolony jeszcze wychodzi.

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

To zależy od kiedy zaczyna się ,, dymanie ". Dla wielu cena gier to dymanie.

Opublikowano

 

 

Kazda gra powinna na siebie zarabiac.

Udaje się to tylko niewielu. No ale Sony chyba zmieniło target na mniej AAA, ale lepszych i indyk revolution.

 

@bluber - http://gamerant.com/gran-turismo-7-ps4-no-prologue/

Patrzac na pazernosc wydawcow to oczywiscie. Kazdy liczy na swojego CoDa czyli jak malym kosztem zarabiac serki milionow I to co roku. 4-6mln sprzedanych kopii juz nie wystarczy :(

Opublikowano

@bansai

A co mnie go.wno to obchodzi, że to mgs. Zresztą mnie to nie interesuje co zrobiłeś z własnym hajsem, ale pucujecie się później, ze tylko ms dyma ludzi a jak widać nie tylko oni i każdy zadowolony jeszcze wychodzi.

 

Ale ja nie napisalem ze MS was dyma, na cale CW raz chyba uzylem tego stwierdzenia kiedy probowali zablokowac uzywki ale sie ogarneli i od tamtej pory chce kupic Xboxa, ale (pipi)a ze mnie hipokryta, matko swieta, na pal ze mna.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

 

Patrzac na pazernosc wydawcow to oczywiscie. Kazdy liczy na swojego CoDa czyli jak malym kosztem zarabiac serki milionow I to co roku. 4-6mln sprzedanych kopii juz nie wystarczy :(

 

 

Nie do końca się zgodzę. Ostatnie zamknięcia kilku mniejszych devów, kłopoty Cryteka, upadek THQ itp. dowodzą że to nie tylko pazerność.

 

Która gra dobiła do 6 mln w tym roku ? Chyba tylko multiplatformy, ale i one też coś słabiej sobie radzą.

 

Małym kosztem zarabiać ... - małe koszta to można powiedzieć o indykach.

Opublikowano

 

Róbcie tak dalej Panowie tylko nie płaczcie później na 5h CoD'a itp. praktyki ;) W końcu go też można przejść na każdym z 4 poziomów trudności, najpierw solo, później w co-opie na kanapie, a później w co-opie w multi - no kurde jaka długa gra się robi :D

Nie chce nic mowic, ale Halo 3 i 4 na normalu to maks 6-7h. Nie jest to znacznie lepszy wynik...

 

 

Na normalu w Halo grają przedszkolaki i gospodynie domowe, do którejś z tych grup się zaliczasz?

Opublikowano

 

 

 

Na normalu w Halo grają przedszkolaki i gospodynie domowe, 

 

Ja grałem, nawet fajnie było. Przeszedłem nawet ale pod koniec niechętnie.

 

Zdecydowanie nie jestem gospodynią domową ( a szkoda :( ) Umiałbym jakieś żarcie zrobić a nie .

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

 

 

Patrzac na pazernosc wydawcow to oczywiscie. Kazdy liczy na swojego CoDa czyli jak malym kosztem zarabiac serki milionow I to co roku. 4-6mln sprzedanych kopii juz nie wystarczy :(

 

 

Nie do końca się zgodzę. Ostatnie zamknięcia kilku mniejszych devów, kłopoty Cryteka, upadek THQ itp. dowodzą że to nie tylko pazerność.

 

Która gra dobiła do 6 mln w tym roku ? Chyba tylko multiplatformy, ale i one też coś słabiej sobie radzą.

 

Małym kosztem zarabiać ... - małe koszta to można powiedzieć o indykach.

 

 

Trudno żeby gry były tanie jak gracze, np. kupując racera pierwsze co robią, to mega zbliżenia lamp i sprawdzają czy każdy materiał ma odpowiednią fakturę albo czy każde z 200 aut ma wymodelowane podwozie.

 

Przy takich wymaganiach gry nie mogą być tanie w produkcji.

Opublikowano

 

Nie chce nic mowic, ale Halo 3 i 4 na normalu to maks 6-7h. Nie jest to znacznie lepszy wynik...

 

Na normalu w Halo grają przedszkolaki i gospodynie domowe, do którejś z tych grup się zaliczasz?

 

 

A sam przed chwila napisales:

 

 

...kampania na 5h. W końcu go też można przejść na każdym z 4 poziomów trudności, najpierw solo, później w co-opie na kanapie, a później w co-opie w multi - no kurde jaka długa gra się robi :D

 

 

Czyli co, w przypadku MGSa i innych gier fuuuj bo ciagniecie dodatkowych godzin, masterowanie jakies, jeszcze bluber napisze rzucajac sie jak dzika antylopa ze guvno go obchodzi ze to MGS ale nagle w przypadku Halo, Don mowi ze HARD+ i 10h+ minimum albo lajza jestes ?

 

Ok...

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

 

 

 

Trudno żeby gry były tanie jak gracze, np. kupując racera pierwsze co robią, to mega zbliżenia lamp i sprawdzają czy każdy materiał ma odpowiednią fakturę albo czy każde z 200 aut ma wymodelowane podwozie.

 

Przy takich wymaganiach gry nie mogą być tanie w produkcji.

 

 

Gorszej bzdury dawno nie słyszałem. Sprzedaż multiplatform na past geny biła Master Race NA ŁEB NA SZYJĘ, i tam nie było żadnego FHD, a 60 FPS to tylko jako żart.

 

te sprawdzanie lamp to tylko wojenka w CW, nie przesadzajmy. Dla większości ludzi symulator wyścigów = musisz hamować na zakrętach, arcade = na zakrętach przyśpieszasz.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

 

 

Patrzac na pazernosc wydawcow to oczywiscie. Kazdy liczy na swojego CoDa czyli jak malym kosztem zarabiac serki milionow I to co roku. 4-6mln sprzedanych kopii juz nie wystarczy :(

 

Nie do końca się zgodzę. Ostatnie zamknięcia kilku mniejszych devów, kłopoty Cryteka, upadek THQ itp. dowodzą że to nie tylko pazerność.

 

Która gra dobiła do 6 mln w tym roku ? Chyba tylko multiplatformy, ale i one też coś słabiej sobie radzą.

 

Małym kosztem zarabiać ... - małe koszta to można powiedzieć o indykach.

Dziwi mnie upadek THQ bo wydawalo sie ze radza sobie calkiem niezle. Crytek upada na wlasne zyczenie - nakupywali roznych devow a klepia same f2p + Homefront ktory nie jest jakas duza marka. CryEngine nie ma startu do UE4. Sa w ciemnej (pipi)e, oby tylko MS wykupil Ryse bo ip ma potencjal.

Opublikowano

To samo mozna powiedziec o innych fpsach, tu i tu czas sie wtedy wydluza.

Wyjatkami sa jedynie fpsy nastawione na singiel, jak Bioshock, Wolfstain itp.

Czyli co, w przypadku MGSa i innych gier fuuuj bo ciagniecie dodatkowych godzin a w przypadku Halo, HARD i 10h+ minimum albo lajza jestes ?

 

Ok...

No wedlug logiki Dona dokladnie tak! ;)

Edytowane przez easye

Opublikowano

 

 

 

Róbcie tak dalej Panowie tylko nie płaczcie później na 5h CoD'a itp. praktyki ;) W końcu go też można przejść na każdym z 4 poziomów trudności, najpierw solo, później w co-opie na kanapie, a później w co-opie w multi - no kurde jaka długa gra się robi :D

Nie chce nic mowic, ale Halo 3 i 4 na normalu to maks 6-7h. Nie jest to znacznie lepszy wynik...

 

 

Na normalu w Halo grają przedszkolaki i gospodynie domowe, do którejś z tych grup się zaliczasz?

 

 

 

A sam przed chwila napisales:

 

 

W końcu go też można przejść na każdym z 4 poziomów trudności, najpierw solo, później w co-opie na kanapie, a później w co-opie w multi - no kurde jaka długa gra się robi :D

 

 

Czyli co, w przypadku MGSa i innych gier fuuuj bo ciagniecie dodatkowych godzin a w przypadku Halo, HARD i +10h minimum albo lajza jestes ?

 

Ok...

 

 

Grałeś Ty kiedyś w Halo? Halo pokazuje klasę na 3 poziomie trudności, bo w przeciwieństwie do innych gier poziomy trudności różnią się modelem AI przeciwników.

 

Ale co ja będę się produkował.

Opublikowano

Niepojęta jest dla mnie ta obrona demka za 100zł =/ Wstyd. Jedynym plusem zagrania w to demko jest fakt, że przez nie w końcu kupiłem Peace Walkera ;]

Opublikowano

Grałeś Ty kiedyś w Halo? Halo pokazuje klasę na 3 poziomie trudności, bo w przeciwieństwie do innych gier poziomy trudności różnią się modelem AI przeciwników.

 

Ale co ja będę się produkował.

 

 

I tu cie zaskocze z-gory-zakladajacy-ze-nie-gralem-w-halo-xbocie ze tak, gralem, w kazde oprocz ODST, o ile dobrze pamietam 4ke z nudow nawet przeszedlem na legendarnym poziomie.

 

TY PATRZ, w mgsie tez sie AI poprawia na wyzszym poziomie trudnosci, co ty na to ?

 

Sory ale potwierdziles tylko moj punkt, w MGSie masterowanie zle, w Halo dobre, bo Halo, bo Xbox synu.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

 

Dziwi mnie upadek THQ bo wydawalo sie ze radza sobie calkiem niezle.

 

Słaba sprzedaż i tyle w temacie. Nie mieli swojego Asasyna i COD.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Niepojęta jest dla mnie ta obrona demka za 100zł =/ Wstyd. Jedynym plusem zagrania w to demko jest fakt, że przez nie w końcu kupiłem Peace Walkera ;]

 

Uderz w stół a nożyce się odezwą. Kiedy indziej będą się śmiali z tych co DLC kupują albo będą narzekać, że gry są coraz prostsze i krótsze :P

 

Grałeś Ty kiedyś w Halo? Halo pokazuje klasę na 3 poziomie trudności, bo w przeciwieństwie do innych gier poziomy trudności różnią się modelem AI przeciwników.

 

Ale co ja będę się produkował.

 

 

I tu cie zaskocze z-gory-zakladajacy-ze-nie-gralem-w-halo-xbocie ze tak, gralem, w kazde oprocz ODST, o ile dobrze pamietam 4ke z nudow nawet przeszedlem na legendarnym poziomie.

 

TY PATRZ, w mgsie tez sie AI poprawia na wyzszym poziomie trudnosci, co ty na to ?

 

Sory ale potwierdziles tylko moj punkt, w MGSie masterowanie zle, w Halo dobre, bo Halo, bo Xbox synu.

 

 

Nie założyłem, tylko całkowicie przeinaczyłeś sens moje wypowiedzi i tyle.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.