Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

@heaven

 Chciałem tylko dać zrozumieć niektórym, że jest bardzo prawdopodobne, że różnice w multiplatformach w przyszłości się zmiejszą lub w ogóle ich nie będzie.

 

 

 

Dosyć, przegiąłeś pałę z obu stron. Skoro tak bardzo prawdopodobne, to wymieniaj argumenty które zwiększają prawdopodobieństwo.

 

@bulber - nie zapowiedzieli czasem plantsów na PS4 ? Skoro dodajesz gry X1/PC, to czemu nie dodajesz gier PS4/PC lub Vita ?

Edytowane przez aphromo

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

 

 

to czemu nie dodajesz gier PS4/PC

Jak nie dał, jak dał? Transistor, Don't Starve, Outlast. 

Opublikowano

 

kupcie valiant hearts dwa razy co najmniej niech sprzeda się w miliardach egzemplarzy, przyłóżcie swoją cegiełkę do zbawienia branży

 

 

Nie, bo wydaje je ubi.

Wlasnie DLATEGO, ze wydaje je UBI, zeby miec jakis wplyw na zmiane w branzy, powinno sie VH kupic.
Opublikowano

 

Jak nie dał, jak dał? Transistor, Don't Starve, Outlast. 

 

 

Mi chodzi o to że sporo, sporo pominął. 20 czerwca np, wychodzi MotoGP14 które będzie na wszystko poza X1 i Wii U.

Opublikowano

ja w indyki wsiaklem dzieki vicie - na velocity x2, murasaki baby, hotline miami2 czekam bardziej niz na duze aaa jakie pojawia sie w tym roku na next genach. Tego valiant hearts tez bym z checia przytulil ale licze ze wzorem kazdej innej gry na ubiart framework i ta za chwile zostanie zapowiedziana na vite.

 

indyki sa super, jeszcze mogloby jak najszybciej zapowiedziec guacamelee2

Opublikowano

 

Jak nie dał, jak dał? Transistor, Don't Starve, Outlast.

 

Mi chodzi o to że sporo, sporo pominął. 20 czerwca np, wychodzi MotoGP14 które będzie na wszystko poza X1 i Wii U.

 

no bo to jest lista subiektywna co można pograć z mojej perspektywy, każdy ma internet to sobie może zobaczyć co konkretnie wyszło na obie konsole, ale oczywiscie zaraz jakiś zerg umysłowy wrzuci listę z fezem i flowerem żeby tylko wyszło na korzyść ps4.

Opublikowano

 

no bo to jest lista subiektywna co można pograć z mojej perspektywy, każdy ma internet to sobie może zobaczyć co konkretnie wyszło na obie konsole, ale oczywiscie zaraz jakiś zerg umysłowy wrzuci listę z fezem i flowerem żeby tylko wyszło na korzyść ps4.

 

 

Taki detal powinien doczekać się adnotacji, prawda ?

Opublikowano

To już lepiej obadać to Shovel Knight.

 

Śmigam własnie ma PC i o ile na początku poziom trudności był łatwy to im dalej w las tym trudniej. A najgorsze jest to, że śmierć oznacza utratę złota i aby je odzyskać trzeba po nie wrócić a to nie jest takie łatwe. Jeden z levelów zaczynałem mając 8tys golda a skończyłem może z 3tysiakami i to tylko dlatego, że tyle posypało się z bossa.

Gorąca polecam.

 

 

 

Jak nie dał, jak dał? Transistor, Don't Starve, Outlast.

 

Mi chodzi o to że sporo, sporo pominął. 20 czerwca np, wychodzi MotoGP14 które będzie na wszystko poza X1 i Wii U.

 

no bo to jest lista subiektywna co można pograć z mojej perspektywy, każdy ma internet to sobie może zobaczyć co konkretnie wyszło na obie konsole, ale oczywiscie zaraz jakiś zerg umysłowy wrzuci listę z fezem i flowerem żeby tylko wyszło na korzyść ps4.

 

Co ty masz do tego flowera na PS4, bo nie czaję?

Edytowane przez kidnappa

Opublikowano

MeSSer, przesadzasz juz troche - z góry widać ze to subiektywna lista i opinia Blubera.

Opublikowano

 

no bo to jest lista subiektywna co można pograć z mojej perspektywy, każdy ma internet to sobie może zobaczyć co konkretnie wyszło na obie konsole, ale oczywiscie zaraz jakiś zerg umysłowy wrzuci listę z fezem i flowerem żeby tylko wyszło na korzyść ps4.

 Taki detal powinien doczekać się adnotacji, prawda ?

 

a czy ja tam napisałem UWAGA WIELKA LISTA OFICJALNA GIER NA OBIE KONSOLE, geez ogarnij się.

 

@kidnappa

 

nic, beczkę mam a co?

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

 

 

@heaven

Chciałem tylko dać zrozumieć niektórym, że jest bardzo prawdopodobne, że różnice w multiplatformach w przyszłości się zmiejszą lub w ogóle ich nie będzie.

 

 

Dosyć, przegiąłeś pałę z obu stron. Skoro tak bardzo prawdopodobne, to wymieniaj argumenty które zwiększają prawdopodobieństwo.

 

To co daje mi powód do myślenia, że różnice będą MNIEJSZE lub w ogóle ich nie będzie jest fakt, że po czerwcowym SDK Bungie udało się podnieść rozdziałkę w Destiny z 792p do 1080p. A to dopiero tylko pierwsze czerwcowe SDK, w przyszłości na pewno uwolnią więcej zasobów i ułatwią tworzenie gier.

Edytowane przez terror

Opublikowano

 

 

Śmigam własnie ma PC i o ile na początku poziom trudności był łatwy to im dalej w las tym trudniej. A najgorsze jest to, że śmierć oznacza utratę złota i aby je odzyskać trzeba po nie wrócić a to nie jest takie łatwe. Jeden z levelów zaczynałem mając 8tys golda a skończyłem może z 3tysiakami i to tylko dlatego, że tyle posypało się z bossa.

Gorąca polecam.

 

fajny jest motyw z podkręcaniem sobie poziomu trudności poprzez niszczenie checkpointów

Opublikowano
To co daje mi powód do myślenia, że różnice będą MNIEJSZE lub w ogóle ich nie będzie jest fakt, że po czerwcowym SDK Bungie udało się podnieść rozdziałkę w Destiny z 792p do 1080p.

 

Jakieś źródło na potwierdzenie tego, że Destiny było w 792p na Xboksie?

Opublikowano

Indie gry często już nie wyglądają jak indie :) Ja teraz gram w Divinity orginal sin i to daje mi więcej funu niż watch dogs albo infamous :)  1000 razy więcej!

Do tego valiant hearts to było piękne 6 h. Ghost też w singlu starczył na 6 h ale ghosta w singlu męczyłem 3 miesiące a VH skończyłem w 3 dni :D

 

 

P.S. Wiem że indie od ubi to nie indie więc może nazwijmy to małe gierki nie aaa :)

Edytowane przez blantman

Opublikowano

 

To co daje mi powód do myślenia, że różnice będą MNIEJSZE lub w ogóle ich nie będzie jest fakt, że po czerwcowym SDK Bungie udało się podnieść rozdziałkę w Destiny z 792p do 1080p. A to dopiero tylko pierwsze czerwcowe SDK, w przyszłości na pewno uwolnią więcej zasobów i ułatwią tworzenie gier.

 

 

To jest wciąż, first and foremost, jedna gra. Diablo 3 dostało SDK i będzie w 900p a na PS4 w 1080p, devsi wiedzmina nie wiedza w jakiej rozdzialce bedzie na X1 i tak dalej i tak dalej.

 

Już Wolfenstein miał być taki sam na obu konsolach a co się okazało.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Wiedzmin na E3 byl w 900p a D3 mialo taka rozdzialke przed nowym SDK.

Opublikowano

 

 

@heaven

Chciałem tylko dać zrozumieć niektórym, że jest bardzo prawdopodobne, że różnice w multiplatformach w przyszłości się zmiejszą lub w ogóle ich nie będzie.

 

Dosyć, przegiąłeś pałę z obu stron. Skoro tak bardzo prawdopodobne, to wymieniaj argumenty które zwiększają prawdopodobieństwo.

 

To co daje mi powód do myślenia, że różnice będą MNIEJSZE lub w ogóle ich nie będzie jest fakt, że po czerwcowym SDK Bungie udało się podnieść rozdziałkę w Destiny z 792p do 1080p. A to dopiero tylko pierwsze czerwcowe SDK, w przyszłości na pewno uwolnią więcej zasobów i ułatwią tworzenie gier.

 

Uncharted.jpg

unchartedthumb.jpg

Opublikowano

Mój błąd, miałem złe info. Z 900p do 1080p.

 

@Ficus

A czy ktoś mówi, że exy na ps4 nie będą najładniejszymi grami ever ? ;p Już w szczególności te od Naughty Dog. Sam kupię pewnie ps4 w zestawie z tą grą w przyszłym roku.

Edytowane przez terror

Opublikowano

Wiedzmin na E3 byl w 900p a ,D3 mialo taka rozdzialke przed nowym SDK.

 

Na X1 tak, na PS4 potwierdzone 1080p. D3 jak do tej pory jest w 900p, ktos wrzucal tweeta ze sie Spencer mial pytac Zamieci co sie dzieje itp.

 

Chociaz tutaj obiektywnie na 1080p sa najmniejsze bo Blizz D3 na PS360 puscil w 5ileś p żeby framerate byl jako tako stabilny.

 

Z kolei taki CoD AW dostal faktycznie kopa graficznego i juz dropy do 40 FPS. Z Eurogamera doliczyli sie okolo 800+p na X1.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Jakieś źródło na potwierdzenie tego, że Destiny było w 900p na Xboksie? ;)

 

Serio, w internetach nie ma ani słowa o tym jaką rozdzielczość pierwotnie miało Destiny.

Opublikowano

 

Śmigam własnie ma PC i o ile na początku poziom trudności był łatwy to im dalej w las tym trudniej. A najgorsze jest to, że śmierć oznacza utratę złota i aby je odzyskać trzeba po nie wrócić a to nie jest takie łatwe. Jeden z levelów zaczynałem mając 8tys golda a skończyłem może z 3tysiakami i to tylko dlatego, że tyle posypało się z bossa.

Gorąca polecam.

 

fajny jest motyw z podkręcaniem sobie poziomu trudności poprzez niszczenie checkpointów

 

 

Ano, dziś rozwaliłem z ciekawości checkpoint, wyskoczył diament, ale po śmierci musiałem więcej levelu pokonywać. Czy ten ostatni armor za 8 tysięcy na prawdę jest bezużyteczny tak jak napisano w jego opisie czy to tylko jakaś podpucha?

 

Opublikowano

Jakieś źródło na potwierdzenie tego, że Destiny było w 900p na Xboksie? ;)

 

Serio, w internetach nie ma ani słowa o tym jaką rozdzielczość pierwotnie miało Destiny.

 

za dużo węszysz, lepiej będzie dla twojego zdrowia jak porzucisz ten temat w spokoju...

Opublikowano

 

 

Wiedzmin na E3 byl w 900p a ,D3 mialo taka rozdzialke przed nowym SDK.

Na X1 tak, na PS4 potwierdzone 1080p. D3 jak do tej pory jest w 900p, ktos wrzucal tweeta ze sie Spencer mial pytac Zamieci co sie dzieje itp.

 

Chociaz tutaj obiektywnie na 1080p sa najmniejsze bo Blizz D3 na PS360 puscil w 5ileś p żeby framerate byl jako tako stabilny.

 

Z kolei taki CoD AW dostal faktycznie kopa graficznego i juz dropy do 40 FPS. Z Eurogamera doliczyli sie okolo 800+p na X1.

CoD na E3 byl w 900p z mocnymi dropami, built alpha.

Opublikowano

Wiesiek3 tez dropil i mial screen tearing chyba gorszy niz pierwszy assasin na ps3

Opublikowano

 

To co daje mi powód do myślenia, że różnice będą MNIEJSZE lub w ogóle ich nie będzie jest fakt, że po czerwcowym SDK Bungie udało się podnieść rozdziałkę w Destiny z 792p do 1080p. A to dopiero tylko pierwsze czerwcowe SDK, w przyszłości na pewno uwolnią więcej zasobów i ułatwią tworzenie gier.

 

To jest wciąż, first and foremost, jedna gra. Diablo 3 dostało SDK i będzie w 900p a na PS4 w 1080p, devsi wiedzmina nie wiedza w jakiej rozdzialce bedzie na X1 i tak dalej i tak dalej.

 

Już Wolfenstein miał być taki sam na obu konsolach a co się okazało.

 

a okazało się, że jest w takiej samej oprócz jakieś cutscenki lol

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.