Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Nie wiem na co patrzę, ale wygląda to zaje,biście xd

 

odrazu przypomniała mi się gra defcon hehe, też fajnie się oglądało latajace tsar bomby

 

shall_we_play_a_game01.jpg

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Chcielibyście poniższe? Przeglądam sobie listy top gierek na tę konsolę i większość ma taki unikalny styl graficzny, zbliżony do tego z segi genesis/megadrive, ale jednak trochę inny.

 

 

 

 

TurboGrafx-16-Console.jpg

 

 

co to za konsola?  pierwszy raz widze taki klamot

 

Bansai - z tym screenem z twitta psn przecież to ktoś trolluje

Opublikowano

 

Chcielibyście poniższe? Przeglądam sobie listy top gierek na tę konsolę i większość ma taki unikalny styl graficzny, zbliżony do tego z segi genesis/megadrive, ale jednak trochę inny.

 

 

 

 

 

 

 

co to za konsola?  pierwszy raz widze taki klamot

 

Bansai - z tym screenem z twitta psn przecież to ktoś trolluje

 

 

Jest napisane - TurboGrafx 16. Patrzcie na te okładki:

 

 

ninja_spirit_front.jpg

1110989207-00.jpg

1297715543-00.jpg

1160758189-00.jpg

 

Edytowane przez mate5

Opublikowano

Fragment wywiadu z Iwatą

 

 

Iwata: In my years as a student in high school and college, I would make games on a Hewlett-Packard HP-67 calculator.

*Programmable pocket calculator sold in 1976. Programs were stored on a magnetic card.

Mr. Kawakami: What sort of CPU was in that?

Iwata: That information was never published, so I can't say for sure what CPU was in there. It was very crude and primitive, not really made for computers (?). However, thanks to the ease with which it could handle Indirect Addressing and Data Entry Flagging, I was able to make games in the middle of class and show it to my friend who sat next to me.

Mr. Kawakami: You're truly a natural programmer!

Iwata: The manual wasn't very easy to understand, it read as though it had been directly (roughly) translated from English. But in those days (some stuff I can't understand) Back then, I considered myself the 'number one master' of calculators in Japan! (Laughs)

Everybody: (Laughs)

Iwata: Back then, I made a Star-Trek themed game by myself. I managed to get over the calculator's restriction of only allowing 224 steps per program by using 6 different magnetic cards. It was a masterpiece of calculator programming! The people at Hewlett Packard's Japanese Agency were really surprised. It was a ton of data to send. By that point, I was no longer worried about the HP-67's documentation.

 

 

Legenda <bows>

Opublikowano

Jak już rozmowiamy o grach, a nie o rozdzielczości to skorzystam z okazji i zapytam was o wasze zdanie w temacie najlepszych shotgunów w grach. Resident Evil 2/4? Splatterhouse?  Każdy przecież uwielbia shotguny w grach.

 

#1

VpoOCGj.jpg

+

sxCOJ7E.jpg

=

0aUarNp.jpg

 

za możliwość rozerwania trzech zombie na raz, oraz rzucanie Leonem jak szmatą. pokolenie Halo nie znajo

#2 Striker oraz podstawowy shotgun z RE4, 

#3 dwururka z magazynkiem bębnowym z Quake 2 

#4 shotgun Joela 

#5 SPAS 12 z Blacka i KZ2 (szczególnie dekapitacje za głów).   

 

Miejsce honorowe:  :shotgun: 

 

 

Opublikowano

Teraz ogrywam dino crisisa i bardzo szanuję shotguna gdyby nie on to o ja yebie  :obama:

Opublikowano

Teraz ogrywam dino crisisa i bardzo szanuję shotguna gdyby nie on to o ja yebie  :obama:

 

Jak on miota tymi velociraptorami :fsg:

Opublikowano

@Figaro

 

Troszkę zazdroszczę tamtych czasów. Wtedy jedna osoba mogła zrobić tak dużo, bo wszystko było na dużo niższym poziomie skomplikowania. Dzisiaj to wszystko zakrawa na czarną magię i pod każdą linijką kodu kryją się dziesiątki warstw abstrakcyjności. A kiedyś? Ludzie sami tworzyli nowe gatunki, rewolucjonizowali inne, tworzyli wręcz całe komputery sami (już odchodząc od gierek).

 

>tfw nigdy nie urodzisz się w latach sześćdziesiątych w Kalifornii

:frog:

Opublikowano

Jeśli chodzi o shotguny i tym podobne to u mnie na liście top znajdzie się shotgun z FEAR,Duke Nukem 3D,strzelba myśliwska z Killing Floor i Flak Canon z UT'99.

Opublikowano

@Figaro

 

Troszkę zazdroszczę tamtych czasów. Wtedy jedna osoba mogła zrobić tak dużo, bo wszystko było na dużo niższym poziomie skomplikowania. Dzisiaj to wszystko zakrawa na czarną magię i pod każdą linijką kodu kryją się dziesiątki warstw abstrakcyjności. A kiedyś? Ludzie sami tworzyli nowe gatunki, rewolucjonizowali inne, tworzyli wręcz całe komputery sami (już odchodząc od gierek).

 

>tfw nigdy nie urodzisz się w latach sześćdziesiątych w Kalifornii

:frog:

 

Nom, każdy twórca tamtych czasów mówi coś w podobnym tonie. Ludzi było mniej, a wydawcy nie ingerowali w developing, tylko dawali określoną sumę pieniędzy z nakazem "zróbcie grę" i tyle. Ale tak się właśnie tworzyły legendy.

 

Nie to co teraz z focus testami i 600 osobami tworzącymi Assassins Creed.

Opublikowano

@Figaro

 

Troszkę zazdroszczę tamtych czasów. Wtedy jedna osoba mogła zrobić tak dużo, bo wszystko było na dużo niższym poziomie skomplikowania. Dzisiaj to wszystko zakrawa na czarną magię i pod każdą linijką kodu kryją się dziesiątki warstw abstrakcyjności. A kiedyś? Ludzie sami tworzyli nowe gatunki, rewolucjonizowali inne, tworzyli wręcz całe komputery sami (już odchodząc od gierek).

 

>tfw nigdy nie urodzisz się w latach sześćdziesiątych w Kalifornii

:frog:

 

>tfw nigdy nie będziesz jak Ken Arnold - jeden z twórców Rogue. No ku.rwa czterech ludzi stworzyło cały gatunek gier video

 

220px-Ken_Arnold_-_25_december_2006.jpg

Opublikowano

Jeszcze co się tyczy Metroida to przed chwilą wpadłem na Siliconerze na fajny news:

 

Metroid II Fan Remake Shows Off Its Latest Screenshots

By Ishaan . December 26, 2014 . 11:00am

a4_1_thumb.png

Another Metroid 2 Remake (AM2R), which is the most well-known fan remake of Metroid II at this point, is coming along nicely. Earlier in the year, the entire game was ported into GameMaker: Studio, resulting in better performance and other improvements. Now, in his latest update, the game’s developer has shared a few new screenshots.

 

The most drastic improvement in the latest build of the game is to Area 4, which now uses a brand new custom tileset, giving it more personality. Additionally, Samus’ Power Bomb animation is currently being tweaked as well. In addition, the game is receiving a new, original area, called Area 5, which will be shown off at a later date.

 

You can view screenshots from AM2R’s latest build below.

 

a4_3_thumb.png a4_2_thumb.pnga4_4_thumb.png a5_1_thumb.png


Read more at http://www.siliconera.com/2014/12/26/metroid-ii-fan-remake-shows-latest-screenshots/#4YmO3JmGYtxgoW4m.99
Opublikowano

Odnośnie ataków komentarz na neogafie

 

The people that wanted too play MCC will notice no difference. ..

:kaz:

Opublikowano

Ooo, ale super news. Metroid 2 podobno nie był tak dobry, więc może taki remake coś pomoże.

Opublikowano

Co do shotgunów

shotgun.gif

:fsg:

gnasher jest bezkonkurencyjny

Opublikowano

Tej, ale to locust mial byc na 1000 pieces. Zly gif.

Opublikowano

Ładny avatar Figaro, czy w okamidenie też da się kopać buraki? 

Opublikowano

Jak już rozmowiamy o grach, a nie o rozdzielczości to skorzystam z okazji i zapytam was o wasze zdanie w temacie najlepszych shotgunów w grach. Resident Evil 2/4? Splatterhouse?  Każdy przecież uwielbia shotguny w grach.

 

Dziękuję za uwagę. Ta gra kopała konkurencję w dniu premiery. Pod względem AI, robi to i dzisiaj.

Opublikowano

 

http://map.ipviking.com/

 

Jaki zmasowany atak na St. louis (psn) oraz Seattle (xbl) xD

to jest prawdziwe?

 

 

Oczywiscie ze prawdziwe, stronka po prostu sledzi te sygnaly

Opublikowano

podobno na pss pojawiają się losowe gry za free, $ony takie dobre  :sorcerer:

Opublikowano

Nie podobno, na stronie psnu "kupilem" destiny i diablo  :yao: :yao: :yao: :yao: :yao:

 

Lizard squad udziela juz wywiadow, super :|

 

Infamous self-proclaimed cyber-terrorist group, Lizard Squad, chose December 25, 2014 to take down both Microsoft’s Xbox Live and Sony’s PlayStation Network. The group has been responsible for several past incidents, but today marks the organization’s largest attack. We virtually sat down and spoke to the group about their actions, motives, and the future to come.
The Conversation

WinBeta verified via multiple methods, that we were in fact speaking to the core members of the Lizard Squad. A verification file can still be found on their official website by clicking here.

The conversation took place through an encrypted connection, and as their Twitter account proudly proclaims, there would not have been a chance to track them down. Instead, we took the time to ask about the group’s methodology and ideology behind the series of attacks.

 

http://www.winbeta.org/news/exclusive-interview-cyber-terrorist-group-lizard-squad-why-they-brought-down-xbox-live-and-psn

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

jak udało Ci sie wejść na ps store?

nawet przez www nie wchodzi

 

 

XBL też nie działa w tej chwili?

Edytowane przez Fanek

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.